Mä haluuuuun ...

3,063 posts, 154 pages, 959,609 views

Oj

Posts: 1,349

#3001 • • Oj Keep it FILTHY
DJM 800:sen*pihkassa*

--
Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE][CODE]Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE]

KeijoK

Posts: 1,495

#3002 • • KeijoK Member of L.I Groovecommunity | 1845 Celebrity Ale
vahvempia unilääkkeitä

--
On myönnetty se että nämä mekanoidit ovat syntyneet valmiiseen maailmaan joka on katettu voittopositioilla

Jago

Posts: 4,039

#3003 • • Jago un-trained monkee

Replying to Mä haluuuuun ...:


---

Toi soijalesitiini taitaa olla ihan hyväkin juttu. tai ainakin lesitiinissä oli koliinia. Sitä vedetään kyllä ihan itsessäänkin lisäravinteena. Voihan olla että kandee mieluumminjotain muuta lesitiinia valita, kun soijaa.

---


... Ruokalusikallinen (soija)lesitiiniä päivässä normalisoi kolesteroliarvot kuukaudessa.. Ei tarvii statiinei tai pahaltamaistuvia, kalliita patenttimargariineja. Millonkohan lisäravinteet kielletään kokonaan?


PS. Mä haluuuuuuun shbg-arvot pieniks. Verenluovutus auttanee, mutta miten ruokavaliolla?


miten verenluovutus tohon auttaa??

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Jago

Posts: 4,039

#3004 • • Jago un-trained monkee
mä haluan sen kaiken ja mä haluan sen nyt!

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Oj

Posts: 1,349

#3005 • • Oj Keep it FILTHY
Haluun mittelspitzin *hihu*

--
Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE][CODE]Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE]

Jago

Posts: 4,039

#3007 • • Jago un-trained monkee
mä haluuunn... löytää klubbarista helpommin topicceja.
Tykkään betasta. Tää on selkeempi ja teksti on helpompi lukee taustasta. Mut haut ei toimi täl puolel :(

Mut anyway. Haluuunnn.... myös viljellä. Siks tulin tätä topiccii ettii.
Mul on partsi ja tänää ajattelin mennä ostelee prismasta jotain siemenii yms että saan jotain tomaattii ja vastaavii istutettuu.
Mulla ei oo aikaa, eikä kiinnostusta oikeesti omaan pihaan. Se on tullu jo todettua toss yks vuos Myönnettäköön, että tähän vaikutti myös se, että se piha oli valmiiks istutettu täyteen koristekasveja enkä siis tiennyt minne sinne vois ees mitään tunkee, kun en tienny ees että mistä kaikkialta sieltä jotain on nousemassa. Ja tietty se oli sitä bile- ja vaikeeta suhteen loppumiskautta.
En kuitenkaan koe, että saisin mitenkään tohon partsille pelkillä ruukuilla tarpeeks istutuksia. Ruukuissa tulee myös paljon hukkatilaa.

Pitää muuten ottaa kanssa mittoja, että tiiän kuinka paljon siihen mahtuu, kun saan partsituolit ja pöydän sinne kanssa.

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

hiphei

Posts: 493

#3008 • • hiphei

Replying to Mä haluuuuun ...:

mä haluuunn... löytää klubbarista helpommin topicceja.
Tykkään betasta. Tää on selkeempi ja teksti on helpompi lukee taustasta. Mut haut ei toimi täl puolel :(

Mut anyway. Haluuunnn.... myös viljellä. Siks tulin tätä topiccii ettii.
Mul on partsi ja tänää ajattelin mennä ostelee prismasta jotain siemenii yms että saan jotain tomaattii ja vastaavii istutettuu.
Mulla ei oo aikaa, eikä kiinnostusta oikeesti omaan pihaan. Se on tullu jo todettua toss yks vuos Myönnettäköön, että tähän vaikutti myös se, että se piha oli valmiiks istutettu täyteen koristekasveja enkä siis tiennyt minne sinne vois ees mitään tunkee, kun en tienny ees että mistä kaikkialta sieltä jotain on nousemassa. Ja tietty se oli sitä bile- ja vaikeeta suhteen loppumiskautta.
En kuitenkaan koe, että saisin mitenkään tohon partsille pelkillä ruukuilla tarpeeks istutuksia. Ruukuissa tulee myös paljon hukkatilaa.

Pitää muuten ottaa kanssa mittoja, että tiiän kuinka paljon siihen mahtuu, kun saan partsituolit ja pöydän sinne kanssa.



Meitä viherpeukaloita ja kevään odottajia enemmänkin liikkellä :)
Jepulis, partsi on oiva paikka kasvatella kaikenmoista ruukuissa :)
Kalusteista tuli mieleen, että vois tsekkaa käytettynä jostain ja tuunaa
ne sitten mieleiseksi.
Jago

Posts: 4,039

#3009 • • Jago un-trained monkee

Replying to Mä haluuuuun ...:


---
mä haluuunn... löytää klubbarista helpommin topicceja.
Tykkään betasta. Tää on selkeempi ja teksti on helpompi lukee taustasta. Mut haut ei toimi täl puolel :(

Mut anyway. Haluuunnn.... myös viljellä. Siks tulin tätä topiccii ettii.
Mul on partsi ja tänää ajattelin mennä ostelee prismasta jotain siemenii yms että saan jotain tomaattii ja vastaavii istutettuu.
Mulla ei oo aikaa, eikä kiinnostusta oikeesti omaan pihaan. Se on tullu jo todettua toss yks vuos Myönnettäköön, että tähän vaikutti myös se, että se piha oli valmiiks istutettu täyteen koristekasveja enkä siis tiennyt minne sinne vois ees mitään tunkee, kun en tienny ees että mistä kaikkialta sieltä jotain on nousemassa. Ja tietty se oli sitä bile- ja vaikeeta suhteen loppumiskautta.
En kuitenkaan koe, että saisin mitenkään tohon partsille pelkillä ruukuilla tarpeeks istutuksia. Ruukuissa tulee myös paljon hukkatilaa.

Pitää muuten ottaa kanssa mittoja, että tiiän kuinka paljon siihen mahtuu, kun saan partsituolit ja pöydän sinne kanssa.
---


Meitä viherpeukaloita ja kevään odottajia enemmänkin liikkellä :)
Jepulis, partsi on oiva paikka kasvatella kaikenmoista ruukuissa :)
Kalusteista tuli mieleen, että vois tsekkaa käytettynä jostain ja tuunaa
ne sitten mieleiseksi.


Joo rupesin jo miettimään, että jos vaan saisin lautoja jostain voisin itte rupee väsäämään. Vois oikeestaan olla palkitsevaa tehä itte.
hhmmm...

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

sapeli

Posts: 11,768

#3010 • • sapeli jokukukamikä?

Replying to Mä haluuuuun ...:

mä haluuunn... löytää klubbarista helpommin topicceja.
Tykkään betasta. Tää on selkeempi ja teksti on helpompi lukee taustasta. Mut haut ei toimi täl puolel :(



Mun kokemuksen mukaan googlessa pystyy hakemaan betasta aika helposti mitä vaan. Laittaa vaan ne omat hakusanat ja sitten "klubitus".

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Jago

Posts: 4,039

#3011 • • Jago un-trained monkee

Replying to Mä haluuuuun ...:


---
mä haluuunn... löytää klubbarista helpommin topicceja.
Tykkään betasta. Tää on selkeempi ja teksti on helpompi lukee taustasta. Mut haut ei toimi täl puolel :(
---


Mun kokemuksen mukaan googlessa pystyy hakemaan betasta aika helposti mitä vaan. Laittaa vaan ne omat hakusanat ja sitten "klubitus".


Silleen mä pääsääntösesti oon nää hakenu. tai sitten tosta yläoikeella olevasta

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#3012 • • Aurinkoneiti
mun pyhälle paikalle. Jospa ylihuomenna.
Jago

Posts: 4,039

#3013 • • Jago un-trained monkee
välimuistia ja prosessori tilaa.
Oikeestaan eniten jälkimmäistä. Kovalevy tuntuu olevan samaan aikaan täynnä, että täynnä vapaata tilaa, mutta niin buginen, ettei oikeen aina oo varma voiko sinne tallentaa vai ei

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Jago

Posts: 4,039

#3014 • • Jago un-trained monkee
Rahaa.. Tässä just tulin todenneeks, että säästöt on aika tehokkaasti käytetty ja loput menee kevään pariin reissuun varmaan, eli nyt pitää rupee säästää, jos haluun, että kesällä on jotain rahaa (tai mahollisuus lähtee syksyllä taas johonki [ haluun siis takas pitsalle ] )

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

anis

Posts: 2,451

#3017 • • anis
Että olis jo lauantai *plur*!! Okei no kyl se torstaikin käy niin pääsee Protskun keikalle :D

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Avatar
#3018 • • Annakins Guest
Vahvistuksen. Ja etta olis jo huhtikuun 24.
kinderi

Posts: 1,783

#3019 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
...hypätä heinäkuuhun. Ois aika jees. Hollantiin 10 päiväks *sydän*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

hiphei

Posts: 493

#3020 • • hiphei
Auringon, kesän, pussikalja-picnikin ;) ja metsäBileet*joo*..
No vielä kotvanen*hihu*