Keskaritesti

260 posts, 13 pages, 123,445 views

Juhgu

Posts: 7,921

#21 • • Edited Juhgu Virnistelijä

jUSSi:
lapin kusi on aivan hirveätä litkua, tunturipuron raikkautta poromiehen kusen joukossa. Karhu menettelee, mutta koffia, tuota rahtialusten kannenpesuvettä ei juo kukaan. Olvikin on täysin mautonta peruslageria.



Heh :) Juuri tälläisten mielipiteiden esittäjät olisi hauska nähdä sokkotestissä, samaten kuin ne jotka maistavat sen valtavan eron esim. edin ja batteryn tai pepsin ja kokiksen välillä *nauru*

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

antonsonin

Posts: 2,712

#22 • • antonsonin laserpoint.

infiniz:
Tarton oluttehtaan A Le Coq taitaa olla nykyään useiten juotua... halpaa (n. 11e / 24tlk) ja helposti saatavilla.



toi on omasta mielestä kans parasta *hih*
Jone

Posts: 8,258

#23 • • Jone Archibald Haddock

Juhgu:
Heh :) Juuri tälläisten mielipiteiden esittäjät olisi hauska nähdä sokkotestissä, samaten kuin ne jotka maistavat sen valtavan eron esim. edin ja batteryn tai pepsin ja kokiksen välillä *nauru*



Energia- ja kolajuomien suhteen voit tulla tekemään mulle koska tahansa sokkotestin ja voidaan lyödä päälle vetoa isosta summasta rahaa, että tunnistan mitä juon. En ymmärrä ihmisiä, joiden mukaan Pepsi ja Kokis tai ED ja Battery maistuvat keskenään samalle. *ding*
Marjo

Posts: 1,796

#24 • • Marjo pupuTupuna
jos näette minut joskus oluen kanssa ja juovan sitä, niin on tapahtunut kummia... olen lyhyen elämäni aikana juonut muutaman oluen ja joka kerralla on tullut vähintään huono, pari kertaa jopa oksu.*poks* En siis sitä juo.
peepe

Posts: 904

#25 • • peepe

Jone:
Energia- ja kolajuomien suhteen voit tulla tekemään mulle koska tahansa sokkotestin ja voidaan lyödä päälle vetoa isosta summasta rahaa, että tunnistan mitä juon. En ymmärrä ihmisiä, joiden mukaan Pepsi ja Kokis tai ED ja Battery maistuvat keskenään samalle. *ding*



Juu no ei noi kyllä samalle maistu. Kolajuomissa noi makuerot ei oo mun mielestä niin suuria, mut energiajuomissa kylläkin. Esim just joku Ed maistuu ihan kamalalle, mut Batteryy jopa toisinaan juo ihan mielellään.
rndm

Posts: 91

#26 • • rndm color-it
sandels - eipä tarvi ees vilkuilla muita
Garo

Posts: 446

#27 • • Garo #jake
Äh. Nyt rupesi tekemään mieli olutta. Haempa siis Karhun jääkaapista *nauru*

- Garo
Nalatsu

Posts: 155

#28 • • Nalatsu naarasleijona
jos joisin kaljaa, joisin ehdottomasti karjalaa!

tosin, en voi juoda kaljaa kun mulla on mallasallergia, mut kuitenki! karjala rulez!

--
@-}
-----
Naarasleijona
-----
{-@

Nacu

Posts: 1,293

#29 • • Nacu Nacu on the outside, tasty on the inside
Mä juon sitä, mikä on tarjouksessa tai mitä tulee lähimmästä hanasta. *jiihaa* Muutaman jälkeen se on ihan sama mitä merkkiä sitä kurkustaan alas kaataa. *joo*

--
yes i am alone
but then again i always was
as far back as i can tell i think maybe its because
because you were never really real to begin with
i just made you up to hurt myself

A-E

Posts: 528

#30 • • A-E Detroit Techno Militia
Stella Artois on mun suosikki olut merkki, mutta kun Suomessa sitä ei yleensä saa baareista niin Koff tai Carlsberg.

--
The true rebels always walk alone anyways...

-- Derrick May

hKt

Posts: 121

#31 • • hKt hökötti

Nacu:
Mä juon sitä, mikä on tarjouksessa tai mitä tulee lähimmästä hanasta. *jiihaa* Muutaman jälkeen se on ihan sama mitä merkkiä sitä kurkustaan alas kaataa. *joo*



Sama täällä. *nauru*

--
*sydän*

Avatar
#32 • • Edited astaroth Guest
Offtopic:

Voiko joku todellakin väittää tunnistavansa eron väkevissä viinoissa? Tarkoitan tyyliin Kossu vs. Saunalahti?

PS. Kokiksen ja Pepsin erottaa helposti. ;)
Avatar
#33 • • astaroth Guest

A-E:
Stella Artois on mun suosikki olut merkki, mutta kun Suomessa sitä ei yleensä saa baareista niin Koff tai Carlsberg.


Carlsberg ansaitsee myös kiitosta. Sitä voisi vetää kaljabongista puutarhaletkun kanssa kuutioittain, kun siinä on niin mitätön jälkimaku. Mutta tosi harvoin tulee juotua, kun ei sitä saa koskaan tarjouksesta.

Ei alkoholi ole nauttimista varten.
Iso-D

Posts: 489

#34 • • Iso-D Team Sika

Jone:
---
Energia- ja kolajuomien suhteen voit tulla tekemään mulle koska tahansa sokkotestin ja voidaan lyödä päälle vetoa isosta summasta rahaa, että tunnistan mitä juon. En ymmärrä ihmisiä, joiden mukaan Pepsi ja Kokis tai ED ja Battery maistuvat keskenään samalle. *ding*


Kolajuomien erottaminen pitäisi olla suhteellisen helppo tehtävä, eikä Batteryn ja ED:n erottaminenkaan pitäisi tuottaa varsinaisia vaikeuksia. Mutta Battery erottaminen esim. Sharkista, Hustlerista, Erektuksesta tai Semtexistä vaatii jo taitoa. *vink*

Suomalaisista oluista tulee yleensä juotua Karhua tai selvästi halvempaa vaihtoehtoa, jos sellainen sattuu olemaan tarjolla. Ulkomaisista omat suosikit ovat Litovel ja Amsterdam Maximator *nauru*

--
I think we agree, the past is over.
- George W. Bush ~

JustinSan

Posts: 822

#35 • • JustinSan Nullius in verba

Juhgu:
---

Heh :) Juuri tälläisten mielipiteiden esittäjät olisi hauska nähdä sokkotestissä, samaten kuin ne jotka maistavat sen valtavan eron esim. edin ja batteryn tai pepsin ja kokiksen välillä *nauru*



Mulla on kanssa vissiin äärimmäisen huono makuaisti tai jotain koska mun mielestä kokis ja pepsi maistuvat ihan samalle, kuten myös ED ja Battery, kaikki suomalaiset lageritkin maistuvat myös aivan samoilta. Röökeissäkään en erota "makueroja" muutakun tyylin sinisen, punasen ja mentholin erottaa toisistaan. Toinen ääripää on sitten nää tyypit just kenen mielestä punainen mallukin "maistuu aivan täysin erilaiselle" pehmeässä askissa kuin kovassa *ding*

Paska makuaisti tai sit immuniteetti mielikuvamainonnalle meikäläisellä *lmao*

--
"Brevior saltare cum deformibus mulieribus est vita."

Juhgu

Posts: 7,921

#36 • • Edited Juhgu Virnistelijä

JustinSan:
---



En nyt muista missä lehdessä se oli ja koska (olisikohan ollut Hesarin Nyt-liite?), mutta röökeistähän tehtiin sokkotestejä, ja nekin ihmiset jotka olivat vakuuttuneita erottelukyvystään, arvasivat ihan päin persettä. Eikä se tunnistus eri väristenkään röökien välillä aina niin helposti onnistunut *hymy*

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#37 • • Edited Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Lapin kulta = Suoraan porosta
Karjala = Liian lähellä venäjää
Olvi = Se mitä premistä sai puol vuotta sitten klo 21-00

Karhu on se ainoa oikea *hihu* Se örisee mukavasti...


Ps: Jos ette tiedä mistä olen kotoisin älkää te äkkipikaiset ruvetko haukkumaan minua rasistiks tuon karjalan kommentin perusteella *vink*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

jUSSi

Posts: 1,377

#38 • • jUSSi äkäinen vanhus

Juhgu:
---
jUSSi:
lapin kusi on aivan hirveätä litkua, tunturipuron raikkautta poromiehen kusen joukossa. Karhu menettelee, mutta koffia, tuota rahtialusten kannenpesuvettä ei juo kukaan. Olvikin on täysin mautonta peruslageria.

---

Heh :) Juuri tälläisten mielipiteiden esittäjät olisi hauska nähdä sokkotestissä, samaten kuin ne jotka maistavat sen valtavan eron esim. edin ja batteryn tai pepsin ja kokiksen välillä *nauru*



noh, omissa makutesteissä, mitkä eivät tosin ole olleet sokkotestejä, olen mieluiten juonut viime aikoina karjalaa. Mielikuva on osa makunautintoa, piti siitä tai ei. Suomalaiset lagerit ovat melkein kuin yhdestä puusta veistettyjä, joten niiden erojen erottaminen on kenelle tahansa vaikeaa sokkotestissä.

Mieluiten juon kuitenkin Solia, Coronaa (limellä) tai sitten tuontioluita. Perussuomikalja on parasta saunaoluena ja kännijuomana, oikeista oluista nautitaan ihan eri tavalla.
efo

Posts: 1,908

#39 • • efo Laserpoint
Karhu tai ei ollenkaan. Kaikki muu on moottoriöljyä

--
http://www.djefo.com/

The only thing neccessary for the triumph
of evil is for the good men to do nothing
-Edmund Burke

subu

Posts: 1,174

#40 • • subu Suski
Carlsberg
[pieni]Propably the best beer in the world ;)[/pieni]