Ostin kaksion vuoden alussa. Oikean laista asuntoa sai etsiä aika kauan, mutta lainojen kilpailuttaminen ja lainapäätökset tulivat nopeesti. Sain alkaa tekeen remonttia jo pari viikkoa aikaisemmin. Kylpyhuoneessa oli remonti tehty juuri valmistuneen putkiremontin yhteydessä. Asunnossa tarvitsi vain hioa ja lakata parketit, repiä vanhat tapetit pois, vähän kittailla ja laittaa lasikuitutapetit ja maalata ne sekä vaihtaa uudet listat. No tähän pieneen remonttiin olin varannut ihan liian vähän aikaa, mutta ystävien ja ulkopuolisen parketin kuntoonlaittajan ansiosta sain juuri ajallaan remontin tehtyä. Tosin aikaa olisi voinut olla tuplasti enemmän. Rahaa olin varannut tarpeeksi ja arvioin kustannukset oikein
.niihin kannattaa varata ylimääräistä ihan hyvin. Paperihommia oli oletettua vähemmän
pankissa hoitui lähes kaikki. Mutta vitun paljon stressiä ja hikeä koko projeksti toi. Eikä yhtään helpottanut, että tuossa kuukausi sitten tuli sellainen yllätys et toi keittokomerokin piti laittaa uusiksi. Siihen sai palaan rahaa tosi mukavasti. Ens viikonloppuna kaikki on valmista (TOIVOTTAVASTI) ja sitten voi pitää sen kunniaksi etkot
ja hippailla kunnolla*tanssittel* Itse vanhempien ja ystävien avustuksella parketin hiomista ja lakkausta lukuun ottamatta kaikki tein tosiaan. Eipä se kovin vaikeeta ole vaikka en ole ennemmän kun vaan avustanut jossain tapettien laitossa.