Maksatko TV-lupamaksua?

596 posts, 30 pages, 185,913 views

COBALT

Posts: 1,407

#241 • • Edited COBALT akitaattori
EN MAKSA!
JaTV-lupatarkastaja on sen verran turha ukko, että siitä ei tartte välittää pätkän vertaa!
Tuttu heppu, joka on "valtion palveluksessa", kertoi että ennakkotapaus löytyy, jossa tv-lupatarkastaja on tuomittu kotirauhan rikkomisesta (tai vastaavasta). Oli kuulemma piha-aidan takaa vahtinut ja kertoi nähneensä ikkunasta kuinka tv:n valot kajastivat huoneiston seinälle!
Eihän sun ovesta tule edes poliisi sisään ilman lupia kuin tietyin poikkeuksin, joita on käsitelty tälläkin forumilla toisaalla...

--
Parhaat bileet tehdään aina korvien välissä...!

Aune-mummo

Posts: 543

#242 • • Aune-mummo Hitsaa homo kinttaaseen
EN VARMASTI MAKSA ja ostin sitä varten koiran et jos sisälle tulee ni kädettömänä ja jalattomana lähtee*jiihaa*
COBALT

Posts: 1,407

#243 • • COBALT akitaattori

SANNULI:
EN VARMASTI MAKSA ja ostin sitä varten koiran et jos sisälle tulee ni kädettömänä ja jalattomana lähtee*jiihaa*



KAHJUSANNA!!!

--
Parhaat bileet tehdään aina korvien välissä...!

Aune-mummo

Posts: 543

#244 • • Aune-mummo Hitsaa homo kinttaaseen
---


KAHJUSANNA!!!
[/quote]

Tämmönehä mä*plur*
sakin

Posts: 178

#245 • • sakin
Miksen maksaisi ? tossa paikallinen poliisi setä kävi oven takana ja esittäytyi tv-lupatarkastajaksi.. ei edes kysynyt onko tv lupaa tai tv:tä.. sano ottavansa tv-lupa ilmoituksen vastaan. No ei siinä mitään annetaan tiedpt. Kun meidän juttutuokio oli ohi, niin olin puhunut 100+60= 160 sakot pois ja olin onnellinen tv-luvan haltija..Jotain se vannotti mulla ja meikä vanno.. joutuu maksaa tota lupaa tulevaisuudessakin. ( se oli se lupaus, voi olla et kaveri tarkailee ; )


S.
Sepistö

Posts: 621

#246 • • Sepistö eläin saalistaja

COBALT:
tv-lupatarkastaja on tuomittu kotirauhan rikkomisesta (tai vastaavasta). Oli kuulemma piha-aidan takaa vahtinut ja kertoi nähneensä ikkunasta kuinka tv:n valot kajastivat huoneiston seinälle!



Hahhah! Saaks TV-lupatarkastajatki provikkapalkkaa?
jUSSi

Posts: 1,377

#247 • • jUSSi äkäinen vanhus

SANNULI:
EN VARMASTI MAKSA ja ostin sitä varten koiran et jos sisälle tulee ni kädettömänä ja jalattomana lähtee*jiihaa*



*haukotel*
wi||iam

Posts: 152

#248 • • wi||iam d|-_-|b
Yhteiskuntaopin opettaja kerto, että tv-lupa tarkastajaa ei tarvii päästää sisään ku se tulee ovelle. Jos niitä ei päästä sisää nii uhoovat tulevansa poliisin kanssa. Siitä vaan, ku niillähä pitää olla se kotietsinätlupa, joka pitää anoa sieltä jostai hovi/korkeimmasta oikeudesta (en muista kummasta) ja niillä on siellä oikeudessa muutaki tekemistä ku myöntää kotietsintälupia tv-lupa tarkastajalle! Joten ei huolen häivää. *juonittel* Tosin ne on kyllä nii kieroja, että ne saattaa vaikka soittaa puhelimella. Käry käy jos taustalla kuuluu: "Oh Ridge.." *nauru*

--
Kyllä skitsofrenia aina yksin olemisen voittaa!!

placiq

Posts: 1,260

#249 • • Edited placiq Jorkki

lilraw Tosin ne on kyllä nii kieroja, että ne saattaa vaikka soittaa puhelimella. Käry käy jos taustalla kuuluu: "Oh Ridge.." *nauru*


No sittenhän voi kertoo olevansa vaikka kaverilla kylässä *hih*
MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA

Posts: 957

#250 • • MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA Godfather
Tv-lupa on mielestäni aivan turha koska katson 95% pelkästään mainosrahoilla rahoitettavia kanavia. En näe syytä miksi minun pitäisi maksaa maksua jolla turvataan esim. ruotsinkielisen vähemmistön ohjelmat joita ei olisi muuten taloudellisesti kannattavaa tehdä.

--
money talks !!!!! ITÄMAFIA

jUSSi

Posts: 1,377

#251 • • jUSSi äkäinen vanhus

MR*ENIGMA, 23.5.2005 11:05:
Tv-lupa on mielestäni aivan turha koska katson 95% pelkästään mainosrahoilla rahoitettavia kanavia. En näe syytä miksi minun pitäisi maksaa maksua jolla turvataan esim. ruotsinkielisen vähemmistön ohjelmat joita ei olisi muuten taloudellisesti kannattavaa tehdä.



Niinpä.

Suomi vain sattuu olemaan kaksikielinen valtio ja täällä asuu ruotsinkielisiä. Tänä itsekkyyden valtakautena on niin vaikea nähdä mitään hyvää missään, mikä on omasta pussista pois.

Surullista. Tekisi mieli sanoa, että "Vitun nulikat".
kinderi

Posts: 1,783

#252 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Niitä laskujahan jaksaa tippua aina sillon tällön postiluukusta ja saatan sillon tällön jopa maksaakki.
Prkleen tarkastaja ku herätti mut päikkäreiltä ja siis unihoureisena menin avaamaan oven ilman ovisilmästä vilkuilua..Tuli 60e sakot ku en ollu ilmottanu töllöstä..
PRKL!!! *grr*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

onni3mk

Posts: 3,973

#253 • • onni3mk Onni on.

kindertin, 26.5.2005 14:17:
Tuli 60e sakot ku en ollu ilmottanu töllöstä..



Siis onko se sakko vaan 60e?? Luulin et monta sataa euroa *ding*

--
Onni on.

kinderi

Posts: 1,783

#254 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

onni3mk, 26.5.2005 14:37:
---
kindertin, 26.5.2005 14:17:
Tuli 60e sakot ku en ollu ilmottanu töllöstä..

---


Siis onko se sakko vaan 60e?? Luulin et monta sataa euroa *ding*



Jos oikein ymmärsin ni isoin sakko mitä voi saada,on joku 100e..Ei toi 60e hirveesti naurattanu ku en miljonääriperijä kuitenkaan oo..

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

onni3mk

Posts: 3,973

#255 • • onni3mk Onni on.

kindertin, 26.5.2005 14:39:
Jos oikein ymmärsin ni isoin sakko mitä voi saada,on joku 100e..Ei toi 60e hirveesti naurattanu ku en miljonääriperijä kuitenkaan oo..



No siis ainahan tommoset on ikäviä, mut siis mä oon pelänny avata ovee siks, et oon luullu et sieltä napsahtaa joku 300e sakkolappu kouraan, jos tarkastaja tänne eksyis... Nythän sitä voi jopa rupee availee ovea, kun ovikello soi, vaikkei ketään odotakkaan *nauru*

Ja just nyt se tarkastaja sit löytää mun oven taa...

--
Onni on.

andi--

Posts: 1,381

#256 • • andi-- lunttu

onni3mk,
No siis ainahan tommoset on ikäviä, mut siis mä oon pelänny avata ovee siks, et oon luullu et sieltä napsahtaa joku 300e sakkolappu kouraan, jos tarkastaja tänne eksyis... Nythän sitä voi jopa rupee availee ovea, kun ovikello soi, vaikkei ketään odotakkaan *nauru*

Ja just nyt se tarkastaja sit löytää mun oven taa...



Tämmöstä löytyy tv-maksu.fi:stä:

Q Mitä seurauksia televisioilmoituksen tekemättä jättämisestä on?
A Tuolloin joudut maksamaan tarkastusmaksun 100 sekä tv-maksun takautuvasti kaksinkertaisena siltä ajalta, jonka olet käyttänyt televisiota ilman ilmoitusta, kuitenkin vähintään 60 . Takautuvaa kaksinkertaista maksua voidaan periä enintään yhden vuoden ajalta.

--
- RAAH -

Avatar
#257 • • gnomex Guest
TV-lupatarkastajat jäljittää "ei"-äänestäneiden ip:t ja tulee ratsaamaan, vastaan siis kyllä.
onni3mk

Posts: 3,973

#258 • • onni3mk Onni on.

a, 26.5.2005 15:13:
edit: ja andi oli harvinaisen oikeessa, opetellaanko taas käyttämään sitä inttternettiä ku se kerta siinä edessä sojottaa.



Puolustan itseäni nyt sen verran, että olen kyllä käynyt lukemassa nuo sivut, jonka takia kysyinkin, että onko se maksu vain 60e. On olemassa niin suuri tod näk et mä olen ymmärtänyt väärin.

--
Onni on.

Lost-Soul

Posts: 3,107

#260 • • Lost-Soul los pallos

Caro², 26.5.2005 16:33:
Ei o telkkua, eikä tv-korttia. En siis maksa :)


On kaks telkkua ja tv-kortti... maksan.

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis