Replying to Off topic-jatkot (Jatka täällä siitä mistä jäi jotain hampaankoloon modejen väliintulon kohdalla):
Reivaaja, 2.11.2009 21:21:
---
lohikarme, 2.11.2009 20:29:
Ja hei jos sä mut joskus nihtisillalla näät ni tuu ihmees pyytää se bisse (käyn päivttäin).. ei mua tartte puukottaa saadakseen jotai juttua aikaseks, enkä mä ite kanna puukkoa :) On vaan kokemusta et foorumkoirat yleensä on sit tuppisuita ku sais sanoo suoraan. Ja tosiaan tää on oikeesti nyt kädenojennus.
---
Muuten ritarillinen teko, mutta toi sun jälkimmäinen postailu ja tilille vaatiminen indikoi muuta. Sovintoa ei tehdä toisen ehdoilla ja sä et huomio sun ehdoissas mua millään tasolla. Mä en oo hyökänny sun kimppuus, vaan pelkästään puolustautunut aktiivisilla, passiivisilla ja (enmuista termiä) aktiivispassiivisilla? metodeilla.
Sun kädenojennusta en suoranaisesti torju, (kuten en yleensä ehkä jotkut on huomannut) ja olen valmis siihen sellaisen konsensuksen kautta, jossa itse olen omana itsenäni olemassa. En alistuneena osapuolena. Sitä ei tässä ketjussa ole mahdollista saavuttaa.
No mutta meidän kohdalla se on selvää et me voidaan hakata päätä vastakkain vaikka hamaan loppuun saakka, eikä kumpikaan alistu. (omaan aika luisen pään itsekin, mutta vuosien saatossa oon oppinu ottamaan muutkin huomioon)
Ja en mä käsittääkseni oo sun kanssa ollut edes minkäänlaisessa riidassa, joten meillä ei ole mitään sovittavaa. Kunhan nyt toin esille sen minkälaisilla metodeilla sä olet mulle kommunikoinut (en mä koe sua millään tavoin oikeasti uhaksi mun terveydelle). Eli saat sä omana itsenäs tulla paikalle. On vaan kutina et sieltä tulee eri ihminen ku mitä sun foorumiminäs on.