1,043 posts, 53 pages, 651,673 views
Saara, 20.3.2006 20:09:
Varmaan Lady Lovely Locks.
Foxmagon, 21.3.2006 07:12:
---
Saara, 20.3.2006 20:09:
---
Just tuo. Jostain syystä tuli tosi hassu olo kun näki ton kuvan. O_O
Edit, TAHTOO NOITA JAKSOJA!
-K-, 20.3.2006 21:08:
---
domi, 19.3.2006 22:19:
---
twistedsushi, 19.3.2006 22:12:
sellanen keltainen purkkapaketti, jossa oli ehkä 5 sellasta litteää pitkää palaa,
jonkun nimisiä ne oli, mut ei muistu ollenkaan mieleen, mut niitä en o ainkaan nähnyt
kaupoissa ja harmittaa ku ne oli tosi hyviä vaik niistä lähtikin maku jo 5 min.
---
Juicy Fruit?
---
niitä saa muuten nykyjään ainakin ärriltä, ostin just yks päivä ja samalta maistu sen pienen hetken ku aina ennenkin. Nykyjään paketti on vaan erilainen mutta niitä saa taas.
embie, 20.3.2006 23:44:
Tänään tuli mieleen kun kattelin yhtä meidän opettajaa...: se sellanen häntä mikä jätettiin niskaan kun tukkaa leikattiin lyhyemmäksi....yök mikä kuvotus sekin on ollu
domi, 19.3.2006 22:19:
---
twistedsushi, 19.3.2006 22:12:
sellanen keltainen purkkapaketti, jossa oli ehkä 5 sellasta litteää pitkää palaa,
jonkun nimisiä ne oli, mut ei muistu ollenkaan mieleen, mut niitä en o ainkaan nähnyt
kaupoissa ja harmittaa ku ne oli tosi hyviä vaik niistä lähtikin maku jo 5 min.
---
Juicy Fruit?
---
se treffiohjelma joka pyöri aika kauankin telkussa missä oli se joku kari juontajana ja onnenpyörä
---
Napakymppi
---
julkku oluet... ekan minkä muistan oli lampeniuksen kuvalla varustettu pullo
---
Lampenius tais mainostaa siideriä, mut eka julkkuolut mitä ite ostin (11 vuotiaana Karhulasta) oli Leningrad Cowboys
MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA, 26.10.2005 01:36:
bula-bula hattu oli ihan vitun cool aikanaan.
Saara, 21.3.2006 10:04:
-clip-
Mut ei se oo My Little Ponyista.
Ja miksi mun äiti ei ostanut mulle ikinä Ladya?
Saara,
Mul on vieläkin muutama pixie tallessa <3.
edit. ei taidakkaan olla tallessa :´(
mikkihiiri, 20.3.2006 20:43:
---
Lash!, 20.3.2006 12:42:
-C64 ja kaveriila oli melkonen peli kone Amiga 500*igor*
---
C-kuuslankku on edelleenki mun alltime favourite pelikoneista! Missään vehkeessä sen jälkee ei ollu nii innovatiivisii geimei ku siin (Giana Sisters oli vaa vanhan sotaratsun joutsenlaulu pahan japanilaisjätin puristuksessa eikä sitä näin voida laskea C-kuusnepan viaksi ja virheeksi).
Vieläkin itkettää se hetki, jolloin laitoin kuumana kesäpäivänä -96 viileässä huoneessa C64:n päälle ja se sano räks puskien samalla savua ulos. Voi sitä menetyksen tuskaa!
Lash!, 21.3.2006 11:45:
Mun 64 meni kaverille ku silt hajos tuo yksikkö eikä se myyny mulle ehjää kasetti dekkiä... ei minulla näin kiireisenä ihmisenä olisi pinnaa varrota niitä pelejä.. voi että täytyy soittaa kaverille et laittaa konee kuosiin viikonlopuksi että pelattas pikkusen oikeita pelejä
äm, 3.3.2005 19:00:
Tässä vuosimallin 1979 muistoja:
- Purkkatikkarit
- Tetraedrin muotoiset Trip-mehut
- Jäätelöt, joiden tikku oli siniseen muoviin kääritty purkka
- "Varokaa heikkoja jäitä" -opetus Pikkukakkosen lopussa
- Kaulurit osana talvipukeutumista
- Isotupsupipot
- Sudenpentulakit (karvalakki, jossa pitkä häntä)
- Henkselit
- "Kuka pelkää mustaa miestä?!"
- Neiti Etsivä -kirjat
- Suosikin Bees & Honey -palsta
- Poikien siniset ja tyttöjen punaiset jumppatossut (koko kerhoryhmällä samanlaiset)
- Bula
- Koulusta saadut pyyhekumit, joissa oli kuvia
- Muoviset tuubit (rahoille) kaulaan
- Punatabletit + pakkofluoraus
- Matti Nykänen oli mäkihyppääjä
- Twist-naru
- Zakazuka (se kuminen, nilkkaan kiinnitettävä systeemi, jonka päässä oli pallo)
- Slämärit
- Merkkarikohu
- Veivattavat puhelimet
- Hintalaput ilman viivakoodeja
- Hätänumero 000
- Aika, jolloin pullot palautettiin kaupan henkilökunnalle
- Ranskalainen ohjelma, jossa tyypit seikkaili linnassa kahden kääpiön opastamina ja suorittivat tehtäviä
- Olipa kerran... Elämä
- Olipa kerran... Ihminen
- Sky Channel ja Inspector Gadget
- Tenavatähti
- Farkut, joiden lahkeisiin oli lisätty kangasta
En edes lähtenyt listaamaan musiikkia. NKOTB, Jason Donovan... Lista olisi loputon.
Samu, 21.3.2006 10:10:
---
embie, 20.3.2006 23:44:
Tänään tuli mieleen kun kattelin yhtä meidän opettajaa...: se sellanen häntä mikä jätettiin niskaan kun tukkaa leikattiin lyhyemmäksi....yök mikä kuvotus sekin on ollu
---
Hei mulla oli sellanen!!
Juhgu, 18.3.2006 12:39:
---
Gleba, 18.3.2006 12:05:
jenga-mehujäät
---
Niin joo, ja sit joskus oli sellaisia mehujäitä missä oli tikkuun painettu joku vitsi. Ja ne oli aina jotain ihan käsittämättömän ankeita läppiä