Raver71, 21.7.2008 18:26:
---
T-mu, 21.7.2008 16:01:
Voi morjens, tätä en kyllä meinaa uskoa itekkään!
Juuri saamani tiedon mukaan lauantai iltapäivisin kuultu "Savolaisten Kanada" niminen ohjelma on lakkautettu. Syyksi on mainittu konemusiikin soittaminen viime lauantain lähetyksessä.
Näin sitä edistetään kulttuuria!
Propsit Radio Voimalle ja aurinkoisia terveisiä kanavan johdolle!
tv. kadunmies lahdesta.
---
Noniin, näin sitä pitää... Pienet on marginaalit...
Tervehdys,
minä todellakin pyysin FINRG:n pojat lähetykseen, mutta en itse heitä haastatellut, koska pelkäsin kanavan johtajan ylireagoivan asiaan.
Minulla ei siis ole mitään taloudellisia siteitä FINRG:n suuntaan, vaan halusin vain esitellä kanavalla musiikkia josta jokaisen lahtelaisen pitäisi olla ylpeä.
Tänään sain 15:30 puhelun kanavapäälliköltä, jossa hän katkaisi "työsopimukseni" ja ilmoitti, että ohjelma ei jatku. Syyksi kerrottiin se, että ohjelmamme sisältö ei vastaa kanavan kohderyhmän (35-45 vuotiaat) toivomuksia.
Musiikista olin saanut huomautuksia jatkuvasti, joten asia ei tullut itselleni yllätyksenä. Ohjelma saattaa jatkua, mutta minä en ole sitä juontamassa enää. Toistaiseksi minulle ei ole tarjottu muitakaan tehtäviä Radio Voimalta, joten jos joku haluaa paskan juontajan jonnekin, niin ottakaa yhteyttä.
Jos laitatte kanavalle palautetta, niin tehkää se ystävälliseen sävyyn. Ei mitään syytä kritisoida liikaa vaan esittää vain toive siitä, että ohjelma jatkuisi ilman muutoksia tai, että kanavalle saataisiin erikoisohjelma, joka käsittelisi konemusiikkia tai muitakin genrejä.
Ystävällisin terveisin,
- JRepo