Off topic-jatkot (Jatka täällä siitä mistä jäi jotain hampaankoloon modejen väliintulon kohdalla)

1,383 posts, 70 pages, 623,229 views

jUSSi

Posts: 1,377

#41 • • jUSSi äkäinen vanhus

mekaanikko:
---
ezzy:
http://www.deftit.com/misc/soumiii!!!.txt
---
Tämä analogia ei toimi, monestakin syystä.



Ihanaa, että joku jaksoi kumota kyseisen propagandalapun järjellä. On pitänyt tehdä tuo itsekkin monesti, mutta en vain ole saanut aikaan :)

Mikä vittu siinä on, että ihmiset luulee verojen poistamisen olevan tie autuuteen ja rikkauteen? Verojen kohdalla törmää usein kaikkein mustavalkoisimpiin ajatusmaailmoihin.
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#42 • • Aziz Combat Fighter

jUSSi:
---
mekaanikko:
---
ezzy:
http://www.deftit.com/misc/soumiii!!!.txt
---
Tämä analogia ei toimi, monestakin syystä.
---


Ihanaa, että joku jaksoi kumota kyseisen propagandalapun järjellä. On pitänyt tehdä tuo itsekkin monesti, mutta en vain ole saanut aikaan :)

Mikä vittu siinä on, että ihmiset luulee verojen poistamisen olevan tie autuuteen ja rikkauteen? Verojen kohdalla törmää usein kaikkein mustavalkoisimpiin ajatusmaailmoihin.



Waude, ai tilastot valehtelis? Ei kai sentään... *vink*
Avatar
#43 • • astaroth Guest

PsyDog:
Yleistin koska en tykkä niistä...


Mix?

PS. Miksi sä niin kovasti homoja puolustat?


Viimeksi kuulemani mukaan olemme tasa-arvoisia.

Tuollainen tiettyyn ryhmään kohdistettu perusteeton viha on mielestäni vastenmielistä. Mitä niin pahaa kaikki homot ovat sinua kohtaan tehneet, että heitä kaikkia pitää inhota? Et sitten ajatellut, että se sattui olemaan yksi hyvin typerästi käyttäytyvä mies, joka sattui olemaan homo. Idiootteja löytyy ihan hetero- ja bi-seksuaalienkin puolelta. Vai onko vieläkin mahdotonta vaan käsittää, että samaa sukupuolta olevat voivat tykätä toisistaan enemmän, kuin kavereina. Toivon ainakin, ettet ole niitä hemmoja, jotka ajattelevat: "Joo, siis homothan o niiq iha perseest, mut lesbotmuijat on niin tosi jeeees!!111!"
ee102

Posts: 775

#44 • • Edited ee102 Team Yökukkujat / E102 / ituhippi

Astaroth:
Idiootteja löytyy ihan hetero- ja bi-seksuaalienkin puolelta.



*joo* Todellakin. Seurasin keskustelua tuossa Illumination 5.2. topicin puolella. Itseäni eivät siellä homot / lesbot häirinneet. Perusbaareissa sen sijaan yleensä häiritsevät känniset miehet. Hyvin pieneltä osin ymmärrän PsyDogia tässä asiassa, tosin omalla kohdallani känniset miehet tulevat ahdistelemaan hiukan useammissa tilanteissa kuin jos olisin miehen asemassa. (*iihhih*) Minun mielestäni homojen / lesbojen ahdistelu ei tee tilanteesta itse asiassa sen tukalampaa kuin jos ahdistelija olisi hetero. *ding* Itse olen meinannut joutua miehen ahdistelemana varsin alakynteen, ja hyvähän siinä sitten naisena on olla. Kerran on tullut lesbo / bi-nainen ahdistelemaan, mutta hänestä pääsi kyllä eroon kun lähti vaan tilanteesta omille teilleen eikä huomioinut naista ollenkaan. Voihan tarvittaessa myös sanoa pari valittua sanaa eikä siitä sen kummempaa sitten yleensä. Mielestäni lesbojen, homojen ja biseksuaalien kuuluu olla tasa-arvoasemassa meidän, heteroiden, kanssa.
psydog

Posts: 4,536

#45 • • Edited psydog I’ve seen the Promised Land!
En jaksaa aiheesta enään keskustella. Tää on aika typerä muutenkin. Se homo sai mitä ansaitsi ja piste. Kaikilla omat mielipiteet asiasta. Niillä jotka tilannetta eivät nähneet voi olla erillainen mielipide, en syytä niitä siitä.Enkä keskustele aiheesta enään.


PS. Ei mua homot haittaa, mutta käyttäytyä pitää pystyä normaalisti. Ja By The Way niillä on aika kiva baari se "Becksu"

PPS. Myönnän että liiottelin siinä että yleistin asiaa
Avatar
#46 • • astaroth Guest

PsyDog:
En jaksaa aiheesta enään keskustella. Tää on aika typerä muutenkin. Se homo sai mitä ansaitsi ja piste. Kaikilla omat mielipiteet asiasta. Niillä jotka tilannetta eivät nähneet voi olla erillainen mielipide, en syytä niitä siitä.Enkä keskustele aiheesta enään.


Kuin sattumalta aiheesta on äskettäin alkanut keskustelu täällä:

http://www.klubitus.org/forum_aihe.php?id=35494

PPS. Myönnän että liiottelin siinä että yleistin asiaa


Propsit tästä. Harvalla on selkärankaa myöntää erehtyneensä.
tumpsi

Posts: 2,553

#48 • • tumpsi rekisteröitymätön

PsyDog:
En minä väkivaltainen ole, enkä koskaan ollut. Tällä kerta vaan kävi näin.


(c) Tony Halme ku vaimoonsa ampu?
psydog

Posts: 4,536

#49 • • psydog I’ve seen the Promised Land!

tumpsi:
(c) Tony Halme ku vaimoonsa ampu?



*hymy*
blender

Posts: 2,552

#50 • • blender Arcade | KAIKU

tumpsi:
---
PsyDog:
En minä väkivaltainen ole, enkä koskaan ollut. Tällä kerta vaan kävi näin.

---

(c) Tony Halme ku vaimoonsa ampu?



*nauru*
Epailija

Posts: 5,636

#51 • • Epailija Physicist, 2nd class.

m_a:
Tiede ei välttämättä selitä kaikkea loogisesti, eivätkä käyttäytymistieteet voi välttämättä koskaan selittää kaikkea lopullisesti. Kyllä, olen lukenut 20ovarin verran psykologiaa. Ja kyllä, on mahdollista ettei tiede ole oikeassa. Varsinkaan psykologia. Asiat eivät ole sitä miltä ne näyttävät olevan.



Oh, jopa 20 ov. ^^ Pidä nyt kuitenkin mielessä, etteivät kaikki tieteet ole tarkkuudeltaan ja toimintaperiaatteiltaan ihan samanlaisia. Fysiikka, psykologia, matematiikka, biologia, käyttäytymistieteet ja taloustieteet eivät ole tieteinä kaikki samalla lähtöviivalla.

Sitten vielä tuosta sanasta teoria, jota käytit aiemmin "Luonnollinen, luonnoton..."-threadissa sen arkikielisessä tarkoituksessa, joka viittaa lähinnä hypoteeseihin ja arvailuun. Tieteellinen teoria ei kuitenkaan ole vain hypoteesi tai sivistynyt arvaus, vaan omaa usein vankan empiirisen pohjan ja jos pohja on erityisen vankka, voidaan teoria nimetä uudestaan luonnonlaiksi. Suhteellisuusteoria on siis aivan erilaatuinen teoria kuin nämä "mulla olis tämmöinen teoria mitä Bushin uudelleenvalintaa koskien"-arvailut.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Juhgu

Posts: 7,921

#52 • • Juhgu Virnistelijä

Epailija:
---
Oh, jopa 20 ov. ^^



En edes tiedä, mistä puhutte, mutta kyllä 20ov (~800 tuntia opiskelua) antaa jo jotain pohjaa, jota forumikinastelijoilla ei yleensä ole.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Epailija

Posts: 5,636

#53 • • Edited Epailija Physicist, 2nd class.

Juhgu:
En edes tiedä, mistä puhutte, mutta kyllä 20ov (~800 tuntia opiskelua) antaa jo jotain pohjaa, jota forumikinastelijoilla ei yleensä ole.



Se _voi_ antaa, mutta 20 ov ei ole mikään tae järin suuresta tietomäärästä tai edes minkäänlaisesta ylimääräisestä tietopohjasta tuota nimenomaista kiistakapulaa (lapsen kehitys ja oppiminen) koskien. Kyse on vain luvusta, jolla on helppo yrittää päteä, vaikka todellisuudessa henkilö on voinut jo ensinnäkin unohtaa lähes kaiken noilla kursseilla oppimansa ja toisekseen lukea ihan muita kursseja kuin niitä, jotka liittyvät keskusteluun.

Olen minäkin lukenut fysiikkaa 121 ov. ja täällä Ruotsissa 20 pinnaa siihen päälle, mutta en minä silti lähtisi noita lukuja kehiin heittämään, jos keskustelu sattuisi koskemaan vaikkapa mannerlaattojen liikkeitä. Siinä keskustelussa mahdollista hyötyä on lähinnä yhdestä käymästäni kurssista - geofysiikan perusteet - jonka laajuus on huimat 3 ov. Niin ja tosiaan, ulkomuistista olisi siitäkään aiheesta paha lähteä kättä vääntämään kovin pitkälle. Kun sana laattatektoniikka iskisi ruudulle, pitäisi wanha oppikirja kaivaa todennäköisesti hyllystä esiin.

Edit: Ilmaisuvirhe. 121 ov opintoja pääaineena fysiikka. Tästä n. 40 ov on matikkaa ja valtaosa lopusta fysiikkaa ja teoreettista fysiikkaa (joista osa taas on käytännössä matematiikkaa tahi vastaavaa). Pinnoista - joilla voi sitten Suomessa yrittää hyväksilukea kursseja - toistaiseksi jokainen on taasen fysiikkan piiristä hankittu.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

siveys

Posts: 2,492

#54 • • siveys lovely

Juhgu:
En edes tiedä, mistä puhutte, mutta kyllä 20ov (~800 tuntia opiskelua) antaa jo jotain pohjaa, jota forumikinastelijoilla ei yleensä ole.


Voin sanoa 130+ ov yliopisto-opintojen ja yliopistossa hetken aikaa assistenttina toimimisen perusteella, että opintoviikko on kertoo just tasan sitä, että sulla on merkintä paperissa. Se ei kerro yhtään mitään ihmisen todellisesta osaamisesta.

Opintoviikkoja voi saada yhden illan pänttäämällä ilman, että on jäsentänyt pätkääkään kurssin aiheena olleesta tiedosta omaan maailmankuvaan niin, että sillä olisi mitään merkitystä.

Kuten Kaitsu jo mainitsikin - 20 ov:n opiskeleminen antaa sulle mahdollisuuden päästä tiedon äärelle ja mahdollisuuden jopa saada ohjausta näiden tietojen ymmärtämiseen, mutta se ei tarkoita sitä, että 20 ov suorittanut ihminen olisi varmasti käyttänyt näitä mahdollisuuksia ja olisi 20 ov suoritettuaan tällä alueella yhtään sen fiksumpi kuin joku joka on omasta mielenkiinnosta tuskinut näitä asioita ja oikeasti sisäistänyt lukemaansa osaksi omaa maailmankuvaansa.

Kyllä sitä ihan oikeasti tekee välillä mieli jossain täysin banaalissa keskustelussa vedota siihen, että "elä sä hei sano mulle vastaan logiikasta tai psykologiasta - kyllä mä tiedän kun mulla on hyvällä arvosanalla suoritettu cumu kasvatuspsykologiasta, 50+ opintoviikkoa yliopistomatikkaa takana", mutta ei se ole oikeasti yhtään minkään arvoinen argumentti.

Opintoviikot - tai edes tutkinto - ei ole tae osaamisesta tai varsinkaan ymmärtämisestä.
Gnizhak

Posts: 701

#55 • • Gnizhak iku

boy-cut:
Jone

urpoilusi on todella säälittävää
täytät nettiaddiktiivin tunnusmerkit ja yrität leikkiä poliisia saitilla joka ei todellakaan kuulu vastuualueellesi
harmi että äänestys topicista poistettiin kommenttisi sillä siitä olisi nähnyt että vahdit minne olin kirjoittanut, oma vastauksesi tuli siihen 2 minuutin päästä
ja kun offtopic kommenttisi poistettiin niin jatkat vihaasi täällä
ignoressa olet ihan syystä

olet loggaantunut klubbariin 4.11.02 ja käynyt siellä noin 2750 kertaa, se tarkoittaa about 3-4 krt päivässä
nappi tuloksesi 86640 myös antaa osviittaa että roikut täällä ja paljon
viestejä on tullut 3467 eli 4-5 päivässä ja kommentteja 2026 eli 2-3 päivässä
olet myös kirjoittanut että opiskelet ja käyt töissä, käteen jää n.200e kkssa ja asut vanhempiesi omistamassa asunnossa maksamatta vuokraa
varmasti ahdistaa olla sinä, asua vanhempien siivellä (joskus jopa avovaimosi rahoilla kuten itse olet kirjoittanut), elellä pikkurahalla pienellä paikkakunnalla ja olla niin sidoksissa klubituksen maailmaan että koet sen olevan jotenkin sinun vastuulla mitä tänne kukin kirjoittelee

vihoittelusi random klubbarin käyttäjiä kohtaan ymmärrän täysin, onhan oman vihan kanavointi helpompaa niitä kohtaan ketä ei ole koskaan tavannut

toivon että korjaat käytöstäsi, oman etusi ja tämän foorumin käyttöjien vuoksi

*piis*


Vaikkei asia nyt oikeesti millään tavalla mulle kuulu, mutta onhan tuommonen käytös aika suhteettoman törkeetä. Kaikkia käytöskonseksuksia halveksuen käännät kaikki asiat henkilökohtaisuuksiksi. Haukuit muutamia teoksia kuvausthreadissa, ja nyt hyökkäät suoraan Jonen nettipersoonaan vahdaten kuinka useasti hän käyttää klubbaria päivässä ja tekemällä sitä kautta hyvinkin hyökkääviä, ellei jopa loukkaavia, kirjotuksia sen perusteella mistä olet onnistunut kaivamaan pintaraapaisun.
(vähäisten) Kokemuksieni pohjalta voin sanoa että Jone livenä on varsin säyseä ilmestys, kun taas klubbarissa kirjotuksista saa vaikutelman että mies olisi kovinkin aggresssiivinen, se on ehkä enemmän kirjotustyylistä kiinni. Jone kuitenkin imo on pysynyt sen asialinjan hienon rajan sisäpuolella, nuo kaks postausta sulta menee reippaasti sen rajan yli.

Eli ihan munkin mielenrauhaan, jätetään ne henkilökohtasuudet oikeesti sinne kasvotusten maailmaan, eikä lähetä tekemään tämmösten postausten perusteella mitään loukkauksia. Jos olisin itse ko. boardin moderaattori ja moderointilinja olisi tiukempi. Minä olisin jakamassa tällaisesta käytöksestä jonkinasteista jäähyä.

--
Don't Just Stand There

Jone

Posts: 8,258

#56 • • Edited Jone Archibald Haddock

boy-cut:
urpoilusi on todella säälittävää



Niin sen täytyy olla koska sä sanot niin.

boy-cut:
täytät nettiaddiktiivin tunnusmerkit



Että ihan addiktiivin? Voi pyhä sylvi, opettele nyt edes suomea. *nauru*

Nettiaddiktia mahdollisesti tarkoitit? Joo, sellainen olen aivan varmasti. Mä teen töitä IT-alalla ja opiskelen sitä samaa skeidaa, joten oon webbiyhteyden päässä vuorokaudesta n. 12 tuntia.

boy-cut:
ja yrität leikkiä poliisia saitilla joka ei todellakaan kuulu vastuualueellesi



Mitä sä nyt höpiset?

boy-cut:
harmi että äänestys topicista poistettiin kommenttisi sillä siitä olisi nähnyt että vahdit minne olin kirjoittanut, oma vastauksesi tuli siihen 2 minuutin päästä
ja kun offtopic kommenttisi poistettiin niin jatkat vihaasi täällä
ignoressa olet ihan syystä



Edelleen, WTF? "Mun kommenttini poistettiin?" Ei kyl poistettu, vaan tuhosin oman tyhmän viestini väärästä paikasta kirjoittaakseni sen fiksummassa muodossa sääntökeskustelun puolelle. Pitäiskö mun nyt itkeä ja pierrä verta jos olet laittanut mut ignoreen?

boy-cut:
olet loggaantunut klubbariin 4.11.02 ja käynyt siellä noin 2750 kertaa, se tarkoittaa about 3-4 krt päivässä
nappi tuloksesi 86640 myös antaa osviittaa että roikut täällä ja paljon
viestejä on tullut 3467 eli 4-5 päivässä ja kommentteja 2026 eli 2-3 päivässä



Kiitos tästä. Epäilikö joku etten roikkuisi Klubbarilla paljon? Kuten yllä mainitsin, olen webbiyhteyden päässä keskimääräisenä päivänä 12 tuntia.

boy-cut:
olet myös kirjoittanut että opiskelet ja käyt töissä, käteen jää n.200e kkssa ja asut vanhempiesi omistamassa asunnossa maksamatta vuokraa
varmasti ahdistaa olla sinä, asua vanhempien siivellä (joskus jopa avovaimosi rahoilla kuten itse olet kirjoittanut), elellä pikkurahalla pienellä paikkakunnalla ja olla niin sidoksissa klubituksen maailmaan että koet sen olevan jotenkin sinun vastuulla mitä tänne kukin kirjoittelee



Tästä sen sijaan en kiitä. Onnittelen tosin suunnattoman kypsästä käytöksestä, mutta kehoitan kuitenkin duunaamaan henkilökohtaisuuksiin menevät spekulaatiot vaikka täällä "off topic"-topicissa.

Vanhempieni asunnossa asun ilmaiseksi seuraavasta kahdesta syystä:
- Mun vanhemmillani on varaa siihen. Oon tosi pahoillani jos omasi ovat persaukisia, mutta se ei ole mun tai mun vanhempieni vika, vaan jos jonkun niin ihan sun ja omiesi. Vanhempamme eivät kuitenkaan käsittääkseni liity koko asiaan millään tavalla ja mun vanhempieni vetäminen keskusteluun / heidän halventamisensa on yksi niistä asioista, joita en sulata millään tasolla.
- Valtio antaa opiskelijoille asumistukea parisataa euroa kuussa, mutta sitä eivät saa vanhempiensa omistamassa asunnossa asuvat - maksoivat nämä sitten vuokraa tai eivät. Maksaisin siis vuokraa asunnostani siinä missä kuka tahansa muukin opiskelija jos saisin valtiolta siihen sen tuen, jonka periaatteessa kaikki meistä ovat oikeutettuja saamaan.

Opiskelen, mutta en käy töissä. Teen kyllä paljon töitä, mutta tässä kotona, oman päätteeni ääressä. Se, että mä valitsen tehdä sellaisia hommia, joiden tuotoksista sinäkin pääset nauttimaan ja nostaa siitä liian pientä palkkaa, on oma henkilökohtainen valintani. Vieläpä sellainen valinta, että mulla on kuin onkin varaa siihen. Mitä tulee rakkaan avovaimoni rahoilla elämiseen, niistä mistähän sä olet tällaisen kuvan saanut? Siitä kirjoittaminen oli osaltasi täyttä tuubaa. Silloin kun Annella ei ole fyffeä ja mulla on, niin varsin luonnollista että eletään mun rahoillani - kuten myös toisinpäin. Kyseessä on symbioosi, ei loisiminen.

Elän pikkupaikkakunnalla, eli Keravalla, tasan siksi että haluan elää täällä. Mä olen elänyt pikkupaikkakunnilla tässä 20km säteellä koko elämäni tähän asti ja jos saan valita, niin jopa kuolen ja tulen kuopatuksi tähän keski-uudellemaalle. Ei ole niinkuin en voisi muuttaa pois täältä, mutta mulla ei ole mitään järjetöntä tarvetta muuttaa esim. Berliiniin voidakseni kertoa kaikille asuvani siellä. Sellainen olis musta surullista ja säälittävää.

Jos mua joku ahdistaa, niin sun kaltaiset dillet, joilla on varaa tulla nokka pystyssä avautumaan näkemättä mitään vikaa omassa käytöksessään.

boy-cut:
vihoittelusi random klubbarin käyttäjiä kohtaan ymmärrän täysin, onhan oman vihan kanavointi helpompaa niitä kohtaan ketä ei ole koskaan tavannut

toivon että korjaat käytöstäsi, oman etusi ja tämän foorumin käyttöjien vuoksi

*piis*



Kumman käytöksen koet epäkorrektimmaksi esim. näiden viimeisten postaustemme suhteen, omasi vai mun?

Haluaisin myös mielelläni kuulla vastauksesi tohon tätä edellisen postaukseni kohtaan, jossa mainitsin sun tietäneen kuvan kolme ottajan siinä vaiheessa kun aloit avautumaan ko. kuvasta ja kirjoittelit "tosi ovelasti", että "saapa nähdä kuka tonkin kuvan on ottanut." Väität ettei kuvien takana olevien nimiä ole vielä julkistettu, mutta kuitenkin sinun tyttöystävällesi oli toimitettu listaus niistä juuri ennen sitä kuin postasit postauksesi asiasta. Kusetat siis härskisti väittäessäsi ettet tiennyt siinä vaiheessa kenestä puhuit.

*piis* in your ass vaan tällaisilla kirjoituksilla - turha tuoda tykkejä rajalle ja heiluttaa samalla valkoista lippua, koska siinä on joku skidi ristiriita messissä.
keisha

Posts: 1,394

#57 • • keisha bullet with butterfly wings
Boy-cutin postaus oli kyllä sen verran asiaton, että tosta melkein ansaitsisi jo jäähyn imo.

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

[Nuclear]

Posts: 5,855

#58 • • [Nuclear] el aprendiz
Huh...tyhmyys pitäis olla rikos.

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

ville

Posts: 3,780

#59 • • ville olen oikeasti ujo

boy-cut:
urpoilusi on todella säälittävää

jne jne jne



Jessss, olin jo siinä uskossa, että kaikkina niinä vuosina, kun olen nettiä lukenut, olen nähnyt kaiken mahdollisen. Mutta sitten tuli boy-cut ... toisaalta täytyy kyllä nostaa hattua sille, että joku jaksaa vanhdata toisen elämää noin paljon, tehdä siitä muropakettitasoisen analyysin ja vielä lopuksi julistaa rauhaa.