157 posts, 8 pages, 68,092 views
MrMunches, 21.12.2005 17:05:
Saisiko järjestettyä rave with drugs tapahtumaa?
mayah, 12.1.2006 18:16:
Jäisin miettii tätä, mut en nyt ehdi ku oon just menos Neonin kans vetää pirii.
---
thail, 12.1.2006 17:36:
Eipä noi teidän bileissä soittaneet DJ:t kyllä ole mitään kovin hyviä esimerkkejä huumettomasta bilettämisestä
---
Kyllä, noi sun kokonaiset kaks postaamaas viestiä ja tämän päiväinen rekisteröitymises vakuuttaa ainaki mut siitä, että sä oot varsin pitkän linjan bileissäkävijä, lähes ammattilainen, tunnet varmaan meistä jokaisen henkilökohtaisesti ja tiedät meidän päihdekäyttäytymisestämme kaiken. Tai sit sä vaan oot joku käsittämätön pöljäke, joka ei uskalla trollata omalla nimimerkillään.
Juhgu, jokaisen DJn terve järki varmaan riittää siihen, ettei kyseisessä tapahtumassa vedä huumeita tai puhu niistä yleisölle positiiviseen sävyyn. DJ voi tuoda yleisölle pelkästään musiikin ja jättää saarnaamisen muiden harteille.
Juhgu,
Toki jos on vahvasti huumeiden puolustamisen kannalla, on silloin tuollaisessa tapahtumassa soittaminen kaksinaismoralistista.
Mulle tapahtuman nimi ainakin viestii jo selväst vahvaa huumevastaisuutta, jolloin kai olettaisi siellä soittavilta tiskijukilta jokseenkin samantapaisin asenteita, ei sitä että jatkoilla vedetään sit ne pirit nokkiin ja naureskellaan päälle et saatiinpa keikka tonne. Jos tapahtuman nimi olisi jotakin "bileet päihteettömyyden puolesta" tjsp voisin ymmärtää tollasen dj:n käytöksen. Mut varmaan aika harva dj tahtoo kieltäytyä tollasesta keikasta, kun voi vielä "kiillottaa kilpeään samalla".Juhgu, 13.1.2006 04:35:
---
Damien, 13.1.2006 00:04:
---
Pikaisesti laskin klubbarin kalenterista neljät Rave Against nönnönnöö -bileitä ja kolmissa niistä oli ainakin 1 dj joka sanoo: "jees jees" jos tulee tilaisuus.
---
So? Eihän sitä (kai) tarvitse olla huumevalistaja soittaakseen Rave Against Drugsissa - jokaisen DJn terve järki varmaan riittää siihen, ettei kyseisessä tapahtumassa vedä huumeita tai puhu niistä yleisölle positiiviseen sävyyn. DJ voi tuoda yleisölle pelkästään musiikin ja jättää saarnaamisen muiden harteille.
Toki jos on vahvasti huumeiden puolustamisen kannalla, on silloin tuollaisessa tapahtumassa soittaminen kaksinaismoralistista.
:D "Mä vastustan vaan sitä mitä en ite vedä kun haluun pitää omaat paheeni ja kieltää muiden"? =) Muuttuuko toi sun kanta muuten virallisen huumausainelistan muuttuessa?hotti, 30.3.2006 19:53:
Meinaako tää nyt myös rave against alcohol? Voisin olla kiinnostunut huumeiden vastaisesta työstä mutta jos siihen lasketaan kaikki päihdeaineiksi lukeutuvat niin siinä tapauksessa ei..
Riku, 30.3.2006 23:07:
---
hotti, 30.3.2006 19:53:
Meinaako tää nyt myös rave against alcohol? Voisin olla kiinnostunut huumeiden vastaisesta työstä mutta jos siihen lasketaan kaikki päihdeaineiksi lukeutuvat niin siinä tapauksessa ei..
---
:D "Mä vastustan vaan sitä mitä en ite vedä kun haluun pitää omaat paheeni ja kieltää muiden"? =) Muuttuuko toi sun kanta muuten virallisen huumausainelistan muuttuessa?