boy-cut:
urpoilusi on todella säälittävää
Niin sen täytyy olla koska sä sanot niin.
boy-cut:
täytät nettiaddiktiivin tunnusmerkit
Että ihan
addiktiivin? Voi pyhä sylvi, opettele nyt edes suomea.
Nettiaddiktia mahdollisesti tarkoitit? Joo, sellainen olen aivan varmasti. Mä teen töitä IT-alalla ja opiskelen sitä samaa skeidaa, joten oon webbiyhteyden päässä vuorokaudesta n. 12 tuntia.
boy-cut:
ja yrität leikkiä poliisia saitilla joka ei todellakaan kuulu vastuualueellesi
Mitä sä nyt höpiset?
boy-cut:
harmi että äänestys topicista poistettiin kommenttisi sillä siitä olisi nähnyt että vahdit minne olin kirjoittanut, oma vastauksesi tuli siihen 2 minuutin päästä
ja kun offtopic kommenttisi poistettiin niin jatkat vihaasi täällä
ignoressa olet ihan syystä
Edelleen, WTF? "Mun kommenttini poistettiin?" Ei kyl poistettu, vaan tuhosin oman tyhmän viestini väärästä paikasta kirjoittaakseni sen fiksummassa muodossa sääntökeskustelun puolelle. Pitäiskö mun nyt itkeä ja pierrä verta jos olet laittanut mut ignoreen?
boy-cut:
olet loggaantunut klubbariin 4.11.02 ja käynyt siellä noin 2750 kertaa, se tarkoittaa about 3-4 krt päivässä
nappi tuloksesi 86640 myös antaa osviittaa että roikut täällä ja paljon
viestejä on tullut 3467 eli 4-5 päivässä ja kommentteja 2026 eli 2-3 päivässä
Kiitos tästä. Epäilikö joku etten roikkuisi Klubbarilla paljon? Kuten yllä mainitsin, olen webbiyhteyden päässä keskimääräisenä päivänä 12 tuntia.
boy-cut:
olet myös kirjoittanut että opiskelet ja käyt töissä, käteen jää n.200e kkssa ja asut vanhempiesi omistamassa asunnossa maksamatta vuokraa
varmasti ahdistaa olla sinä, asua vanhempien siivellä (joskus jopa avovaimosi rahoilla kuten itse olet kirjoittanut), elellä pikkurahalla pienellä paikkakunnalla ja olla niin sidoksissa klubituksen maailmaan että koet sen olevan jotenkin sinun vastuulla mitä tänne kukin kirjoittelee
Tästä sen sijaan en kiitä. Onnittelen tosin suunnattoman kypsästä käytöksestä, mutta kehoitan kuitenkin duunaamaan henkilökohtaisuuksiin menevät spekulaatiot vaikka täällä "off topic"-topicissa.
Vanhempieni asunnossa asun ilmaiseksi seuraavasta kahdesta syystä:
- Mun vanhemmillani on varaa siihen. Oon tosi pahoillani jos omasi ovat persaukisia, mutta se ei ole mun tai mun vanhempieni vika, vaan jos jonkun niin ihan sun ja omiesi. Vanhempamme eivät kuitenkaan käsittääkseni liity koko asiaan millään tavalla ja mun vanhempieni vetäminen keskusteluun / heidän halventamisensa on yksi niistä asioista, joita en sulata millään tasolla.
- Valtio antaa opiskelijoille asumistukea parisataa euroa kuussa, mutta sitä eivät saa vanhempiensa omistamassa asunnossa asuvat - maksoivat nämä sitten vuokraa tai eivät. Maksaisin siis vuokraa asunnostani siinä missä kuka tahansa muukin opiskelija jos saisin valtiolta siihen sen tuen, jonka periaatteessa kaikki meistä ovat oikeutettuja saamaan.
Opiskelen, mutta en
käy töissä. Teen kyllä paljon töitä, mutta tässä kotona, oman päätteeni ääressä. Se, että mä valitsen tehdä sellaisia hommia, joiden tuotoksista sinäkin pääset nauttimaan ja nostaa siitä liian pientä palkkaa, on oma henkilökohtainen valintani. Vieläpä sellainen valinta, että mulla on kuin onkin varaa siihen. Mitä tulee rakkaan avovaimoni rahoilla elämiseen, niistä mistähän sä olet tällaisen kuvan saanut? Siitä kirjoittaminen oli osaltasi täyttä tuubaa. Silloin kun Annella ei ole fyffeä ja mulla on, niin varsin luonnollista että eletään mun rahoillani - kuten myös toisinpäin. Kyseessä on symbioosi, ei loisiminen.
Elän pikkupaikkakunnalla, eli Keravalla, tasan siksi että haluan elää täällä. Mä olen elänyt pikkupaikkakunnilla tässä 20km säteellä koko elämäni tähän asti ja jos saan valita, niin jopa kuolen ja tulen kuopatuksi tähän keski-uudellemaalle. Ei ole niinkuin en voisi muuttaa pois täältä, mutta mulla ei ole mitään järjetöntä tarvetta muuttaa esim. Berliiniin voidakseni kertoa kaikille asuvani siellä. Sellainen olis musta surullista ja säälittävää.
Jos mua joku ahdistaa, niin sun kaltaiset dillet, joilla on varaa tulla nokka pystyssä avautumaan näkemättä mitään vikaa omassa käytöksessään.
boy-cut:
vihoittelusi random klubbarin käyttäjiä kohtaan ymmärrän täysin, onhan oman vihan kanavointi helpompaa niitä kohtaan ketä ei ole koskaan tavannut
toivon että korjaat käytöstäsi, oman etusi ja tämän foorumin käyttöjien vuoksi
Kumman käytöksen koet epäkorrektimmaksi esim. näiden viimeisten postaustemme suhteen, omasi vai mun?
Haluaisin myös mielelläni kuulla vastauksesi tohon tätä edellisen postaukseni kohtaan, jossa mainitsin sun tietäneen kuvan kolme ottajan siinä vaiheessa kun aloit avautumaan ko. kuvasta ja kirjoittelit "tosi ovelasti", että "saapa nähdä kuka tonkin kuvan on ottanut." Väität ettei kuvien takana olevien nimiä ole vielä julkistettu, mutta kuitenkin sinun tyttöystävällesi oli toimitettu listaus niistä juuri ennen sitä kuin postasit postauksesi asiasta. Kusetat siis härskisti väittäessäsi ettet tiennyt siinä vaiheessa kenestä puhuit.
in your ass vaan tällaisilla kirjoituksilla - turha tuoda tykkejä rajalle ja heiluttaa samalla valkoista lippua, koska siinä on joku skidi ristiriita messissä.