gerry, 12.8.2008 17:23:
---
Juhgu,
Itse kyllä asuisin mielummin nykyisessä Lahdessa kuin esim. viiden vuoden takaisessa Lahdessa.
---
Et muuten arvaakka kuin viihdyn pianopaviljongissa tai siinä miljoonaeuron taksikatoksen alla... Olen siellä päivittäin:D!
Sinulle siis se 5 vuoden takainen Lahti oli parempi mesta? Tarkottaako taksikatos tai pianopaviljonki tai jotkut muut hutilyönnit em. kommenttini yhteydessä nyt siis sitä, että kehitys on sinusta mennyt huonompaan suuntaan?
Tai jos sinun mieleesi kehitystä ei tapahdu tarpeeksi tai ollenkaan, niin pessimismi ja passiivisuus tuskin auttaa asiaa.
Nautin suunnattomasti toki myös Lahden Yöstä (sekä muista kulttuuritapahtumista) jossa välil aina väistelen keski ikäisten tappeluita sekä lentäviä tuoppeja... Aavean upeeta:)!
Onko Lahden yö sama asia kuin entinen taiteiden yö / taidelauantai? Jos siitä puhutaan, niin taiteen määrä on viime aikoina minunkin mielestäni vähentynyt harmillisesti, mutta tappelut ja tuopit ja ördäämiset oli muutama vuosi sitten ihan eri tasolla. (Et tainnut olla paikalla?)
Itse näen tuon oikein kivana tapahtumana, kun paikallisille taiteilijoille annetaan mahdollisuus toteuttaa itseään, ja lastauslaiturillahan on ollut joka vuosi loppuillasta varsin kovat konemusabileet! (Ainakin monien kävijöiltä saatujen mielipiteiden perusteella.)
(Edit: Jaa, Lahden yöt onkin joku toinen tapahtuma näköjään. Eipä ole tullut käytyä, mut jokseenkin positiivista yritystäkin kulttuuritarjonnan suuntaan onneksi löytyy, kuten vaikkapa tuo yllämainittu taiteiden yö. :)
Juu, viimeisiä bileitä oliki todella paljon mainostettu ympäri kaupungia!:) Postilaatikkoon suorastaan tulvi bileiflyereit jossa mainittiin mm. viimeisten bileitten sijainti oikein ISON kartan kera jotta VARMASTI löysin itsensä paikalle:)!
Niin, no minähän sanoinkin että jos haluaa bilekaupungin niin niitä tapahtumia kannattaisi järjestää :)
En tiedä mitä bileitä ylläoleva kritiikki koskee. Viimeisimmät pippalot missä itse olin Lahdessa oli kaiketi luvattomat ug-kemut, ja syy mainostuksen tai paikalle opastamisen puutteeseen lienee ilmiselvä. Samana päivänä oli myös kisapuistossa pippalot, joiden sijainti nyt ei pitäisi olla mikään mysteeri. Vai puhutaanko tässä nyt jostain ihan muusta tapahtumasta?