Lahti

463 posts, 24 pages, 206,518 views

Juhgu

#323 • • Juhgu Virnistelijä

nomic, 15.10.2007 22:06:
Lahdessa en ole varmaan koskaan ollut ilman alkoholia. Tai jos olen, niin olen aina ostanut/saanut sitä. Ei sitä kestä ilman.

No mut toihan on vaan ihan tervettä itsesuojeluvaistoa. Monet lahtelaiset käyttää ko. metodia myös lahtelaisesta arjesta selviämiseen.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Cloud

#324 • • Cloud Game Freak

Juhgu, 31.10.2007 12:04:
---
Lahdessa en ole varmaan koskaan ollut ilman alkoholia. Tai jos olen, niin olen aina ostanut/saanut sitä. Ei sitä kestä ilman.

---

No mut toihan on vaan ihan tervettä itsesuojeluvaistoa. Monet lahtelaiset käyttää ko. metodia myös lahtelaisesta arjesta selviämiseen.

Niin vähintään sitä siellä pitää tukeutua "Lihamuki tm" Voimaan. Muuten ei kyllä tule mitään.

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Kolera

#325 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

Juhgu, 31.10.2007 12:04:
---

---

joo kiitos tämän arjen selviämismetodin mä täs just mittasin painoni ja rikoin ensimmäistä kertaa koskaa kolminumeroisen luvun rajan *sydän*

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Kolera

#334 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

T-mu, 7.5.2008 12:52:
ROFLMAO

No perkele tuokin ilmo ennen vuotta 2001 =( en pääse kannuttamaan VITUN NOPEESTI!

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Hipsutin

#336 • • Hipsutin
Lahti on hanurista :'(