596 posts, 30 pages, 190,818 views
superwoman, 13.7.2005 09:01:
En tod maksa. Mulla on 2 telkkaria kotona. Kerran tuli lupatarkastaja, kun olin just muuttanu. Sanoin sille ovella napakasti, että "kuule oon just eronnu ja mulla ei oo varaa ostella telkkareita, niin että ilmoitan kyllä kun sellasen hankin ja ei tarvii tulla enää ovelle!". Ja pamautin oven kiinni. Eipä oo äijää näkyny, eikä posteilla ahdisteltu.
Relic, 13.7.2005 15:30:
En tod. maksa. Miks vitussa maksaisin jostain käsittämättömästä über bullshitistä. Mainokset ylelle ja maksut pois. Kaiken lisäksi yle 1 ja 2 muistuttaa hyvin pitkälti jotain Venäjän tv:tä laadullisesi.
Digital Beat, 12.7.2005 17:20:
just hiljattain kaverin kanssa pohdittiin. Kun tulevat joskus kaikille nuo digiboksit pakollisiksi
analogisen verkon poistuttua niin onko mahdollista kehittää jonkinlainen tv-lupamaksun seurantajärjestelmä joka olisi integroituna valmiiksi digiboksiin. Toivottavasti kuitenkaan ei.
akir0, 13.7.2005 15:47:
---
Digital Beat, 12.7.2005 17:20:
just hiljattain kaverin kanssa pohdittiin. Kun tulevat joskus kaikille nuo digiboksit pakollisiksi
analogisen verkon poistuttua niin onko mahdollista kehittää jonkinlainen tv-lupamaksun seurantajärjestelmä joka olisi integroituna valmiiksi digiboksiin. Toivottavasti kuitenkaan ei.
---
No, ei oo. Paitsi jos vakiokanavat vaatis esim. jonku conax-kortin jossa sit pitäs ostaa ne vakiokanavatkin. Käytännössä tämäkään ei oo mahdollista, sillä kaikki boksit ei oo semmosia, joissa olis korttipaikka.
Eli iha huoletta voi olla edelleen.
Digital Beat, 13.7.2005 15:54:
---
Aiheesta kolmanteen...
tuli vaan mieleen että telkkua voi huoletta katella myös ihan pc:llä jos omistaa viritinkortin.
Digital Beat, 13.7.2005 15:54:
---
tuli vaan mieleen että telkkua voi huoletta katella myös ihan pc:llä jos omistaa viritinkortin.
Mistä lähtien lakisääteisistä maksuista voi luistaa mistään syystä? Imo Ylen tarjonta hakkaa monipuolisuudellaan ja laadullaan kaikki muut suomalaiset kanavat. Ketä vittua kiinnostaa katsoa esimerkiksi kolmoselta uusintoja uusintojen perään tai jotain überihanaa rantalentista tai jotain vieläkin hirveämpää chättiä?