Off topic-jatkot (Jatka täällä siitä mistä jäi jotain hampaankoloon modejen väliintulon kohdalla)

1,383 posts, 70 pages, 625,471 views

lohikarme

Posts: 1,730

#1221 • • Edited lohikarme RitariVittupää

Replying to Off topic-jatkot (Jatka täällä siitä mistä jäi jotain hampaankoloon modejen väliintulon kohdalla):

Reivaaja, 2.11.2009 21:21:
---
lohikarme, 2.11.2009 20:29:
Ja hei jos sä mut joskus nihtisillalla näät ni tuu ihmees pyytää se bisse (käyn päivttäin).. ei mua tartte puukottaa saadakseen jotai juttua aikaseks, enkä mä ite kanna puukkoa :) On vaan kokemusta et foorumkoirat yleensä on sit tuppisuita ku sais sanoo suoraan. Ja tosiaan tää on oikeesti nyt kädenojennus.

---

Muuten ritarillinen teko, mutta toi sun jälkimmäinen postailu ja tilille vaatiminen indikoi muuta. Sovintoa ei tehdä toisen ehdoilla ja sä et huomio sun ehdoissas mua millään tasolla. Mä en oo hyökänny sun kimppuus, vaan pelkästään puolustautunut aktiivisilla, passiivisilla ja (enmuista termiä) aktiivispassiivisilla? metodeilla.

Sun kädenojennusta en suoranaisesti torju, (kuten en yleensä ehkä jotkut on huomannut) ja olen valmis siihen sellaisen konsensuksen kautta, jossa itse olen omana itsenäni olemassa. En alistuneena osapuolena. Sitä ei tässä ketjussa ole mahdollista saavuttaa.



No mutta meidän kohdalla se on selvää et me voidaan hakata päätä vastakkain vaikka hamaan loppuun saakka, eikä kumpikaan alistu. (omaan aika luisen pään itsekin, mutta vuosien saatossa oon oppinu ottamaan muutkin huomioon)

Ja en mä käsittääkseni oo sun kanssa ollut edes minkäänlaisessa riidassa, joten meillä ei ole mitään sovittavaa. Kunhan nyt toin esille sen minkälaisilla metodeilla sä olet mulle kommunikoinut (en mä koe sua millään tavoin oikeasti uhaksi mun terveydelle). Eli saat sä omana itsenäs tulla paikalle. On vaan kutina et sieltä tulee eri ihminen ku mitä sun foorumiminäs on.

--
Qualis artifex pereo

Avatar
#1222 • • Reivaaja Guest

Replying to Off topic-jatkot (Jatka täällä siitä mistä jäi jotain hampaankoloon modejen väliintulon kohdalla):

lohikarme, 2.11.2009 21:28:
No mutta meidän kohdalla se on selvää et me voidaan hakata päätä vastakkain vaikka hamaan loppuun saakka, eikä kumpikaan alistu. (omaan aika luisen pään itsekin, mutta vuosien saatossa oon oppinu ottamaan muutkin huomioon)

Ja en mä käsittääkseni oo sun kanssa ollut edes minkäänlaisessa riidassa, joten meillä ei ole mitään sovittavaa. Kunhan nyt toin esille sen minkälaisilla metodeilla sä olet mulle kommunikoinut (en mä koe sua millään tavoin oikeasti uhaksi mun terveydelle). Eli saat sä omana itsenäs tulla paikalle. On vaan kutina et sieltä tulee eri ihminen ku mitä sun foorumiminäs on.



Ei sun yrittelystäs huolimatta me ei olla riidoissa käsittääkseni. Mix mä sit uhkailisin sua?

Äh. Nyt luin loppuun. Antaa olla.
lohikarme

Posts: 1,730

#1223 • • Edited lohikarme RitariVittupää

Replying to Off topic-jatkot (Jatka täällä siitä mistä jäi jotain hampaankoloon modejen väliintulon kohdalla):

Reivaaja, 2.11.2009 21:48:
---
lohikarme, 2.11.2009 21:28:
No mutta meidän kohdalla se on selvää et me voidaan hakata päätä vastakkain vaikka hamaan loppuun saakka, eikä kumpikaan alistu. (omaan aika luisen pään itsekin, mutta vuosien saatossa oon oppinu ottamaan muutkin huomioon)

Ja en mä käsittääkseni oo sun kanssa ollut edes minkäänlaisessa riidassa, joten meillä ei ole mitään sovittavaa. Kunhan nyt toin esille sen minkälaisilla metodeilla sä olet mulle kommunikoinut (en mä koe sua millään tavoin oikeasti uhaksi mun terveydelle). Eli saat sä omana itsenäs tulla paikalle. On vaan kutina et sieltä tulee eri ihminen ku mitä sun foorumiminäs on.

---


Ei sun yrittelystäs huolimatta me ei olla riidoissa käsittääkseni. Mix mä sit uhkailisin sua?

Äh. Nyt luin loppuun. Antaa olla.



Koska se jostain käsittämättömästä syystä kuuluu sun foorumikäyttäytymiseen?

Mutta joo annetaan olla kun tää on tosiaan vähä ku hakattas päitä yhteen.

--
Qualis artifex pereo

Lyra

Posts: 666

#1224 • • Lyra
*
Pahoittelen nyt koko forumin puolesta tätä käyttäytymistä uutta käyttäjää kohtaan, me ei todellakaan haluta et uusia accoja ruetaan lynkkaamaan mitenkään ja ei tods rohkaista siihen.

en kyl ees tajua et mistä toi lähti kun se ip ei edes ole missään vaiheessa sama? vai onko?

Sana on vapaahko (ja vampylla ja aadalla tais ihan kiva keskustelu ollakkin) mutta
tää on kyl nyt taas sellanen ampiaispesä et jengi vois tosiaan nyt mennä jäähylle. niinku joku jo sanokin, pelkkää pään seinään hakkaamistahan toi taas on.

uutta klubitusta odotellessa...
*
Cloud

Posts: 2,162

#1226 • • Cloud Game Freak

Replying to Off topic-jatkot (Jatka täällä siitä mistä jäi jotain hampaankoloon modejen väliintulon kohdalla):

Lyra, 2.11.2009 22:42:
*



uutta klubitusta odotellessa...
*



Ehkä olen pessimisti, mutta meisinki on ollut tätä samaa vuosia.. uusi klubbari tuskin tilannetta muuttaa jos käyttäjät ovat samat.

Tämä pitkälti syynä miksi itse en vaivaudu täällä yleensä enään edes käymään. Jostain sattuman oikusta satuin taas paikalle ja kyllä jo edellinen "typerähkö heittoni" tuohon viitasikin pari sivua aijemmin.

No jaa, ehkä asiat muuttuvat vielä joskus.

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

epicuros

Posts: 7,734

#1227 • • epicuros

Replying to Off topic-jatkot (Jatka täällä siitä mistä jäi jotain hampaankoloon modejen väliintulon kohdalla):

Cloud, 2.11.2009 23:20:
---
Lyra, 2.11.2009 22:42:
*



uutta klubitusta odotellessa...
*

---


Ehkä olen pessimisti, mutta meisinki on ollut tätä samaa vuosia.. uusi klubbari tuskin tilannetta muuttaa jos käyttäjät ovat samat.

Tämä pitkälti syynä miksi itse en vaivaudu täällä yleensä enään edes käymään. Jostain sattuman oikusta satuin taas paikalle ja kyllä jo edellinen "typerähkö heittoni" tuohon viitasikin pari sivua aijemmin.

No jaa, ehkä asiat muuttuvat vielä joskus.



Tai sit ei. Kato nyt mitä ne teki ET:lle toistamiseen >:(


--
Valid criticism does you a favor.

ezzy

Posts: 8,060

#1229 • • ezzy Droid-pappa

Replying to Off topic-jatkot (Jatka täällä siitä mistä jäi jotain hampaankoloon modejen väliintulon kohdalla):

Lyra, 2.11.2009 22:42:
*
Pahoittelen nyt koko forumin puolesta tätä käyttäytymistä uutta käyttäjää kohtaan, me ei todellakaan haluta et uusia accoja ruetaan lynkkaamaan mitenkään ja ei tods rohkaista siihen.

en kyl ees tajua et mistä toi lähti kun se ip ei edes ole missään vaiheessa sama? vai onko?

Sana on vapaahko (ja vampylla ja aadalla tais ihan kiva keskustelu ollakkin) mutta
tää on kyl nyt taas sellanen ampiaispesä et jengi vois tosiaan nyt mennä jäähylle. niinku joku jo sanokin, pelkkää pään seinään hakkaamistahan toi taas on.

uutta klubitusta odotellessa...
*



Sä et VOI olla tosissas, että toi silmän eka postaus olis jotenkin sattumaa :D Mitä helvetin väliä sillä ip-osoitteella ees on, postas sitten vaikka kaverin koneelta tms, mut vittu sattumaa toi ei kyllä tasan ole.
Avatar
#1230 • • Edited Reivaaja Guest

Replying to Off topic-jatkot (Jatka täällä siitä mistä jäi jotain hampaankoloon modejen väliintulon kohdalla):

ezzy, 3.11.2009 10:32:
Sä et VOI olla tosissas, että toi silmän eka postaus olis jotenkin sattumaa :D Mitä helvetin väliä sillä ip-osoitteella ees on, postas sitten vaikka kaverin koneelta tms, mut vittu sattumaa toi ei kyllä tasan ole.



Voi vittu sä kyl vaan loistat päivä päivältä enemmän.

Kokeiles sellasia sanoja kuin; Anteeksi. Ja; Olen pahoillani. Hups. Tein siitä just vaikeempaa.
Arsk4_

Posts: 833

#1231 • • Arsk4_ Lihis
Alkaako taas sama ralli *nauru*

--
:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.GET WASTED!.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:

Avatar
#1232 • • Reivaaja Guest

Replying to Off topic-jatkot (Jatka täällä siitä mistä jäi jotain hampaankoloon modejen väliintulon kohdalla):

Arsk4_, 3.11.2009 10:59:
Alkaako taas sama ralli *nauru*



Käytännössä mulla on jo kaikki mitä mä tarviin osottaakseni raastuvassa olevani oikeassa. Ei puutu kuin aiheutunut haitta, niin keissi olisi täysin läpihuutojuttu.
Tosin ei Suomen klabbarilaiset edes itse usko kotimaansa lakeihin, vaan tempovat jokainen niitä fiilispohjalta.

Mun puolesta vois, mut Jonen kunnianloukkaukset on jo rikkonu kaikkia argumentoinnin sääntöjä ''wikisonnan'' mukaan ja myös Suomen lakia, joten jonkun muun toimesta kiitos.
Jone

Posts: 8,258

#1233 • • Jone Archibald Haddock

Replying to Off topic-jatkot (Jatka täällä siitä mistä jäi jotain hampaankoloon modejen väliintulon kohdalla):

Reivaaja, 3.11.2009 11:10:
Käytännössä mulla on jo kaikki mitä mä tarviin osottaakseni raastuvassa olevani oikeassa. Ei puutu kuin aiheutunut haitta, niin keissi olisi täysin läpihuutojuttu.
Tosin ei Suomen klabbarilaiset edes itse usko kotimaansa lakeihin, vaan tempovat jokainen niitä fiilispohjalta.

Mun puolesta vois, mut Jonen kunnianloukkaukset on jo rikkonu kaikkia argumentoinnin sääntöjä ''wikisonnan'' mukaan ja myös Suomen lakia, joten jonkun muun toimesta kiitos.



Raastuvassa siis mitä ilmeisimmin nähdään. Jään odottamaan haastetta.

-

Onko Reivaajaa lukuunottamatta jollekin vielä epäselvää mistä puhuin eilen puhuessani uhkailuista ja onko näissä puheissa vielä jotain, joka tulisi näyttää toteen?
Avatar
#1234 • • Edited Reivaaja Guest

Replying to Off topic-jatkot (Jatka täällä siitä mistä jäi jotain hampaankoloon modejen väliintulon kohdalla):

Jone, 3.11.2009 11:43:
Raastuvassa siis mitä ilmeisimmin nähdään. Jään odottamaan haastetta.



Ei, ne kykene näyttämään paskanjauhamisesi haittoja toteen. Haitoiksi voidaan lukea esimerkiksi pääsyn evääminen bileisiin ilman ilmeistä syytä 6kk sisällä.

Onko Reivaajaa lukuunottamatta jollekin vielä epäselvää mistä puhuin eilen puhuessani uhkailuista ja onko näissä puheissa vielä jotain, joka tulisi näyttää toteen?



Taas sä vetoat yleisöön joka on tässä tapauksessa aika despoottinen ja tiedät sen itsekkin, joten aika mautonta. Mautonta toi olis joka tapauskessa.

Sä haet tukea koko ajan selkäs takaa, etkö sä pysty olemaan vetämättä meidän väliseen (no eihän tää sun mielestä ole) vänkäämiseen. Käyttäydyt kuin pikkulapsi.
Jone

Posts: 8,258

#1235 • • Jone Archibald Haddock

Replying to Off topic-jatkot (Jatka täällä siitä mistä jäi jotain hampaankoloon modejen väliintulon kohdalla):

Reivaaja, 3.11.2009 11:47:
Ei, ne kykene näyttämään paskanjauhamisesi haittoja toteen. Haitoiksi voidaan lukea esimerkiksi pääsyn evääminen bileisiin ilman ilmeistä syytä 6kk sisällä.



No mitä sä nyt sitten vielä länkytät? Pistä sitä haastetta tulemaan tai ole hiljaa. *hymy*

Reivaaja, 3.11.2009 11:47:
Taas sä vetoat yleisöön joka on tässä tapauksessa aika despoottinen ja tiedät sen itsekkin, joten aika mautonta. Mautonta toi olis joka tapauskessa.



Oh noes. Kysymys ei joka tapauksessa ollut sulle suunnattu, joten sun mielipiteesi siitä ei kiinnosta mua penniäkään.

Meidän puhumiset on tässä tällä forumilla. Hyvää jatkoa ja onnea valitsemallasi tiellä.
Avatar
#1236 • • Edited Reivaaja Guest

Replying to Off topic-jatkot (Jatka täällä siitä mistä jäi jotain hampaankoloon modejen väliintulon kohdalla):

Jone, 3.11.2009 11:51:
No mitä sä nyt sitten vielä länkytät? Pistä sitä haastetta tulemaan tai ole hiljaa.



Sä oot ollu tuomari ja pyöveli ja vetänyt kilpeäsi kiillottaaksesi muita mukaan oman tahtonsa vastaisesti. Nouse vaan lain yläpuolelle, se vahvistaa entisestään kuvaa itsekeskeisyyttäs.

Meidän puhumiset on tässä tällä forumilla. Hyvää jatkoa ja onnea valitsemallasi tiellä.



Hienoa. Tulit järkiisi.
Tapi

Posts: 1,437

#1237 • • Tapi Dreamstate
Sorry off topicin off topic, mut voisko joku kertoo tiivistetysti et mistä tässä kaikessa on kyse? :D
Jussi Soro

Posts: 6,385

#1238 • • Jussi Soro choon!

Replying to Off topic-jatkot (Jatka täällä siitä mistä jäi jotain hampaankoloon modejen väliintulon kohdalla):

Tapi, 3.11.2009 12:26:
Sorry off topicin off topic, mut voisko joku kertoo tiivistetysti et mistä tässä kaikessa on kyse? :D


Aada ja Vampyrella keskusteli luokkaeroista parisuhteessa, Reivaaja tuli kommentoimaan keskustelua, jonka jälkeen threadin loput 10 sivua onkin mennyt vääntäessä siitä, että kuka on eniten perseestä. Vastaan, että kaikki.
lohikarme

Posts: 1,730

#1239 • • lohikarme RitariVittupää

Replying to Off topic-jatkot (Jatka täällä siitä mistä jäi jotain hampaankoloon modejen väliintulon kohdalla):

JussiS, 3.11.2009 12:35:
---
Tapi, 3.11.2009 12:26:
Sorry off topicin off topic, mut voisko joku kertoo tiivistetysti et mistä tässä kaikessa on kyse? :D

---

Aada ja Vampyrella keskusteli luokkaeroista parisuhteessa, Reivaaja tuli kommentoimaan keskustelua, jonka jälkeen threadin loput 10 sivua onkin mennyt vääntäessä siitä, että kuka on eniten perseestä. Vastaan, että kaikki.



Mut Jussi mullapa onki isompi hauis ku sulla!

--
Qualis artifex pereo

Arsk4_

Posts: 833

#1240 • • Arsk4_ Lihis

Replying to Off topic-jatkot (Jatka täällä siitä mistä jäi jotain hampaankoloon modejen väliintulon kohdalla):

lohikarme, 3.11.2009 12:35:
---
JussiS, 3.11.2009 12:35:
---
Tapi, 3.11.2009 12:26:
Sorry off topicin off topic, mut voisko joku kertoo tiivistetysti et mistä tässä kaikessa on kyse? :D

---

Aada ja Vampyrella keskusteli luokkaeroista parisuhteessa, Reivaaja tuli kommentoimaan keskustelua, jonka jälkeen threadin loput 10 sivua onkin mennyt vääntäessä siitä, että kuka on eniten perseestä. Vastaan, että kaikki.

---


Mut Jussi mullapa onki isompi hauis ku sulla!



Mut mun isoveli nostaa ainaki 60kg penkistä!

--
:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.GET WASTED!.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.: