371 posts, 19 pages, 150,803 views
) btw, ootko huomannu että juot aika paljon? Siulla kun on suvussakin ollu sitä ongelmaa, mutta parempi se kun käytät huumeita..."

) meiningillä joillain automatkoillla ja esim Hollanti-Belgia-Luxemburg -reissulla ehdin heitä kouluttaa aika hyvin. Jossain vaiheessa perheenpäältä tuli kommenttia "kuka tällaista musaa tekee?" kyssäreitä
Nojoo. Ovat varmaan tottuneet siihen kun vuodesta "miekka, kivi ja burgerking suomessa" ovat saaneet kuunnella kakaroiden erilaisia musajuttuja

*iihhih*
nethr, 25.7.2005 23:06:
Isovanhemmilta tuli joskus rakentavaa kommenttia "Dinstance to Goa 1" pätkästä kun köröteltiin mökillepäin;
Isoäiti: "aika paljon tota bassoa tässä musiikissa"
Isoisä: "Ai mitä? Onks tää jotain musiikkia"
![]()
juGis, 25.7.2005 23:08:
---
nethr, 25.7.2005 23:06:
Isovanhemmilta tuli joskus rakentavaa kommenttia "Dinstance to Goa 1" pätkästä kun köröteltiin mökillepäin;
Isoäiti: "aika paljon tota bassoa tässä musiikissa"
Isoisä: "Ai mitä? Onks tää jotain musiikkia"
![]()
---
Haha, toi isoisän kommentti oli joo se

Mitään saarnoja tai huumejuttuja ei ole tarvinu koskaan kuunnella. Onneksi tiedän että ne ovat ainakin onnellisia siitä etten kuuntele tai tee heviä enkä räppiä
mkuisma, 25.7.2005 23:21:
<clip>Onneksi tiedän että ne ovat ainakin onnellisia siitä etten kuuntele tai tee heviä enkä räppiä</clip>

.modmod, 4.8.2005 12:39:
Itseasias mun mude oli se joka opetti mua digailee soulist ja funkist oppiessani ensiaskeleet.
Kon-tiki, 4.8.2005 13:38:
---
modmod, 4.8.2005 12:39:
Itseasias mun mude oli se joka opetti mua digailee soulist ja funkist oppiessani ensiaskeleet.
---
Hienoa mutta ei kovin ihmeellistä, kun olet profiilisi mukaan syntynyt vuonna -97
Oikeessahan äippä tavallaan oli enkä nähny tarpeelliseks monipuolistaa mielikuvaa