Normaali baari-ilta... helvettiä

257 posts, 13 pages, 80,697 views

mollamaya

Posts: 22

#181 • • mollamaya cutiesaurus

Juhgu, 5.4.2005 16:14:
---
Fanatic, 3.4.2005 18:02:
Ainii ja sitten naiset joilla on liian kireet farkut ja korkokengät ja hirvee humala päällä, tosi kivan näköstä*poks* jäk

---


*poks* jäk tosiaankin :E



Ei kai toi ollu mulle suunnattu huomautus juhgu? *blush*
Juhgu

Posts: 7,921

#182 • • Juhgu Virnistelijä

mollamaya,
---
Ei kai toi ollu mulle suunnattu huomautus juhgu? *blush*



*nauru* huomaa toki päivämäärä

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

enrg

Posts: 2,040

#183 • • Edited enrg
Kyllä itselläni sen illan tekee ystävät ja musiikki. Jos kyse ei ole bileistä ja musiikki on paskaa niin hyvien ystävävien seurassa viihtyy huonommassakin paikassa.

nimimerkillä: Juodaan paikka viihtyisäksi *känni*
Jutu

Posts: 3,054

#184 • • Jutu Blondi

enrg, 18.4.2005 15:23:
nimimerkillä: Juodaan paikka viihtyisäksi *känni*



Sultahan se käy hyvinkin näpsäkkää *nauru*

Mutta kuten jo yllä mainittu, niin ystävät ja uudet tuttavuudet tekee siitä paikasta viihtyisän vaikka musiikki olisi huonoa. Sen ilmapiirin muutenkin pitää olla sellanen letkee koska mikään ei ole ärsyttävämpää kuin turhanpäiväset uhoojat *joo*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

RiD

Posts: 2,817

#185 • • RiD Nukemi
voi lahdessakin olla hauskaa!

Oldi mayhem *aplodit*

--
*super* *possu*

KritikaL

Posts: 207

#186 • • KritikaL Teiniprinsessa
Siis voi helvetti! Oltiin sitte eilen Porvoon Undergroundissa juhlimassa kaverin synttäreitä. Ku päästiin sinne kapakkaan, niin en tienny oiko oikeesti pitäny itkee vai nauraa. Ensinnäki se musa oli suoraan helvetistä...koko ilta jotain käsittämätöntä paskaa(erotic yms.) 90-luvulta. Ja sitte ne saatanan teinit. Varmaan puolet niist eukoista oli reilusti alaikäsii (mihinkä sitä ei pääsis panemalla raflan omistajaa?). Eikä siinä mitään, mut ku ne melkein kaikki oli sellasii norsui jotka oli änkeny ittensä 3 numeroo liian pieniin vaatteisiin, nii oli aika hirveetä katottavaa ku ne oli tanssilattialla jenkkakahvat hytkyen persettään pyörittämässä. Ja älkää ymmärtäkö väärin. Mulla ei ole mitään isompikokosii ihmisii vastaan, mut mä en voi sietää just niitä vittumäoonniinseksikäs3numerooliianpienissävaatteissa-teinejä.
Ja sitte ne fossiilit. Tietenki siel piti olla ainaki yx valittava, päätän pakonomasesti aukova pappa, joka luuli olevansa yhtä "suuri ja mahtava" ku portsarit.l
Ei vaan voi ku ihmetellä tota menoo noissa "normaaleissa" baareissa... Tollanen meno jos niissä jatkuu, niin ei voi muuta ku unohtaa ne kokonaan. Kyllä mä ainakin istun mielummin viikonlopun himassa, ku astun jalallani tollaseen teinihelvettiin. Tack.

--
...mutta on helpompaa yrittää ymmärtää se vähän myöhemmin, kun on ensin ymmärtänyt sen että mikään mitä on siihen saakka ymmärtänyt ei ole totta.

koo

Posts: 379

#187 • • koo

KritikaL, 24.4.2005 11:57:
Siis voi helvetti! Oltiin sitte eilen Porvoon Undergroundissa...



Kaikista Porvoon paskoista paikoista toi underground on ehkä paskin. Olin siellä kerran ja silloin se oli niin täynnä jotain ihan kujalla olevia hippejä, ettei sitä menoa kauaa jaksanut katsella. Sen paikan omistajakin on vissiin vähän dagen efter, mitä olen kuullut. En siis suosittele... *eiei*

--
Backstagella on paratiisi.

KD

Posts: 154

#188 • • KD sick mind

koo, 24.4.2005 15:59:
Kaikista Porvoon paskoista paikoista toi underground on ehkä paskin.



Aamen. Se on kyllä valehtelematta ehkä paskin baari, missä oon ikinä käyny. *grr*

--
Do it without the attitude or don't do it at all!

Avatar
#189 • • astaroth Guest

KritikaL, 24.4.2005 11:57:
Siis voi helvetti! Oltiin sitte eilen Porvoon Undergroundissa juhlimassa kaverin synttäreitä. Ku päästiin sinne kapakkaan, niin en tienny oiko oikeesti pitäny itkee vai nauraa.


koo, 24.4.2005 15:59:
Kaikista Porvoon paskoista paikoista toi underground on ehkä paskin.


KD, 24.4.2005 16:15:
Aamen. Se on kyllä valehtelematta ehkä paskin baari, missä oon ikinä käyny. *grr*


Mua alkaa kiinnostaa tämä paikka. ^_^
Jammailija

Posts: 3,224

#190 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s

Astaroth, 24.4.2005 21:40:
---
KritikaL, 24.4.2005 11:57:
Siis voi helvetti! Oltiin sitte eilen Porvoon Undergroundissa juhlimassa kaverin synttäreitä. Ku päästiin sinne kapakkaan, niin en tienny oiko oikeesti pitäny itkee vai nauraa.

---


---
koo, 24.4.2005 15:59:
Kaikista Porvoon paskoista paikoista toi underground on ehkä paskin.

---


---
KD, 24.4.2005 16:15:
Aamen. Se on kyllä valehtelematta ehkä paskin baari, missä oon ikinä käyny. *grr*

---

Mua alkaa kiinnostaa tämä paikka. ^_^


Voisi olla kokemisen arvoinen reissu*hih*.

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

Avatar
#191 • • eeci Guest

Astaroth, 24.4.2005 21:40:
---
KritikaL, 24.4.2005 11:57:
Siis voi helvetti! Oltiin sitte eilen Porvoon Undergroundissa juhlimassa kaverin synttäreitä. Ku päästiin sinne kapakkaan, niin en tienny oiko oikeesti pitäny itkee vai nauraa.

---


---
koo, 24.4.2005 15:59:
Kaikista Porvoon paskoista paikoista toi underground on ehkä paskin.

---


---
KD, 24.4.2005 16:15:
Aamen. Se on kyllä valehtelematta ehkä paskin baari, missä oon ikinä käyny. *grr*

---

Mua alkaa kiinnostaa tämä paikka. ^_^



Piti tämän takia oikeen erikseen rekisteröityä tännekin. Allekirjotan kyllä kaikki kyseisestä paikasta sanotut kommentit ihan epäröimättä. En muista koskaan käyneeni yhdessäkään hirveemmässä paikassa ja Porvoossa tää mesta vetää ihan ehdottomat pohjat. Olisit tyttörukka tullu mieluummin vaikka Seireeniin lauantaina, vähän iäkkäämpää porukkaa (~450 henkee), paremmat musiikit ja ainakaan ei ollu mitään ylipainosia itsestään liikaa luulevia pikkuritsoja pyörimässä nurkissa. 20-23 vuotiaalle en kyllä silti Porvoosta suosittelis muita mestoja ku gigglingiä, vähän vanhemmille sit Seireeniä. Että näin. Underia ei voi suositella edes elämysmatkailijoille. :D
Jarsseli

Posts: 356

#192 • • Jarsseli
viihtyy ihan hyvin "pienissä" maisteissa. nykyään tulee oltua enemmän normaali mestoissa ku bileissä. Molemmissa hyvät ja huonot puolensa.
Avatar
#193 • • astaroth Guest

eeci, 24.4.2005 22:30:
Underia ei voi suositella edes elämysmatkailijoille. :D


En minä etsikään elämyksiä, vaan uutta kantapaikkaa. :DDD
LoFi

Posts: 726

#194 • • LoFi

eeci, 24.4.2005 22:30:
---
Astaroth, 24.4.2005 21:40:
---
KritikaL, 24.4.2005 11:57:
Siis voi helvetti! Oltiin sitte eilen Porvoon Undergroundissa juhlimassa kaverin synttäreitä. Ku päästiin sinne kapakkaan, niin en tienny oiko oikeesti pitäny itkee vai nauraa.

---
koo, 24.4.2005 15:59:
Kaikista Porvoon paskoista paikoista toi underground on ehkä paskin.
---
KD, 24.4.2005 16:15:
Aamen. Se on kyllä valehtelematta ehkä paskin baari, missä oon ikinä käyny. *grr*
---
Mua alkaa kiinnostaa tämä paikka. ^_^
---
Olisit tyttörukka tullu mieluummin vaikka Seireeniin lauantaina, vähän iäkkäämpää porukkaa (~450 henkee), paremmat musiikit ja ainakaan ei ollu mitään ylipainosia itsestään liikaa luulevia pikkuritsoja pyörimässä nurkissa. 20-23 vuotiaalle en kyllä silti Porvoosta suosittelis muita mestoja ku gigglingiä, vähän vanhemmille sit Seireeniä. Että näin. Underia ei voi suositella edes elämysmatkailijoille. :D



Niin no.. ei tosiaan kyllä porvoo ole paikoilla pilattu. Ekan kerran ku kävin kyseisessä undergroundissa niin oltiin soittamassa siellä, ja tuntu ihan mukiinmenevältä paikkana. Tab ja flaikkukin oltiin saatu houkuteltua paikalle.. No sitten seuraavana viikonloppuna kun eksyin paikalle niin siellä olikin sitten sellanen ilta että huh huh... Näitä kyseisiä XL hetkuttelijoita ja kännisiä kyllä riitti. Illan kohokohta oli ehkä putki dingon musiikkia (tässä vaiheessa seurue päätti lähteä juomaan tölkkiviiniä kaverin kämpille :D)

Bar maryssäkin on ollu todella hyviä ja todella huonoja kertoja. Siellä kun ei tiedä että mitä musiikkia siellä soi, teemaillasta kun musiikkisuuntaus riippuu. Kantapäillä sielläkin on tullu käännyttyä ku yhtäkkiä huomaa seisovansa keskellä nahkatakkisia hevareita ja on sellanen joukkoonkuulumaton olo...

Seireenissä ei olekaan tullu käytyä pitkään aikaan. Pitää varmaan jossain vaiheessa mennä pyörähtää ja kattomaan mitä sillä on nykyään tarjolla.

Löytyisipä porvoosta paikka jossa voisi järkkäillä bileitä ja ei kohtaisi perusennakkoluuloja konemusiikkia kohtaan...
Neophyte

Posts: 43

#195 • • Neophyte
*justjoo*
Normaali baari ilta helvettiä..huoh..
Itseltäni menee "normaali" baari ilta taas pilalle siitä, että täytyy kuunnella
skidien rutinaa huonosta musiikista ja paskasta ilmapiiristä
(usein vielä hyvin äänekkäästi. )
Jos paikka ei miellytä, ovi toimii myös toiseen suuntaan.

--
And did they get you to trade? Your heros for ghosts?
Hot ashes for trees? Hot air for a cool breeze?
Cold comfort for change?And did you exchange,
Walk on part in the war,for lead role in a cage?

Avatar
#196 • • Yaminah Guest
Se on aika pitkälti asenteesta ja fiiliksistä kiinni... kyllä mulla ainakin on yleensä hauskaa "normaaleissa baareissa"... Seura on se tärkein tekijä. Vaikka toisaalta musiikki taas luo sen tietyn fiiliksen... Mua vaan ärsyttää sellaset ihmiset jotka on niin "kapeakatseisia", ettei mikään muu musa kuin konemusa kelpaa... Ainakin mä kyllästyisin varmaan jos 24/7 settii kuuntelisin. Vähän vaihtelua kehiin. Ja paikanhan voi itse valita, mitäs sitä sitten menemään johonkin teiniluolaan jos tietää ettei sitä menoa kestä, onhan niitä muitakin paikkoja missä viihtyy paremmin.
Keba

Posts: 194

#197 • • Keba


Niin no.. ei tosiaan kyllä porvoo ole paikoilla pilattu.



Porvoossa on vissiin 30k ihmistä, niin siihen nähden on kyllä hyvin paikkoja, ja hyviä paikkoja.
LoFi

Posts: 726

#198 • • LoFi

Keba, 25.4.2005 12:51:
---

Niin no.. ei tosiaan kyllä porvoo ole paikoilla pilattu.

---


Porvoossa on vissiin 30k ihmistä, niin siihen nähden on kyllä hyvin paikkoja, ja hyviä paikkoja.



Hmm... no sanotaan näin että jos haluaa sitä normaalia baari-iltaa viettää niin löytyy hyvin paikkoja, ja hyviä paikkoja. Bar Mary nyt on se ainoa virkistävä kummajainen tuossa joukossa, siellä uskalletaan tehdä välillä jotain erilaistakin, mutta sitten sielläkin tulee noita huvittavia tapauksia (lue: aikaisempi postaus)

En väitä tosiaankaan että normaaleissa baari-illoissakaan mitään vikaa olisi. Siinä vaan yleensä riippuu niin paljon se että missä jengissä on liikkeellä ja keihin törmää kaupungilla. Pointtina on se että normaali baari-ilta päättyy useammin pettymykseen kuin normaali klubi-ilta.. Siitähän inisemisestä tässä topikissakin tuntuu olevan kyse *vink* Nuo Porvoon "yökerhot" on tullu koluttua vähän turhankin hyvin läpi koska aina ei jaksa nähdä vaivaa lähteä pääkaupunkiseudulle..
Tarsu

Posts: 2,449

#199 • • Tarsu
Normaalit baari-illat rokkaa ;)

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

ninni

Posts: 489

#200 • • ninni sydän
joo jos on kaks isoa lentopalloilijaa mukana juomassa *hihu* ja kivaa oli kiitos heille siitä *hihu* *hih*

--
äitini tietää etten ole normaali lapsi
*tirsk*