Lahti

463 posts, 24 pages, 199,440 views

T-mu

Posts: 2,980

#361 • • T-mu Läskimooses
Voi morjens, tätä en kyllä meinaa uskoa itekkään!

Juuri saamani tiedon mukaan lauantai iltapäivisin kuultu "Savolaisten Kanada" niminen ohjelma on lakkautettu. Syyksi on mainittu konemusiikin soittaminen viime lauantain lähetyksessä.

Näin sitä edistetään kulttuuria!

Propsit Radio Voimalle ja aurinkoisia terveisiä kanavan johdolle!

tv. kadunmies lahdesta.
phear

Posts: 804

#362 • • phear <X>

T-mu, 21.7.2008 16:01:
Juuri saamani tiedon mukaan lauantai iltapäivisin kuultu "Savolaisten Kanada" niminen ohjelma on lakkautettu. Syyksi on mainittu konemusiikin soittaminen viime lauantain lähetyksessä.



Ei vittu kusetat! Mitä vittua?
T-mu

Posts: 2,980

#363 • • T-mu Läskimooses

phear, 21.7.2008 16:04:
---
T-mu, 21.7.2008 16:01:
Juuri saamani tiedon mukaan lauantai iltapäivisin kuultu "Savolaisten Kanada" niminen ohjelma on lakkautettu. Syyksi on mainittu konemusiikin soittaminen viime lauantain lähetyksessä.

---


Ei vittu kusetat! Mitä vittua?



En kuseta. Ohjelman toimittaja Jarkko Repo (joka myös kutsui mut ja reksin lähetykseen) soitti hetki sitten ja ilmotti asian haudanvakavana.
domi

Posts: 7,069

#364 • • domi Työn sankari.

T-mu, 21.7.2008 16:07:
En kuseta. Ohjelman toimittaja Jarkko Repo (joka myös kutsui mut ja reksin lähetykseen) soitti hetki sitten ja ilmotti asian haudanvakavana.



Lahdessa osataan :D Onko Radio Voiman omistajapohja vakavasti lestadiolainen, vai mistä moinen?
Kolera

Posts: 4,256

#366 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
Ei saatana AAHAHAHHAHAHAHHAHHAH!

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

hemuz

Posts: 2,178

#367 • • hemuz kätevä emäntä
Ihan asiallinen ohjelma oli ja vieläpä päivä polttavasta puheenaiheesta. No minkäs teet ku pilataan tunnelma.
Juhgu

Posts: 7,921

#368 • • Edited Juhgu Virnistelijä
Noni kattokaa nyt mitä teitte. Kävitte sabotoimassa radio-ohjelman likaisella konemusiikillanne ja näinhän siinä kävi :<

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

tiiplis

Posts: 1,043

#369 • • Edited tiiplis also available in sober
ai lav mai houmtaun *plur*

Edit: rohkea veto toimittajalta pyytää pojat lähetykseen, radio voima on entinen radio99 joka oli paskinta iskelmää soittava radiokanava ikinä (eikä paska muutu vaikka voi(ma)ssa paistaisi).

--
italia litania nainati lailati

thomas

Posts: 5,618

#371 • • Edited thomas
ai että mä rakastan lahtea <3 <3

ps. en mä usko et tääkään on ketään ihan kellariin asti pelottanut. :D :D
Raver71

Posts: 3,605

#372 • • Raver71 Elämäntapa reivaaja, dj raver

T-mu, 21.7.2008 16:01:
Voi morjens, tätä en kyllä meinaa uskoa itekkään!

Juuri saamani tiedon mukaan lauantai iltapäivisin kuultu "Savolaisten Kanada" niminen ohjelma on lakkautettu. Syyksi on mainittu konemusiikin soittaminen viime lauantain lähetyksessä.

Näin sitä edistetään kulttuuria!

Propsit Radio Voimalle ja aurinkoisia terveisiä kanavan johdolle!

tv. kadunmies lahdesta.


Noniin, näin sitä pitää... Pienet on marginaalit...
RiD

Posts: 2,817

#374 • • RiD Nukemi
eivittu, tossa oo mitää järkeä. Rasismit!11

--
*super* *possu*

JRepo

Posts: 6

#377 • • JRepo

Raver71, 21.7.2008 18:26:
---
T-mu, 21.7.2008 16:01:
Voi morjens, tätä en kyllä meinaa uskoa itekkään!

Juuri saamani tiedon mukaan lauantai iltapäivisin kuultu "Savolaisten Kanada" niminen ohjelma on lakkautettu. Syyksi on mainittu konemusiikin soittaminen viime lauantain lähetyksessä.

Näin sitä edistetään kulttuuria!

Propsit Radio Voimalle ja aurinkoisia terveisiä kanavan johdolle!

tv. kadunmies lahdesta.

---

Noniin, näin sitä pitää... Pienet on marginaalit...



Tervehdys,

minä todellakin pyysin FINRG:n pojat lähetykseen, mutta en itse heitä haastatellut, koska pelkäsin kanavan johtajan ylireagoivan asiaan.

Minulla ei siis ole mitään taloudellisia siteitä FINRG:n suuntaan, vaan halusin vain esitellä kanavalla musiikkia josta jokaisen lahtelaisen pitäisi olla ylpeä.

Tänään sain 15:30 puhelun kanavapäälliköltä, jossa hän katkaisi "työsopimukseni" ja ilmoitti, että ohjelma ei jatku. Syyksi kerrottiin se, että ohjelmamme sisältö ei vastaa kanavan kohderyhmän (35-45 vuotiaat) toivomuksia.

Musiikista olin saanut huomautuksia jatkuvasti, joten asia ei tullut itselleni yllätyksenä. Ohjelma saattaa jatkua, mutta minä en ole sitä juontamassa enää. Toistaiseksi minulle ei ole tarjottu muitakaan tehtäviä Radio Voimalta, joten jos joku haluaa paskan juontajan jonnekin, niin ottakaa yhteyttä.

Jos laitatte kanavalle palautetta, niin tehkää se ystävälliseen sävyyn. Ei mitään syytä kritisoida liikaa vaan esittää vain toive siitä, että ohjelma jatkuisi ilman muutoksia tai, että kanavalle saataisiin erikoisohjelma, joka käsittelisi konemusiikkia tai muitakin genrejä.

Ystävällisin terveisin,

- JRepo
cloud-c

Posts: 328

#378 • • cloud-c Re-form
No huh huh! Eihän tällainen voi olla edes mahdollista?!?! Kai nyt ensin joku varoitus pitäisi antaa ennen kuin fudut nasahtaa. Kyllä Lahden oma radiokanava taas tukee lahtelaisia. Haastattelussa tulleen ilmaisun mukaan: "Lahdessa on hyvä elää ja yrittää", mutta taitaa aina yritykseksi jäädä – ainakin jos joistain on kiinni.
JRepo

Posts: 6

#379 • • JRepo

cloud-c, 21.7.2008 22:20:
No huh huh! Eihän tällainen voi olla edes mahdollista?!?! Kai nyt ensin joku varoitus pitäisi antaa ennen kuin fudut nasahtaa. Kyllä Lahden oma radiokanava taas tukee lahtelaisia. Haastattelussa tulleen ilmaisun mukaan: "Lahdessa on hyvä elää ja yrittää", mutta taitaa aina yritykseksi jäädä – ainakin jos joistain on kiinni.



En ollut työsopimuksella, kun ei sellaista haluttu radion ehdotuksesta tehdä. Minulla ei ole katkeria fiiliksiä kanavan suuntaan. Ymmärrän, että heillä on velvoite palvella myös mainostajia ja minun tuottama sisältö ei välttämättä ole sellaista, että se kiehtoo mainosrahojen tuhlaajia.

Ainoastaan vituttaa lahtelaisen musiikin puolesta, moni asia jäi esittelemättä ja uuttakin syntyy koko ajan.
tiiplis

Posts: 1,043

#380 • • tiiplis also available in sober

JRepo, 21.7.2008 21:35:
---

Tervehdys,

minä todellakin pyysin FINRG:n pojat lähetykseen, mutta en itse heitä haastatellut, koska pelkäsin kanavan johtajan ylireagoivan asiaan.

Minulla ei siis ole mitään taloudellisia siteitä FINRG:n suuntaan, vaan halusin vain esitellä kanavalla musiikkia josta jokaisen lahtelaisen pitäisi olla ylpeä.

Tänään sain 15:30 puhelun kanavapäälliköltä, jossa hän katkaisi "työsopimukseni" ja ilmoitti, että ohjelma ei jatku. Syyksi kerrottiin se, että ohjelmamme sisältö ei vastaa kanavan kohderyhmän (35-45 vuotiaat) toivomuksia.

Musiikista olin saanut huomautuksia jatkuvasti, joten asia ei tullut itselleni yllätyksenä. Ohjelma saattaa jatkua, mutta minä en ole sitä juontamassa enää. Toistaiseksi minulle ei ole tarjottu muitakaan tehtäviä Radio Voimalta, joten jos joku haluaa paskan juontajan jonnekin, niin ottakaa yhteyttä.

Jos laitatte kanavalle palautetta, niin tehkää se ystävälliseen sävyyn. Ei mitään syytä kritisoida liikaa vaan esittää vain toive siitä, että ohjelma jatkuisi ilman muutoksia tai, että kanavalle saataisiin erikoisohjelma, joka käsittelisi konemusiikkia tai muitakin genrejä.

Ystävällisin terveisin,

- JRepo



Aivan uskomatonta. Ja koska paikallinen sanomalehti kuuluu kyseiseen ESA-konserniin (johon tuo Radio eiVoi:kin kuuluu), ei asiaa varmaan kannattaisi tehdä julkiseksi?

Tsemppiä Jarkolle, toivottavasti löydät hiukan avarakatseisemman duunipaikan.

Ja palautteessani toivoin että ohjelma saisi jatkua, ihmettelin myös että näinkö lahtelainen radiokanava tukee ja kannustaa paikallisia kulttuurintekijöitä jotka tunnetaan muuallakin kuin koto-Suomessa.

--
italia litania nainati lailati