Keskaritesti

260 posts, 13 pages, 123,295 views

Mellu-

Posts: 4,006

#241 • • Mellu-

Jutu, 13.7.2008 15:24:
---
ramsau, 11.7.2008 17:29:
Aika perussettiä näyttäisi täällä kansa juovan, ja hieman ot;

Mihin on unohtunut Suomalaisten pienpanimoiden todella hyvät oluet? Eikö niitä arvosteta ollenkaan vai eikö popula osaa löytää milläänsäkään heidän hyllyille? Helsingissäkin kolme erittäin arvostettua pienpanimoravintolaa, Tampereella kaksi, Lahti, Pori..


Onkos muilla millaisia mieltymyksiä oman maan pienpanimoista?

---

Helsingissä ja Lahdessa oli Pienet panimot, suuret oluet -tapahtuma, jossa oli näitä pienien panimoiden tarjontaa. Oli ihan kivat pippalot Lahdessa, vaikka oma juominen keskittyi Teerenpelin mustikka- ja puolukkasiiderin maisteluun. Mutta muu seurue kehui Saimaan Panimon Marsalkka(?) olutta.



Ai olitteks teki siel :D Nähtiinks me vai olinks mä taas liian tutkalla? :DDD

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Jutu

Posts: 3,054

#242 • • Jutu Blondi

Mellu-, 13.7.2008 16:06:
Ai olitteks teki siel :D Nähtiinks me vai olinks mä taas liian tutkalla? :DDD


Oltiin ja ei me nähty teitä. Oltiin koko ajan siinä sen lavan takana :D

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Mellu-

Posts: 4,006

#243 • • Mellu-

Jutu, 13.7.2008 16:14:
---
Mellu-, 13.7.2008 16:06:
Ai olitteks teki siel :D Nähtiinks me vai olinks mä taas liian tutkalla? :DDD

---

Oltiin ja ei me nähty teitä. Oltiin koko ajan siinä sen lavan takana :D



Me oltii meijä joukkue ft. Veikko DeLaFuente ja puolikas ihminen ni siinä ihan keskellä niitä kaikkia kojuja *nauru*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Optik

Posts: 1,691

#244 • • Optik Piikkisika/Outopallo

Jutu, 13.7.2008 15:24:
---
ramsau, 11.7.2008 17:29:
Aika perussettiä näyttäisi täällä kansa juovan, ja hieman ot;

Mihin on unohtunut Suomalaisten pienpanimoiden todella hyvät oluet? Eikö niitä arvosteta ollenkaan vai eikö popula osaa löytää milläänsäkään heidän hyllyille? Helsingissäkin kolme erittäin arvostettua pienpanimoravintolaa, Tampereella kaksi, Lahti, Pori..


Onkos muilla millaisia mieltymyksiä oman maan pienpanimoista?

---

Helsingissä ja Lahdessa oli Pienet panimot, suuret oluet -tapahtuma, jossa oli näitä pienien panimoiden tarjontaa. Oli ihan kivat pippalot Lahdessa, vaikka oma juominen keskittyi Teerenpelin mustikka- ja puolukkasiiderin maisteluun. Mutta muu seurue kehui Saimaan Panimon Marsalkka(?) olutta.



Saimaan Panimo on mikkeliläisvetoinen pulju, vaikka itse pääpanimo sijaitseekin lappeen Rannassa(tm). Pienempi tuotekehittelypanimo on mikkelissä. Tullut muutamaan otteeseen ko. puljun tuotteita nautittua ja hyviä ovat. *joo*

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

ramsau

Posts: 403

#245 • • Edited ramsau chuck my norris

Optik
Saimaan Panimo on mikkeliläisvetoinen pulju, vaikka itse pääpanimo sijaitseekin lappeen Rannassa(tm). Pienempi tuotekehittelypanimo on mikkelissä. Tullut muutamaan otteeseen ko. puljun tuotteita nautittua ja hyviä ovat. *joo*


Hih. Kiitosta Vuan. Sen verran korjaan että se on Saimaan Olut nykyään: http://www.viisitahtea.fi/content/view/3206/135/

Ja pakkohan sen Marsalkan on hyvää olla kun HBF08-festareilla IV vei kullan, toissa vuonna sen vei Rokrammi.

Helsingissä on Pienet panimot - Suuret oluet tapahtuma 24.-26.7.2008, joten tervetuloa ko. tapahtumaan tänne pk-seudulle!
GrimsouL

Posts: 468

#246 • • GrimsouL Hybridize, Fury, Electronica Exposed
Karhu vie voiton mutta kohvia tulee juotua ku on aina niin hyviä tarjouksia...
Teknoises

Posts: 142

#247 • • Edited Teknoises
Ensimmäisenä tulee Karhu ja kakkosena Koff, ja kolmantena Corona<3
m1kk3

Posts: 5,560

#248 • • m1kk3 no-life
Lahden Sininen *huoh**sydän* Sitä joskus skidinä maisteltiin ja taas sitä saa. Harmi vaan kun on ihan järjettömän hintasta, Prismassa 2,45e puolen litran tölkki *whaat* Mut on kyllä ihan helvetin hyvää.

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

pululu

Posts: 1,102

#249 • • pululu .jemmutti.
Pissalta ne kaikki maistuu! :(

--
Ei ole enää pitkä matka
maisemaan jota en ole koskaan nähnyt.

psymax

Posts: 283

#250 • • psymax
ainuita suomi oluita joista välitän on mallaskosken kuohu seinajoelta mlemman tumma sekä vaalee olut tuolta panimolta uppoo hyvin..
whispering

Posts: 871

#251 • • whispering Super Juusto

psymax, 14.11.2008 23:27:
ainuita suomi oluita joista välitän on mallaskosken kuohu seinajoelta mlemman tumma sekä vaalee olut tuolta panimolta uppoo hyvin..



Aika usein tullu ostettua tota. Tosin se vaalee ei oo mun mielestä kyl niin hyvä.
psymax

Posts: 283

#252 • • psymax

whispering, 14.11.2008 23:30:
---
psymax, 14.11.2008 23:27:
ainuita suomi oluita joista välitän on mallaskosken kuohu seinajoelta mlemman tumma sekä vaalee olut tuolta panimolta uppoo hyvin..

---


Aika usein tullu ostettua tota. Tosin se vaalee ei oo mun mielestä kyl niin hyvä.



totta.. makusteluun tumma hyvempi.. mutta jos on miehekäs jano vaalee äkkinäisesti käkättimeen kaadettuna toimii...

itse en enää karhuja yms osta kun on velipojan kellarissa 10 laatikkoo saksalaista..*känni*
Avatar
#253 • • beyootch Guest
annetuista vaihtoehdoista mieluiten karhua, mut aika usein sitä tulee kyllä koffia tai karjalaa ostettua, kun niitä saa usein niin paljon halvemmalla *vink*

muuten noista "perusoluista" valkkaisin sandelssin, tai carlsbergin.
$

Posts: 1,802

#254 • • $ Destination weekend!
Lähikaupasta löytyi uusi tuttavuus:

Golden Pheasant

Slovakialainen vaalea olut. Pehmeämpi kuin Urquell, mutta raikas!

Jo yhden pullon jälkeen tätä olutta Saku Gold ja A. le Coq Premium maistuvat suorastaan pahoilta. (Siis päälle juodessa :D)
m1kk3

Posts: 5,560

#255 • • m1kk3 no-life
Mie maistoin tossa yks päivä San Miguelia ja oli erittäin juotavan ja hyvän makuista, pitänee ostaa toistekin :)

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

vns

Posts: 276

#256 • • vns
En muista! *ding*
$

Posts: 1,802

#257 • • $ Destination weekend!

mikke, 17.1.2009 22:37:
Mie maistoin tossa yks päivä San Miguelia ja oli erittäin juotavan ja hyvän makuista, pitänee ostaa toistekin :)



Itse tutustuin ko. juomaan vasta tämän vuoden puolella Bar Celonassa. Oikein tervetullut tuttavuus.
Amdi

Posts: 253

#258 • • Amdi
Nykysin tulee juotua Sandelsia *joo*

--
Mixing tracks together coz I m the MTF DJ

Mikki

Posts: 833

#259 • • Mikki
Carlsberg *slurps*

--
Names are for friends, so I dont need one.