465 posts, 24 pages, 258,100 views
Ja mitä niihin vesiurkuihin tulee niin ne on aika hienot. Oon kaksi kertaa käynyt kattomassa niitä ja molemmilla kerroilla oli aivan mieletön fiilis
Mutta parasta Lahdessa on Salppurin kisat ja tie Nastolaan *muhaha*
Lahti.
Tontsis:
Joo ja eiks ainakin Vantaa ole Etelä-Lahtea?
(mut aika moni paikka on).
9kk:den aikana tuli käytyä kerran etanassa ja kolme night lifessa.. Lahdessa on potentiaalia ja paljon bileporukkaa,luulisi että sinne pystyttäs vähän paremmin tuota toimintaa järjestämään*eiei*
johanna_:
Täytyy tunnustaa, että kyllä sitä tuli varhaisteininä pe-iltaisin usein hengailtua hakkapeliittapatsaalla.
oon just muuttanu/ muuttamassa Lahteen eikä noi yllä olevat kommentit hirveesti oo mielialaa nostaneet.
paitsi tietenkin ihana tyttöseni*plur*, ja sitten kun "legendaarisessa" Torvessa on yleensä vaan joku hardcore, enkä puhu nyt sellasesta hc:sta jolle itse lämpeen, bändi soittamassa niin pieni epätoivon kyynelhän tässä on pakko vuodattaa... Kertokaa nyt onko minulla mahdollisuuksia onnelliseen ja tasapainoiseen elämään, jota tietenkin edesauttaa tyttöni, täällä suomen amerikkalaisimmassa kaupungissa..
Juhgu:
---
johanna_:
Täytyy tunnustaa, että kyllä sitä tuli varhaisteininä pe-iltaisin usein hengailtua hakkapeliittapatsaalla.
---
Tämä nykynuoriso on kyllä velttoa ja muutenkin säälittävää, ei edes vanhoja hyviä perinteitä viitsitä pitää yllä! Nykyisin perjantai-iltana tuo paikka suorastaan huutaa tyhjyyttään. Kadulla on ehkä viidesosa "hakkisaikojen" teineistä...
CandyRaver:
Lahden yöelämälläkään ei ollut juuri mitään tarjottavaa klubeilla(ei baareissa viihtyvälle).9kk:den aikana tuli käytyä kerran etanassa ja kolme night lifessa.. Lahdessa on potentiaalia ja paljon bileporukkaa,luulisi että sinne pystyttäs vähän paremmin tuota toimintaa järjestämään*eiei*
T-mu:
Vittumainen puoli lahdessa on se että konemusiikkipainotteista yöelämää järjestettäisiin ilolla enemmän mutta paikallisista ravintoloista vihreää valoa näyttää ainoastaan cumulus ja himmeää vihreää torvi.