Mä haluuuuun ...

3,063 posts, 154 pages, 958,819 views

KeijoK

Posts: 1,495

#3025 • • KeijoK Member of L.I Groovecommunity | 1845 Celebrity Ale

Replying to Mä haluuuuun ...:


---

---
levysoittimen
---


Oliskos toi sopiva? =D

http://www.hilavitkutin.com/2006/11/16/118000-euron-levysoitin/
---
Haha, ehdottomasti sopiva, koska minulla on kallis maku. Mutta voisin toteuttaa aen ainoastaan voittamalla lotossa.



A vot! Eli onko nyt Bentley vaiko Maserati alla autokaupassa käynnin jälkeen? =D

--
On myönnetty se että nämä mekanoidit ovat syntyneet valmiiseen maailmaan joka on katettu voittopositioilla

Cloud

Posts: 2,162

#3027 • • Cloud Game Freak

Replying to Mä haluuuuun ...:


---

---

---
levysoittimen
---


Oliskos toi sopiva? =D

http://www.hilavitkutin.com/2006/11/16/118000-euron-levysoitin/
---
Haha, ehdottomasti sopiva, koska minulla on kallis maku. Mutta voisin toteuttaa aen ainoastaan voittamalla lotossa.
---


A vot! Eli onko nyt Bentley vaiko Maserati alla autokaupassa käynnin jälkeen? =D



Pah siihen tarvi ees rahaa. M.sipilältä Maseratti Ghibli. Ainoa suomessa ja hintakin alta 30k. Lainaa vaan pankista ja ajelemaan aidolla sportilla. Kyllä tuo ferrarit voitta, ehkä toki siksi että sehän periaatteessa on ferrari vain paremman näköisenä.

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

KeijoK

Posts: 1,495

#3028 • • KeijoK Member of L.I Groovecommunity | 1845 Celebrity Ale

Replying to Mä haluuuuun ...:


---

---

---

---
levysoittimen
---


Oliskos toi sopiva? =D

http://www.hilavitkutin.com/2006/11/16/118000-euron-levysoitin/
---
Haha, ehdottomasti sopiva, koska minulla on kallis maku. Mutta voisin toteuttaa aen ainoastaan voittamalla lotossa.
---


A vot! Eli onko nyt Bentley vaiko Maserati alla autokaupassa käynnin jälkeen? =D
---


Pah siihen tarvi ees rahaa. M.sipilältä Maseratti Ghibli. Ainoa suomessa ja hintakin alta 30k. Lainaa vaan pankista ja ajelemaan aidolla sportilla. Kyllä tuo ferrarit voitta, ehkä toki siksi että sehän periaatteessa on ferrari vain paremman näköisenä.



Sipulalla on muutenkin aina ihan outoja vekottimia. =D Ihme veljeksiä nekin. Mukavia kyllä ei siinnä mitään. =D Yksi niistä oli Porkken GTR3:lla kerran valoissa ja näytin että nyt hanaa ja näin kävi =D oli se hauskaa katsoa kun auto katoaa hetkessä silmistä =D
Täällä liikkuu pari uutta Maseratia ja en muista sellaista soundia lähteneen kuin niistä koneista....aika kiva pörinä pakko myöntää *joo*

--
On myönnetty se että nämä mekanoidit ovat syntyneet valmiiseen maailmaan joka on katettu voittopositioilla

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#3029 • • Aurinkoneiti

Replying to Mä haluuuuun ...:

[quot
e author="KeijoK" post="1642827"]
---

---

---
levysoittimen
---


Oliskos







toi z











sopgiva? =D

http://www.hilavitkutin.com/2006/11/16/118000-euron-levysoitin/
---
Haha, ehdottomasti sopiva, koska minulla on kallis maku. Mutta voisin toteuttaa aen ainoastaan voittamalla lotossa.
---


A vot! Eli onko nyt Bentley vaiko Maserati alla autokaupassa käynnin jälkeen? =D[/quote] Eikun vaatimattomasti citikka. Oisin halunnut ostaa v.98 japanilaisen maasturin, mutta se oli kallimpi kuin paljon uudempi (en tajua ). Olen yrittänyt säätää autosoittimen äänenlaatua, mutta jotenkin koko ajan on liikaa bassoa. Pitäisköhän soitin vaihtaa? :D
KeijoK

Posts: 1,495

#3030 • • KeijoK Member of L.I Groovecommunity | 1845 Celebrity Ale

Replying to Mä haluuuuun ...:

[quot
e author="KeijoK" post="1642827"]
---
Eikun vaatimattomasti citikka. Oisin halunnut ostaa v.98 japanilaisen maasturin, mutta se oli kallimpi kuin paljon uudempi (en tajua ). Olen yrittänyt säätää autosoittimen äänenlaatua, mutta jotenkin koko ajan on liikaa bassoa. Pitäisköhän soitin vaihtaa? :D



Kannattaa jos se on ihan normimallinen/ei-integroitu niin pihalle vaan ja uutta kehiin. Tein kanssa saman ku ei alkuperäiset ollut ihan ok. No, siinnä meni sitten jotain puoli vuotta niin neki pöllittiin parkkikselta. Lasit paskana jne. Hiukanko olin onnellinen....

--
On myönnetty se että nämä mekanoidit ovat syntyneet valmiiseen maailmaan joka on katettu voittopositioilla

Cloud

Posts: 2,162

#3031 • • Cloud Game Freak

Replying to Mä haluuuuun ...:


---
Sipulalla on muutenkin aina ihan outoja vekottimia. =D Ihme veljeksiä nekin. Mukavia kyllä ei siinnä mitään. =D Yksi niistä oli Porkken GTR3:lla kerran valoissa ja näytin että nyt hanaa ja näin kävi =D oli se hauskaa katsoa kun auto katoaa hetkessä silmistä =D
Täällä liikkuu pari uutta Maseratia ja en muista sellaista soundia lähteneen kuin niistä koneista....aika kiva pörinä pakko myöntää *joo*



Juu Niillä on se Kilpa "stock" maseratti. Jonka se maseratin tehdäs on virittänyt ratakilpa ajoon. Mutta on silti katulaillinen. Se olis kans messevä auto mulle.

Nyt sipiläl on vähän heikosti porcheja ja myivät prkl munkin himoitsevan yksilön. Noh porcu sentään on auto joka kiertää niillä aika hyvin. Toisaalta nyt kun ei saa porchea ni pitäisköhän se ghibli hankkia :)

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Jago

Posts: 4,039

#3032 • • Jago un-trained monkee
takasin damiin ja RrRrRrRappidooon*sydän*
No elokuussa sitte taas onneks. ja sitte halloween ja new years ja ehkis helmikuussa kanssa.. En kyl varmaan enää suostu koskaan missaa yhtiikään bileitä<3
ja la demanceki on kokematta vielä.
Ja haluun edelleen ibizalle*sydän*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

tommib

Posts: 3,204

anis

Posts: 2,451

#3034 • • anis
Otsatukan! Saa nähä vaan miten tähän puuhkaan onnistuu... Pittää antaa jkv rukan viel kasvaa :)

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

hiphei

Posts: 493

#3035 • • hiphei

Replying to Mä haluuuuun ...:

Otsatukan! Saa nähä vaan miten tähän puuhkaan onnistuu... Pittää antaa jkv rukan viel kasvaa :)




Pieni muutos piristää aina :) Itellä etarit ja siitä pidän että saan otasryppyni piilosille jos on kurttunen päivä *hihu*
oooo

Posts: 1,249

#3036 • • Edited oooo
...helvetin on pakko loppua johonkin kolkkaan ja kolkan jälkeen auringon on vaan pakko paistaa... *odottelee aurinkoisia päiviä ja hiippaa tupakalle*
hiphei

Posts: 493

#3038 • • hiphei
Jonkun herkullisen elokuvan ja Rasvaisen pizzan reilulla valkosipuuuuuulilla, kiitos..*slurps*