Muistatko vielä nämä?

1,043 posts, 53 pages, 651,415 views

Waakku

#561 • • Waakku
- Mecanot
- Puhalluputkisota
- Teinarit
- Ky-Exit
- PIT

--
- ? -

Amuck

#562 • • Amuck dub-i-dub
Muistaako kukaan piirrossarjaa kahdesta karhunpennusta, oliko ne nyt Jaki ja Nuga tai vastaavaa? Toinen oli tumma ja toinen oli vaalea. Kovin on hämärät muistikuvat... Mutta on mulla ja siskolla ne nallet vielä tallella. Mulla on se vaalea. :)

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

pirpeli

#563 • • pirpeli

Amokk, 5.12.2005 02:34:
Muistaako kukaan piirrossarjaa kahdesta karhunpennusta, oliko ne nyt Jaki ja Nuga tai vastaavaa? Toinen oli tumma ja toinen oli vaalea. Kovin on hämärät muistikuvat... Mutta on mulla ja siskolla ne nallet vielä tallella. Mulla on se vaalea. :)

Muistan helposti*hymy* Ne oli sellasii itkuherkkisjaksoja aina..Kun niille karhunpennuilla aina kävi kaikkee, mut sit ne selvis. Ihanat*nalle*t.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Nacu

#564 • • Nacu Nacu on the outside, tasty on the inside
Tänne vaan nimet listaan! *sydän*

http://www.lastenasialla.net/

--
yes i am alone
but then again i always was
as far back as i can tell i think maybe its because
because you were never really real to begin with
i just made you up to hurt myself

Johanna

#565 • • Johanna
Ihana lukee kaikki vanhoja juttuja. Itelle tuli mieleen "Simo vaatehuoneelta hei" ja ....... Nyt ne hävis jonnekin mielen syövereihin. Oli äsken päässä kaikkii hyvii juttuja. Lisäilen kun ne tulee takas.
ezzy

#567 • • ezzy Droid-pappa

Elvirith, 4.11.2005 13:58:
---
äm, 3.3.2005 19:00:
- Ranskalainen ohjelma, jossa tyypit seikkaili linnassa kahden kääpiön opastamina ja suorittivat tehtäviä

---

Ei vittu, joku muukin muistaa ton. *lmao*

Seikkailujen Saari tms. oli kyll oikeasti hyvä ohjelma. Jengi joutu käyttämää päätään noissa tehtävissä.
aleksisi

#568 • • aleksisi

ezzy, 25.2.2006 22:46:
---
Elvirith, 4.11.2005 13:58:
---
äm, 3.3.2005 19:00:
- Ranskalainen ohjelma, jossa tyypit seikkaili linnassa kahden kääpiön opastamina ja suorittivat tehtäviä

---

Ei vittu, joku muukin muistaa ton. *lmao*

---

Seikkailujen Saari tms. oli kyll oikeasti hyvä ohjelma. Jengi joutu käyttämää päätään noissa tehtävissä.

Fort Bayard, ihan helmi kisailu tosi-tv, pesee robinsonit kymmenen-nolla vähintäänkin. vielä pari vuotta sitten tuli ainaski ranskan TV5:ltä uusintoja..

--
siellä missä jatkot..

rainy

#569 • • rainy
Oi sitä aikaa ku kaikilla oli kotona vielä lankapuhelimet ja muistan kauhistelleeni joskus ala-aste ikäsenä jos jollain toisella samanikäsellä oli jo kännykkä. Se oli jotain niin uutta ja hienoa.

Niin ja se aika kun oli vielä aika harvinaista että kotona oli tietokone, saatika sitten että siellä olisi ollut netti.

ja tietty Spice girls oli maailman kovin tyttöbändi! *plur* *tirsk*
aleksisi

#570 • • aleksisi

miten niin OLI??

--
siellä missä jatkot..

milo

#571 • • milo Plaugenaut

space_cowboy, 13.11.2005 01:23:
-se lakritsan makunen pikkumyy limu, olin varmaa oikeesti ainoo joka tykkäs siitä

Ei voi olla totta! Pienenä kun tuota haki kioskilta, niin kioskin sedän mukaan olin ainoa joka sitä osti. Nykyisinkin kun siitä puhuu, kukaan ei muista moista ja epäilee että moista olisi koskaan ollutkaan. Se oli kyllä parasta.

Ja Mustafa-jäätelöpuikot kans.

--
We are, ultimately, all alone, and I am incapable of expressing emotion in any way, shape or form apart from through the medium of mix tapes. -Adam First

rainy

#572 • • rainy

aleksisi, 26.2.2006 00:14:
---

---
miten niin OLI??

Tarkotin ehkä enemmänkin että se oli mulle se ykkös juttu mutta ei enää. *tirsk* Mut onhan se edelleenkin kai niitä menestyneimpiä mitä on ollu.
kAiStA

#573 • • kAiStA
En katsonut onko jo sanottu, mutta sanotaan nyt vielä kerran:
Karvapörrö hiuspompulat :)

--
Let the music be your only God..

Foxmagon

#574 • • Edited Foxmagon Iso Paha Ad..
Hmm.. Listaanpas pari:
- My Little Ponyt, niistä myös se täti jolla oli joku taikatukka ja mitä se yks tummatukkanen aina yritti päästä katkomaan?
- Ufouria (kyseisellä pelillä on *nyyh* -vaikutus)
- Roger Rabbit -jätski (jos nimi on väärä, niin ehkä tunnistaa siitä että kyseinen jäätelö muistutti kingistä, paitsi suklaasydämen tilalla oli jotain vadelmamarmeladin tapaista)
- Marianne-tuutit
- Tutti- sekä trolli-buumi
- Kuulat, pelinappuloina sekä keräilyn kohteina
- Inspector Gadget
- PTV:ltä tulleet Teenage Mutant Ninja Turtles -piirretyt
- Ruutuhousut / flanelipaidat / tennarit / nappiverkkarit
- Gooshit
- Penkkipersis / pomppis / "siksaksokkelo!" / kirkkis / susi

Edit, lisää lisää.

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

Gleba

#575 • • Gleba
jenga-mehujäät. varsinki se päärynä. ja sit ne semmonen tosi pikkuset karkit joita oli pinkkejä ja oransseja muistaakseni. oisko ne ollu dummyja tai jotain? *hih*

--
I can scare the stupid out of you, but the lazy runs deep.

Juhgu

#576 • • Juhgu Virnistelijä

Gleba, 18.3.2006 12:05:
jenga-mehujäät

Niin joo, ja sit joskus oli sellaisia mehujäitä missä oli tikkuun painettu joku vitsi. Ja ne oli aina jotain ihan käsittämättömän ankeita läppiä *hih*

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Gleba

#577 • • Gleba

Juhgu, 18.3.2006 12:39:
---
Gleba, 18.3.2006 12:05:
jenga-mehujäät
---

Niin joo, ja sit joskus oli sellaisia mehujäitä missä oli tikkuun painettu joku vitsi. Ja ne oli aina jotain ihan käsittämättömän ankeita läppiä *hih*

ainii nekin. and how old are we..?

--
I can scare the stupid out of you, but the lazy runs deep.

Blue_Wabbit

#578 • • Blue_Wabbit

milo, 26.2.2006 00:57:
---
space_cowboy, 13.11.2005 01:23:
-se lakritsan makunen pikkumyy limu, olin varmaa oikeesti ainoo joka tykkäs siitä

---

Ei voi olla totta! Pienenä kun tuota haki kioskilta, niin kioskin sedän mukaan olin ainoa joka sitä osti. Nykyisinkin kun siitä puhuu, kukaan ei muista moista ja epäilee että moista olisi koskaan ollutkaan. Se oli kyllä parasta.

Ja Mustafa-jäätelöpuikot kans.

Mustafa-jäätelöpuikot?? Taisin olla liian nuori tuolloin ku koskaan kuulluukkaan ^^

--
Raha ei tee onnelliseksi, mutta itkisin mieluummin Jaguarissa kuin bussissa.

ChainsawIsGod

#579 • • ChainsawIsGod Plastik christ
Aika yllättävän paljon on tuttua juttua tässä topikissa ollu, vaikka oon tuntenu itteni aina hirveen nuoreksi! *iloinen* Se Fort Boyard/Seikkailujen Linnake oli kyllä oikeasti ihan mielettömän hyvä ohjelma, ihan toista ku nää nykyajan tositv-jutskat! Muistan siitä hirmu elävästi sellasen tehtävän että niiden kilpailijoiden piti työntää käsi johonkin sellaiseen koloon, jossa oli kämmenen kokoisia hämähäkkejä, ja ottaa sieltä joku avain.. *poks*
Ja Gladiaattorit oli ihan mun lempiohjelma, Terminaattori ja Mohikaani oli parhaat (olin vissiin vähän ihastunukin niihin.. *tirsk*).
Mut itellenikin tulee villityksistä mieleen jojot (erityisesti Coca-Cola, Sprite tms.), nappiverkkarit, Gooshit, NHL-lippikset (jotka oli muuten ihan tajuttoman kalliita!) ja -paidat, kiiltokuvat ja tarrat sekä englanninkieliset lastenohjelmat, joita voisin ihan mielelläni vieläkin kattoa.. *uuh*
Ja viikonloppuaamuisin piti aina herätä kaheksalta telkkarin eteen, nyt ei kyllä onnistuis mitenkään. *nauru*

--
One death every 40 seconds.