Kaipa normibaareissa/teinihelveteissäkin voi olla hauskaa, jos ei vaan ota sitä asennetta, et koko ilta menee sit ihan perseelleen. Itse menen niihin pitämään hauskaa kavereidenki kanssa (, jotka eivät kuuntele konemusaa). Ja ihan hyvin olen tähän mennessä viihtynyt, vaikka joskus tuntuu että ne voisivat laajentaa soittolistojaan.
Kyllä joskus joutuu jonkun känniääliön tönimäksi, mutta ei se kauheasti poikennut locoista, jossa jollain mukavalla tytöllä takanani oli vähän ongelmia tasapainon kanssa....
Olen huomannut että täällä on puhuttu "taviksista"...eli siis niistä, jotka ei kuuntele/tanssi konemusaa. Ehkä tuokin kuvaa hyvin suhtautumista "me" ja "noi tavikset". Mutta kuten aikaisemminkin todettu näissä keskusteluissa, niin ei me olla mitenkään parempiarvoisia tän takii...kaipa me ollaan yhtä lailla taviksia, mutta jotka kuuntelee erilaista musaa jne...Mielestäni hevaritkaan ei oo sen vähempää taviksii, vaikka kuuntelee erilaista musaa ja pukeutuu eri tavalla...mutta kaipa sitä pitäis saada selkeä määritelmä "taviksista", ennen kuin alkaa selittää enempää