Ainii, huomasin eilen, että uuden kämpän ovisilmä on niin korkeella ettei siitä oo mulle mitään hyötyä Hoppas tarkastajat ei tuu visiitille
596 posts, 30 pages, 190,814 views
Jocular, 7.6.2006 11:32:
Ainii, huomasin eilen, että uuden kämpän ovisilmä on niin korkeella ettei siitä oo mulle mitään hyötyä Hoppas tarkastajat ei tuu visiitille
Cloud, 7.6.2006 11:39:
---
Jocular, 7.6.2006 11:32:
---
Elä avaa kenellekkään ovee joka ei soita sulle ja ilmota tulostaan, tai sovitte jonkun soittotavan summeriin. Sillä pääsee eroon helposti epämiellyttävistä ihmisistä.
Mä en edes mene ovelle ellen tiedä kuka siel on. puh-ilmotuksen / summerisoiton kautta :)
Twist, 7.6.2006 13:55:
KOhta se on pakko maksaa ku siirrytään lopullisesti digiaikaan ... Näkevät nimittäin ketkä katsovat tv:tä ..
akir0, 7.6.2006 16:30:
---
Hihu-hymiöstä ny ei voi olla varma, mutta ei ne digiaikana näe sitä sen paremmin kuin nytkään, eli käytännössä eivät ollenkaan.
Twist, 7.6.2006 16:38:
Muistelin, että olisin lukenut artikkelin aiheesta , että digi-aikaan siirryttäessä olisi paljon helpompaa seurata kenellä se tv on päällä ja kenellä ei . Voi kuitenkin olla, että olen nähnyt taas unta...
JussiS, 7.6.2006 16:45:
Juu munkin mielestä digi-tv:ssä on paluukanava. Ei kyllä oo tietoa mitä infoa (jos mitään) siellä lähetetään.
hallucinogen, 8.6.2006 07:13:
Mahtaakohan tv-lupamaksu muuttua digiviritinmaksuksi koska analogivirittemellä varustetulla tv:llä ei ens kesän jälkeen voi mitään kanavia katsoa :) Koska saahan nytkin olla tv josta on viritin poistettu.
Lost-Soul, 8.6.2006 09:27:
Ei tietenkään. Eihän nyt Yle tuki yhtä kohtalaisen hyvää rahareikää.
Vexe, 8.6.2006 09:24:
On se TV-lupa kallista... yli 0,55e päivässä! Tuolla summalla saa siis "luvan" tv:n katseluun.
UzU, 8.6.2006 09:32:
Mut jos maksaisin vain niistä päivistä jolloin todella aukaisen tv:n niin kyllä se hinta olis mun kohdalla paljon enemmän kuin 0,55e. Ehkä enemmänkin 5e päivä nykyisillä maksuilla.
Itse olisin ihan tyytyväinen jos voisin erikseen maksaa vaikka juuri olympialaisista. Mutta eiköhän sekin ole tulevaisuuden mallia..
JussiS, 7.6.2006 16:45:
---
Twist, 7.6.2006 16:38:
Muistelin, että olisin lukenut artikkelin aiheesta , että digi-aikaan siirryttäessä olisi paljon helpompaa seurata kenellä se tv on päällä ja kenellä ei . Voi kuitenkin olla, että olen nähnyt taas unta...
---
Juu munkin mielestä digi-tv:ssä on paluukanava. Ei kyllä oo tietoa mitä infoa (jos mitään) siellä lähetetään.