Muistatko vielä nämä?

1,043 posts, 53 pages, 639,255 views

mastream

Posts: 549

#621 • • mastream

Juhgu, 21.3.2006 19:40:
---
Dana, 21.3.2006 19:32:
---
JOKE !! *nauru* kyllä!! näitä tikkuja säästettiin ja vaihdeltiin sit kavereiden kanssa ..
---


Heh, meillä noi ei saaneet niin kovaa suosiota, ehkä siksi että ne vitsit olivat niin huonoja *hih*



Mua taisi silloin rasittaa se, että ne kaikki vitsit oli wanhoja jo ennen kuin ne pistettiin niihin tikkuihin.

---

Mutta onkos jo mainittu ne Kuninkaan jalokivi-karkit (tosi hyviä)? Tai karkkijäätelöpussi (kuin karkkipussi, mutta pakastealtaasta)?
Saara

Posts: 1,954

#622 • • Saara #2970
Dracula Piller-karkit. Niitä tuli yksi päivä meille myyntiin, olin jo unohtanut moiset namit.

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

äm

Posts: 2,376

#623 • • äm
Leikkiköhän kukaan muu sellasilla karvaisilla n. 20-25 senttiä pitkillä madoilla, joissa oli rautalanka sisällä. Niillä oli vähän vartaloa isompi pää ja siinä liikkuvat silmät. Niitä oli eri sävyjä, mutta kaikki oli jotain tekoturkista.
Mulla olis kuvakin omistani (Esko, Tane, Lörö ja Pöpi *lmao*) jossain, mutta en jaksa lähteä just nyt etsimään.
Ei ole kyllä mitään hajua, missä niitä sillon myytiin.
Epäilen Marleenan Aittaa ("Marlista") joka sekin on lapsuudenmuisto.

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

Kriz

Posts: 71

#624 • • Kriz Pusisten päällikkö

martina, 20.3.2006 20:09:
noista jääpuikoista tuli mieleen et muistaako kukaan niitä karkkeja, joitten sisältö oli mehujäätä? pussista löyty mm. tähden ja sydämen muotosina. ei mitn hajua minkä nimisiä olivat, mutta ehdottomia suosikkeja!*slurps*

Cool bitsit joo!! *nauru* ne oli niin hyviä *joo* miksköhän niitä ei tehdä enää..*grr*
Waide

Posts: 323

#625 • • Waide sabão


äm, 3.3.2005 19:00:

- Sky Channel ja Inspector Gadget



Ja ohjelmat Fun Factory sekä Dj Cat *hihu*.

äm, 21.3.2006 21:10:
Leikkiköhän kukaan muu sellasilla karvaisilla n. 20-25 senttiä pitkillä madoilla, joissa oli rautalanka sisällä.



Muistan ainoastaan Luikerot, joita vedettiin ohuella nylon-langalla. Siis enhän mä niillä leikkiny, mut sisko...

--
On myös lohduttavaa kuulla, että ihmiset kelluvat eri tavoin. Aina vajoaminen ei olekaan kiinni siitä, että on vain niin huono ihminen.

mastream

Posts: 549

#626 • • mastream

Kriz, 22.3.2006 09:37:
---
martina, 20.3.2006 20:09:
noista jääpuikoista tuli mieleen et muistaako kukaan niitä karkkeja, joitten sisältö oli mehujäätä? pussista löyty mm. tähden ja sydämen muotosina. ei mitn hajua minkä nimisiä olivat, mutta ehdottomia suosikkeja!*slurps*


---
Cool bitsit joo!! *nauru* ne oli niin hyviä *joo* miksköhän niitä ei tehdä enää..*grr*



Ai niin, tämähän se oli näiden karkkijäätelöiden nimi joita itekkin tuossa muistelin. Huono puoli oli näissä se että alkoivat sulaa sormiin jos piteli kauaa.
sapeli

Posts: 11,768

#627 • • sapeli jokukukamikä?

BT, 21.3.2006 19:23:
http://c64s.com/toplist/more



Aaaaargh - tuol on Cauldron mitä hakkasin ihan hulluna ku olin pieni, mut se ei oikein toimi *nyyh* Mut vitsi, olin unohtanu koko pelin *plur*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Cloud

Posts: 2,162

#628 • • Cloud Game Freak
Kyllä vaan C=64 Peleistä kurgoimpia oli.


PULTERIT: <- Luolamies yksipyöräisellään läpi esteratojen aina oman naisensa pelastukseen. <3
Boulderdash:it <- Kyllä se kivienpyöritys ja gemmien huntaaminen vaan on rox
Commando <- Mmmm Parasta räiskintää ;)

Sit Oli pari hyrrä/pallo peliä missä ei saanut tippua radalta ulos. Nykyisin vastaavia sinnepäin pelejä on SUPER MONKEY ball:it consoleilla.


Mutta itse näin MSX miehenä on pakko sanoa, että Msx se vasta poikaa oli. Modulit <3 <3 Ja paljon konanin autopelejä =P *nyyh* Vaan ku ei muista laatupelien nimiä.


Amigalla: oli jo sitten aika pelata noiden kahden edellisen consolin paremmin lämmitettyjä versioista useista autopeleistä kuten. F1:sestä. TestDriveistä. Lotus:ksista. Nitros:Ta yms.. Kyllä ne amigan autopelit on vain parhaita :) *plur* Cop Chaselle

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Lash!

Posts: 57

#629 • • Lash! Lost soul

mikkihiiri, 21.3.2006 12:41:
---
Lash!, 21.3.2006 11:45:
Mun 64 meni kaverille ku silt hajos tuo yksikkö eikä se myyny mulle ehjää kasetti dekkiä... ei minulla näin kiireisenä ihmisenä olisi pinnaa varrota niitä pelejä.. voi että täytyy soittaa kaverille et laittaa konee kuosiin viikonlopuksi että pelattas pikkusen oikeita pelejä*joo*

---


Voihan kettu! Löytyyks Decathlon tai Summer Games? Parempia urheilupelei ei olekaan. Toisaalt meitsin kaikkein rakkain C64-peli oli vanha kultanen boxi Gateway to Final Frontier AD&D peli... Hitto, ku en muista ko. pelin nimeä.

Meitsi tulee joskus norkoilee kulmille... vaikka en pääsisi pelaamaan yhtään peliä, olisi kiva, jos saisin edes hivellä kyyneleet silmissä vanhaa C64 tuhkanharmaata näppäimistöä.



Kyl sieltä löytyy kaikki klassikot harmittaaq vaan notta kaikki ilotikut tuli aina rikottua noissa peleissä Issee tykkäs valtavasti ku kerran kuus sai olla korjaamassa/ostamassa uusia ilotikkuja ja niitäkään tunnu mistään saavan kun ne liittimet oli muistaakeseni aika hassut...

soitin kaverille ni se oli jossain kaukana viikonlopun..*nyyh* mutta lupas kattoo seuraavaa viikonloppua jos tarjoon kaljat*jiihaa*
siin ladattaessa ehtii aina muutaman kaljan kiskaseen

laski pikaseen et mun edelliset pelit ja hänen yhteen laskettu summa oli jotain 500-600 pelin väliin... jos vaikka kaikkia ehtis viikonlopussa kokeileen*senkin*
xandra

Posts: 281

#630 • • xandra bambi
Ne hirveet olkatoppaukset mitä oli jokus 90-luvun vaihteessa jopa lastenvaatteissa... *eiei* Sai kyllä äiti ratkoa joka ikiset mun omiin eksyneet irti.

--
“Imagination is the highest kite one can fly”

Lauren Bacall

nethr

Posts: 763

#631 • • nethr !!

Lash!, 23.3.2006 13:36:
---

siin ladattaessa ehtii aina muutaman kaljan kiskaseen



Eiks teillä ollu nopeutusmodulaattoria (tms) *nauru* Käytössä oli joku "Dublicate Dublicator" tms *ding* Sillä ainakin "lerppu" pelit latautu silmänräpäyksessä - melkein...

--
xD

Lash!

Posts: 57

#632 • • Lash! Lost soul

nethr, 29.3.2006 17:58:
---
Lash!, 23.3.2006 13:36:
---

siin ladattaessa ehtii aina muutaman kaljan kiskaseen


---


Eiks teillä ollu nopeutusmodulaattoria (tms) *nauru* Käytössä oli joku "Dublicate Dublicator" tms *ding* Sillä ainakin "lerppu" pelit latautu silmänräpäyksessä - melkein...



siis toi lerppu nyt oli jotain niin mahtavaa ku kaveri siis huom! _kaveri_ sai semmosen mie latailin aina vain niitä puolentunninkiskasuja kasetilta...
mie en kyl muista ollenkaan noita moduja...
Mut mul oli semmonen "kasetti" juttu mikä laitettiin sinne koneen taakse kiinni siin oli 3 peliä ittessää ja ne latautu ihan sika nopeesti siis puhuttaan alle minuutin latausajasta mut mie en ees tiiä mist sen sain (shakki, futis, ja joku haamu/väripeli) sitä tuli sen jälkeen kin pelattua ku toi kasetti asema hajos...*tirsk*
Foxmagon

Posts: 1,329

#633 • • Foxmagon Iso Paha Ad..

Waide, 22.3.2006 09:55:
---



Muistan ainoastaan Luikerot, joita vedettiin ohuella nylon-langalla. Siis enhän mä niillä leikkiny, mut sisko...



Noita matoja sai vielä tiimarista hetki sitten. *joo*

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

Fyrisch

Posts: 4,525

#634 • • Fyrisch

Waide, 22.3.2006 09:55:
Muistan ainoastaan Luikerot, joita vedettiin ohuella nylon-langalla. Siis enhän mä niillä leikkiny, mut sisko...



Nyt jäbä kyl kusettaa salee..
nethr

Posts: 763

#635 • • nethr !!
Muistaaks joku "Aatsipoppaa" -lastenlevyt? Helmee tenavamusaa *lmao*

--
xD

Gilgamint.com

Posts: 2,258

#636 • • Gilgamint.com Making questions
Emperor - In The Nightside Eclipse... ooh tätä tuli kuunneltua ja jumitettua metsässä parin pesällisen verran. =D
Rivakka

Posts: 593

#637 • • Rivakka T2xikerien
Perkle en oo vieläkään sanu 18:sta vaihteista zygää*eiei*
utubia

Posts: 75

#638 • • utubia

nethr, 29.3.2006 23:51:
Muistaaks joku "Aatsipoppaa" -lastenlevyt? Helmee tenavamusaa *lmao*



Meillä taitaa olla joku (kenties mulle ostettu) Aatsipoppaa-vinyyli, jolla mm. kyseinen biisi. *skrätsäil* *jiihaa*
Avatar
#639 • • aaaaaaaaaa Guest
Vanhat turtlesit telkkariin kiitos. Niitä videoita on lähes mahoton löytää. Kirppiksiltä on tullu pari vastaan, mutta muuten jääny piiloon.
Turtlesit takas *toktok*
Timce

Posts: 5,381

#640 • • Timce

nethr, 29.3.2006 23:51:
Muistaaks joku "Aatsipoppaa" -lastenlevyt? Helmee tenavamusaa *lmao*




*nuotti* Aatsipoppaa, pojat keitti soppaa, vanhalla reseptillä. *nuotti*
*nuotti* Kappas vaan Minttu, sekä Ville.. *igor* PANNAAN NE PUSSAUSKOPPIIN! *nuotti*

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss