jatkakaa tappelua asiasta joka lähti muutamasta eurosta...mä meen viettää perjantaita ;)
1,383 posts, 70 pages, 650,299 views
zara:
No huh....miten näin naurettava asia on paisunu tälläseks? Ainakin junkkakemuissa on musta ihan hyvä et naiset pääsee ilmaseks koska muuten niihin ei kauheesti niitä tyttöjä eksyis..eli joku tyttö saattaa sillon muuten vaa tulla mestoille ja innostuu siitä musiikistakin. Enpä oo kuullu kenenkään muun kuin sun Ana olleen näreissään tosta freeformin meiningistä.... mutta joo , sori nyt jos en jaksanut kommentoida jokaista replyä tai miettiä näitä asioita ihan puhki..netti on kuitenkin mulle netti enkä jaksa yleensä näihin keskusteluihin edes puuttua, oisinpa tehnyt sen nytkin...
jatkakaa tappelua asiasta joka lähti muutamasta eurosta...mä meen viettää perjantaita ;)
mayah:
---
herby:
'Ketä mies puolista sen luulis haittaavan jos naisilta otetaan vähemmän rahaa sisäänpääsystä? Sehän vain tietää sitä että sinne tulee luultavammin enemmän hameväkeä. Itse ainakin viihdyn ravintolassa/bileissä missä on myös kauniimman sukupuolen edustajia. Eikä se haittaa jos niitä on enemmänkin saapunut paikalle, vaikkakin puoleenhintaan.
---
No tätä mäkin vähän ihmettelen. Jos lipun hinta on normaalisti kaikille se femma, niin keneltä se on pois, jos joku pääsee kolmella eurolla? Tää on vaan tätä, ku pitäis muistaa, et keskuudessamme on näitä suurten periaatteiden ihmisiä ja sen mukaan mennään.
Ana-5000:
Vittu et tää taas henkilöity muhun nihkeenä jätkänä ja kaiken kivan vihaajana. Onkohan mun ilmaisussa jotain pahasti vialla, vai miks tässä kävi näin?
zara:
No huh....miten näin naurettava asia on paisunu tälläseks?
Jone:
"Jos olette tässä asiassa eri mieltä kanssasi, niin pidän teitä tyhminä."
Jone:
Suht harvoin mä nyt oikeasti ihmisiä tyhminä pidän.
Dementation:
---
Jone:
Suht harvoin mä nyt oikeasti ihmisiä tyhminä pidän.
---
Niin, mutta suht harvoin voi silti olla varma asiasta...
Ana-5000:
Itseasiassa mä pidän sua nyt ihan pikkasen tyhmänä kun et ymmärtänyt tota :D
Dementation:
---
Ana-5000:
Itseasiassa mä pidän sua nyt ihan pikkasen tyhmänä kun et ymmärtänyt tota :D
---
Joo, mahdollisuus on aina olemassa... Mutta eletään sen kanssa.
Ja ei hätää, mä annan Jonelle enemmän krediittiä kuin sulle täällä.
*muhaha*
Hajootko?
Ana-5000:
*itkeskel*
reivergirl86, Vähennä hymiöiden käyttöä, ne vähentävät uskottavuutta suuresti!
ee102, 17.4.2005 16:47:
Laserpoint 16.4.2005 jatkoa...
---
reivergirl86, Vähennä hymiöiden käyttöä, ne vähentävät uskottavuutta suuresti!
---
Offtopic: Ja sun uskottavuuttas vähentää tuo sun nick. Tollasia nimimerkkejä käytettii paljon sillon 12-vuotiaana eri yhteyksissä, siis että oli muka joku hienonkuuloinen alku, sit -girl-pääte ja päälle vielä vuosi, jolloin on syntyny. En sinuna menis tollasen nickin omaavana toista morkkaamaan uskottavuuteen liittyvissä asioissa, varsinki ku on kyseessä noinki vähäpätöinen asia ku hymiöiden käyttö.
Mutta mulle toisaalta ihan sama kyllä, vaikka sulla on tollanen nick - ei siinä mitään. Tuntuu vaan oudolta sit, että meet huomauttelee toisille jostain hymiöiden käytöstä.
ee102, 17.4.2005 16:47:
Offtopic: Ja sun uskottavuuttas vähentää tuo sun nick. Tollasia nimimerkkejä käytettii paljon sillon 12-vuotiaana eri yhteyksissä, siis että oli muka joku hienonkuuloinen alku, sit -girl-pääte ja päälle vielä vuosi, jolloin on syntyny. En sinuna menis tollasen nickin omaavana toista morkkaamaan uskottavuuteen liittyvissä asioissa, varsinki ku on kyseessä noinki vähäpätöinen asia ku hymiöiden käyttö.
Jone, 18.8.2005 10:28:
---
:D, 18.8.2005 09:46:
Missäs päin Suomessa pääsee harjoittelemaan tappamista
---
ot:
Missä joukkoyksikössä oot palvellut jos siellä opetettiin vastustamaan vihollista puhumalla niille järkeä? Haluun tietää siks että mulle ei kukaan kertonut et sellasiakin mestoja on vaikka se olis ollut ehdottomasti enemmän mun juttuni kuin pyssyleikit.
[pieni]...ja tällähän ei sitten todellakaan ole mitään tekemistä topicin kanssa. Jos aiheesta pitää jatkaa, niin ehdotan tätä topicia.[/pieni]
:D, 18.8.2005 10:54:
Ja ihan vinkkinä, jos ei halua opetella "tappamaan" armeijan voi suorittaa aseettomana palveluna. Ja vielä lopuksi: IMO tappamaan voi oppia vain tappamalla, muuten on jotain vikaa päässä!