369 posts, 19 pages, 108,292 views
Hotblood:
Toinen asia on sitten mitä subbarinkantaja-järkkäreillä oikeesti tekee...
Ei se siinä illan budjetissa oo mahdoton lovi palkata pari-kolme ihan ammattimiestäkin hommiin. Mieluiten tietysti sellasia joilla on kokemusta nimenomaan konemusabileissä pokestamisesta. Tuppaa yleensä ravintolan omien ukkojen aika menemään narikassa, paljon ei kiertää ehditä, eikä oo silmää puuttua niihin tilanteisiin jotka on bileille ominaisia.
Hotblood:
Voihan tästä nyt tietty halkoa hiuksia universumin loppuun asti mut pointtina se et öyskätään sitä muuallakin, liittyy enemmän ihmisten typeryyteen kuin tiettyyn alakulttuuriin...
AlinElin:
---
---
ujin:
Jos joku joskus tarpeeksi oikealla hetkellä tökkää tupakalla ruumiini väilittömässä läheisyydessä (1-2cm ihon pinnasta) olevaa objektia niin että tulee pysyvä kosmeettinen haitta joko vaatteeseen tai ihoon niin saatan kaataa juomaa päälle vastalauseena, jos on varaa tuhlata juomaa.
pathi:
Joo, näinhän ne tilanteet kannattaakin hoitaa..
---
jooh, käännetään toinenkin perskannikka kohti ja annetaan polttaa siihenkin reikä*täh*jeesustelu on hienoo*taputapu*
keisha:
---
pathi:
Fiksut ihmiset ainakin yrittää hoitaa asiat ensin puhumalla. Mä oon aina luullut olevani agnostikko mut ihan miten vaan
---
Miten se, et sä kyseenalaistat jumalan olemassaolon liittyy asioiden hoitamiseen puhumalla? :DDDDD
Mellu-:
Paikkojen paskaksi laittaminen on perseestä ja en tajua mikä hauskuus siinä on? kuten jone tuolla sanoikin niin ei ihme et ei oo koht paikkoi mis pitää bileitä.ja tästä paikkojen rikkomisesta tulee sellaiki homma vaa mieleen et mitäs sitte jos vaikka joku ei huomaa et jossai törröttää joku puutikku/lasinpala/ym ym ym ... sehän on turvallisuusriski!
Itse en oo koskaan edes kokeillut mitään huumeita, enkä vieläkään voi ymmärtää koko touhun hienoutta anteeksi nyt vaan niille kenen mielestä se on kivaa/hienoa/järkevää/ym. siinähän vedätte doubbia mut voisitte mennä itteenne sen verran et ei tarvii vetää ihan koomaan asti tota touhua, kivaa voi olla pienemmälläki annoksella varmaan? vai pitääkö joka kerta olla nii pelit seis et järki katoaa?
Ja valitettavastihan suurin osa urpoilioista varmaankin on just mun ikäsiä eli 18-19 vuotiaita, joista nyt on kiva kokeilla rajojaan ym mutta miä voin sanoa sen ihan suoraan että minä käyn bileissä musiikin ja ihmisten takia, en sen takia et saisin kokeilla uusimpia huumeita ja mahdollisesti kokeilla jotain uutta kivaa haasteellista urpoilu-ideaa.
joo, mut sen haluun viel sanoa että melkeenpä kaikki tilanteet/sählingit/tapahtumat on ihan itse aiheutettuja.. vaikkei sitä haluaisikaan myöntää niin näin se melkeenpä aina on*taputapu*
miä keksin viel lisää kuha saan kahvia eka ...
linnu:
Jos jotain siellä olen myös oppinut se on se että suvaitsen ja en ikinä tuomitse kuosista tai ei kuosista ihmistä sen perusteella mitä se on suustaan laittanut alas.
Jone:
Valitettavasti nyt on niin, että osa laittomia substansseja käyttävistä bilettäjistä muodostaa suurimman osan bileissä ilmenevistä järjestyshäiriöistä. Voit PLURahtaa vaikka toisenkin kerran, mutta toi on fakta joka ei muutu mihinkään siitä huolimatta.
Juhgu:
Minulla taas on sellainen käsitys että järjestyshäiriöistä suurin osa on kännisten idioottien aiheuttamia.
Juhgu:
Jos jollain urpolla on taipumusta haastaa riitaa ja puristella perseitä niin se sen tekee aika lailla riippumatta siitä vetääkö se viinaa vai jotain muuta.
Juhgu:
Siihen taitaa olla ainoa oikea repliikki että ota naksus / litkus / whatever ja lähde kotiin jos ei kävely onnistu niin järjestysmies varmaan opastaa ainakin ensimmäisistä ovista
toma:
Valitettavasti tuo on ihan paskapuhetta. Kuningas Alkoholi hallitsee kyllä häiriökäyttäytymisen aiheuttajana suvereenisti.
Jone:
Oleppa hyvä ja tule katsomaan mihin tahansa HD-bileisiin ja kun joku saa turpaansa, jotain menee paskaksi tai joku lähtee lanssilla, niin otetaan selvää oliko kyse siitä viinan juonnista vai jostain ihan muusta. Ei kantsi pistää rahaa likoon, koska häviäisit ne.
Jone:
Valitettavasti nyt on niin, että osa laittomia substansseja käyttävistä bilettäjistä muodostaa suurimman osan bileissä ilmenevistä järjestyshäiriöistä. Voit PLURahtaa vaikka toisenkin kerran, mutta toi on fakta joka ei muutu mihinkään siitä huolimatta.