Muistatko vielä nämä?

1,043 posts, 53 pages, 652,121 views

Burncycle

#661 • • Burncycle Konttorirotta
Tosiaan se "Super Channel" taivaskanavalta nyk. NBC. Sieltä tuli vkl aamuisin G.I.Joe tai "tsiiaistou". Se tuli myöhemmin suomeen nimellä "aktion force". Mun kaverilla on vieläkin kaikki ne lehdet tallessa. Pitää joku päivä lainata ne ja lukee taas läpi. Mulla oli parhaimillaan joku 50 figuu ja yks lentokone, yks tankki, yks vene, ja lukuisia pikku vehkeitä (sellaisia outoja kallionkiipeys koneita jotka itsekseen kiipes narua ylös)
Musta tuli koulun kingi kun mä tiesin niistä niin paljon että kuudesluokkalaisetkin "halus" olla mun kavereita. (ite tokalla luokalla)

Ja sen jälkeen tuli lätkäkortit. Mulla oli niitä joku yli 2000 kpl. Kaikki erikoiskortit piti aina saada. Jos joku kaveripiiristä sai jonkun hyvän, niin mulla oli aina mihin vaihtaa. Pystyin tarjoamaan joku 20 korttii siitä yhdestä kun muilla oli vaan joku pari hassua vaihtaria.

Ja legot! Ne oli aina must! Joka joulu oli pakko saada ainakin yks lego paketti, muuten meni joulu pieleen. Taas mulla oli kaverikunnan suurin lego kokoelma.

Onkohan mut hemmoteltu pilalle kun mulla on aina kaikki ollut paremmin kun mun kavereilla. (mutta puolustukseski pitää sanoa että oli muita asioita joissa kavereilla oli isommat kokoelmat, esim playmobil leluja oli yhdellä kaverilla paljon enemmän, ja pikkuautoja) Mä sain mun ekat 501 farkut kolmanella luokalla. Myöhemmin mä tykästyin 508 farkkuihin. Niitä piti saada aina yhdet tai kahdet vuodessa.

Ja raptori... Sehän oli aivan tykki kamaa. ja samana kesänä oli aki ja turo and the hepamans. Kaverin faija soitti rumpuja siinä bändissä, joten pääsin ajamaan niitten "keikkamopoa" (tai no ajamaan ja ajamaan... pääsin kyytiin)

Sitten oli ne trollikortit. Oltiin jossain laskettelemassa ja mua ja mun siskoa ei innostanut se laskeminen, joten me ruinattiin vanhemmilta rahaa jotain 200 markkaa (kymmenenvuotiaalle suuri raha) ja ostettiin koko rahalla trolli kortteja. Saatiin melkein koko sarja. Jotain yks tai kaks korttia jäi uupumaan.

Kyllähän noita oli. Kerran ostin 20 markalla ufoja! (muistaakseni 20 pennia/kpl eli 100 kpl yht) Söin ne yhdessä päivässä! Arvaa oliko kieli haavoilla sen jälkeen!!

Sitten oli se pikkutuhma (tai no myöhemmin katsottuna ei ehkä niin pikkutuhma) MYRKKY lehti. Palle Runqvist seikkaili!

Olihan noita!

Ai niin.. yhteen aikaan oli sellainen outo hapakorppu jossa oli valmiiksi jotain maustevoita päällä ja joita myytiin yksittäiskappale paketissa!
Mikäköhän sekin oli?
wiwi

#662 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Onko kukaan muu maistanut Hubba Bubba-limua? Join sitä varmaan lähemmäs 14 vuotta sitten Norjassa, mutta Suomesta sitä ei saa eikä Norjassa ole tullut käytyä tarkistamassa, josko sitä vielä myydään. Pikkutyttöön tämä makunautinto teki lähtemättömän vaikutuksen. :)

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

mardis

#663 • • mardis Humppa-Hannele

- DJ Cat Show!!! & Fun Factory

Pari kesää sitten mun kaverit piti mua ihan hulluna kun puhuin
niille tosta ohjelmasta. Sanoivat ettei sellaista oo ollukaan. *hmph*
Aina hoitopaikassa katottiin tota. Oli lemppari *nauru*

Mihin kaikki hyvät lastenohjelmat jossain vaiheessa katosivat.. *ding*

--
~Dancers have happy feet~

CM

#664 • • Edited CM

Sphyxia, 23.7.2006 22:29:
---
Sensible Soccerissahan oli aina täysin mahdotonta kontrolloida niitä pieniä fudisheeboja. Kääntäminen pallon kanssa ei vain onnistunut - ainakin meikäläisellä. *ding*

Tuli pelattua tota 94 jalkapallon MM kisojen aikoihin PC:llä. Loistopeli oli kyl. Tosin opin pelaamaan sitä niin, että voitin kaikki pelit tyyliin 60-0. Enkat tais olla 84-0 *nauru* näppiksellä se ohjaus oli aika helppo. Meniköhän se kikka jotenkin niin, et alotuksesta pallo pois taklilla ja samantien pitkä kierre vastapään 16-alueen sisälle ja äijä taklas pallon alanurkkaan. Yleisö ei kerenny lopettaa kohinaa ekan ja viimosen minuutin aikana kertaakaan
kosmo

#665 • • kosmo TJH87

---

Tuli pelattua tota 94 jalkapallon MM kisojen aikoihin PC:llä. Loistopeli oli kyl. Tosin opin pelaamaan sitä niin, että voitin kaikki pelit tyyliin 60-0. Enkat tais olla 84-0 *nauru* näppiksellä se ohjaus oli aika helppo. Meniköhän se kikka jotenkin niin, et alotuksesta pallo pois taklilla ja samantien pitkä kierre vastapään 16-alueen sisälle ja äijä taklas pallon alanurkkaan. Yleisö ei kerenny lopettaa kohinaa ekan ja viimosen minuutin aikana kertaakaan

Samoin mutta Amigalla. Ja noin se maali onnistui Amigallakin! :D Kulmasta sai aina maalin kun laitto lyhyen lähimmälle pelaajalle jolla huitastiin pallo nollakulmasta hillitömällä kierteellä maaliin. Tac2 natisi yleensä tuossa tempussa liitoksistaan.

Pallon kuljettamisessahan oli idea se että jos halusi pallon pysyvän matkassa piti kääntyä aina sille puolelle jolla pallo oli, siinä oli pieni ero kumman jalan puolella se milloinkin oli.
Sundust

#667 • • Sundust Behind The Sun
Noo hmm.. C-64 *nauru* ja ruuvimeisseli että pääsi pelaan outrunnii..
Sega mastersystem ja alex the kid

Jos joku jo maininnu, niin otan osaa *hihu*

--
*jiihaa* Danger i´m raving...

J-Gear

#668 • • Edited J-Gear Battle Royale, Brothers in Techno
Omia muistoja (suuri osa mainittu aikaisemmin)

- Amiga 500
ja Turrican 2 (ah ne musiikit)
& TAC 2 joystick. Kaikki muuta tikut meni hajalle, mutta tämä kesti

- Captain Planet
- Turtles
- Transformers
- Fraglit
- Duck Tales, Chip & Dale - rescue rangers
- James Bond jr (olin fani)
- He-man

- Transformers-figuurit joiden valmistuksessa oli vielä käytetty metallia
- He-man-figuurit (edelleen tallessa ja ehjiä)
- Turtles-figuurit (kaikki kilpparit löytyy)

- Viikonloppuna tuli aina aamuisin monta tuntia lastenohjelmia
- Piiri pieni pyörii (en ole varma nimestä. tuli ykköseltä joskus muinoin)
- Pikkusirkus (olin joskus esiintymässä)

--
Mitä sulle oikein pitää antaa, että sä soittaisit hyvää musiikkia?!?

#669 • • astaroth Guest
omia piirrettysuosikkeja, joita tuli katsottua valitettavan vähän johtuen maksullisista kanavista

- captain n - the game master <3
- sonic the hedgehog <3
- super mario bros. & super mario world <3
- the legend of zelda <3

yllämainittuja kun saisi jossain muodossa kokoelmat, niin itkisin onnesta

muihin voidaan lisätä kaikki, mitä j-gear yläpuolella mainitsi :)
villelope

#670 • • Edited villelope Lope of Lope & Kantola
Tätä on pitänyt kysyä jostain jo pitkään, tai pikemminkin, oon kysynyt ja oon aina saanut kieltävän vastauksen.

Fraglit. Muistaako ketään?

Nuo turnipsimaan (tjsp) alla asuvat ahkerat muppet-hahmot.

Nää sankarit olivat televisiossa ennen kouluikääni (eli siis ennen 1988), et välttämättä alle kaksvitoset ei noita hahmoja muista.

Noni, vois olla hereillä taas:

J-Gear, 18.8.2006 14:09:
- Fraglit

Riku

#671 • • Riku The Little Prince

Burncycle, 18.8.2006 12:48:
Ja raptori... Sehän oli aivan tykki kamaa. ja samana kesänä oli aki ja turo and the hepamans. Kaverin faija soitti rumpuja siinä bändissä, joten pääsin ajamaan niitten "keikkamopoa" (tai no ajamaan ja ajamaan... pääsin kyytiin)

Mul on vieläkin pari Raptorin albumia vinyylinä, oon vaan oottanu sopivan häröä bilettä että vois päräyttää porukkaa :D Sääli vaan että sen parhaan, eli Oi Beiben kohdalla on just kaamee skraidu :(

--
Kyseenalaista aina kaikki.

domi

#672 • • domi Työn sankari.

Riku, 18.8.2006 17:38:
---
Burncycle, 18.8.2006 12:48:
---
Mul on vieläkin pari Raptorin albumia vinyylinä, oon vaan oottanu sopivan häröä bilettä että vois päräyttää porukkaa :D Sääli vaan että sen parhaan, eli Oi Beiben kohdalla on just kaamee skraidu :(

Mulla on myös noi Raptorit ja bonuksena löytyy Aki ja Turo! :D
domi

#673 • • Edited domi Työn sankari.

- Viikonloppuna tuli aina aamuisin monta tuntia lastenohjelmia

Näin teki, Essi Wuorela oli ainakin pitämässä jotain aamushowta silloin kun kolmoskanava tuli maanlaajuiseksi. Olikohan joku karuselli tms.

- Piiri pieni pyörii (en ole varma nimestä. tuli ykköseltä joskus muinoin)

Tää tais olla viikonloppu ohjelma. Arkipäivisin tuli ....Lasten TV puoli kuusi :D
domi

#674 • • domi Työn sankari.

Morrowe, 18.8.2006 12:21:
Hahajaa on mein vanha sodastream tuol kaapis vieläki ^_^ Mutta muistaako kukaan niitä limppari-uute-makuja... Kaamein taisi olla joku suklaa-limonadi *oksentel*

Mut ne oli oikeesti hyviä sillon ku oli 10 vee :D
mastream

#675 • • mastream

- TAC 2 joystick. Kaikki muuta tikut meni hajalle, mutta tämä kesti

Kuinkas moni on saanut TAC2:sen hajalle pelaamalla? o/
Tuossa se on hyllyssä muistona menneistä.
villelope

#676 • • villelope Lope of Lope & Kantola

Jiimo, 18.8.2006 17:53:
---

- TAC 2 joystick. Kaikki muuta tikut meni hajalle, mutta tämä kesti

---
Kuinkas moni on saanut TAC2:sen hajalle pelaamalla? o/
Tuossa se on hyllyssä muistona menneistä.

Talking about quality!

Kyl aika monet urheilupelit tullut tahkottua tolla ilotikulla, eikä hajoamisen merkkiäkään ole osoittanut.

Varmaan paras tuote mitä C64:lle sai.
mastream

#677 • • mastream

LooPy, 18.8.2006 17:57:

Talking about quality!

Kyl aika monet urheilupelit tullut tahkottua tolla ilotikulla, eikä hajoamisen merkkiäkään ole osoittanut.

Varmaan paras tuote mitä C64:lle sai.

Amiga 500:lla tuon rikoin...tosin vikaa en ole osannut paikantaa, voihan se olla että liitinkin meni jossain vaiheessa.
domi

#678 • • domi Työn sankari.

kottarainen, 18.8.2006 18:06:
---
domi, 18.8.2006 17:50:
---

Näin teki, Essi Wuorela oli ainakin pitämässä jotain aamushowta silloin kun kolmoskanava tuli maanlaajuiseksi. Olikohan joku karuselli tms.
---

Harlekiini?

se se oli!!!

OTA KIINNI HARLEKIINI, OTA KIINNI HARLEKIINI, HARLEKIINI ON AUUUUUKIII!!!!!

:D

(järkyttävää)
La Petite

#679 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...

sapeli, 18.8.2006 02:02:
---
Enkeli, 24.7.2006 16:40:
---
hemuz-, 3.3.2005 19:10:
---
äm:
- Ranskalainen ohjelma, jossa tyypit seikkaili linnassa kahden kääpiön opastamina ja suorittivat tehtäviä
---
Tää oli ihan paras *aplodit* *super*
---
JOOJOO!!!! *plur*

---

siinä oli lopussa se tekstiarvotus mikä piti ratkasta metallikuulilla ja sit siel oli kultakolikoita mitä piti kantaa ulos ja ja ja *jiihaa* Päihittää kaiken maailman Fear Factorit mennen tullen *joo*

tää ohjelma on Fort Boyard ja C'est pas vrai! -Se tulee edelleen!!!! http://fort-boyard.france2.fr/

--
Rem tene, verba seqventur

La Petite

#680 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...
*hihu* just muistin lambadan *jiihaa*

esitettii sitä koulussa jossai kevätjuhlassakin *tirsk*

--
Rem tene, verba seqventur