Rave Against Drugs etsii vapaaehtoisia!!!

157 posts, 8 pages, 65,202 views

Mizfir

Posts: 2,472

#121 • • Mizfir pittuinen

Sehän se, mutta välttämättä ei ole olemassa välttämättä yhtä ainoaa totuutta, vaan totuus koostuu pienistä paloista.



Niinhän se menee :).

--
-Mannanen-

Mizfir

Posts: 2,472

#122 • • Mizfir pittuinen
HUOM!!!

Vielä huomiseen asti voit ilmoittautua koulutukseen, joten kiinnostuneet ottakaa pikaisesti yhteyttä! *hymy*

--
-Mannanen-

soulsaw

Posts: 444

#123 • • soulsaw 1.0
Tämäkin thread "runkkauspelleilyllä" muutettu täysin asiattomaksi.

--
_____

NextAce

Posts: 2,505

#124 • • NextAce Alienated

MrMunches, 21.12.2005 17:05:
Saisiko järjestettyä rave with drugs tapahtumaa?



Niitähän on jo joka viikonloppu muutenkin*tirsk*

--
-Alienation-

-----

thail

Posts: 8

#125 • • Edited thail
Eipä noi teidän bileissä soittaneet DJ:t kyllä ole mitään kovin hyviä esimerkkejä huumettomasta bilettämisestä
thail

Posts: 8

#127 • • Edited thail
Joo olin vähän pahalla tuulella tossa pari tuntii sitte ja olis voinu jättää sanomatta. Anywayss, jätetään tää tähän mun puolesta... vaikka olisinkin oikeessa (tai siis mistä vitusta mä edes tiedän) niin mun postaus oli kuitenkin loppupeleissä aika naiivi.

Moro
Avatar
#128 • • *Mirri* Guest

mayah, 12.1.2006 18:16:

Jäisin miettii tätä, mut en nyt ehdi ku oon just menos Neonin kans vetää pirii.



LOL *nauru* Tää nauru tuli tarpeeseen...thanks.. *nauru*
Damien

Posts: 2,882

#129 • • Damien [tr3ox]

mayah, 12.1.2006 18:16:
---
thail, 12.1.2006 17:36:
Eipä noi teidän bileissä soittaneet DJ:t kyllä ole mitään kovin hyviä esimerkkejä huumettomasta bilettämisestä

---


Kyllä, noi sun kokonaiset kaks postaamaas viestiä ja tämän päiväinen rekisteröitymises vakuuttaa ainaki mut siitä, että sä oot varsin pitkän linjan bileissäkävijä, lähes ammattilainen, tunnet varmaan meistä jokaisen henkilökohtaisesti ja tiedät meidän päihdekäyttäytymisestämme kaiken. Tai sit sä vaan oot joku käsittämätön pöljäke, joka ei uskalla trollata omalla nimimerkillään.

Jäisin miettii tätä, mut en nyt ehdi ku oon just menos Neonin kans vetää pirii.



Ja musta siinä ei ole mitään hauskaa vetää esim. Tonin päihde vakaumusta tähän läppään mukaan. Onhan se niin ettei pitäisi soimata pelkän nickin takaa, mutta kun ei tämä maailma ole niin hauska paikka missä vaan litkitään sidukkaa ja kaikki on kavereita. Joku saattaa soitella levyjä, juoda sidukkaa ja sanoa: "nou nou" huumeille ja vetää helevetin hyvän keikan Rave Against nonsense -bileissä.
Toiset niistä tiskijukista saattavat soittaa siellä kun kerta saavat soittaa, mutta vastapainoksi esim. saattavat snorlata puhdasta MDMA:ta kun siihen tulee tilaisuus ja pitää sitä ihan ok juttuna. Omasta puolesta oon todennu etten voinu edes piskusessa street partyssä soittaa, kun ei ideologia ja arvot kohtaa.

Pikaisesti laskin klubbarin kalenterista neljät Rave Against nönnönnöö -bileitä ja kolmissa niistä oli ainakin 1 dj joka sanoo: "jees jees" jos tulee tilaisuus. Mitä 3/4 kertoo saldona? No ei ainakaan Dj's Against drugs, vaikka kuinka reivit olisikin. Eikä vedetä järkkääjiä tähän mukaan, hekun eivät vain tiedä miten asioiden todellinen laita on.

Eli mitä koitan sanoa? Let's face the facts, scene on sitä mitä se on, todetaan kaikki näin ihan yyyhteeen ääneen ja jatketaan matkaa käsikädessä. Kaksinaismoralistinen kanta elämään ei kannata koskaan ja uppiniskaisuus ja mistään mitään tietämättömyys vielä vähemmän.

-pees aut-
Damien

Posts: 2,882

#130 • • Damien [tr3ox]

Juhgu, jokaisen DJn terve järki varmaan riittää siihen, ettei kyseisessä tapahtumassa vedä huumeita tai puhu niistä yleisölle positiiviseen sävyyn. DJ voi tuoda yleisölle pelkästään musiikin ja jättää saarnaamisen muiden harteille.



Siitäkö tässä puhuttiinkin? Ai hjuva, mjinä khun luulinjskaja jetta jostain mjuusta...
"Tsuuh tsuuh!", tuhnu juna meni taas lahti vetoisesti niin ohi korvien välistä kuin vaan voi, mut hei minkäs teet eiks jeah?
Jone

Posts: 8,258

#131 • • Jone Archibald Haddock

mayah, 13.1.2006 07:54:
*haukottel*



Sinä ja Tony ette selkeästi kyl osaa asiaanne jos nyt jo haukotuttaa. *nauru*
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#132 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

mayah, 12.1.2006 18:16:
Jäisin miettii tätä, mut en nyt ehdi ku oon just menos Neonin kans vetää pirii.



Tää kyl piristi niin aamuista työpäivää *lmao*

mayah, 13.1.2006 07:54:
*haukottel*



Ei taida enää toimia *nauru* Lisätkää annoksia *joo*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Damien

Posts: 2,882

#133 • • Edited Damien [tr3ox]

Juhgu,
Toki jos on vahvasti huumeiden puolustamisen kannalla, on silloin tuollaisessa tapahtumassa soittaminen kaksinaismoralistista.



No niistä nauttiminen voidaan laskea hälläväliä asenteeksi, jolloin tuollaisessa tapahtumassa edustaminen on mielestäni VAHVASTi kaksinaamaista touhua, mutta hey eikös se puukko tällä alalla ole ennenkin selkiin lennellyt ;?

edit:
...eikä mua ymmärrä kukaan kehä kolmosenkaan sisäpuolella...
Mizfir

Posts: 2,472

#134 • • Mizfir pittuinen
Nyt on Sinun tilaisuutesi kertoa mielipiteesi ja vaikuttaa! Samalla voit osallistua arvontaan, jossa palkintona on ilmainen sisäänpääsy kaikkiin 2006-vuoden aikana järjestettäviin Rave Against Drugs - bileisiin!

Rave Against Drugs - projektin vapaaehtoiset kiersivät vuonna 2005 pitämässä infopistettä erilaisissa bileissä, josta haluaisimme nyt saada mahdollisimman paljon palautetta. Pyydänkin siis teitä, arvoisat bileihmiset, vastaamaan oheiseen kyselyyn ja tätä kautta tuomaan oman arvokkaan mielipiteenne esille. Myös niiden vastauksia kaivataan, jotka eivät ole tarkemmin toimintaan vielä tutustuneet. Niin risut kuin ruusutkin ovat erittäin tervetulleita. Vastauksia tulemme käyttämään osana projektimme vuosiarviointia.

Jos haluat osallistua arvontaan, muistathan ruksata kyselyn lopussa olevan ruudun ja kirjoittaa nimi- sekä yhteystietosi. HUOM! kyselyn voi siis täyttää myös nimettömänä.

Kiittäen ja kumartaen,
Rave Against Drugs - poppoo


KYSELY > http://www.raveagainstdrugs.fi/kysely.htm

--
-Mannanen-

keisha

Posts: 1,394

#135 • • keisha bullet with butterfly wings

Juhgu, 13.1.2006 04:35:
---
Damien, 13.1.2006 00:04:
---
Pikaisesti laskin klubbarin kalenterista neljät Rave Against nönnönnöö -bileitä ja kolmissa niistä oli ainakin 1 dj joka sanoo: "jees jees" jos tulee tilaisuus.
---


So? Eihän sitä (kai) tarvitse olla huumevalistaja soittaakseen Rave Against Drugsissa - jokaisen DJn terve järki varmaan riittää siihen, ettei kyseisessä tapahtumassa vedä huumeita tai puhu niistä yleisölle positiiviseen sävyyn. DJ voi tuoda yleisölle pelkästään musiikin ja jättää saarnaamisen muiden harteille.

Toki jos on vahvasti huumeiden puolustamisen kannalla, on silloin tuollaisessa tapahtumassa soittaminen kaksinaismoralistista.

Mulle tapahtuman nimi ainakin viestii jo selväst vahvaa huumevastaisuutta, jolloin kai olettaisi siellä soittavilta tiskijukilta jokseenkin samantapaisin asenteita, ei sitä että jatkoilla vedetään sit ne pirit nokkiin ja naureskellaan päälle et saatiinpa keikka tonne. Jos tapahtuman nimi olisi jotakin "bileet päihteettömyyden puolesta" tjsp voisin ymmärtää tollasen dj:n käytöksen. Mut varmaan aika harva dj tahtoo kieltäytyä tollasesta keikasta, kun voi vielä "kiillottaa kilpeään samalla".

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

John

Posts: 1,384

#136 • • John Lauma

mayah, 12.1.2006 18:16:
Jäisin miettii tätä, mut en nyt ehdi ku oon just menos Neonin kans vetää pirii.



:DDD Kiitos, aamun eka repeäminen!

--
Fancy some cheese, Gromit?

Avatar
#138 • • hottium Guest
Meinaako tää nyt myös rave against alcohol? Voisin olla kiinnostunut huumeiden vastaisesta työstä mutta jos siihen lasketaan kaikki päihdeaineiksi lukeutuvat niin siinä tapauksessa ei..
Riku

Posts: 3,187

#139 • • Edited Riku The Little Prince

hotti, 30.3.2006 19:53:
Meinaako tää nyt myös rave against alcohol? Voisin olla kiinnostunut huumeiden vastaisesta työstä mutta jos siihen lasketaan kaikki päihdeaineiksi lukeutuvat niin siinä tapauksessa ei..

:D "Mä vastustan vaan sitä mitä en ite vedä kun haluun pitää omaat paheeni ja kieltää muiden"? =) Muuttuuko toi sun kanta muuten virallisen huumausainelistan muuttuessa?

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Avatar
#140 • • hottium Guest

Riku, 30.3.2006 23:07:
---
hotti, 30.3.2006 19:53:
Meinaako tää nyt myös rave against alcohol? Voisin olla kiinnostunut huumeiden vastaisesta työstä mutta jos siihen lasketaan kaikki päihdeaineiksi lukeutuvat niin siinä tapauksessa ei..

---
:D "Mä vastustan vaan sitä mitä en ite vedä kun haluun pitää omaat paheeni ja kieltää muiden"? =) Muuttuuko toi sun kanta muuten virallisen huumausainelistan muuttuessa?


No lähinnä meinasin tossa vaan sitä, että toi on melko hurskastelua jos ajetaan raittiusliikkeen omaisia arvoja.. Huumeita vastaan olen mutten päihdeaineita sopivassa määrin käytettynä.