Muistatko vielä nämä?

1,043 posts, 53 pages, 639,275 views

embie

Posts: 531

#601 • • embie Shwoopsie poo
Tänään tuli mieleen kun kattelin yhtä meidän opettajaa...: se sellanen häntä mikä jätettiin niskaan kun tukkaa leikattiin lyhyemmäksi....yök mikä kuvotus sekin on ollu *eiei*
Foxmagon

Posts: 1,329

#602 • • Edited Foxmagon Iso Paha Ad..

Saara, 20.3.2006 20:09:


Varmaan Lady Lovely Locks.




Just tuo. *ding* Jostain syystä tuli tosi hassu olo kun näki ton kuvan. O_O

Edit, TAHTOO NOITA JAKSOJA!

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

Saara

Posts: 1,954

#603 • • Saara #2970

Foxmagon, 21.3.2006 07:12:
---
Saara, 20.3.2006 20:09:
Varmaan Lady Lovely Locks.
---
Just tuo. *ding* Jostain syystä tuli tosi hassu olo kun näki ton kuvan. O_O

Edit, TAHTOO NOITA JAKSOJA!



Mut ei se oo My Little Ponyista.

Ja miksi mun äiti ei ostanut mulle ikinä Ladya?

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

twistedsushi

Posts: 211

#604 • • twistedsushi Nihil declaro

-K-, 20.3.2006 21:08:
---
domi, 19.3.2006 22:19:
---
twistedsushi, 19.3.2006 22:12:
sellanen keltainen purkkapaketti, jossa oli ehkä 5 sellasta litteää pitkää palaa,
jonkun nimisiä ne oli, mut ei muistu ollenkaan mieleen, mut niitä en o ainkaan nähnyt
kaupoissa ja harmittaa ku ne oli tosi hyviä vaik niistä lähtikin maku jo 5 min. *slurps*

---

Juicy Fruit?



---

niitä saa muuten nykyjään ainakin ärriltä, ostin just yks päivä ja samalta maistu sen pienen hetken ku aina ennenkin. Nykyjään paketti on vaan erilainen mutta niitä saa taas.*hih*



uih, nam nam eli siis ärrälle *hih*

--
Itse valitset puolesi.

Samu

Posts: 517

#605 • • Samu Bodhisattva

embie, 20.3.2006 23:44:
Tänään tuli mieleen kun kattelin yhtä meidän opettajaa...: se sellanen häntä mikä jätettiin niskaan kun tukkaa leikattiin lyhyemmäksi....yök mikä kuvotus sekin on ollu *eiei*



Hei mulla oli sellanen!!

--
Pitää uskaltaa ottaa se ensimmäinen askel! -V.Gustafsson

twistedsushi

Posts: 211

#606 • • twistedsushi Nihil declaro

domi, 19.3.2006 22:19:
---
twistedsushi, 19.3.2006 22:12:
sellanen keltainen purkkapaketti, jossa oli ehkä 5 sellasta litteää pitkää palaa,
jonkun nimisiä ne oli, mut ei muistu ollenkaan mieleen, mut niitä en o ainkaan nähnyt
kaupoissa ja harmittaa ku ne oli tosi hyviä vaik niistä lähtikin maku jo 5 min. *slurps*

---

Juicy Fruit?

---

se treffiohjelma joka pyöri aika kauankin telkussa missä oli se joku kari juontajana ja onnenpyörä

---

Napakymppi

---

julkku oluet... ekan minkä muistan oli lampeniuksen kuvalla varustettu pullo

---

Lampenius tais mainostaa siideriä, mut eka julkkuolut mitä ite ostin (11 vuotiaana Karhulasta) oli Leningrad Cowboys



Niin muuten olikin, muistu vaa se kuva mieleen, ku pienempänä nappulana ei hirveästi kiinnittänyt huomiota siihen oliko se siideriä vai olutta *nauru*

--
Itse valitset puolesi.

kakku111

Posts: 146

#607 • • kakku111 pikku pioneeri
ala-asteella joka välitunti vuorenvalloitusta, kunnes se kiellettiin kun sattui liikaa tapaturmia *igor*

asterix&obelix purkat joissa oli tarra.

pikkututit

trumpettihousut

adidaksen raitaverkkarit, mitä enemmän raitoja sen parempi *nauru*

--
Sinä kysyit:
Kuka on karoliina?

Oraakkeli vastasi:
Joku omituinen hiihtelijä.

Samu81

Posts: 1,224

#608 • • Samu81 kokolihaa

MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA, 26.10.2005 01:36:
bula-bula hattu oli ihan vitun cool aikanaan.



Tosta tuli mieleen MoonBootsit.

Entäs Minisukset? Sellasia suht leveitä ja punasia, sidottiin kenkiin jollain lenksuilla.

Kuka muistaa sen ajan kun ekat maastopyörät tuli markkinoille, joskus 80 -luvun lopulla. Ne oli kuuleista kuulimpia, ainakin mein ala-asteen pyöräparkissa *nauru*

No mut.. varmaan kaikki jo mainittu *ding*

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

Foxmagon

Posts: 1,329

#609 • • Edited Foxmagon Iso Paha Ad..

Saara, 21.3.2006 10:04:

-clip-

Mut ei se oo My Little Ponyista.

Ja miksi mun äiti ei ostanut mulle ikinä Ladya?



Ehkä ne sitten tuli vaan samana päivänä peräkkäin telkkarista.. Ei tosiaan voi muistaa kun on tullu oltua aika pieni vielä silloin *hymy*

Edit: http://imdb.com/title/tt0287240/

*huokaus* Ebaysta löytyis pari vhs:sää, ja nyt muistin että tossa oli toi vanha setäkin jolla oli valkoset silmät..

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

Mimir

Posts: 1,366

#610 • • Mimir Rouva Yninä

Saara,
Varmaan Lady Lovely Locks.

Mul on vieläkin muutama pixie tallessa <3.

edit. ei taidakkaan olla tallessa :´(



Awww, vitsi mä olin unohtanu nää kokonaan *plur* Tuli ihan mielettömän kiva fiilis ku muistin, mullaki on joskus ollu ainaki yks tommonen oravannäkönen jonka saa tukkaan kiinni, vieläköhän se löytyis jostain.. Pistän heti päähän jos löytyy *nauru*

--
[Wings are growing on her.]

Lash!

Posts: 57

#611 • • Lash! Lost soul

mikkihiiri, 20.3.2006 20:43:
---
Lash!, 20.3.2006 12:42:
-C64 ja kaveriila oli melkonen peli kone Amiga 500*igor*

---


C-kuuslankku on edelleenki mun alltime favourite pelikoneista! Missään vehkeessä sen jälkee ei ollu nii innovatiivisii geimei ku siin (Giana Sisters oli vaa vanhan sotaratsun joutsenlaulu pahan japanilaisjätin puristuksessa eikä sitä näin voida laskea C-kuusnepan viaksi ja virheeksi).


Vieläkin itkettää se hetki, jolloin laitoin kuumana kesäpäivänä -96 viileässä huoneessa C64:n päälle ja se sano räks puskien samalla savua ulos. Voi sitä menetyksen tuskaa!



Itselläni ei Gianaa ollut mut kaverin kaa sitä hakattiin siinä on kans paljon kultaisia muistoja.. muistaaksen minulla oli jopa 200 orginaalia kasettia tuohon koneeseen.. ihan järkky määrä ku aatteli et kavereilla oli yks tai kaks ja muut kopioitu... voi sitä piratismin määrää*jiihaa*

Mun 64 meni kaverille ku silt hajos tuo yksikkö eikä se myyny mulle ehjää kasetti dekkiä... ei minulla näin kiireisenä ihmisenä olisi pinnaa varrota niitä pelejä.. voi että täytyy soittaa kaverille et laittaa konee kuosiin viikonlopuksi että pelattas pikkusen oikeita pelejä*joo*
Claquesous

Posts: 3,206

#612 • • Claquesous viidettä kolonnaa

Lash!, 21.3.2006 11:45:
Mun 64 meni kaverille ku silt hajos tuo yksikkö eikä se myyny mulle ehjää kasetti dekkiä... ei minulla näin kiireisenä ihmisenä olisi pinnaa varrota niitä pelejä.. voi että täytyy soittaa kaverille et laittaa konee kuosiin viikonlopuksi että pelattas pikkusen oikeita pelejä*joo*



Voihan kettu! Löytyyks Decathlon tai Summer Games? Parempia urheilupelei ei olekaan. Toisaalt meitsin kaikkein rakkain C64-peli oli vanha kultanen boxi Gateway to Final Frontier AD&D peli... Hitto, ku en muista ko. pelin nimeä.

Meitsi tulee joskus norkoilee kulmille... vaikka en pääsisi pelaamaan yhtään peliä, olisi kiva, jos saisin edes hivellä kyyneleet silmissä vanhaa C64 tuhkanharmaata näppäimistöä.

--
32. of December

wiwi

Posts: 1,575

#614 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

Sphyxia, 20.3.2006 22:22:
---
wiwi,

---


Paul McKenna? *ding*



Joo, se se taisi olla. :D

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

e-nergique

Posts: 568

#615 • • e-nergique STT

äm, 3.3.2005 19:00:
Tässä vuosimallin 1979 muistoja:

- Purkkatikkarit
- Tetraedrin muotoiset Trip-mehut
- Jäätelöt, joiden tikku oli siniseen muoviin kääritty purkka
- "Varokaa heikkoja jäitä" -opetus Pikkukakkosen lopussa
- Kaulurit osana talvipukeutumista
- Isotupsupipot
- Sudenpentulakit (karvalakki, jossa pitkä häntä)
- Henkselit
- "Kuka pelkää mustaa miestä?!"
- Neiti Etsivä -kirjat
- Suosikin Bees & Honey -palsta
- Poikien siniset ja tyttöjen punaiset jumppatossut (koko kerhoryhmällä samanlaiset)
- Bula
- Koulusta saadut pyyhekumit, joissa oli kuvia
- Muoviset tuubit (rahoille) kaulaan
- Punatabletit + pakkofluoraus
- Matti Nykänen oli mäkihyppääjä
- Twist-naru
- Zakazuka (se kuminen, nilkkaan kiinnitettävä systeemi, jonka päässä oli pallo)
- Slämärit
- Merkkarikohu
- Veivattavat puhelimet
- Hintalaput ilman viivakoodeja
- Hätänumero 000
- Aika, jolloin pullot palautettiin kaupan henkilökunnalle
- Ranskalainen ohjelma, jossa tyypit seikkaili linnassa kahden kääpiön opastamina ja suorittivat tehtäviä
- Olipa kerran... Elämä
- Olipa kerran... Ihminen
- Sky Channel ja Inspector Gadget
- Tenavatähti
- Farkut, joiden lahkeisiin oli lisätty kangasta


En edes lähtenyt listaamaan musiikkia. NKOTB, Jason Donovan... Lista olisi loputon.



Bulaa ja Sky Channelia lukuun ottamatta myös vuosimalli -82 muistaa nää kaikki *hihu*, mut me ei kyllä saatu koulusta mitään kuvallisia pyyhekumeja vaan sellaset tylsät valkoset pötköt missä oli jotain tekstiä mustalla ja sit rumat keltaset lyijärit *uuh* Toisaalta tämä ero saattaa myös johtua siitä että asuin aika maalla, meillä ollaan oltu ehkä asteen verran kehityksestä perässä... *nauru*

Mut on täällä kyllä muutenkin kamalasti kaikkia ihania asioita mainittu ja välillä on joutunu lopettaan lukemisen kesken kun on ollu melkein tippa linssissä... Tahtoo lapsuuden takas!!! *nyyh* Sillon oli kaikki paljon helpompaa ja huolia huomattavasti vähemmän! *huokail*

--
Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan!

embie

Posts: 531

#617 • • embie Shwoopsie poo

Samu, 21.3.2006 10:10:
---
embie, 20.3.2006 23:44:
Tänään tuli mieleen kun kattelin yhtä meidän opettajaa...: se sellanen häntä mikä jätettiin niskaan kun tukkaa leikattiin lyhyemmäksi....yök mikä kuvotus sekin on ollu *eiei*

---


Hei mulla oli sellanen!!



Nii mullaki *blush*
Dana

Posts: 647

#619 • • Dana

Juhgu, 18.3.2006 12:39:
---
Gleba, 18.3.2006 12:05:
jenga-mehujäät
---


Niin joo, ja sit joskus oli sellaisia mehujäitä missä oli tikkuun painettu joku vitsi. Ja ne oli aina jotain ihan käsittämättömän ankeita läppiä *hih*



JOKE !! *nauru* kyllä!! näitä tikkuja säästettiin ja vaihdeltiin sit kavereiden kanssa ..
Dana

Posts: 647

#620 • • Edited Dana
Hullu ystäväni vm.79 tuossa pohtii muistaisko kukaan narikkaa nimeltä Pony Express ? *ding*
tai kuulemma upeinta pyörää ikinä: Tunturin Rocky..
(itse kannatin tuota iki-ihanaa Nappula-pyörää)

se tuossa nauraa ainakin ihan innoissaan ja ihmettelee miksei muut o muistanut tätä.. *nauru*

itse muistan oikein turvallisen leikin mitä salaa tehtiin.. laitettiin maasta kerättyjä pullon korkkeja junaraiteille ja odotettiin et juna ajaa ne littaniksi *slurps* kehittävää..