Keskaritesti

260 posts, 13 pages, 123,326 views

Janisa

Posts: 2,226

#141 • • Janisa vaikeasti kesytettävä

ReneB, 6.6.2006 09:24:
---
Janisa, 6.6.2006 09:23:
---
ReneB, 6.6.2006 09:22:
---
Janisa, 6.6.2006 09:19:
---
ReneB, 6.6.2006 09:18:
---
Janisa, 6.6.2006 09:16:
---
ReneB, 6.6.2006 08:45:

Mutta, jos yhdellä käy niin kyllähän olut tulee otettua..

---


Meinaatko että jää yhteen...? *nauru*

---


No harvemmin *hihu*
Mutta sillon ei tu otettua, kun se yksi olut...sen jälkeen siirrytään viinaan..
Oluesta tulee vaan semmonen "pöhnä"

---


Millos lähdetään kimpassa dogailee...? *iloinen*

---


Sit ku tulet Kotkaan? *vink*

---


Ai nainen liikkuu vai...? *pepsodent*

---


Hopihopi..tiistaikänni on aina kova...



Nähdään puolivälissä... *vink*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

Verano

Posts: 4,649

#142 • • Verano Merituuli

Janisa, 6.6.2006 09:25:
---
ReneB, 6.6.2006 09:24:
---
Janisa, 6.6.2006 09:23:
---
ReneB, 6.6.2006 09:22:
---
Janisa, 6.6.2006 09:19:
---
ReneB, 6.6.2006 09:18:
---
Janisa, 6.6.2006 09:16:
---
ReneB, 6.6.2006 08:45:

Mutta, jos yhdellä käy niin kyllähän olut tulee otettua..

---


Meinaatko että jää yhteen...? *nauru*

---


No harvemmin *hihu*
Mutta sillon ei tu otettua, kun se yksi olut...sen jälkeen siirrytään viinaan..
Oluesta tulee vaan semmonen "pöhnä"

---


Millos lähdetään kimpassa dogailee...? *iloinen*

---


Sit ku tulet Kotkaan? *vink*

---


Ai nainen liikkuu vai...? *pepsodent*

---


Hopihopi..tiistaikänni on aina kova...

---


Nähdään puolivälissä... *vink*



Mäkin haluun quottaa!!
Jago

Posts: 4,039

#145 • • Jago un-trained monkee

sapeli, 6.6.2006 00:48:
---
Jago, 5.6.2006 15:39:
hyi kauheeta.. keskaria*yrjö*

---


Haha mikä neiti *nauru* No mut, eipä meikäkään niihin koske pitkällä tikullakaan paitsi jos on tosi PA tai jos ei muutakaan oo *vink*


mä en saa mitään kaljaa(enkä kuohariakaan) alas ees yhtä hörppäsyä*blush*
varsinkin kalja on niin pahaa että tulee samantien oksettava olo kun se koskettaa kielenäätä*tirsk*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

z

Posts: 1,146

#146 • • z

Jago,
mä en saa mitään kaljaa(enkä kuohariakaan) alas ees yhtä hörppäsyä*blush*
varsinkin kalja on niin pahaa että tulee samantien oksettava olo kun se koskettaa kielenäätä*tirsk*



näinhän se menee. moni ruoka ja juoma on 'oikeasti' eli ensimmäisellä kerralla maistettuna pahaa ja kalja eritoten. pienellä harjoittelulla niihin maun epämiellyttäviin ominaisuuksiin kuitenkin tottuu ja turtuu. sen jälkeen niistä ei enään välitä ja voi nautiskella maun miellyttävistä ominaisuuksista, joita ei aiemmin ole huomannut. enemmällä harjoittelulla niistä aluksi epämiellyttävistä puolista voi ruveta jopa pitämäänkin.

eri juttu sitten, miksi pitäisi tykätä kaljasta (tai ylipäätään 'pahoista' ruoista ja juomista).
Jago

Posts: 4,039

#147 • • Jago un-trained monkee

miikkah, 6.6.2006 17:07:
---
Jago,
mä en saa mitään kaljaa(enkä kuohariakaan) alas ees yhtä hörppäsyä*blush*
varsinkin kalja on niin pahaa että tulee samantien oksettava olo kun se koskettaa kielenäätä*tirsk*

---


näinhän se menee. moni ruoka ja juoma on 'oikeasti' eli ensimmäisellä kerralla maistettuna pahaa ja kalja eritoten. pienellä harjoittelulla niihin maun epämiellyttäviin ominaisuuksiin kuitenkin tottuu ja turtuu. sen jälkeen niistä ei enään välitä ja voi nautiskella maun miellyttävistä ominaisuuksista, joita ei aiemmin ole huomannut. enemmällä harjoittelulla niistä aluksi epämiellyttävistä puolista voi ruveta jopa pitämäänkin.

eri juttu sitten, miksi pitäisi tykätä kaljasta (tai ylipäätään 'pahoista' ruoista ja juomista).

no itteasiassa oon maistanut useemmin kerran joten tiiän että sitä ei tule tapahtumaan ja tosiaan en nää syytä miksi pitäisikään opetella kaikkeen

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

wiwi

Posts: 1,575

#148 • • Edited wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

miikkah, 6.6.2006 17:07

näinhän se menee. moni ruoka ja juoma on 'oikeasti' eli ensimmäisellä kerralla maistettuna pahaa ja kalja eritoten. pienellä harjoittelulla niihin maun epämiellyttäviin ominaisuuksiin kuitenkin tottuu ja turtuu. sen jälkeen niistä ei enään välitä ja voi nautiskella maun miellyttävistä ominaisuuksista, joita ei aiemmin ole huomannut. enemmällä harjoittelulla niistä aluksi epämiellyttävistä puolista voi ruveta jopa pitämäänkin.



Huomattu on juu. Kaljaa tuli joskus opeteltua juomaan hampaat irvessä, mutta kun siihen tottui, muuttuikin kaljoittelu oikein mieleiseksi (ei siis vain humaltumismielessä enää). Nyt olen tarkoituksella vähentänyt kaljanjuontia radikaalisti (nautin viikossa ehkä pari olutta, jos sitäkään) ja pelkästään tämä toimenpide on aiheuttanut painon putoamisen muutamalla kilolla. Tästä voi sitten tietenkin päätellä, minkälaista se kulutus oli ennen..*blush*

Myös viinejä - erityisesti punkkua - inhosin ennen, mutta viime aikoina sekin on alkanut maistua suht ystävälliseltä. Siis sillä tavalla lasillinen hitaasti nautittuna. Mukavaa, ehkä mustakin tulee vielä kohtuuden ihminen. *hihu*

Edit: Mutta siis, Karhua sen olla pitää.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Cloud

Posts: 2,162

#149 • • Edited Cloud Game Freak

wiwi, 6.6.2006 18:47:

Huomattu on juu. Kaljaa tuli joskus opeteltua juomaan hampaat irvessä, mutta kun siihen tottui, muuttuikin kaljoittelu oikein mieleiseksi (ei siis vain humaltumismielessä enää). Nyt olen tarkoituksella vähentänyt kaljanjuontia radikaalisti (nautin viikossa ehkä pari olutta, jos sitäkään) ja pelkästään tämä toimenpide on aiheuttanut painon putoamisen muutamalla kilolla. Tästä voi sitten tietenkin päätellä, minkälaista se kulutus oli ennen..*blush*

Myös viinejä - erityisesti punkkua - inhosin ennen, mutta viime aikoina sekin on alkanut maistua suht ystävälliseltä. Siis sillä tavalla lasillinen hitaasti nautittuna. Mukavaa, ehkä mustakin tulee vielä kohtuuden ihminen. *hihu*

Edit: Mutta siis, Karhua sen olla pitää.



jeh ikävä kyllä ihmistäkin saa "ehdollistettua/itsesugestiotua/turrutettua" siksihän moni paska aina lopulta onkin hyvvee..

En siis sano, ettei olut olisi jees juoma, tahi viini. Mutta kuten noihin voi itsensä turruttaa voi moneen huomattavasti paskempaan aineeseen kans =( sääli.

itse en kyllä lämpeä Suomalaisille litkuille joita ei musta edes oikein oluiksi voi sanoakkaan.. sellasta lagershittii et karvat nousee pystyyn.
Tosin sahti on kantaolut ja suomi on ainoa maa missä sitä tehdään, joten sahti meidän oma vientituotteemme sen voikin hyväksyä =P.

Kyllä sen tumma olla pitää jos olutta juo. Tai sitten edes Stellaa..

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Bio

Posts: 4,429

#150 • • Edited Bio The Bullies / Pinky
Nyt kun olen itsekin alkanu tutustua oluen salaisuuksiin niin tässä mun top5 (noista vaihtoehdoista):

1. Karhu
- Parasta. Maku on juuri hyvä, ei liian vahva, mutta ei liian vaisukaan. Maistuu lämpimänäkin ihan hyvältä.

2. Koff
- Tykkään myös tästä paljon, mutta jotenkin se on väljähtänyttä Karhuun verrattuna.

3. Olvi
- Menettelee. Maku ei ole mikään kutkuttavan hyvä, mutta kyllä se menee alas jos on pohjakännipäällä :D

4. Lapin Kulta
- Aika vahvanmakuinen, en kuitenkaan pidä kaljasta kuin hullu puurosta. Kyl tätä kuitenkin juo, ellei ole muuta.

5. Karjala
- Pahaa. En tykkää yhtään, maku on vaan aivan liian vahva. Joisin kuitenkin mieluummin, ennekuin turpaan ottaisin.

edit: Sandels on Karhun jälkeen parasta :)
Kiara

Posts: 42

#151 • • Kiara
Minä tykkään Karjalasta*tirsk*
mia-ow

Posts: 387

#152 • • mia-ow Mörrimöykky
Enpä ole vertaillut niin että erottaisin ees kyseiset merkit toisistaan. *blush* Mutta kaikki kaljat kyllä kelpaa. *kuolaa*
Inferno@Tre

Posts: 678

#153 • • Inferno@Tre Hervanta UG
Karhu tuntuu olevan kovasti suosiossa *joo*

--
Ihmisen luonnollinen vihollinen on ihminen itse.

Avernian

Posts: 7,451

#154 • • Avernian Kerettiläinen
Hmmm. Keräilin jossain vaiheessa, kun maistelin enemmän juomia jonkinlaista arvostelutaulua niistä. Tässä olutosuus, jota on päivitetty viimeksi pari vuotta sitten :

Olut ; arvosana :

Aura.........5....Kuin Warsteiner, mutta ehkä hieman vielä pehmeämpi.
Karhu.......2....Perusjuoma, lämpimänä kauheaa.
Musketyr...2...Melkoisen kitkerää eikä kovin hyvää, juotavaa.
Saimaa.....1...Kitkerää luomupaskaa
Sandels.....4...
Sol...........4...Kylmänä loistava lager, lämpimänä kusta
Org. honey dew....1...Kitkerää luomupaskaa tämäkin
Double chocolate stout...4...Paksua, vain etäisen suklaista, mutta hyvää.

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

RiD

Posts: 2,817

#155 • • RiD Nukemi
Pitkällisen testauksen ja huvikäytön tuloksena olen tullut seuraavaan tulokseen:


1. Karhu
2. Ihan mikä vaan kuhan ei lapinkulta.

--
*super* *possu*

MaSari

Posts: 1,986

#156 • • MaSari space jammer
mä en edes maista noiden välistä eroa *ding* nimim. lonkero only

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

artturi

Posts: 446

#157 • • artturi
lapinkulta toimii aamulla, mutta kyllä karhu on ykkönen..

tai riippuu mikä on tarjouksessa..
sapeli

Posts: 11,768

#158 • • sapeli jokukukamikä?
Karjalaa tuli juotua juhannuksena, ja hyi että se on pahaa. *nauru* Mut Zerolla oli hyvä idea - levittää kunnon kerroksen kosteusvoidetta kielelle ni voi juoda pullollisen ilman että se maistuu ollenkaan! Mulle tuli kyl about puolen tunnin kuluttua vähän huono olo, mut se meni onneks ohi ku joi lisää bisseä *lmao*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Unik

Posts: 4,117

#159 • • Unik
Sandels maistuu kotimaisista kaikkein parhaiten kyllä.
Wanna B

Posts: 259

#160 • • Wanna B Rattopoika
Se on karhu jos ei oo hyvää tarjousta jostai muusta....

--
Kukkuu, mitä apinalauma?!