Mä haluuuuun ...

3,063 posts, 154 pages, 959,798 views

hiphei

Posts: 493

#2961 • • hiphei
^
Samat sävelet..
Tänne kans vakkari työpaikka,kiitos.
digijonah

Posts: 19

#2963 • • digijonah
Paperit. Manitou:a... Pidemmät lähikauppojen aukioloajat, sekä kärsivällisyyttä. :(
Oj

Posts: 1,349

#2967 • • Oj Keep it FILTHY
Kesän, että pääsee skeittaan *nyyh*

--
Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE][CODE]Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE]

Jokke L

Posts: 1,203

#2968 • • Jokke L [GoodMusic]

Replying to Mä haluuuuun ...:

Kesän, että pääsee skeittaan *nyyh*



kunnon talven et pääsee laskettelee

--
Are you an angel? Never heard of angels before. They are the most beautiful creatures in the universe. You must be one, maybe you just don`t know it.

Oj

Posts: 1,349

#2969 • • Oj Keep it FILTHY

Replying to Mä haluuuuun ...:


---
Kesän, että pääsee skeittaan *nyyh*
---


kunnon talven et pääsee laskettelee


Olishan sekin jees mutta siihen tarvii paljon muutakin kuin lunta ja pakkasta. Tai itsellä aikakin se vaatisi enemmän vapaapäiviä ja enemmän rahaa, kun ei tässä lähettyvillä oo hyviä hyppymestoja.

--
Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE][CODE]Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE]

hiphei

Posts: 493

#2970 • • hiphei
Auringon, pakkasta ja lunta. kiitos*joo*
Jago

Posts: 4,039

#2971 • • Jago un-trained monkee
Alottaa jo noi treenaukset kunnolla. Tunttuu siltä, että joka viikko on jotain miks ei muka voi ja sit meen vaa kerran salille(onneks nykyää edes sen verran).
Tänää tulee kaveri käytää, mutta huomenna oon pääsemässä sinne.

Haluun kanssa matkalle. Berliiniin tai lontooseen

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Yallu

Posts: 1,910

#2972 • • Yallu The Bullies / www.ricerocketracing.fi

Replying to Mä haluuuuun ...:


---

---
Kesän, että pääsee skeittaan *nyyh*
---


kunnon talven et pääsee laskettelee
---

Olishan sekin jees mutta siihen tarvii paljon muutakin kuin lunta ja pakkasta. Tai itsellä aikakin se vaatisi enemmän vapaapäiviä ja enemmän rahaa, kun ei tässä lähettyvillä oo hyviä hyppymestoja.



Mitä vikaa Hirvensalossa on? Paitsi ettei siellä ole lunta..
Oj

Posts: 1,349

#2973 • • Oj Keep it FILTHY

Replying to Mä haluuuuun ...:


---

---

---
Kesän, että pääsee skeittaan *nyyh*
---


kunnon talven et pääsee laskettelee
---

Olishan sekin jees mutta siihen tarvii paljon muutakin kuin lunta ja pakkasta. Tai itsellä aikakin se vaatisi enemmän vapaapäiviä ja enemmän rahaa, kun ei tässä lähettyvillä oo hyviä hyppymestoja.
---


Mitä vikaa Hirvensalossa on? Paitsi ettei siellä ole lunta..

Huonot tai oikeastaan huono hyppyri.. Ja kun vauhtia rupeaa saamaan mukavasti ni onkin jo alhaalla *ding*

--
Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE][CODE]Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE]

Yallu

Posts: 1,910

#2974 • • Yallu The Bullies / www.ricerocketracing.fi

Replying to Mä haluuuuun ...:


---

---

---

---
Kesän, että pääsee skeittaan *nyyh*
---


kunnon talven et pääsee laskettelee
---

Olishan sekin jees mutta siihen tarvii paljon muutakin kuin lunta ja pakkasta. Tai itsellä aikakin se vaatisi enemmän vapaapäiviä ja enemmän rahaa, kun ei tässä lähettyvillä oo hyviä hyppymestoja.
---


Mitä vikaa Hirvensalossa on? Paitsi ettei siellä ole lunta..
---
Huonot tai oikeastaan huono hyppyri.. Ja kun vauhtia rupeaa saamaan mukavasti ni onkin jo alhaalla *ding*



Höpö, höpö.. Oletko käynyt Hirppessä parina viime talvena? Hyppy / lasku, eikö se ole ihan OK? *pepsodent*
tommib

Posts: 3,204

#2975 • • tommib

Replying to Mä haluuuuun ...:

Alottaa jo noi treenaukset kunnolla. Tunttuu siltä, että joka viikko on jotain miks ei muka voi ja sit meen vaa kerran salille(onneks nykyää edes sen verran).
Tänää tulee kaveri käytää, mutta huomenna oon pääsemässä sinne.

Haluun kanssa matkalle. Berliiniin tai lontooseen



Sama täällä, koko ajan flunssassa niin ei pysty...

Ja haluun mun bluray soittimen saada vihdoinkin TNT:ltä. ollut viikon tulossa Hollannista ja pitäis mennä 1-3 pv...
Bandersnatch

Posts: 13

#2976 • • Bandersnatch d^_^b
Liput MondayBarin Springbreakille... Näin lineupin ja kuolin :D

--
Music, nothing more, nothing less.

kinderi

Posts: 1,783

#2977 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Mä haluisin taas nukkua.
Mä en ole lähdössä 04 töihin tai mihinkään, niin ei vissiin oo ihan tarpeellista herätä 3.40.. Joka h-e-l-v-e-t-i-n yö taas. Uah. *haukottel*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Jago

Posts: 4,039

#2978 • • Jago un-trained monkee
Mä haluun energiaa tähän päivään. En tajuu miten oon niin täydellisen energiaton. Ei vaan jaksa tehä yhtään mitään.

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Jokke L

Posts: 1,203

#2979 • • Jokke L [GoodMusic]

Replying to Mä haluuuuun ...:

Mä haluun energiaa tähän päivään. En tajuu miten oon niin täydellisen energiaton. Ei vaan jaksa tehä yhtään mitään.

--
Are you an angel? Never heard of angels before. They are the most beautiful creatures in the universe. You must be one, maybe you just don`t know it.

Jago

Posts: 4,039

#2980 • • Jago un-trained monkee

Replying to Mä haluuuuun ...:


---
e---


Joo menin jo vetää vihreetä teetä. Kai pitäis siirtyy vaa kahviin taas vaihteeks. Mut ei!!, oon päättäny, että vihreetä teetä vahvempaan en saa enää siirtyä.

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe