Normaali baari-ilta... helvettiä

257 posts, 13 pages, 80,694 views

RainChild

Posts: 909

#101 • • RainChild
jaa...kaipa tähänkin on vastattava.

Kaipa normibaareissa/teinihelveteissäkin voi olla hauskaa, jos ei vaan ota sitä asennetta, et koko ilta menee sit ihan perseelleen. Itse menen niihin pitämään hauskaa kavereidenki kanssa (, jotka eivät kuuntele konemusaa). Ja ihan hyvin olen tähän mennessä viihtynyt, vaikka joskus tuntuu että ne voisivat laajentaa soittolistojaan.

Kyllä joskus joutuu jonkun känniääliön tönimäksi, mutta ei se kauheasti poikennut locoista, jossa jollain mukavalla tytöllä takanani oli vähän ongelmia tasapainon kanssa....

Olen huomannut että täällä on puhuttu "taviksista"...eli siis niistä, jotka ei kuuntele/tanssi konemusaa. Ehkä tuokin kuvaa hyvin suhtautumista "me" ja "noi tavikset". Mutta kuten aikaisemminkin todettu näissä keskusteluissa, niin ei me olla mitenkään parempiarvoisia tän takii...kaipa me ollaan yhtä lailla taviksia, mutta jotka kuuntelee erilaista musaa jne...Mielestäni hevaritkaan ei oo sen vähempää taviksii, vaikka kuuntelee erilaista musaa ja pukeutuu eri tavalla...mutta kaipa sitä pitäis saada selkeä määritelmä "taviksista", ennen kuin alkaa selittää enempää *nauru*

--
Rainchild is back home

pathi

Posts: 224

#102 • • pathi

Juhgu:
---
---
pathi:
Varmaan, jos käy joka päivä baarissa *vink*

---

Heh. Tarkoitin että se biisi soi baareissa lähes joka kerta kun olen baareissa *hymy*.



Nyt veit kaiken pohjan mun avuttomalta huumoriyrittelyltä *nauru*

Tarkennettakoon nyt mun omaa kantaa ns. perusbaareihin etc. sen verran, että ei mulle tuota ongelmia lähteä kavereiden kanssa baariin, vaikka toki mielummin valkkaan bileet jos sellaiset sattuu olemaan. Muiden pukeutuminen on mulle yksi ja sama eikä musiikkiongelmiakaan ole, kun Tampereelta löytyy niitäkin baareja/pubeja joissa on oikeasti kiva rillutella porukalla tai istuksia tuopin äärellä. Tampereella käyn yleensä YO-talolla, Green grassissa tai Doriksessa, eikä noissa paikoissa ole tarvinnut huolehtia känniääliöistäkään. Kyllä vetkutusbaariinkin voi mennä, jos synttärisankari tms. "paikkavastaava" niin toivoo - silloin nuo sammumiskunnossa olevat sankarit kyllä yleensä alkaa ärsyttää jos tulevat jutulle, varsinkin kun itse en juurikaan alkoholia käytä.

Saikohan tästä nyt mitään selvää?

--
D:

sielu hänkin

Posts: 343

#103 • • sielu hänkin Psykehoitsu. Team Rekkalesbot. ViherPirkko-linnu.
Mä luulen että viihtyisin perusbaarissa ihan yhtä hyvin jos samana iltana sais sinne niin paljon tuttuja kun bileissä yleensä on. Musiikki ja muut ihmiset toki voivat iltaa huonontaa, mut kivalla porukalla viihtyy missä tahansa.
Toki se sotku mikä soi perusjuottolassa ei kotona minua miellyttäisi, mutta se kuuluu sinne. Jos ei pysty olemaan sen verran suvaitsevainen ja kuuntelemaan myös muuta musiikkia kuin omaa mielimusiikkia niin aika heikko on esitys.
Mua ei ole kukaan ikinä kourinut luvatta. Känniääliöltä oon melkein saanut turpaani.

--
*tirsk* *tirsk* *tirsk* *tirsk* *tirsk*

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#104 • • Aziz Combat Fighter

Juhgu:
Btw, egoilusta puheenollen: minä ihan rehellisesti ja tosissani pidän omaa musiikkimakuani "parempana" kuin vaikkapa hiphopin kuuntelijoiden



Miten ihmeessä kukaan voi pitää omaa makuaan jonkin asian suhteen absoluuttisesti parempana?
leka

Posts: 373

#105 • • leka anteeksi olen eläin

mayah:
---
---


P, L, U ja R vaan kaikille whinettäjille. Vittu ku ollaankin taas parempia, kuin ne tavikset. Nehän niitä pintaliitäjiä onkin, ne tavalliset ihmiset, jotka eivät ymmärrä paremmasta. Onneks me ollaan niin UG, et meillä on oikeus arvostella heidän musiikkimakuaan, pukeutumistaan ja oikeus päivitellä heidän tapaansa elää elämäänsä.


Ideani ei ollut ylistää mitenkään klubbarilaisia ylivertaisina.... Ainahan noita pinnalilisia ihmisä on ja tulee olemaan *justjoo*

--
-nupit kaakkoon-
-ruuvit löysällä-
- Ai eikÖ?? team-

MaSari

Posts: 1,986

#106 • • MaSari space jammer

mayah:
P, L, U ja R vaan kaikille whinettäjille. Vittu ku ollaankin taas parempia, kuin ne tavikset. Nehän niitä pintaliitäjiä onkin, ne tavalliset ihmiset, jotka eivät ymmärrä paremmasta. Onneks me ollaan niin UG, et meillä on oikeus arvostella heidän musiikkimakuaan, pukeutumistaan ja oikeus päivitellä heidän tapaansa elää elämäänsä.

Jos joku saa Usherista tai Pinkistä sellaset kiksut, ku meitsi jonkun muun artistin tekemästä biisistä, niin suotakoon se hänelle. Mä en oo vielä yhtään sellaista klubi-kansan edustajaa nähnyt, kenellä oikeesti olis varaa arvostella kenenkään musiikkimakua/pukeutumista.



Word *piis*

Ja eikös se ihmisten erilaisuus/moninaisuus oo vaan rikkaus *hymy* Miten tylsä maailma olisikaan jos kaikki tykkäis käydä esim. konemusabileissä tai perus baareissa.

Mun kohdalla toi vähäinen baareissa käyminen perustuu ihan vaan siihen että yksinkertaisesti haluun erilaisia musiikkielämyksiä, ja niitä koen saavani bileissä. Musiikin (ja kavereiden)han takia niissä käydään *plur* eiks je? :)

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

P|astic

Posts: 249

#107 • • Edited P|astic
hehe ei prlk
joop itse olen kiertänyt aika lailla näitä ns perus baareja ja ihan klubeja nii polkka junkka house yms muissa musiikkityylin kinkereissä.

Noissa perusmestoissa henkilökohtainen helvettini on jos siellä soitetaan jotain mtvkikkeliransea tai jopa jotain polkkaa. Tuntuu vaan tyhmältä mennä joraamaan sillon ku muut on tanssimassa ihan muista syistä kuin musiikki ja yleensä sen dj taidot ei ihan vastaa konemusa djn taitoja. Muutenkaan en viitti meenä hyppimään sinne, ettei tuu vahingossa tönittyä rauhallisemmin tanssivia. Mutta näitten rnbtä ja hiphoppia soittavien mestojen suola on siinä että pääsee tanssii irstaasti tyttöjen kanssa. Yleensä sieltä löytyy useampikin naaras joka tykkää että mieskin osaa heiluttaa persettä eikä vain siirrä painoa jalalta toiselle.

Konemusiikkiin keskittyvien klubien hyvistä puolista ei varmaankaan tarvitse kirjoittaa, mutta kyllä sielläkin on huonojapuolia. Esim dancefloorilla pousaajata. Mikään ei ota nuppiin enemmän ku jengi joka seisoskelee siellä tanssilattialla bisset kourassa yrmeenä samalla kun itse yrittää karkoittaa demoneitaan tanssimalla. Muutenkin semmoinen klubeille esiintyminen on jotenkin syvältä ei kylläkään erityisemmin häiritsevää. Ja kyllä niitä känniääliötiä löytyy täältäkin ehkä vähän vähemmän. Vittumaisin piirre mikä klubikansan keskuudesta löytyy on se älytön genreuskollisuus. Ei käydä kuin ns oman genren kinkereissä ja ylenkatsotaan toisia genrejä. Koneiston paras puoli on se, että siellä on kaikkea tarjolla. On junkkaa, psykeä, kiksua, polkkaa jne Ja sitten siellä voi seikkailla sen mukaan mikä milloinkin tuntuu parhaalta.
Pieni avarakatseisuus ei olisi pahitteeksi.

--
Naturalbornloverman

Sami de Sousa

Posts: 1,221

#108 • • Edited Sami de Sousa [Diggin Deep, Vibes]

mayah:


Ja se mikä eniten pistää "vihaksi" on toisten musiikkimaun arvosteleminen. Jokaisella on oikeus todeta, että "en pidä tällaisesta musiikista" oli se sitte nrj-poppia, housea tai polkkaa


Olin taas viikonloppuna "perusbaarissa" viettämässä iltaa kavereiden kanssa ja hauskaa oli! Olen kyllä samaa mieltä musiikkimaun arvostelemisesta, mutta kuulinpa ohimennen erään henkilön tokaisevan Michael Grayn: The Weekendin soidessa, että onpa paskaa musaa. Sitten heti perään soitettiin Eric Prydzin: Call on me ja samainen henkilö kirmasi tanssilattialle pää kolmantena. Siinä vaiheessa kyllä kävi vähän sääliksi, että kuinka joku voikaan olla NRJ:n orja...*nyyh* Se on sitten ikävää, kun ihmisellä ei ole OMAA musiikkimakua...
AlexS

Posts: 1,389

#109 • • AlexS kummasetä

P|astic:
Konemusiikkiin keskittyvien klubien hyvistä puolista ei varmaankaan tarvitse kirjoittaa, mutta kyllä sielläkin on huonojapuolia. Esim dancefloorilla pousaajata. Mikään ei ota nuppiin enemmän ku jengi joka seisoskelee siellä tanssilattialla bisset kourassa yrmeenä samalla kun itse yrittää karkoittaa demoneitaan tanssimalla. Muutenkin semmoinen klubeille esiintyminen on jotenkin syvältä ei kylläkään erityisemmin häiritsevää. Ja kyllä niitä känniääliötiä löytyy täältäkin ehkä vähän vähemmän. Vittumaisin piirre mikä klubikansan keskuudesta löytyy on se älytön genreuskollisuus. Ei käydä kuin ns oman genren kinkereissä ja ylenkatsotaan toisia genrejä. Koneiston paras puoli on se, että siellä on kaikkea tarjolla. On junkkaa, psykeä, kiksua, polkkaa jne Ja sitten siellä voi seikkailla sen mukaan mikä milloinkin tuntuu parhaalta.
Pieni avarakatseisuus ei olisi pahitteeksi.



so true *hihu*

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

DJ Rx

Posts: 2,527

#110 • • DJ Rx FINRG Recordings
joo ei enää kynkene normaalisti oleen perus baarissa ku helvetin kännissä. työn puolesta (dj / baarimikko) tulee notkuttua jo niin paljon ravintoloissa muutenkin, että vloppu vapaa-päivänä tulee yleensä kärvisteltyä ihan himassa tai jossain frendeillä. en voi vaan enää sietää tota mtv shittiä jota joutuu viikottain kuuntelee työpaikalla useempana iltana viikosta. en myöskään diggaa hinkata nivusia joku mimmin persettä vasten ku taustalla pauhaa uusimmat rnb-hitit :( toisaalta kyllä rassaa ihan huolella mieltä kun ei jalat enää taivu ysäri popinkaan yms. tahtiin, ku tuntee olonsa niiiiiiiiiiiiin tyhmäksi ku pitää ketkuttaa lannetta jonku coco jambon tahtiin. normaalisti sitä tulee vaan istuttua pyödässä ku muut pitää hauskaa. en tiä, onkohan musta tulossa vanha...? sillon ku lähen juhliin oon kyl mielummin bileissä tai kavereille vetää kalsarikännejä... kyllä, normi baarissa käyminen on yhtä helvettiä. *kivatsulle*

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

Mellu-

Posts: 4,006

#111 • • Mellu-
Mua ei silleen haittaa vaikka musiikki ei ihan iskekkään, kunhan on hyvä porukka mil pidetään omaa hauskaa *nauru* Tosin oon viel nii nuari että jaksanki varmaa pari vuotta. mutta kun käy noissa normaaleissa baareissa niin kyl on sitten kivaa taas mennä bileisiin *joo* Mut en oikeen tosta tanssimesta sitten, pari kertaa yrittänyt jotain RnB:tä jammailla mutta eihän siitä tullut mitään joten jätetään se niille ketkä sen osaa *lmao*

Mut suurimmaks osaks menee kyl aika fiilispohjalla noi tavalliset baarikierrokset, mut jos ei oo hyvää porukkaa kenen kaa on liikentees niin kyl toi aika helvettiä on.. mut silti tulee lähdettyä suht usein (keskiviikkoisin yleensä) bissee lipittämään *nauru*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Karski

Posts: 6,049

#112 • • Edited Karski Pomon kätyri

Vexe:
NRJ hitit ei vain jaksa innostaa. Illan parasta antia oli Paul van dyk - For an angel ja Robert Miles - Children. Siihen ilta jäikin.



Mun mielestä noi biisit just on hirveetä
kuraa, ja vieläpä ihan rehellistä NRJ-kuraa,
verrattuna vaikkapa useampaankin
tuoreenpaan rnb-hittiin.

Toisaalta mä viihdynkin parhaiten pystybaareissa
joissa ei oo musiikkia sit ollenkaan, tai korkeintaan
jukeboxi josta voi laittaa Vesa-Matti Loirin Lapin Kesän
soimaan yhä uudelleen ja uudelleen ^____^

Ns. normaaleja baarejakin on joka lähtöön.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

sune

Posts: 2,096

#113 • • Edited sune Turkkilainen lammaspaimen

Pablo:
Aah tarkoitin että nämä on ainoat paikat Järvenpäästä jonne tulee enää nykyään lähdettyä.
Yanossa toki on ihan laadukkaita klubi-iltojakin välillä :)



Yanossa on vaan sellanen harmillinen vika et siel on helvetin sisään päin lämpeevää jengiä.. "kaikki yhtä suurta perhettä" , "tänne ei ole ulkopuolisilla asiaa" ...*justjoo* Nää on nää yleisimmät asenteet mitä siellä tulee vastaan...

--
ei kovin ihku eikä plur

Juhgu

Posts: 7,921

#114 • • Edited Juhgu Virnistelijä

Mellu-:
Mutta kun käy noissa normaaleissa baareissa niin kyl on sitten kivaa taas mennä bileisiin *joo*



Nii, mutta kun käy bileissä niin sitten ei oo enää kivaa mennä baariin *hmph*.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

darkfr

Posts: 232

#115 • • darkfr d:play

pathi:
---
louis:
Kuullostaa ihan tampereen menolta. Poikkeuksia joskus kuitenkin löytyy :)

---


Jep, onhan Tampereella hyviäkin paikkoja mikäli muukin kuin konemusa kelpaa. Doris *sydän*



kun olin siel väh. aikaa sit ni ainaki green grass oli lepposa mesta. mut sehän onkin vaa sellanen
pikku kuppila. näitä isompia mestoja mitä tuli tsekkailtua niin eipä noi nyt niin kauheasti säväyttäny,
tosin olut oli halpaa (haha, juotiin parit ale pubissa ja sit mentii coloradoon 39cnt iltaa).

sitten sattu myös niinkin käymään et erehdyin sit senssiin koska frendi halus jonnekki lihatiskille, haha.
joensuun tempo tuntu aika pieneltä ilmiöltä ton jälkeen.

--
4/4

JustinSan

Posts: 822

#116 • • JustinSan Nullius in verba
Ei mua baarit erityisesti häiritse, vaan ihan yleisesti alueet / tilat johon on kertynyt ihmisiä nauttimaan runsaasti etanolipohjaisia päihteitä. Itse kun on aika pitkälti tuolle alkoholikulttuurille jättänyt jäähyväiset, niin ei oikein ole enää toleranssia katsella kanssaihmisten touhua ko. päihteen vaikutuksen alaisuudessa, meinaan aina hukkua siihen myötähäpeän hyökyaaltoon *lmao*

Ei siinä, etteikö bileissäkin porukka dokaisi, siellä se on vaan jotenkin vähemmän häiritsevää kun on muutakin johon kiinnittää huomionsa (l. musiikki *sydän* ) *joo*

--
"Brevior saltare cum deformibus mulieribus est vita."

blender

Posts: 2,552

#117 • • blender Arcade | KAIKU

tenkai:

sitten sattu myös niinkin käymään et erehdyin sit senssiin koska frendi halus jonnekki lihatiskille, haha.
joensuun tempo tuntu aika pieneltä ilmiöltä ton jälkeen.



*nauru*

oon käyny molemmissa ja ymmärrän hyvin mistä puhut...
innae

Posts: 1,377

#118 • • innae PaskaJätkä
Kävinpäs hieman eilen juopottelemassa. Aloteltiin eka slinkussa ja siitä onnelaan. Oli aika mielenkiintoinen kokomus tuo onnela.
Koko illan kyllä kruunasi ihan loisto seura. Duunikaverit <3
Lähinnä normijuottoloissa tulee käytyä ihan duunissa, mutta välillä on hauskaa lähtee nollaan aivot viinaksen voimalla.
Vaikkei kemuissakaan paljoa anteeksi pyydellä (tai vika saattaa olla naamani ulkomuodossakin kun ei pyydetä) mutta eipä se monen sanavarastoonkaan kuulunut tuollakaan. Tönimistä ja tuuppiimista, röökin kanssa huitomista, bissen kaatamista toisten päälle, lasien hajottamista. Mutta kah kummaa, näin tapahtuu kemuissakin.
Enpä kyllä yksin sinne olisi mennyt, seura teki illasta ihan loistavan.

--
PaskaJätkä

Hotblood

Posts: 387

#119 • • Edited Hotblood
Eilen normibaarissa (oltiin näköjään innae samassa paikassa *hymy*) ja suomibiisien pauloissa *nauru* Kyllä sielläkin kivaa voi olla, pitää vaan olla hyvää seuraa... *iloinen*

--
&quot;Mieluummin kadun tekemiäni asioita kuin tekemättä jättämisiä. En juurikaan kadu.&quot;

Mellu-

Posts: 4,006

#120 • • Mellu-

Hotblood:
Eilen normibaarissa (oltiin näköjään innae samassa paikassa *hymy*) ja suomibiisien pauloissa *nauru* Kyllä sielläkin kivaa voi olla, pitää vaan olla hyvää seuraa... *iloinen*



aivan! *aplodit*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER