Muistatko vielä nämä?

1,043 posts, 53 pages, 637,501 views

Samu81

Posts: 1,224

#501 • • Samu81 kokolihaa

Gleba, 15.9.2005 17:10:
Hapsiainen pikkukakkosessa *tirsk*
Kukko Koppava videokasetit...kankaalla pidennetyt ja levennetyt farkut...antennipipot kesällä.*blush*



Hapsiainen oli just huippu! *joo*

Skeitin 80 -luvulla, maastopyörät kun ne tuli Suomeen 80 -luvulla. Ekat lumilaudat samoten 80 -luvulta. Niitähän oli sellaisiakin missä seistiin suoraan eteenpäin yhen lankun päällä ja sauvat kädessä *nauru*
Lällärit, olivat aika kool jossai amishautossa... lisäpitkät ja taivaisiin korotettu Corollan perä *nauru*

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

Samu81

Posts: 1,224

#502 • • Samu81 kokolihaa

dominikh, 29.8.2005 17:21:
---
JussiS, 29.8.2005 16:48:
---
Skenemursu, 21.8.2005 18:38:
Levis 501
Pilottitakki
Flanellipaita
Viininpunaiset sammarit
Tarralenkkarit
---

Eiks noi oo ihan perustamperelaiset vermeet? Takatukka (tai itseasiassa "tampere-tukka") viel tohon ja pätkä mustaamakkaraa kouraan, ni geneerinen Tamperelainen on siinä.

---

blue.jpg

Official takatukka.



Tää oli ihan starbajätkä. Mun idoli ala-asteella :D

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

Muhvi-

Posts: 303

#503 • • Muhvi- Jätkä on Muumi!

Caro², 13.9.2005 00:56:

Hahhaa. *nauru*Oon tarhassa töissä ja siel on niitä lasten kuvakirjoja ni kun niiltä kysyy "Mikä toi on?" ja osottaa tommosen puhelimen kuvaa niil ei oo hajuukaa mikä se on. Surullista sinäänsä.

--
It was once my life - it was my life at one time.

zenny

Posts: 1,145

#504 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö

Gleba, 15.9.2005 17:10:
Hapsiainen pikkukakkosessa *tirsk*




Mä pelkäsin sit hapsiaist....*nauru*

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

pahapaha

Posts: 70

#506 • • Edited pahapaha


*lasilevyt, joissa oli kuva, jonka sai maalata ja sitten levyt laitettiin uuniin (kyllä,uuniin!) ja ne joko suureni tai kutistui, en muista kumpaa. Pystyykö kukaan vahvistaan tällaisten juttujen olemassaoloa?

*Hiidenvirta tv-sarja, oon löytänyt vaan yhden ihmisen, joka muistaa koko sarjaa.

Muistaako kukaan!!??*täh*



Vihdoin ihminen joka muistaa noi "lasilevyt". Ne oli sellasta muovia/plexiä paksumpaa kuin kalvo, ne pystyi värittämään puuväreillä ja ne laitettin uuniin. Ne pienenty ja päällipinta oli matta ja kääntöpuoli kiiltävä. Vielä tallella yksi avaimenperä, minkä oon väsänny.
HIIDENVIRTA on muistissa, se tulee YLE TEEMALTA TÄNÄÄN!!!!!!! 19.9.2005 19.30
http://www.yle.fi/teema/hiidenvirta.shtml[url][/url]
Hoitsu

Posts: 154

#507 • • Hoitsu HOITOTAKUU=)
Suklaapopcornit!!! Niitä sai ennen Tren jäähallista, ei oo enää moneen vuoteen myyty niitä..

--
Päivä ilman hymyä on hukkaan heitetty=)

äm

Posts: 2,376

#508 • • äm
Hyvä Ystävä -ravintolat!

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

nethr

Posts: 763

#509 • • nethr !!

Samu*, 15.9.2005 18:59:
---
Niitähän oli sellaisiakin missä seistiin suoraan eteenpäin yhen lankun päällä ja sauvat kädessä *nauru*



Ai monoski? *hymy* Aika kähee kyllä... *lmao*

--
xD

Siru

Posts: 29

#510 • • Siru hyvin sä vedät!
80-luvun must juttuja oli lambada hameet, mc hammer housut, pallohameet, lepakkohihat tms yhtä järisyttävää... Mutta kauheinta mitä muistan oli koko hameet jotka tehty gollege kankaasta ja joissa helmassa oli iso resori ja kirrattiin vyötärölle valkoisella "kumilenkki" vyöllä jossa vielä semmonen "hapsu"reuna.. jäk... Ja aina kaikissa juhlissa joka toisella oli tälläinen viritys päällä... Ai niin ja koko haalari myös aikuisilla mielellään neon värinen ja siinäkin hieno vyö jolla haalari nostettiin perseen vakoon... ja hiusmudissa oli etu hiuksissa paskajarru eli systeemi jossa etuhiukset ensin kiinni vedettiin pampulaa taaksepäin ja sitten työnneettiin tötsälle... mitä korkeempi sen hienompi... ja krepit hiuksissa ja ja.... tuli hirveesti kaikkea yhtä järkyttävää mieleen listaa vois jatkaa loputtomiin...Oh noh!!!! Toivottavasti kasari ei koskaan palaa muotiin ainakaan nämä jutut!!!
ange

Posts: 30

#511 • • ange
Edit:

Mullekin tuli muutama mieleen, kai kaikki on käyny Keravalla Renny Harlinin sisähuvipuistossa nimeltä Planet Hollywood, myöhemmin Planet FunFun? *aplodit*

Se oli huvipuisto Fanfaari ihan ekaks. Hahmona semmonen keltanen lintu. Se oli hyvä idea ja ihan hauskaakin siellä aina oli(päästiin aina ilmaseksi kavereiden kanssa joskus tosi pieninä), mut kuka haluis vapaaehtoisesti mennä Keravalle???? Ei ihme että meni konkkaan...*eikä*

--
en ikinä ottanut mitään missään enkä ota huomenna ainakaan ja jos joku kysyy niin en ole nytkään ottanut ja en mä ainakaan kertois vaikkei mitään kerrottavaa oliskaan.

ange

Posts: 30

#512 • • ange

onni3mk, 29.8.2005 18:55:
---
mufasa2, 29.8.2005 18:54:
---
tom_gore, 21.8.2005 12:07:
---
äm, 3.3.2005 19:00:

- "Varokaa heikkoja jäitä" -opetus Pikkukakkosen lopussa

---



jostain syytä pelkäsin tätä mainosta kersana *iihhih*

---


Oih, ihuna *sydän* Ja mäkin pelkäsin, tai en pelänny, mut siitä tuli semmonen outo fiilis...o_0



Mulla tulee vieläkin..*whaat*

--
en ikinä ottanut mitään missään enkä ota huomenna ainakaan ja jos joku kysyy niin en ole nytkään ottanut ja en mä ainakaan kertois vaikkei mitään kerrottavaa oliskaan.

Viltsu

Posts: 2,010

#513 • • Viltsu noname

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

Viltsu

Posts: 2,010

#514 • • Viltsu noname
Pahvikortit kirjaston kirjojen takakansissa joihin sitten leimattiin eräpäivä.

Hassua miten äkkiä nuo oli itseltä unohtunut.

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA

Posts: 957

#515 • • MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA Godfather

hemuz-, 3.3.2005 19:10:
---
äm:
- Ranskalainen ohjelma, jossa tyypit seikkaili linnassa kahden kääpiön opastamina ja suorittivat tehtäviä

---


Tää oli ihan paras *aplodit* *super*



mahtava mikäs sen nimi nyt oli?

--
money talks !!!!! ITÄMAFIA

Nitta

Posts: 5,021

#517 • • Nitta Sateenkaaren päässä
Telkasta tuli tänään uusintana.... Street Hawk *nauru*
pirpeli

Posts: 5,533

#518 • • pirpeli

Nitta, 23.10.2005 22:45:
Telkasta tuli tänään uusintana.... Street Hawk *nauru*



Tää on tullu jo useemman jakson ajan. Sunnuntain pelastus.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

aste

Posts: 102

#520 • • aste Nu-who?

äm, 23.10.2005 23:10:
---
Caro², 23.10.2005 22:33:
Sierran tekemä Dr. Brain ?

---

Joku sanoi jo tuolla topikin alussa, että nimi oli Fort Boyard.
Se on ainakin sen linnan nimi, missä ohjelma kuvattiin.

Edit: Tuolla puhutaan siitä myös -->
http://www.dvdplaza.fi/forums/showthread.php?t=14440



Hyvin iski silmään eräs quote tuolta.. En kyllä itse tällaista muista.. *tirsk*

"Kesken aarteenetsinnän linnan huoneista löytyneet paljasrintaiset naiset kuuluivat myös aina välillä asiaan ja tämäkös silloin kummastutti."



Survivor-henkeä ranskalaiseen tyyliin. *nauru*

--
Aito on just se real thing.