Muistatko vielä nämä?

1,043 posts, 53 pages, 639,767 views

Nacu

Posts: 1,293

#301 • • Edited Nacu Nacu on the outside, tasty on the inside

onni3mk:
Mullaki oli semmosia pienenä! Oli ihan pakko saada yks joulu joulupukilta semmonen... Mäkään en kyl muista niiden nimiä..eiku..Polly Pocket! *hihu*



Liian [iso]ISOJA[/iso] *eiei*

Kyllä ne tais niitä Lilliputteja olla. Siis tosiaan vain n. 2 cm pikkiriikkisen pieniä isopäisiä tyyppejä.

Mutta tässä hyvä sivusto Polly Pocket-faneille

--
yes i am alone
but then again i always was
as far back as i can tell i think maybe its because
because you were never really real to begin with
i just made you up to hurt myself

Urjala

Posts: 134

#302 • • Urjala vauhko
Heh, kaikkea mitä oli jo unohtunut.... hauska threadi kyllä.

Kuten jo aiemminkin on muistettu, V-televisiosarja on ehdotonta nostalgia-eliittiä, DVD:t haettiin het' kun ne ilmestyi :) ja se sarjan tunnari onkin yksi parhaista syntikkabiiseistä ikuna.

Joku muisti myös Tripodien ajan, ja ihmettelinkin että onko se jäänyt suurimmalta osalta jopa näkemättä? Ja entäs sitten tämä Narnia-sarja, jossa penskat menivät vaatekaapista alternatiiviseen dimensioon? :)
herby

Posts: 115

#303 • • herby Kapteeni.

Urjala:

Joku muisti myös Tripodien ajan, ja ihmettelinkin että onko se jäänyt suurimmalta osalta jopa näkemättä



*kuolaa* Toi oli kyl iha ehdoton suosikki ku olin skidi. jos sen vaan sais jostain..*nauru*

--
Elämä on...kallista!

Urjala

Posts: 134

#304 • • Urjala vauhko

herby:
*kuolaa* Toi oli kyl iha ehdoton suosikki ku olin skidi. jos sen vaan sais jostain..*nauru*



Kahtos tuolta

Senkuns ostaa Amazon.co.uk:n kautta :) en tiedä onko näitä Suomessa julkaistu?
enrg

Posts: 2,040

#305 • • enrg

Urjala:
---
herby:
*kuolaa* Toi oli kyl iha ehdoton suosikki ku olin skidi. jos sen vaan sais jostain..*nauru*

---


Kahtos tuolta

Senkuns ostaa Amazon.co.uk:n kautta :) en tiedä onko näitä Suomessa julkaistu?



toi oli muuten jännä pikkupoikana
herby

Posts: 115

#306 • • herby Kapteeni.

Urjala:
---
herby:
*kuolaa* Toi oli kyl iha ehdoton suosikki ku olin skidi. jos sen vaan sais jostain..*nauru*

---


Kahtos tuolta

Senkuns ostaa Amazon.co.uk:n kautta :) en tiedä onko näitä Suomessa julkaistu?




*jiihaa* taitaa lähtee heti tilaukseen KIITOS ja kumarrus.*kiitoskiitos*

--
Elämä on...kallista!

Avatar
#307 • • Kirsikka Guest
Pikkaraiset on niitä samettieläimiä (ainakin mun mielestä). Mulla on niitä vielä iso kokoelma tuola hyllyssä! Harmittaa vaan, kun en kaikkia silloin saanut, ja nyt niitä ei enää valmisteta...

Sit suosikkijätskejä oli roger rabit-mehujää, jossa oli hyytelöä sisällä... Ja mustafa-salmiakkijätski. Niitäkään ei oo saanu enää aikoihin...
Mizfir

Posts: 2,472

#308 • • Mizfir pittuinen

Kirsikka:
Sit suosikkijätskejä oli roger rabit-mehujää, jossa oli hyytelöä sisällä... Ja mustafa-salmiakkijätski. Niitäkään ei oo saanu enää aikoihin...



Noi oli niiiin hyviä *joo* Sit oli kans sellanen pelle-maitojätski, mis oli purkkanenä*iloinen*

--
-Mannanen-

ariel

Posts: 308

#309 • • ariel ananas

Mizfir:
Sit oli kans sellanen pelle-maitojätski, mis oli purkkanenä*iloinen*



Älytön juttu, olin unohtanut sen tyyten, mutta nyt yhtäkkiä muistan tarkalleen miltä se maistui. mjam.

--
Vous allez faire des merveilles!

Avatar
#310 • • Taika Guest
Ritari Ässä purkat jotka oli todella pahanmakuisia mutta niistä sai sellaisia tosi hienoja tarroja.
David oli silloin 6-vuotiaan mielestä maailman ihanin mies..*nauru*
Jutu

Posts: 3,054

#311 • • Jutu Blondi
Aurinkojaffa! Ja sit niissä mainoksissa oli sellanen kiva laulu, mutta en muista miten se menee. Pitää varmaan käydä siskolla kuuntelemassa miten se biisi menee kun se mun levy on siellä *joo*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Avatar
#312 • • Cera Guest
tässäkun kelailtiin juttuja kaverin kanssa niin tuli vielä mieleen esimkin
SALPOLIISI KOIRA RINTINTIN *sydän*
josta tietty susikoira roi ;D
parhain jakso oli se kun se yks pasko housuihinsa kun tomi ja soikkeli? vai kuka oli laittanu niitä pelottelu juttuja sinne talolle.. olikohan ne siinä siellä saaressa.. no enivei... tosiparaskuneiedesmuista... :D

ja hynttyyt yhteen!
Kyllä isä osaa!
Pikkupojat! (taiv.. se missä ne spede ym oli muka pikkupoikia..
vähän aikaa sit katottiin kaverin luona ja voi luoooja *nauru*)

ja sitten se jo mainittu Vaarallinen tehtävä.
Hitto se oli niiiiiiiiiiiiiin hyvä.
Siis se sarja.
Mä muistan että me katottiin sitä ruotsissakin, kun siellä tuli uusintoina sillonku asuttiin.. *iloinen*

sit oli sellanen piirretty, mitä en kyllä varmaan muistais, ellei ois tarttunut yks jakso jonki kasetin loppuun mitä kattelin siskolla hetki sitten. Olikohan sen nimi Elämäni kevät?
siin oli semmonen pikkupoika ja joku opettaja ja... :D se oli tosi hyvä. kyl mä muistan!
egmondo

Posts: 292

#313 • • egmondo Elämäntapa Reivaaja/Perus Erno
Tuli vielä mieleen tälläiset jutut kuin.
-alf (se tv sarja)
-Gremlins elokuvat *iloinen*
-mc hammer *nauru*
-Micro Machines (ne lelu autot) *iloinen*

--
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.*nauru*

dizzyli

Posts: 361

#314 • • dizzyli kotiseksieläin
Meillä oli pienenä semmonen kiikari-juttu johon pystyi laittaa pahvikiekkoja joissa oli pieniä kuvia, ne sitte näkyi valoa vasten katottuna siitä kiikarista ja pyörittämällä vaihtui kuvat... Mikähän sen nimi oli? *nauru*

Dia-kuvat oli rok, niitä kokoonnuttiin sitten katsomaan koko perheen voimin kunhan saatiin huone tarpeeksi pimeäksi.

--
Kauneus on kauhua.

Daverian

Posts: 491

#315 • • Daverian
Kukaan ei ole maininnut Mikko Mallikasta joka ainakin musta oli ihan loistava sarja, mutta ei kyllä välttämättä ole ihan 10 vuotta vanha. En ole varma.

--
*Team Espoon Roboottiarmeija*

andi--

Posts: 1,381

#316 • • andi-- lunttu

Daverian:
Kukaan ei ole maininnut Mikko Mallikasta joka ainakin musta oli ihan loistava sarja, mutta ei kyllä välttämättä ole ihan 10 vuotta vanha. En ole varma.



Onhan se ny ainaki 15 vuotta vanha, vois olla melkein 20 vuottaki. *hih*

--
- RAAH -

dizzyli

Posts: 361

#317 • • dizzyli kotiseksieläin
Muistan että katsottin joka viikko Hyvät Herrat ohjelmaa jossa oli kauppaneuvos paukku. Mitään en tietenkään tajunnut niistä politiikka höpinöistä, mutta aina ne oli munasillaan :)

--
Kauneus on kauhua.

subu

Posts: 1,174

#318 • • subu Suski

tomppi:
My Little Pony, lelut ja tv-sarja.


kulta hei, jos sul on oikeesti ikävä ponei ni voinmyydä sulle kasan niit :D
tomppi

Posts: 1,600

#319 • • tomppi thzombie ™

subu:
---
tomppi:
My Little Pony, lelut ja tv-sarja.

---

kulta hei, jos sul on oikeesti ikävä ponei ni voinmyydä sulle kasan niit :D



*jiihaa*

--
My fellow Americans. I'm pleased to tell you today that Ive signed legislation that will outlaw Russia forever. We begin bombing in five minutes. - Ronald Reagan, 1984

innae

Posts: 1,377

#320 • • innae PaskaJätkä

subu:
---
tomppi:
My Little Pony, lelut ja tv-sarja.

---

kulta hei, jos sul on oikeesti ikävä ponei ni voinmyydä sulle kasan niit :D



Olihanmy little ponyista keräilytarrakirja. Mullon vieläkin se jossain (ei tosin täynnä :( ). Ja barbieistakin oli niitä keräilytarrakirjoja :) (ja mula on sekin, tosin sekään ei ole täynnä)

--
PaskaJätkä