Muistatko vielä nämä?

1,043 posts, 53 pages, 632,901 views

Nitta

Posts: 5,021

#521 • • Nitta Sateenkaaren päässä

pirpeli, 23.10.2005 22:51:
Tää on tullu jo useemman jakson ajan. Sunnuntain pelastus.



Mä oon sit missannut jo useamman sunnuntain kevennyksen *hih* Tuli teinitakaumat *nauru*
Freja

Posts: 8,775

#522 • • Freja Sihteeri
-Tom&Jerry-mehujäät
-Roger Rabbit-mehujää (taisi olla vadelmaa, ja sisällä oli sellanen "löllyvä kieli", varmaankin siis jostain marmeladista tehty sisus :D)

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Long John

Posts: 1,348

#523 • • Edited Long John Skenekuningas

Nitta, 23.10.2005 22:45:
Telkasta tuli tänään uusintana.... Street Hawk *nauru*



Tiedätkö että toi pyörä kulkee 500 kmh?!?*iloinen**joo**super* Siis ainakin!
Encoder

Posts: 310

#526 • • Encoder Kofeinisti

Juhgu, 28.9.2005 03:31:
handicnh.gif
etc



Ei nämä kyllä unohtumaan pääse. Hitto, ei kuulemma enää WinXP:llä toimi moninpeli.

240px-Kane.jpg

--
Mikään ei ole varmempaa kuin epävarma.

futuregirl

Posts: 21

#527 • • futuregirl
Vaatteista muistuu mieleen farkut, joiden puntteihin piti lisätä pariin erikohtaan kangasta (kaveri myöntäny jälkeenpäin olleensa mun tällasille housuille joskus tosi kateellinen) *joo**nauru*

Telkkariohjelmista aivan ihanin oli Nalle Luppakorva..onkohan sitä tullu uusintana?
Pelle Hermanniki oli hauska..sitä oon jopa onnistunu näkemään myöhemminki ja nyt pystyn jo katsomaan pelkäämättä =)
rainy

Posts: 208

#528 • • rainy
Tuli mieleen sellaset ku kinderistä joskus kerättiin niitä sarjoja? Itse ainakin pidin niistä leijonista, ketkä sit teki eri juttuja. Niil sit leikittii joka paikas! *hymy*
Niin ja tietty se törkeä jojo buumi ja sitä seurannut (tai edeltänyt, ei voi muistaa) tamakotsi buumi. *ding* Kaikkea sitä on sitte joskus olluki! *nauru* Niin ja nappiverkkarit! Ne piti olla tai ei ollu in!
isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#529 • • Edited isfnbojbbssn sdonvoinv

RINY, 24.10.2005 13:14:
Tuli mieleen sellaset ku kinderistä joskus kerättiin niitä sarjoja? Itse ainakin pidin niistä leijonista, ketkä sit teki eri juttuja. Niil sit leikittii joka paikas!



muistaakseni ne kilpikonnat oli niitä ihan originaaleja. niitä tuli kerättyä kersana.
pari vuotta vanhempana sit niitä piti sulatta yhteen ja tehdä jotain mutantteja.

--
dasinoaisnvs

elisha

Posts: 247

#530 • • elisha Lauma
vaikka oonki teini,muistan silti jotain samaan sarjaan kuuluvia hassuja juttuja..*hihu*
..tutit,superpallot ja kirjepaperit joita kerättiin ala-asteella...ja sellaset muovivauvat joiden vaippa vaihto väriä kylmässä ja kuumassa vedessä*nauru*
..ja raider-patukka!!myös jotkut paperikarkit,esim Omar pakattiin ennen folioon ja muoviin eikä pelkkään muoviin niinku nykyään.*ding*lukuisia karkkimerkkejäki on ollu ja menny,esim. Dumle mint(en nyt mee vannomaan ettei sitä edelleen oo jossain dumle-mixissä mukana*nauru*)
..kukkura-merkit!minäköhän vuonna sekin kauppa lakkas olemasta?
..limsaa sai vaan lasipulloissa(myös 1.5l pullot)

--
Love is like oxygen.
It is essential for life but highly toxic.

äm

Posts: 2,376

#531 • • äm

futuregirl, 24.10.2005 12:53:
Telkkariohjelmista aivan ihanin oli Nalle Luppakorva..onkohan sitä tullu uusintana?


Pyörii parhaillaan. Perjantaina luvassa jakso "Anna on samaa mieltä Luppakorvan kanssa siitä, että urheilu on terveellistä." *sydän*

En mä kyllä tiedä, onko Luppis ollutkaan tässä välissä edes poissa. Ei ole vaan tullut ehkä katsottua.

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

Peikkotyttö

Posts: 1,219

#532 • • Peikkotyttö
En tiedä onko jo mainittu, mutta Pikku-Myy limppari,joka maistui lakritsilta tai salmiakilta. aivan kamalan makuista tavaraa,joka poistui myynistä hyvin nopeasti (enkä ihmettele)

--
Groove is in the Heart

rose

Posts: 1,047

#533 • • rose vakaasti epävakainen

peikkotyttö, 24.10.2005 15:26:
En tiedä onko jo mainittu, mutta Pikku-Myy limppari,joka maistui lakritsilta tai salmiakilta. aivan kamalan makuista tavaraa,joka poistui myynistä hyvin nopeasti (enkä ihmettele)



Mä muistin kanssa ton just eilen ja mietin että sanonko sen! *joo* Ja sillon kun olin ihan ihan ihan [pieni]pikkuinen[/pieni] oli sellasia muovisia liilan auton muotoisessa pakkauksessa olevia jätskejä. Kun jätski oli syöty siitä pakkauksesta tuli hyvä hiekkakakkumuotti.

--
TwistedLife™ Amusement Park

Displacer

Posts: 1,828

#539 • • Displacer

ezzy, 24.10.2005 15:47:

eikä ole noikaan pelit uudistuneet sitten tuon myötä minnekään.



nohnoh... eihän tossa voinut edes liikuttaa montaa yksikköä samaan aikaan, että ollaan tässä jonkun verran menty eteenpäin :P
MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA

Posts: 957

#540 • • MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA Godfather

RINY, 24.10.2005 13:14:
Tuli mieleen sellaset ku kinderistä joskus kerättiin niitä sarjoja? Itse ainakin pidin niistä leijonista, ketkä sit teki eri juttuja. Niil sit leikittii joka paikas! *hymy*
Niin ja tietty se törkeä jojo buumi ja sitä seurannut (tai edeltänyt, ei voi muistaa) tamakotsi buumi. *ding* Kaikkea sitä on sitte joskus olluki! *nauru* Niin ja nappiverkkarit! Ne piti olla tai ei ollu in!



coca-cola jojot oli tosi pop.

--
money talks !!!!! ITÄMAFIA