Musta tuli koulun kingi kun mä tiesin niistä niin paljon että kuudesluokkalaisetkin "halus" olla mun kavereita. (ite tokalla luokalla)
Ja sen jälkeen tuli lätkäkortit. Mulla oli niitä joku yli 2000 kpl. Kaikki erikoiskortit piti aina saada. Jos joku kaveripiiristä sai jonkun hyvän, niin mulla oli aina mihin vaihtaa. Pystyin tarjoamaan joku 20 korttii siitä yhdestä kun muilla oli vaan joku pari hassua vaihtaria.
Ja legot! Ne oli aina must! Joka joulu oli pakko saada ainakin yks lego paketti, muuten meni joulu pieleen. Taas mulla oli kaverikunnan suurin lego kokoelma.
Onkohan mut hemmoteltu pilalle kun mulla on aina kaikki ollut paremmin kun mun kavereilla. (mutta puolustukseski pitää sanoa että oli muita asioita joissa kavereilla oli isommat kokoelmat, esim playmobil leluja oli yhdellä kaverilla paljon enemmän, ja pikkuautoja) Mä sain mun ekat 501 farkut kolmanella luokalla. Myöhemmin mä tykästyin 508 farkkuihin. Niitä piti saada aina yhdet tai kahdet vuodessa.
Ja raptori... Sehän oli aivan tykki kamaa. ja samana kesänä oli aki ja turo and the hepamans. Kaverin faija soitti rumpuja siinä bändissä, joten pääsin ajamaan niitten "keikkamopoa" (tai no ajamaan ja ajamaan... pääsin kyytiin)
Sitten oli ne trollikortit. Oltiin jossain laskettelemassa ja mua ja mun siskoa ei innostanut se laskeminen, joten me ruinattiin vanhemmilta rahaa jotain 200 markkaa (kymmenenvuotiaalle suuri raha) ja ostettiin koko rahalla trolli kortteja. Saatiin melkein koko sarja. Jotain yks tai kaks korttia jäi uupumaan.
Kyllähän noita oli. Kerran ostin 20 markalla ufoja! (muistaakseni 20 pennia/kpl eli 100 kpl yht) Söin ne yhdessä päivässä! Arvaa oliko kieli haavoilla sen jälkeen!!
Sitten oli se pikkutuhma (tai no myöhemmin katsottuna ei ehkä niin pikkutuhma) MYRKKY lehti. Palle Runqvist seikkaili!
Olihan noita!
Ai niin.. yhteen aikaan oli sellainen outo hapakorppu jossa oli valmiiksi jotain maustevoita päällä ja joita myytiin yksittäiskappale paketissa!
Mikäköhän sekin oli?