3,063 posts, 154 pages, 1,004,353 views
Replying to Mä haluuuuun ...:
---
Kesän, että pääsee skeittaan
---
kunnon talven et pääsee laskettelee
---
---
---
---
Olishan sekin jees mutta siihen tarvii paljon muutakin kuin lunta ja pakkasta. Tai itsellä aikakin se vaatisi enemmän vapaapäiviä ja enemmän rahaa, kun ei tässä lähettyvillä oo hyviä hyppymestoja.
Huonot tai oikeastaan huono hyppyri.. Ja kun vauhtia rupeaa saamaan mukavasti ni onkin jo alhaalla
---
---
---
---
---
Olishan sekin jees mutta siihen tarvii paljon muutakin kuin lunta ja pakkasta. Tai itsellä aikakin se vaatisi enemmän vapaapäiviä ja enemmän rahaa, kun ei tässä lähettyvillä oo hyviä hyppymestoja.
---
Mitä vikaa Hirvensalossa on? Paitsi ettei siellä ole lunta..
---
---
---
---
---
---
---
Mitä vikaa Hirvensalossa on? Paitsi ettei siellä ole lunta..
---
Huonot tai oikeastaan huono hyppyri.. Ja kun vauhtia rupeaa saamaan mukavasti ni onkin jo alhaalla
Alottaa jo noi treenaukset kunnolla. Tunttuu siltä, että joka viikko on jotain miks ei muka voi ja sit meen vaa kerran salille(onneks nykyää edes sen verran).
Tänää tulee kaveri käytää, mutta huomenna oon pääsemässä sinne.
Haluun kanssa matkalle. Berliiniin tai lontooseen
Mä haluun energiaa tähän päivään. En tajuu miten oon niin täydellisen energiaton. Ei vaan jaksa tehä yhtään mitään.
---
e---