Keskaritesti

260 posts, 13 pages, 123,385 views

Avatar
#81 • • Kauno Saario Guest
Olut on toisaalta ihan sama mulle, sitä ostetaan mitä halvimmalla saa...6,50 12pack on halpa, oli merkki mikä tahansa mut karjala kyl iskee. suomi viina rules
sielu hänkin

Posts: 343

#82 • • sielu hänkin Psykehoitsu. Team Rekkalesbot. ViherPirkko-linnu.
Onneksi mun lähikauppani on lidl. Viimisillä minuuteilla ku kirmaa hakee bisseä just ennen ysiä takaa sen et ei tarvii mitää todellakaa hyvää lientä juua. Graffenwaldenia viel juo ja se on vielä pakattu suosikkiyksikkööni 0,5tölkkii mistä pitäis mun mielestä tulla oluen myynnin vakioyksikkö mut 0,3sentölkkeihin ja lääkepulloilta näyttäviin pulloihin pakattua sotkua ei juo.

--
*tirsk* *tirsk* *tirsk* *tirsk* *tirsk*

Mikki

Posts: 833

#83 • • Mikki
Minne jäi Carlsberg?!
Ei se enää ole mun mielestä mikään harvinaisuus kaupan hyllyllä.

--
Names are for friends, so I dont need one.

oZq

Posts: 153

#85 • • oZq
Eipä noissa kotimaisissa keskareissa nyt niin suuria eroja ole. Eli suunnilleen kaikki menee, etenkin jos muistaa jäähdyttää kunnolla. IV-oluissa ehkä makueroja huomaakin jo helpommin.

Hassua, että toisinaan kotosalla/etkoillessa maistuu pullosta ja toisinaan taas ölsät pitää kaataa tuoppiin.*täh*

Mieluusti en tava-lapparia osta, mutta Lapin Kullan Legenda sekä erityisesti Ice ovat kyllä miun makuun *slurps*. Tässä jo sopivasti ollaankin aiheen äärellä...kohta *känni*
ninni

Posts: 489

#86 • • ninni sydän
minä uskon koff:iin humalan kakkivaltiaaseen joka sikisi lasipullossa syntyi alkossa ja on tuleva tuomitsemaan väärinkäyttäjiä

*blush*

--
äitini tietää etten ole normaali lapsi
*tirsk*

Indigo

Posts: 918

#87 • • Indigo
Karhu on toki ehdottoman parasta perus-börstaa mut joskus sisäinen snobini herää kummittelemaan ja silloin kelpaa vain kesäisen pehmeä ja hedelmäinen, mielellään vehnäolut :)

Ikiaikaisia suosikkeja on olleet Velkopopovicky (vaalea), Hoegaarden, Corona ja Blanche de Bruxelles

(viimeksi mainittua ei jostain syystä saa edes alkosta mut useista ravintoloista kylläkin :o)
Placeboman

Posts: 142

#88 • • Placeboman
EIEIEIEIEIE,kyllähän se stouttia pitää olla toki?,vaikka sitä ei ihan kaljaksi lasketakkaan.
Guinness,my uische beatha [elämän vesi gaelicin kielellä :) ]

--
Don´t forget to be the way you are......

Narya

Posts: 166

#89 • • Narya Kuolema
kaikki menee alas, mutta ykkösiä on belgialaiset oluet..esim. leffet, kriek, kasteel (11 %) ynnä kumppanit. Ja tummat oluet on pääosin mahtavia. Mutta hanaoluista ja pullotetuista ei voi puhua samana päivänä, niin iso ero on.
Valitettavan paljon rahaa kyllä mennyt kun tullut istuttua olutpubeissa ja maisteltua eri oluita työpäivien jälkeen *nauru* *känni*..mitä tuo kasteelikin taisi olla miltei kahdeksan euroa nollakolmekolmosen pullosta...ei niitä kovin paljoa viitti kerralla juoda *hih*
Auts..nyt tuli ikävä..onneksi palkka tulee maanantaina ja jussin jälkeen tuttu pubi aukeaa taas *sydän*

--
Sekavuuden Ammattilainen

Progress

Posts: 955

#90 • • Progress
jos nykyää juon olutta, se on 3,5% Pripps blue sommer edition. Citruunalla ja limellä maustettua olutta, hyvää! Sitä taitaa saada vaan täältä ruåttista..maistakaa, jos saatte silmiinne jossai!!! *hihu*

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

MADDS

Posts: 294

#91 • • MADDS T.P.B.Trailer Park Boys(etana)DGGErecs,ZB
karhua noista mieluiten jois! mut muuten kyl aina Sandelssii! se on oikeesti paras bisse ikinä!! *plur*

--
I ´m insane madass Technomotherfuc***' DJ and I will ..

suckmydeck

Cloud

Posts: 2,162

#92 • • Cloud Game Freak
ohan noita vaikka millä mitalla, ja kokeillahan kannattaa aina.

Tummat oluet varsinkin ovat mieleen.

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

cloud-c

Posts: 328

#94 • • cloud-c Re-form
Parhaita oluita ovat Legenda (Legenda 6 kaikista paras). Karhu, Sandells ja Lapin Kulta ovat myös aitoja.

Karjala ja Koff ovat saatanan keksintöjä ;)
alphamagic

Posts: 3,628

#95 • • alphamagic
Kaikki menee ja vaihtelu virkistää *hih*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

Howdy

Posts: 7,955

#96 • • Howdy Oldie
Tästä puuttuu kohta ei mitään väliä ..

--
Käpy vailla vertaa

krispis

Posts: 1,020

#97 • • krispis Huhuu
koffkoffkofftufftufftuff *ding*
Flamie

Posts: 478

#98 • • Flamie
Juhannuksena huomasin et kaikki menee. *nauru*
Karhua ja karjalaa vieläkin.*känni*
iLJA

Posts: 218

#99 • • iLJA

subu, 1.2.2005 16:58:
Carlsberg
[pieni]Propably the best beer in the world ;)[/pieni]


*joo**joo**joo*

--
...it`s only after we`ve lost everything that we have,
we are free to do anything that we want...

pirpeli

Posts: 5,533

#100 • • Edited pirpeli
Foster's ja Olvin Sandels*slurps*

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-