3,063 posts, 154 pages, 1,008,952 views
Replying to Mä haluuuuun ...:
---
Toi soijalesitiini taitaa olla ihan hyväkin juttu. tai ainakin lesitiinissä oli koliinia. Sitä vedetään kyllä ihan itsessäänkin lisäravinteena. Voihan olla että kandee mieluumminjotain muuta lesitiinia valita, kun soijaa.
---
... Ruokalusikallinen (soija)lesitiiniä päivässä normalisoi kolesteroliarvot kuukaudessa.. Ei tarvii statiinei tai pahaltamaistuvia, kalliita patenttimargariineja. Millonkohan lisäravinteet kielletään kokonaan?
PS. Mä haluuuuuuun shbg-arvot pieniks. Verenluovutus auttanee, mutta miten ruokavaliolla?
mä haluuunn... löytää klubbarista helpommin topicceja.
Tykkään betasta. Tää on selkeempi ja teksti on helpompi lukee taustasta. Mut haut ei toimi täl puolel :(
Mut anyway. Haluuunnn.... myös viljellä. Siks tulin tätä topiccii ettii.
Mul on partsi ja tänää ajattelin mennä ostelee prismasta jotain siemenii yms että saan jotain tomaattii ja vastaavii istutettuu.
Mulla ei oo aikaa, eikä kiinnostusta oikeesti omaan pihaan. Se on tullu jo todettua toss yks vuos Myönnettäköön, että tähän vaikutti myös se, että se piha oli valmiiks istutettu täyteen koristekasveja enkä siis tiennyt minne sinne vois ees mitään tunkee, kun en tienny ees että mistä kaikkialta sieltä jotain on nousemassa. Ja tietty se oli sitä bile- ja vaikeeta suhteen loppumiskautta.
En kuitenkaan koe, että saisin mitenkään tohon partsille pelkillä ruukuilla tarpeeks istutuksia. Ruukuissa tulee myös paljon hukkatilaa.
Pitää muuten ottaa kanssa mittoja, että tiiän kuinka paljon siihen mahtuu, kun saan partsituolit ja pöydän sinne kanssa.
---
Tykkään betasta. Tää on selkeempi ja teksti on helpompi lukee taustasta. Mut haut ei toimi täl puolel :(
Mut anyway. Haluuunnn.... myös viljellä. Siks tulin tätä topiccii ettii.
Mul on partsi ja tänää ajattelin mennä ostelee prismasta jotain siemenii yms että saan jotain tomaattii ja vastaavii istutettuu.
Mulla ei oo aikaa, eikä kiinnostusta oikeesti omaan pihaan. Se on tullu jo todettua toss yks vuos Myönnettäköön, että tähän vaikutti myös se, että se piha oli valmiiks istutettu täyteen koristekasveja enkä siis tiennyt minne sinne vois ees mitään tunkee, kun en tienny ees että mistä kaikkialta sieltä jotain on nousemassa. Ja tietty se oli sitä bile- ja vaikeeta suhteen loppumiskautta.
En kuitenkaan koe, että saisin mitenkään tohon partsille pelkillä ruukuilla tarpeeks istutuksia. Ruukuissa tulee myös paljon hukkatilaa.
Pitää muuten ottaa kanssa mittoja, että tiiän kuinka paljon siihen mahtuu, kun saan partsituolit ja pöydän sinne kanssa.
---
Meitä viherpeukaloita ja kevään odottajia enemmänkin liikkellä :)
Jepulis, partsi on oiva paikka kasvatella kaikenmoista ruukuissa :)
Kalusteista tuli mieleen, että vois tsekkaa käytettynä jostain ja tuunaa
ne sitten mieleiseksi.
---
---
Mun kokemuksen mukaan googlessa pystyy hakemaan betasta aika helposti mitä vaan. Laittaa vaan ne omat hakusanat ja sitten "klubitus".