Normaali baari-ilta... helvettiä

257 posts, 13 pages, 79,832 views

Veivi

Posts: 971

#121 • • Veivi Pablo

Pikachu:
---
elenor:
mä oon löytäny erään hienon puolen kääliö baareista.Aina sillon tällön ku masentaa ja iskee päälle ruma olo yms kompleksit niin meen joensuun pahimpaan teinijuottolaan selvin päin... Ai ai sitä ylemmyyden tunnetta katsellessa kännisiä tyttöjä ja poikia. Minulle tavallinen baari-ilta on kuin pieni reality komedia... *lmao**muhaha**nauru*

---


Kannattaa käydä Järvenpään RT- partyhousessa, siellä riittää nauramista !! keski-ikä 15v ja porukan tyylitaju täys kymppi...... *nauru**iloinen**hihu*



RT!!!!!!!!! *sydän* *plur* *pihkassa* *nauru* *muhaha*
Veivi

Posts: 971

#122 • • Veivi Pablo

Pikachu:
---
Garo:
---
Pikachu:
Kannattaa käydä Järvenpään RT- partyhousessa, siellä riittää nauramista !! keski-ikä 15v ja porukan tyylitaju täys kymppi...... *nauru**iloinen**hihu*

---


Todellakin, ei siinä mitään, mutta jostakin ihmeen systä RT vetää paikalle teininuorisoa pitkin uuttamaatta. Pahimmillaan olen tavannut sieltä Salosta asti tulleen henkilön. Kaikki tuntemani kaverit vihaavat paikkaa yli kaiken, ei voi ymmärtää mikä siinä sitten niin viehättää.

nim.merk. Järvenpäästä kotoisin oleva.

- Garo

---


Kerranhan oli ihan lehtijuttu RT:stä, ylistettii kunnon menomestaks ja "teinientaivaaksi" *nauru* *muhaha* ...joo sitä se on ..varsinainen taivas...*iloinen*



Äläs nyt, olet sinäkin sieltä joskus jonkun matkaan lähtenyt... *vink* *muhaha*
sune

Posts: 2,096

#123 • • sune Turkkilainen lammaspaimen

Veivi:
Äläs nyt, olet sinäkin sieltä joskus jonkun matkaan lähtenyt... *vink* *muhaha*



Nyt pöllä hiljaa... mä tiedän susta semmosia juttuja mitä mä alan kohta paljastelee jos et pidä sitä suuta kiinni ! *nauru*

--
ei kovin ihku eikä plur

Veivi

Posts: 971

#124 • • Veivi Pablo

Pikachu:
---
Veivi:
Äläs nyt, olet sinäkin sieltä joskus jonkun matkaan lähtenyt... *vink* *muhaha*

---


Nyt pöllä hiljaa... mä tiedän susta semmosia juttuja mitä mä alan kohta paljastelee jos et pidä sitä suuta kiinni ! *nauru*



Ne ei liity aiheeseen joten ihan rauhassa vain. Oisi toki voinu keksii sulle jonku pätevän valenimen mutta asia tuli jo selväks. *nauru*
Ninka

Posts: 564

#125 • • Ninka

Astaroth:
Valitettavasti itseltänikään ei onnistu enää tuolla ravintoloissa bilettäminen alkuunkaan. Mutta omat kaverini eivät halua käydä kanssani kuuntelemassa piripolkkaa, joten heidän takiaan tulee lähdettyä vielä aika useinkin pissistelemään. Nämä reissut ovat kylläkin sitten aina vatsahuuhtelun rajamailla.


---


Joo tohon voin yhtyy. Baarien yleisestä tyylistä se lihatiski meininki on ärsyttävää *eiei*. Mutta sieläkun heiluu pissistelemässä ja kuuntelemassa musaa mistä ei saa mitään kiksuja ni sit osaa taas arvostaa sitäkin enemmän bileitä *joo* *vink*

--
*nuotti* All i wanna do, is have some fun, I got a feeling, Im not the only one *nuotti*

Rocca

Posts: 3,064

#126 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew

dom|na:
Joo tohon voin yhtyy. Baarien yleisestä tyylistä se lihatiski meininki on ärsyttävää *eiei*. Mutta sieläkun heiluu pissistelemässä ja kuuntelemassa musaa mistä ei saa mitään kiksuja ni sit osaa taas arvostaa sitäkin enemmän bileitä *joo* *vink*



Joo mut itte meen oikeestaan välillä sen takia ku haluu nähä jtn muitakin silleen...et vaihtelukin virkistää vaikka siellä tulee kaikkee shittii..paitsi jos on siellä misä kaverei soittaa ni sitten tulee myös kiksua *joo**hihu**vink*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

blender

Posts: 2,552

#127 • • blender Arcade | KAIKU
normaalissa baari-illassa onnistumisen kannalta pitää kyl olla hyvää seuraa ja tarpeeks juomista, ei sitä touhuu selvinpäin jaksa katella... *joo*
blender

Posts: 2,552

#128 • • blender Arcade | KAIKU

dom|na:
yleisestä tyylistä se lihatiski meininki on ärsyttävää *eiei*.



ai onko se niiq liia helpox *nauru*
domi

Posts: 7,069

#129 • • domi Työn sankari.

Garo:
---
Pikachu:
Kannattaa käydä Järvenpään RT- partyhousessa, siellä riittää nauramista !! keski-ikä 15v ja porukan tyylitaju täys kymppi...... *nauru**iloinen**hihu*

---


Todellakin, ei siinä mitään, mutta jostakin ihmeen systä RT vetää paikalle teininuorisoa pitkin uuttamaatta. Pahimmillaan olen tavannut sieltä Salosta asti tulleen henkilön. Kaikki tuntemani kaverit vihaavat paikkaa yli kaiken, ei voi ymmärtää mikä siinä sitten niin viehättää.

nim.merk. Järvenpäästä kotoisin oleva.

- Garo


Oon muuten käynyt tuolla.

nimim. 330 kilsaa matkaa sinne
Ninka

Posts: 564

#130 • • Ninka

blender:
---
dom|na:
yleisestä tyylistä se lihatiski meininki on ärsyttävää *eiei*.

---


ai onko se niiq liia helpox *nauru*




.....hyvää seuraa ja tarpeeks juomista, ei sitä touhuu selvinpäin jaksa katella...



*hih* *vink* *nauru* *nauru*

--
*nuotti* All i wanna do, is have some fun, I got a feeling, Im not the only one *nuotti*

dorisch

Posts: 74

#131 • • dorisch gothic girl
toisaalta normibaareissa ei tarvitse katsella kamalaa elvistelyä, IHQUILUA!!!1 ja PLURRAAMISTA!!!1 saati sitten pelätä että joku puolituttu joka käyttää vain bileissä liimautuu seuraan loppuillaksi.
nigel

Posts: 792

#133 • • nigel

Pikachu:
---
Pablo:
Aah tarkoitin että nämä on ainoat paikat Järvenpäästä jonne tulee enää nykyään lähdettyä.
Yanossa toki on ihan laadukkaita klubi-iltojakin välillä :)

---


Yanossa on vaan sellanen harmillinen vika et siel on helvetin sisään päin lämpeevää jengiä.. "kaikki yhtä suurta perhettä" , "tänne ei ole ulkopuolisilla asiaa" ...*justjoo* Nää on nää yleisimmät asenteet mitä siellä tulee vastaan...



Erittäin mielellään otan vastaan mm housemmasta diggavii vastaan yanoon ku oon ite soittamassa.. Se vaa tarkoittaa ett teiän pitää ottaa enemmän lössii beesii.. ;) Ei voi kyl kieltää ett sinne on jo wiima-ajoilta päässy kehittyy tietty porukka mut en voi myöskän kieltää ett jaksaisinko kaikkia tsiigaa ainaskaa ite.. Lisää oikeeta lössii sinne ni musiikki kehittyy sen mukaisesti.. Imo yano on ainoa mesta järvenpäässä ja melkein koko alueella jossa saa kuulla koko illan melkein suht hyvää musaa (riippuen mausta). Listoja sinne on turha tulla kuuntelee.

nimim. Toivebiisit on yleensä st germainii, jamiroquait, funkii ja joskus niilt eksyneilt 35v+ ihmisilt rasmus, raptori ja suomirok. Viimeisimpiä ei soiteta. ;)
innae

Posts: 1,377

#134 • • innae PaskaJätkä

Hotblood:
Eilen normibaarissa (oltiin näköjään innae samassa paikassa *hymy*) ja suomibiisien pauloissa *nauru* Kyllä sielläkin kivaa voi olla, pitää vaan olla hyvää seuraa... *iloinen*



ot- ja minä olin se joka oli humalaisin ja rumimmat vaatteet. -ot
Kyllä se enemmän siitä seurasta on kiinni, kuinka hauskaa jossain on.

--
PaskaJätkä

Jna

Posts: 613

#135 • • Jna

nigel:
Se vaa tarkoittaa ett teiän pitää ottaa enemmän lössii beesii.. ;)



Vähän niinku syksyllä tultiin suurella tytskäjoukolla sinne hillumaan! Oli kyllä kivinta!

Mut joo, älkää te "vakkarit" kytätkö liikaa... Onhan siel vähän ulkopuolinen olo joo...
egmondo

Posts: 292

#136 • • egmondo Elämäntapa Reivaaja/Perus Erno

Veivi:
---
Pikachu:
---
elenor:
mä oon löytäny erään hienon puolen kääliö baareista.Aina sillon tällön ku masentaa ja iskee päälle ruma olo yms kompleksit niin meen joensuun pahimpaan teinijuottolaan selvin päin... Ai ai sitä ylemmyyden tunnetta katsellessa kännisiä tyttöjä ja poikia. Minulle tavallinen baari-ilta on kuin pieni reality komedia... *lmao**muhaha**nauru*

---


Kannattaa käydä Järvenpään RT- partyhousessa, siellä riittää nauramista !! keski-ikä 15v ja porukan tyylitaju täys kymppi...... *nauru**iloinen**hihu*

---


RT!!!!!!!!! *sydän* *plur* *pihkassa* *nauru* *muhaha*




RT!!!!! *eiei**sars**uuh**grr**poks**muhaha*

--
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.*nauru*

egmondo

Posts: 292

#137 • • egmondo Elämäntapa Reivaaja/Perus Erno

Veivi:
---
Pikachu:
---
Garo:
---
Pikachu:
Kannattaa käydä Järvenpään RT- partyhousessa, siellä riittää nauramista !! keski-ikä 15v ja porukan tyylitaju täys kymppi...... *nauru**iloinen**hihu*

---


Todellakin, ei siinä mitään, mutta jostakin ihmeen systä RT vetää paikalle teininuorisoa pitkin uuttamaatta. Pahimmillaan olen tavannut sieltä Salosta asti tulleen henkilön. Kaikki tuntemani kaverit vihaavat paikkaa yli kaiken, ei voi ymmärtää mikä siinä sitten niin viehättää.

nim.merk. Järvenpäästä kotoisin oleva.

- Garo

---


Kerranhan oli ihan lehtijuttu RT:stä, ylistettii kunnon menomestaks ja "teinientaivaaksi" *nauru* *muhaha* ...joo sitä se on ..varsinainen taivas...*iloinen*

---


Äläs nyt, olet sinäkin sieltä joskus jonkun matkaan lähtenyt... *vink* *muhaha*



Hmmmm...? mäkin kiinostuin tästä keskustelusta*juonittel* niin? kenen mukaan oletkaan lähtenyt???*sars**hihu*

--
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.*nauru*

sune

Posts: 2,096

#138 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
hahahaaa....*dissaa* oikeesti....ei riitä varmaa kymmenen rt-panoa kummaltakaa...siis sulta erno SEKÄ pöllä.. et jos mä pari kertaa oon mokannu ni ernol ei ainakaa oo varaa puhua....*piru*

--
ei kovin ihku eikä plur

egmondo

Posts: 292

#139 • • Edited egmondo Elämäntapa Reivaaja/Perus Erno

Pikachu:
hahahaaa....*dissaa* oikeesti....ei riitä varmaa kymmenen rt-panoa kummaltakaa...siis sulta erno SEKÄ pöllä.. et jos mä pari kertaa oon mokannu ni ernol ei ainakaa oo varaa puhua....*piru*


Häh mitä vittuu???*lmao**iihhih* no se siitä RT keskustelusta*enkeli*

Mutta mitä tulee tähän normaali baari-ilta keskusteluun, niin itse en voi sietää perus känniääliöitä*grr*!!!!!!
ja tällä tarkoitan niitä flannellipaitaisia ja hankkian lippis pääsä olevia "äidin" poikia jotka tulee sinne baariin vetään helvetisti viinaa ja sen jälkeen aletaan tappeleen ensimmäisen vastaantulian kanssa koska " jätkä"!!! oli laittanut geeliä vähän hiuksiin on sen takia homo*eiei**poks*

--
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.*nauru*

Veivi

Posts: 971

#140 • • Veivi Pablo

Pikachu:
hahahaaa....*dissaa* oikeesti....ei riitä varmaa kymmenen rt-panoa kummaltakaa...siis sulta erno SEKÄ pöllä.. et jos mä pari kertaa oon mokannu ni ernol ei ainakaa oo varaa puhua....*piru*



*ding* *täh* En ole ollenkaan sellainen poika. *nauru* Ernosta en nyt tiedä... *iloinen* Tai sitten tiedät itsekkin. Mutta ernosta nyt kuitenkin puhuin... Niin ja eke, sune EI ole lähteny mun mukaan. *muhaha* Tarkoitin vain että itse kukin sieltä on lähtenyt millon kenenkin kanssa, yksin sieltä ei välttämättä tartte lähteä. Kuvastaa menoa ja toimintaa siis. Joo, se siitä... *enkeli*