Mä haluuuuun ...

3,063 posts, 154 pages, 960,175 views

Jago

Posts: 4,039

#2981 • • Jago un-trained monkee
munaa

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Jago

Posts: 4,039

#2982 • • Jago un-trained monkee
Haluun tasaisen parrankasvun. Diggaan naamakarvotuksesta. iz hot. haluun lisää.
Ja onko niitä selkäkarvoja pakko tulla saman verran, kun saa rintakarvoja... Tank juu veri meni..

(ehkä liiottelen vähän)

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

sapeli

Posts: 11,768

#2983 • • sapeli jokukukamikä?
... nukkumaan. *nukkuu*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

lopez

Posts: 1,972

#2984 • • lopez pahan päivän pakkasukko!

Replying to Mä haluuuuun ...:

Haluun tasaisen parrankasvun.


Aihe, josta on jaksettu jatkaa näihin päiviin useamman kuin yhden kanssa. Chuck Norris lienee lähestulkoot täydellisen - ainakin legendaarisin - esimerkki tiheän parrankasvunsa osilta. Tosin miehelle avuja antanee verisuhteet intiaaneihin, jotka tunnetusti ei liiemmin "karvattomuudesta" ole vuosisatojen saatossakaan kärsineet.

--
My life fades.... the vision dims.
All that remains are memories.
I remember a time of chaos.
Ruined dreams. This wasted land.

Jago

Posts: 4,039

#2985 • • Jago un-trained monkee
Mä haluun ruokaaaaa!!!
Nää pirun päivystys päivät meinaa että pääsee syömään vasta 12sta, kun normisti syön 11 aikaan

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Max Power

Posts: 186

#2987 • • Max Power Techno hoodlum

Replying to Mä haluuuuun ...:

Haluun tasaisen parrankasvun. Diggaan naamakarvotuksesta. iz hot. haluun lisää.
Ja onko niitä selkäkarvoja pakko tulla saman verran, kun saa rintakarvoja... Tank juu veri meni..

(ehkä liiottelen vähän)



not going to happen vaikka kuinka haluaisi, uusia tuppia ei tossa iässä enää ilmesty, ainoo mihin voi vaikuttaa on kasvu nopeus, kokemuksesta tiijän, vai tiijänkö sittenkään, mitä hittoa muutenkaan tämmöstä kommentoimaan, onko ihan pakko vääntää rambopuukkoa haavassa. sori jago, kivitän, valelen bensalla ja hirtän itteni lopuksi housut nilkoissa turun torilla ni eiköhän se riitä anteeksi pyynnöksi?
Jago

Posts: 4,039

#2988 • • Jago un-trained monkee

Replying to Mä haluuuuun ...:


---
Haluun tasaisen parrankasvun. Diggaan naamakarvotuksesta. iz hot. haluun lisää.
Ja onko niitä selkäkarvoja pakko tulla saman verran, kun saa rintakarvoja... Tank juu veri meni..

(ehkä liiottelen vähän)
---


not going to happen vaikka kuinka haluaisi, uusia tuppia ei tossa iässä enää ilmesty, ainoo mihin voi vaikuttaa on kasvu nopeus, kokemuksesta tiijän, vai tiijänkö sittenkään, mitä hittoa muutenkaan tämmöstä kommentoimaan, onko ihan pakko vääntää rambopuukkoa haavassa. sori jago, kivitän, valelen bensalla ja hirtän itteni lopuksi housut nilkoissa turun torilla ni eiköhän se riitä anteeksi pyynnöksi?


Kyllä mulle on iänmyötä tullu enemmän. kokoajan enenevissä määrin. Ei mulla ollu jotain 3v sitten yhtään rintakarvoja, vaan nännien ympärillä. nyt on jo sen verran, ettei niitä jaksa rupee laskemaan, muttei viellä turkiksi asti =DD

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Max Power

Posts: 186

#2989 • • Max Power Techno hoodlum

Replying to Mä haluuuuun ...:

Kyllä mulle on iänmyötä tullu enemmän. kokoajan enenevissä määrin. Ei mulla ollu jotain 3v sitten yhtään rintakarvoja, vaan nännien ympärillä. nyt on jo sen verran, ettei niitä jaksa rupee laskemaan, muttei viellä turkiksi asti =DD



kato perkele, piti oikeen tutkia miten folikkelit toimii, tupit on olemassa vissiin ihan syntymästä saakka, se miten ne toimii riippuu sitten androgeeneistä, kahta laatua siis: vellus hair ja terminal hair, vellus ohutta hentoa vaaleaa ja terminal sitä partaa. se että siirtyykö folikkeli vellusta terminaaliin riippuu sitten siitä androgeenistä testosteronista. dht:een taasen sanotaan johtavan kaljuuntumiseen jos keho ei sitä oikein kykene käsittelemään, tupit siis menee tavallista pidempään lepotilaan. testosteronin ja dihydrotestosteronin määrän välillä suora yhteys.

tämmöstä tänään, toivottavasti en pahemmin ole väärässä, umpieritysoppi rules
Jago

Posts: 4,039

#2990 • • Jago un-trained monkee

Replying to Mä haluuuuun ...:


---
Kyllä mulle on iänmyötä tullu enemmän. kokoajan enenevissä määrin. Ei mulla ollu jotain 3v sitten yhtään rintakarvoja, vaan nännien ympärillä. nyt on jo sen verran, ettei niitä jaksa rupee laskemaan, muttei viellä turkiksi asti =DD
---


kato perkele, piti oikeen tutkia miten folikkelit toimii, tupit on olemassa vissiin ihan syntymästä saakka, se miten ne toimii riippuu sitten androgeeneistä, kahta laatua siis: vellus hair ja terminal hair, vellus ohutta hentoa vaaleaa ja terminal sitä partaa. se että siirtyykö folikkeli vellusta terminaaliin riippuu sitten siitä androgeenistä testosteronista. dht:een taasen sanotaan johtavan kaljuuntumiseen jos keho ei sitä oikein kykene käsittelemään, tupit siis menee tavallista pidempään lepotilaan. testosteronin ja dihydrotestosteronin määrän välillä suora yhteys.

tämmöstä tänään, toivottavasti en pahemmin ole väärässä, umpieritysoppi rules


Oon alottanut salillakäynnin ja terveellisemmän syönnin ja niihin liittyy myös hormonitoiminnan nousu.
Eli pitäiskö ton sitten loppua, kun ikää tulee enemmän???

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Max Power

Posts: 186

#2991 • • Max Power Techno hoodlum

Replying to Mä haluuuuun ...:

Oon alottanut salillakäynnin ja terveellisemmän syönnin ja niihin liittyy myös hormonitoiminnan nousu.
Eli pitäiskö ton sitten loppua, kun ikää tulee enemmän???



kyl se tuotanto vääjäämättä hidastuu, mut johtaako se andropaussiin riippuu sitten yksilöstä. sitä vastaan voi taistella erinäisin keinoin, ruokavaliolla ja elintavoilla, mutta aina nekään ei riitä. urheilu lisää tuotantoa kunhan rakennuspalikat on kunnossa, lähinnä rasvat, esim kananmunat on hyviä. muita tapoja on sitten hillitä shbg (sex hormone binding globulin) ja estrogeeni tuotantoa ja samoin välttää estrogeeniä matkivia keinotekosia juttuja. yleisesti ottaen kaalit hillitsee negoja, härkäpapuja ja soijaa kantsii välttää estrogeeni mielessä pitäen, naisilla tilanne tietenkin päin vastoin. ja onhan niitä kaiken näkösiä superfoodeja joilla sanotaan olevan positiivinen vaikutus, esim maca mut tosiaan, mikään ei ole niin yksinkertaista, hiton monimutkanen on endokriinijärjestelmä, on negatiivista takaisinkytkentää ja kaikkia hiton häiriö tiloja, monimutkasia ollaan siis.

voisin läpistä aiheesta ummet ja lammet mut mieluummin teen sen privana kun täällä julki puolella
Jago

Posts: 4,039

#2992 • • Jago un-trained monkee

Replying to Mä haluuuuun ...:


---
Oon alottanut salillakäynnin ja terveellisemmän syönnin ja niihin liittyy myös hormonitoiminnan nousu.
Eli pitäiskö ton sitten loppua, kun ikää tulee enemmän???
---


kyl se tuotanto vääjäämättä hidastuu, mut johtaako se andropaussiin riippuu sitten yksilöstä. sitä vastaan voi taistella erinäisin keinoin, ruokavaliolla ja elintavoilla, mutta aina nekään ei riitä. urheilu lisää tuotantoa kunhan rakennuspalikat on kunnossa, lähinnä rasvat, esim kananmunat on hyviä. muita tapoja on sitten hillitä shbg (sex hormone binding globulin) ja estrogeeni tuotantoa ja samoin välttää estrogeeniä matkivia keinotekosia juttuja. yleisesti ottaen kaalit hillitsee negoja, härkäpapuja ja soijaa kantsii välttää estrogeeni mielessä pitäen, naisilla tilanne tietenkin päin vastoin. ja onhan niitä kaiken näkösiä superfoodeja joilla sanotaan olevan positiivinen vaikutus, esim maca mut tosiaan, mikään ei ole niin yksinkertaista, hiton monimutkanen on endokriinijärjestelmä, on negatiivista takaisinkytkentää ja kaikkia hiton häiriö tiloja, monimutkasia ollaan siis.

voisin läpistä aiheesta ummet ja lammet mut mieluummin teen sen privana kun täällä julki puolella


Oon noita jonkin verran lukenutkin ja nimenomaan ruokavaliota pitäny silmällä noitten estrogeenin kaltasten aineiden kanssa. Esim soijaa oon yrittäny välttää viimeseen asti, joskin just nyt palkkariin menee soijaproteiinia.
Onko hampulla sama tilanne? mietin että hamppuproteiinia ja heraa voisin sekotella tulevaisuudessa.
Noista shbg:stä en oo kuullutkaan. Onks sulla tiedossa jotain hyvii lähteitä niistä lukemiseen?

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#2994 • • Aurinkoneiti
olla yhdessä eikä erikseen.

Uuden auton, jolla olisi mukava ajaa niinkuin sillä autolla, jolla huristelin äskettäin.

Tasapainoisen työpaikan.

Opiskella, ko jotenkin tuntuu siltä, että minusta olisi muihinkin hommiin.
Max Power

Posts: 186

#2995 • • Max Power Techno hoodlum

Replying to Mä haluuuuun ...:

Oon noita jonkin verran lukenutkin ja nimenomaan ruokavaliota pitäny silmällä noitten estrogeenin kaltasten aineiden kanssa. Esim soijaa oon yrittäny välttää viimeseen asti, joskin just nyt palkkariin menee soijaproteiinia.
Onko hampulla sama tilanne? mietin että hamppuproteiinia ja heraa voisin sekotella tulevaisuudessa.
Noista shbg:stä en oo kuullutkaan. Onks sulla tiedossa jotain hyvii lähteitä niistä lukemiseen?



hera on hyvä, siin on muutenki paljo hyviä aminohappoja ja hiukan hivenaineitakin, laatuun kannattaa panostaa, niissä joissain vaan tuppaa oleen soijalesitiiniä mut siittä en tiiä onko se pahasta tässä mielessä. hampusta en tiiä myöskään tässä protsku mielessä, onhan se muuten kylläkin hiton terveellistä, hyviä rasvoja ja silleen. herneprotsku onki sit aivan viiminen vegaanien vedätys mättö, takuu varmasti alkaa ww3 vaimon kanssa jos sitä nakertaa, niin paljon pierettää ja haisee ettei juuri mikään vedä vertoja, avoid at all costs.

yks mikä unohtu onkin oikeen miehisyyden mittari, olut. keskiajalla kirkko pakotti oluen panijat lisäämään humalaa keitokseen siinä mielessä että miehet olis säyseämpiä, hillitse himosi hallitse halusi siis. eli se humala ajaa saman asian ku soija. soijallakin on mielenkiintoinen historia, itämaiset vaimot syötti sitä miehilleen juurikin tarkoituksella etteivät kävisi vieraissa, hah *pepsodent*

ravinnon & shbg yhteydestä löytyy aika nihkeesti juttua, satunaisia lainauksia siellä täällä mutta ei mitään konkreettista.

enempää en tätä täällä vatvo -> priva jos innostaa selvittää lisää
JiiV3e

Posts: 673

#2996 • • JiiV3e

Replying to Mä haluuuuun ...:



Opiskella, ko jotenkin tuntuu siltä, että minusta olisi muihinkin hommiin.


En nyt muista toisen asteen koulutuksien haku ajoista tiedä, mutta ulkomaan kieliseen ammatti korkeaan oli nyt haku aika ja Suomen kieliseen ammatti korkeaan ja yli opistoon on ensi kuussa, jos muistan oikein.

Ja jos ei tiedä minne lähtee, internetistä löytyy monia ammatti valinta testejä, esim mol:in kautta löytyy tosi hyvä:)
Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#2997 • • Aurinkoneiti

Replying to Mä haluuuuun ...:


---


Opiskella, ko jotenkin tuntuu siltä, että minusta olisi muihinkin hommiin.
---

En nyt muista toisen asteen koulutuksien haku ajoista tiedä, mutta ulkomaan kieliseen ammatti korkeaan oli nyt haku aika ja Suomen kieliseen ammatti korkeaan ja yli opistoon on ensi kuussa, jos muistan oikein.

Ja jos ei tiedä minne lähtee, internetistä löytyy monia ammatti valinta testej




ä, esim mol:in kautta löytyy tosi hyvä:)



En tarvihe mitään testejä, ko tiiän mitä haluaisin opiskella :))
Jago

Posts: 4,039

#2998 • • Jago un-trained monkee

Replying to Mä haluuuuun ...:


hera on hyvä, siin on muutenki paljo hyviä aminohappoja ja hiukan hivenaineitakin, laatuun kannattaa panostaa, niissä joissain vaan tuppaa oleen soijalesitiiniä mut siittä en tiiä onko se pahasta tässä mielessä.


Toi soijalesitiini taitaa olla ihan hyväkin juttu. tai ainakin lesitiinissä oli koliinia. Sitä vedetään kyllä ihan itsessäänkin lisäravinteena. Voihan olla että kandee mieluumminjotain muuta lesitiinia valita, kun soijaa.
Kaupasta oli silloin heraprotsku loppu ni oli pakko tyytyä soijaan. En kyllä toista kertaa osta, kun maku ei oikeen miellytä*sars*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

flatstick

Posts: 343

#2999 • • Edited flatstick UG-/// Liquid Skies // Playaz Club

Replying to Mä haluuuuun ...:


Toi soijalesitiini taitaa olla ihan hyväkin juttu. tai ainakin lesitiinissä oli koliinia. Sitä vedetään kyllä ihan itsessäänkin lisäravinteena. Voihan olla että kandee mieluumminjotain muuta lesitiinia valita, kun soijaa.



... Ruokalusikallinen (soija)lesitiiniä päivässä normalisoi kolesteroliarvot kuukaudessa.. Ei tarvii statiinei tai pahaltamaistuvia, kalliita patenttimargariineja. Millonkohan lisäravinteet kielletään kokonaan?


PS. Mä haluuuuuuun shbg-arvot pieniks. Verenluovutus auttanee, mutta miten ruokavaliolla?

--
Rahat vai kolmipyörä?!
Don't fight the feeling..

mariq

Posts: 2,154

#3000 • • mariq
Ääneni takaisin! En kestä ees ite kuunnella itteeni tällä rohinalla *igor*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.