Off topic-jatkot (Jatka täällä siitä mistä jäi jotain hampaankoloon modejen väliintulon kohdalla)

1,383 posts, 70 pages, 624,152 views

zara

Posts: 157

#81 • • zara bassotyttö
No huh....miten näin naurettava asia on paisunu tälläseks? Ainakin junkkakemuissa on musta ihan hyvä et naiset pääsee ilmaseks koska muuten niihin ei kauheesti niitä tyttöjä eksyis..eli joku tyttö saattaa sillon muuten vaa tulla mestoille ja innostuu siitä musiikistakin. Enpä oo kuullu kenenkään muun kuin sun Ana olleen näreissään tosta freeformin meiningistä.... mutta joo , sori nyt jos en jaksanut kommentoida jokaista replyä tai miettiä näitä asioita ihan puhki..netti on kuitenkin mulle netti enkä jaksa yleensä näihin keskusteluihin edes puuttua, oisinpa tehnyt sen nytkin...

jatkakaa tappelua asiasta joka lähti muutamasta eurosta...mä meen viettää perjantaita ;)
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#82 • • Aziz Combat Fighter

zara:
No huh....miten näin naurettava asia on paisunu tälläseks? Ainakin junkkakemuissa on musta ihan hyvä et naiset pääsee ilmaseks koska muuten niihin ei kauheesti niitä tyttöjä eksyis..eli joku tyttö saattaa sillon muuten vaa tulla mestoille ja innostuu siitä musiikistakin. Enpä oo kuullu kenenkään muun kuin sun Ana olleen näreissään tosta freeformin meiningistä.... mutta joo , sori nyt jos en jaksanut kommentoida jokaista replyä tai miettiä näitä asioita ihan puhki..netti on kuitenkin mulle netti enkä jaksa yleensä näihin keskusteluihin edes puuttua, oisinpa tehnyt sen nytkin...

jatkakaa tappelua asiasta joka lähti muutamasta eurosta...mä meen viettää perjantaita ;)



En mä ollu siit näreissään. Huomautin vaan. Asiahan ei mua henkilökohtaisesti koske, koska mulla on kyl ollu tähän mennessä aina varaa itseni ja mahollinen seuralaiseni sisään.

Vittu et tää taas henkilöity muhun nihkeenä jätkänä ja kaiken kivan vihaajana. Onkohan mun ilmaisussa jotain pahasti vialla, vai miks tässä kävi näin?

Tarkotus ei ollut dissata mitään muuta kuin eriarvosuutta yhteiskunnallisena ilmiönä, ja niitä pieniä harmittomia asioita jotka joka päivä ylläpitävät sitä.
[Nuclear]

Posts: 5,855

#83 • • [Nuclear] el aprendiz

Ana-5000:
Onkohan mun ilmaisussa jotain pahasti vialla, vai miks tässä kävi näin?


Kyl, tääl pitää olla kasa hymiöitä perässä kunnes viesti menee perille.

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

sapeli

Posts: 11,768

#84 • • sapeli jokukukamikä?

mayah:
---
herby:
'Ketä mies puolista sen luulis haittaavan jos naisilta otetaan vähemmän rahaa sisäänpääsystä? Sehän vain tietää sitä että sinne tulee luultavammin enemmän hameväkeä. Itse ainakin viihdyn ravintolassa/bileissä missä on myös kauniimman sukupuolen edustajia. Eikä se haittaa jos niitä on enemmänkin saapunut paikalle, vaikkakin puoleenhintaan.
---
No tätä mäkin vähän ihmettelen. Jos lipun hinta on normaalisti kaikille se femma, niin keneltä se on pois, jos joku pääsee kolmella eurolla? Tää on vaan tätä, ku pitäis muistaa, et keskuudessamme on näitä suurten periaatteiden ihmisiä ja sen mukaan mennään.



Eikös ole aika montakin paikkaa Helsingissäkin minne pääsee naispuoliset ihmiset ilmaiseksi sisään? Itse ainakin muistelen nähneeni montakin tämmöistä paikkaa (silloin joskus kun en ollut vielä skene *iloinen*) - tosin aika lihatiskilinjaa kaikki. Mutta näihin verrattuna parin euron heitto on taasen aika pientä... *joo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Dementation

Posts: 2,892

#85 • • Dementation wednesday?

Ana-5000:
Vittu et tää taas henkilöity muhun nihkeenä jätkänä ja kaiken kivan vihaajana. Onkohan mun ilmaisussa jotain pahasti vialla, vai miks tässä kävi näin?



Tää on klubitus, ja jostain syystä valtaosalle ihmisistä netti ja varsinkin foorumit on jotenkin täysin eri juttu kuin todellisessa elämässä keskustelu. Syytä en osaa sulle selittää, mutta täällä valtaosa ottaa joko asiat paljon vakavammin kuin IRL, tai sitten suhtautuvat niin, että tämä on netti, täällähän voi sanoa mitä vaan, ei sen tarvitse olla totta... *igor*

Olet varmasti jo huomannut tämän ilmiön...

Kuten eräs yhteinen tuttu joskus puhui, ihmiset ei yksinkertaisesti tunnu ymmärtävän, että vuosikausia, ellei jopa "ikuisesti" nämä heidän jättämänsä viestit voivat seurata heitä ja antaa kanssaihmisille kuvaa siitä, millainen olet ja mitä ajattelet.

Eli teille kaikille ihmisille vihjeeksi:
Älkää aliarvioiko nettiä.

PS. niin tämä kaikkiahan on vain IMHO

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Avatar
#86 • • greenie Guest

zara:
No huh....miten näin naurettava asia on paisunu tälläseks?



LOL, tasa-arvo.


jatkakaa tappelua asiasta joka lähti muutamasta eurosta...mä meen viettää perjantaita ;)



Vai "naisten euro on 80 senttiä" -heitoista? :)

Lauantaita,
Jone

Posts: 8,258

#87 • • Edited Jone Archibald Haddock
Kerrankin tunnustan asettavani itseni pienelle jalustalle.

Mä nimittäin oikeasti tunnen vähintäänkin jonkinlaista älyllistä ja henkistä ylemmyyttä suhteessa sellaisia ihmisiä kohtaan, joiden mielestä väestönosien eriarvoistaminen on hyväksyttävää ja sellaisesta keskustelua "valittamisena." Ottakaa vaikka provona, mutta kyllä mun mielestä pitää jo pikkasen iso pyörä heittää tai hissi jäädä menemättä ylimpiin kerroksiin asti, että luulee tässä nyt olevan kyse kahdesta eurosta eikä mistään muusta.

Jos tossa oli liikaa pitkiä ja vaikea sanoja, niin tämä koko viesti on summattavissa näin:
"Jos olette tässä asiassa eri mieltä kanssasi, niin pidän teitä tyhminä."
Dementation

Posts: 2,892

#88 • • Dementation wednesday?

Jone:
"Jos olette tässä asiassa eri mieltä kanssasi, niin pidän teitä tyhminä."



Kerrankin voin siis olla varma ettet pidä mua tyhmänä. *muhaha*
saavutus tämäkin... *nauru*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Jone

Posts: 8,258

#89 • • Jone Archibald Haddock

Dementation:
Kerrankin voin siis olla varma ettet pidä mua tyhmänä. *muhaha*
saavutus tämäkin... *nauru*



Suht harvoin mä nyt oikeasti ihmisiä tyhminä pidän. *hihu*
Dementation

Posts: 2,892

#90 • • Edited Dementation wednesday?

Jone:
Suht harvoin mä nyt oikeasti ihmisiä tyhminä pidän. *hihu*



Niin, mutta suht harvoin voi silti olla varma asiasta... *vink*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#91 • • Aziz Combat Fighter

Dementation:
---
Jone:
Suht harvoin mä nyt oikeasti ihmisiä tyhminä pidän. *hihu*

---


Niin, mutta suht harvoin voi silti olla varma asiasta... *vink*



No, jos tarkkoja ollaan, Jone ei ilmaissut sitä että pitää kaikkia hänen kanssaan samaa mieltä olevia älykkäinä. Se on hyvin mahdollista että Jone pitää sua tyhmänä jostain muusta syystä. Eli älä oo ihan 100% varma vielä.

...

Itseasiassa mä pidän sua nyt ihan pikkasen tyhmänä kun et ymmärtänyt tota :D
Dementation

Posts: 2,892

#92 • • Dementation wednesday?

Ana-5000:
Itseasiassa mä pidän sua nyt ihan pikkasen tyhmänä kun et ymmärtänyt tota :D



Joo, mahdollisuus on aina olemassa... Mutta eletään sen kanssa.
Ja ei hätää, mä annan Jonelle enemmän krediittiä kuin sulle täällä.
*muhaha*

Hajootko? *vink*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#93 • • Aziz Combat Fighter

Dementation:
---
Ana-5000:
Itseasiassa mä pidän sua nyt ihan pikkasen tyhmänä kun et ymmärtänyt tota :D

---


Joo, mahdollisuus on aina olemassa... Mutta eletään sen kanssa.
Ja ei hätää, mä annan Jonelle enemmän krediittiä kuin sulle täällä.
*muhaha*

Hajootko? *vink*



*itkeskel*
Dementation

Posts: 2,892

#94 • • Dementation wednesday?

Ana-5000:
*itkeskel*



Älä itke, tulee paha mieli mulle *lohduttel*
Kyllä mä susta silti tykkään *hali*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

ee102

Posts: 775

#95 • • ee102 Team Yökukkujat / E102 / ituhippi
Laserpoint 16.4.2005 jatkoa...

reivergirl86, Vähennä hymiöiden käyttöä, ne vähentävät uskottavuutta suuresti!



Offtopic: Ja sun uskottavuuttas vähentää tuo sun nick. *hih* Tollasia nimimerkkejä käytettii paljon sillon 12-vuotiaana eri yhteyksissä, siis että oli muka joku hienonkuuloinen alku, sit -girl-pääte ja päälle vielä vuosi, jolloin on syntyny. En sinuna menis tollasen nickin omaavana toista morkkaamaan uskottavuuteen liittyvissä asioissa, varsinki ku on kyseessä noinki vähäpätöinen asia ku hymiöiden käyttö.

Mutta mulle toisaalta ihan sama kyllä, vaikka sulla on tollanen nick - ei siinä mitään. Tuntuu vaan oudolta sit, että meet huomauttelee toisille jostain hymiöiden käytöstä. *ding*
sts

Posts: 7,969

#96 • • sts Sama pyynti aitta!

ee102, 17.4.2005 16:47:
Laserpoint 16.4.2005 jatkoa...


---
reivergirl86, Vähennä hymiöiden käyttöä, ne vähentävät uskottavuutta suuresti!
---


Offtopic: Ja sun uskottavuuttas vähentää tuo sun nick. *hih* Tollasia nimimerkkejä käytettii paljon sillon 12-vuotiaana eri yhteyksissä, siis että oli muka joku hienonkuuloinen alku, sit -girl-pääte ja päälle vielä vuosi, jolloin on syntyny. En sinuna menis tollasen nickin omaavana toista morkkaamaan uskottavuuteen liittyvissä asioissa, varsinki ku on kyseessä noinki vähäpätöinen asia ku hymiöiden käyttö.

Mutta mulle toisaalta ihan sama kyllä, vaikka sulla on tollanen nick - ei siinä mitään. Tuntuu vaan oudolta sit, että meet huomauttelee toisille jostain hymiöiden käytöstä. *ding*



Yhyy astuko joku nexuksen muroihin?
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#97 • • Aziz Combat Fighter
on tää ny perkele aikamoinen tää maailman meno ku "reivergirl86" alkaa tilittämään 'uskottavuudesta' klubituksella :D

You go girl!
Saara

Posts: 1,954

#98 • • Saara #2970

ee102, 17.4.2005 16:47:
Offtopic: Ja sun uskottavuuttas vähentää tuo sun nick. *hih* Tollasia nimimerkkejä käytettii paljon sillon 12-vuotiaana eri yhteyksissä, siis että oli muka joku hienonkuuloinen alku, sit -girl-pääte ja päälle vielä vuosi, jolloin on syntyny. En sinuna menis tollasen nickin omaavana toista morkkaamaan uskottavuuteen liittyvissä asioissa, varsinki ku on kyseessä noinki vähäpätöinen asia ku hymiöiden käyttö.



Aiheeseen liittyen, olisin mäkin muuten tääl nickil vaaleansininenihqkixuplurenkeli jossei se olisi niin pitkä.

Älä ota sitä vakavasti.

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

o_°

Posts: 224

#99 • • o_°

Jone, 18.8.2005 10:28:
---
:D, 18.8.2005 09:46:
Missäs päin Suomessa pääsee harjoittelemaan tappamista *ding*

---


ot:
Missä joukkoyksikössä oot palvellut jos siellä opetettiin vastustamaan vihollista puhumalla niille järkeä? Haluun tietää siks että mulle ei kukaan kertonut et sellasiakin mestoja on vaikka se olis ollut ehdottomasti enemmän mun juttuni kuin pyssyleikit.

[pieni]...ja tällähän ei sitten todellakaan ole mitään tekemistä topicin kanssa. Jos aiheesta pitää jatkaa, niin ehdotan tätä topicia.[/pieni]



Joh eli hra Jonella meni nyt pikkasen ohi vissiin...pyssyleikithän ne ovatkin tappamisen opettelua. Se että ammut janttereita tai maalitauluja kieroilla rk-62:lla on IMO aika kaukana tappamisen harjoittelusta. Vähintään yhtä kaukana kuin lasten pyssyleikit metsässä tai nörtin terrorismi/antiterrorismi simulaatiot tietokoneella.

Ja et voi tosissasi väittää että sinun joukkoyksikössäsi ei muuta tehty kuin heiluttiin pyssyillä. Puhetyylistä päätellen olet vähintään reservin alikersantti, joten johtamiskoulutustakin on väkisinkin tarttunut mukaan.

Ja ihan vinkkinä, jos ei halua opetella "tappamaan" armeijan voi suorittaa aseettomana palveluna. Ja vielä lopuksi: IMO tappamaan voi oppia vain tappamalla, muuten on jotain vikaa päässä!
Epailija

Posts: 5,636

#100 • • Epailija Physicist, 2nd class.

:D, 18.8.2005 10:54:
Ja ihan vinkkinä, jos ei halua opetella "tappamaan" armeijan voi suorittaa aseettomana palveluna. Ja vielä lopuksi: IMO tappamaan voi oppia vain tappamalla, muuten on jotain vikaa päässä!



Eli ihminen ei opettele tappamaan, jos hän opettelee keinoja tappaa joku? Saatat kuulua vähemmistöön tämän mielipiteesi kanssa - ei niin, että sillä oikeasti olisi väliä. Ilmeisesti lasket mukaan vain tuon psykologisen puolen tappamisessa eli tappamaan opettellaan siten, että opettelee ylittämään sen kynnyksen, mikä useimmilla ihmisillä tappamisen suhteen on. Lisäksi oletat ilmeisesti, että tämän voi oppia vain ylittämällä tuon kynnyksen käytännössä. Tämä ei IMO pidä paikkaansa. Kyseistä kynnystä voi todennäköisesti mielikuvaharjoittelullakin tarvittaessa ainakin alentaa ja joissain tapauksissa sen voinee poistaa kokonaan. En kuitenkaan mene väittämään, että SA ainakin jälkimmäisessä "hoitaisi hommaa kotiin".

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous