Muistatko vielä nämä?

1,043 posts, 53 pages, 632,427 views

terrae

Posts: 454

#241 • • Edited terrae

candyraver:
ensimmäiset Tenavatähti-lasten laulukisat...*nauru*
Hoilattii bestiksen kaa ala-aste iässä niitä lauluja sitten pihan keinuissa niin,että koko piha raikas*nuotti*
Paras oli ehdottomasti sellanen kipale jonka kertosäe meni kutakuinkiin;"Onks Tiina kotona,mul ois vähän asiaa..ou ouuu vähän asiaa..." jne jne.



Joo, minäki tykkäsin siitä biisistä! Sen laulo Daralee. =)

roosa:
Erkkimerkki-skabailu, jossa nuoret kilpaili ja Heimo Holopainen jakoi voittajille erkkimerkkejä. Mikähän lie oli ohjelman nimi?!



Oi hitto, minä tykkäsin tosi paljon siitä Erkistä. Olikohan sen pelin nimi Erkki? Leikittii sitä sitte vapaa-ajallaki kaverin kans. Toinen selitti esinettä sanomatta mikä se on ja toinen piirsi.
noemi

Posts: 535

#242 • • noemi
*sydän* PIKKUPONIT *sydän*

--
Oikeutta koneille!

mirah

Posts: 257

#243 • • mirah Starchild
Polly Pocket ja Polly Ville talot.
Pikkuponit!
Tutit, siis semmoset kovat muoviset vai mitä olikaan. Oli pienenpieniä, mutta jättimäiset oli parhaita!
Spice Girls tikkarit ja valokuvat.
Hämähäkkimies limu!
Hiusmaskarat.
Semmoset pikkuvauvat, kun ne laitettiin kylmään veteen niin niitten vaippa vaihto väriä joko siniseks tai punaseks, riippuen oliko se tyttö vai poika.
Muropaketissa saadut keräily lusikat, jotka vaihto kanssa väriä kun ne laitettiin maitoon.
Limalöllökät, mitä heiteltiin päin seiniä ja ties mitä.
Lin

Posts: 230

#244 • • Lin Kebab - ilman valkosipulia
Toivottavasti ei tullu kauheesti samoja...

- Bändi nimeltä Neon 2
- Artisti tuntematon, biisi jossa laulettiin jotain tällästä "506 ikkunaa, en niitä koskaan puhtaaksi saa..."
- Piirretty Alfred J. Kvack (ei tietoa miten kirjotetaan). Se tunnari oli paras: "Minä lennän, polskin ja uin. Sanon sulle kvaak, ystävälle kvaak, kvaak sanon teille kaikille..."
- Popedan biisi: Kenraali Karoliina
- Denver the last Dinosaur-piirretty (ja tietty sen tunnari)
- Pupu Tupuna
- Se piirretty missä oli niitä norsuja ja sarvikuonoja (en muista nimeä)
- Arvaa kuka?-peli
- Hattara, jota myytiin jäätelöpaperissa ja sitä sai kaikista kaupoista
- Lähiö-ostarit, joista löytyi nykyisten kapakoitten sijaan kampaamo, posti, pankki, apteekki, kauppa ja kemikalio jne.
- Muovitutit, joita oli kaiken kokoisia ja värisiä ja joilla ei tehnyt oikeastaan mitään
- Hubba Bubba -purkka
- Turtles ja muut purkat joiden mukana sai tarran

--
Vois tästä lähtee ostaa nakkeja piste kom

Saara

Posts: 1,954

#245 • • Saara #2970

Rikku:
Semmoset pikkuvauvat, kun ne laitettiin kylmään veteen niin niitten vaippa vaihto väriä joko siniseks tai punaseks, riippuen oliko se tyttö vai poika.



Mul olis yksi sellanen vaippapöksy tuol kaapissa muiden lelujen kanssa. Sain sen siskolta kun se tuli Ranskasta. Tais olla poika vielä <3

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

a-j

Posts: 785

#246 • • a-j
pinacolada limppari :) niiiiiin hyvääää!!!

--
Joten vaikka niitä on paljon, niin meitä on enemmän.
Ne vaativat piikkilankaa, me vaadimme elämän.

sapeli

Posts: 11,768

#247 • • sapeli jokukukamikä?

Blinda:
- Popedan biisi: Kenraali Karoliina



Eiks se ollu Kersantti Karoliina? *vink*


- Se piirretty missä oli niitä norsuja ja sarvikuonoja (en muista nimeä)



Babar! *plur*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Shaz

Posts: 324

#248 • • Shaz team Wittupäät

Blinda:

- Popedan biisi: Kenraali Karoliina
- Muovitutit, joita oli kaiken kokoisia ja värisiä ja joilla ei tehnyt oikeastaan mitään



Oi vitsit, miten mä olin voinutkaan unohtaa noi. Ihan legendaarisia juttuja *nauru*
a-j

Posts: 785

#249 • • a-j

Blinda:
Toivottavasti ei tullu kauheesti samoja...

- Se piirretty missä oli niitä norsuja ja sarvikuonoja (en muista nimeä)



babar? :) babar.jpg

--
Joten vaikka niitä on paljon, niin meitä on enemmän.
Ne vaativat piikkilankaa, me vaadimme elämän.

Lin

Posts: 230

#250 • • Lin Kebab - ilman valkosipulia

sapeli:
Eiks se ollu Kersantti Karoliina? *vink*


Tais olla *blush*
"Kuulin Karoliinan lähteneen, syytän sua Elisabeth Rehn, mun naiseni on kapiainen.." Ja sit pienenä toi kohta kapiainen laulettiin kakkiainen *nauru*

Babar! *plur*


*aplodit*

--
Vois tästä lähtee ostaa nakkeja piste kom

caitrin

Posts: 159

#251 • • caitrin ö_____ö

Jone:
diggasin "Maailman ympäri 80:ssä päivässä"-sarjasta ja jostain sarjasta, jossa oli 2 vuoristokarhua nimeltä Jaki ja Nuka (tjsp). *sydän*



Iiiih! Jaki ja Nuka! *sydän**plur*

Juoksumatto Nintendon 8-bittiselle ja siihen liittyvä sellanen urheilupeli... piti juosta ja hyppiä, sitä pelattiin myös Speden speleissä aikoinaan.

Muistan myös ajan ennen kuin Joulupukin Kuuma linja -ohjelmaa alettiin lähettää joka jouluaatto, sillä sitä ennen tuli aina paljon parempia jouluohjelmia ja piirrettyjä... *katkera*

Lisäks kaipaan tummanruskeeta Mac -limujäätä, maistu ihan kokikselle, älyttömän hyvää *joo*
Lin

Posts: 230

#252 • • Edited Lin Kebab - ilman valkosipulia

wonder:
Snorkkelit viikonloppu aamuisin skidinä =) tuli vissiin samoihin aikoihin kuin harlekiini . snorkkelit oli kyllä loistava!



Mä muistan vielä sen viimesen jakson, jossa taivaalta putos tähti ja ne snorkkelit yritti auttaa sen takasin. Se tuli 2 kertaa uusintana, muistaakseni ihan peräkkäisinä päivinä, katoin ne kaikki kolme kertaa ja muistan kuinka urhoollisesti yritin pidätellä itkua, (enkä tainnu edes onnistua siinä).
*blush**iihhih*

Niin siis mua ei itkettänyt se itse jakso, vaan tieto siitä, että se sarja päättyy...

--
Vois tästä lähtee ostaa nakkeja piste kom

Amma

Posts: 2,383

#253 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.

terrae:
---
candyraver:
ensimmäiset Tenavatähti-lasten laulukisat...*nauru*
Hoilattii bestiksen kaa ala-aste iässä niitä lauluja sitten pihan keinuissa niin,että koko piha raikas*nuotti*
Paras oli ehdottomasti sellanen kipale jonka kertosäe meni kutakuinkiin;"Onks Tiina kotona,mul ois vähän asiaa..ou ouuu vähän asiaa..." jne jne.
----
Joo, minäki tykkäsin siitä biisistä! Sen laulo Daralee. =)


Daraleellä tais olla pari serkkua taustakuorossa. *nauru*
"Onks Tiina kotona, mul ois vähän asiaa? Niin, niin, niin vähän asiaa. Sä ootko tulossa? Se ois tosi ihanaa. Joo, joo, joo tosi ihanaa. Miten niin? Ai tulee Samikin (tjsp). No kutsu sitten tänne sen isovelikin. Mukaan voin mä pyytää Marjettaa, mun pikkuveljee Timppaa hän voi tanssittaa. Ala tulla vaan, meillä juhlitaan. Woo-o, woo-o...." *aplodit*

Ihan loistavaa. Olin Tenavatähti eli "Tenis"-fani. Karsinnat ja finaalit piti ottaa nauhalle ja kattoa moneen kertaan. Sieltä tuli opittua aika monta biisiä mm. Matias Sassalin laulama Elämää juoksuhaudoissa. Isosysterin luokkalaisia pääsi kattomaan ihan ekojen jaksojen kuvauksia ja mäkin pääsin mukaan. Totta kai yleisöä kuvattiin just sillon, kun haukottelin ja venyttelin leveesti takarivissä. *justjoo* *nauru*

--
*etsiskel*

Jna

Posts: 613

#254 • • Jna

äm:
Sanaleikki ja Kosti Kotiranta + se pienempi kaveri.


Se pienempi kaveri oli muuten muistaakseni Sami Aaltonen.
Roosa

Posts: 136

#255 • • Roosa
V-sarja telkkarissa!!

Ne, jotka saivat sitä katsoa, olivat muiden yläpuolella ja leuhkivat asiasta. Itse olin näiden etuoikeutettujen joukossa ja muistan pelolla katsoneeni joitain jaksoja. Jäi kummittelemaan mieleen se V-kirjaimesta valuva veri...!
Gnizhak

Posts: 701

#256 • • Gnizhak iku

Blinda:
- Artisti tuntematon, biisi jossa laulettiin jotain tällästä "506 ikkunaa, en niitä koskaan puhtaaksi saa..."


Miljoonasade - 506 ikkunaa

--
Don&#039;t Just Stand There

tematsu

Posts: 436

#257 • • tematsu Innovator

Roosa:
V-sarja telkkarissa!!


hihii, miul on näitä dvd-llä... V-muukalaiset saapuvat ja V-The final battle... *hymy*

--
We are left alone, staring into the abyss,
into the laughing face of madness.

Dementation

Posts: 2,892

#258 • • Edited Dementation wednesday?
Ne suomalaiset äijät jotka esitti pupua ja kissaa.
Mitkäs hitsit niiden nimi oli... *pohtii*

Muistan elävästi sellaisen kun ne yritti rikkoa kookospähkinää
ja sit ne laulo siitä, kuinka ne ei millään saa sitä rikki...


EDIT: Peleistä tuli just mieleen Suomi 75 vuotta lautapeli. Oli vähän niinkuin monopoli lauta, mutta suomalaisten firmojen osakkeita ostettiin ja mitään ei rakennettu, vaan osakkeita piti haalia monta saadakseen enemmän rahaa. Ja sit siinä oli kysymyskortit, joissa kysyttiin kysymyksiä suomesta, suomen luonnosta, eläimistä, taloudesta, ihmisistä etc.

Oli ihan kiva peli.

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Lin

Posts: 230

#259 • • Lin Kebab - ilman valkosipulia

Gnizhak
Miljoonasade - 506 ikkunaa



Ooo... *aplodit*

Muistu mieleen vielä:
- Kyllikki-täti (?), joka maalaili niitä tarinoita
- Kummituslinna -lautapeli, joka oli muuten vähän kingi

--
Vois tästä lähtee ostaa nakkeja piste kom

Lin

Posts: 230

#260 • • Lin Kebab - ilman valkosipulia

Dementation:
Ne suomalaiset äijät jotka esitti pupua ja kissaa.
Mitkäs hitsit niiden nimi oli... *pohtii*

Muistan elävästi sellaisen kun ne yritti rikkoa kookospähkinää
ja sit ne laulo siitä, kuinka ne ei millään saa sitä rikki...



Pablo (?) ja M. A. Numminen tais esittää niitä...

--
Vois tästä lähtee ostaa nakkeja piste kom