Off topic-jatkot (Jatka täällä siitä mistä jäi jotain hampaankoloon modejen väliintulon kohdalla)

1,383 posts, 70 pages, 649,134 views

domi

#241 • • domi Työn sankari.

Sjel, 28.7.2006 11:13:
Juuri näin, jättebra ja sillee *aplodit*

Aivan loistava keskustelu ja totaalisen hienoa väittelyä verbaalisesti <3
Pikkaisen rupesi jo suunpieliä nykimää hymyn suuntaan, mutta enemmänkin vaan rupesi häiritsemään, että kuinka paljon jengi nahistelee jostain täysin turhanpäiväsestä asiasta mistä eivät tiedä edes mitään. :(

*piis* jatkakaa

Tän postauksen merkitys jäi aika hämäräksi, mutta jos olisit lukenut muut postaukset yhtä hyvin kuin kommentoit, niin olisit huomannut, että setit jatkuvat offtopic-threadissa.
Sjel

#242 • • Edited Sjel Apprentice.

domi, 28.7.2006 11:17:
---
Sjel, 28.7.2006 11:13:
Juuri näin, jättebra ja sillee *aplodit*

Aivan loistava keskustelu ja totaalisen hienoa väittelyä verbaalisesti <3
Pikkaisen rupesi jo suunpieliä nykimää hymyn suuntaan, mutta enemmänkin vaan rupesi häiritsemään, että kuinka paljon jengi nahistelee jostain täysin turhanpäiväsestä asiasta mistä eivät tiedä edes mitään. :(

*piis* jatkakaa

---

Tän postauksen merkitys jäi aika hämäräksi, mutta jos olisit lukenut muut postaukset yhtä hyvin kuin kommentoit, niin olisit huomannut, että setit jatkuvat offtopic-threadissa.

pst. tuo jatkakaa lähinnä tarkoitti et jatkakaa toki mekkalointianne ja peniksenmittailua ja että tuolla toisaalla vois jatkaa tuota sonicradion kommentoimista :)

--
Will work for bandwith. :)

domi

#243 • • domi Työn sankari.

Sjel, 28.7.2006 11:22:
---
pst. tuo jatkakaa lähinnä tarkoitti et jatkakaa toki mekkalointianne ja peniksenmittailua ja että täällä vois jatkaa tuota sonicradion kommentoimista :)

Missä vaiheessa tuossa mitattiin peniksiä? Mun mielestä siinä vain annettiin kritiikkiä, ei osattu ottaa vastaan sitä, ja jatkettiin kritiikin antamista, sekä hieman asioiden selventämistä. Tuo on todella kaukana mistään mittailuista.

Ja mekkalaa saa pitää, foorumit on sitä varten. Varsinkin jos pysytään asiassa.
Sjel

#244 • • Sjel Apprentice.

domi, 28.7.2006 11:24:
---
Sjel, 28.7.2006 11:22:
---
pst. tuo jatkakaa lähinnä tarkoitti et jatkakaa toki mekkalointianne ja peniksenmittailua ja että täällä vois jatkaa tuota sonicradion kommentoimista :)

---

Missä vaiheessa tuossa mitattiin peniksiä? Mun mielestä siinä vain annettiin kritiikkiä, ei osattu ottaa vastaan sitä, ja jatkettiin kritiikin antamista, sekä hieman asioiden selventämistä. Tuo on todella kaukana mistään mittailuista.

Ja mekkalaa saa pitää, foorumit on sitä varten. Varsinkin jos pysytään asiassa.

Mutta miksi edes antaa kritiikkiä jos toinen ei selvästikkään sitä halua ottaa vastaan?

Enkä mielestäni ole missään vaiheessa yrittänyt edes estää tuota mekkalointia, lähinnä huvittavaa lukea semmoista (lue: viihdyttävää).

edit: tämäkin pieni viaton välikommentointi tuolle toisaalle räjähti käsiin.

--

domi

#245 • • domi Työn sankari.
http://www.sonicradio.nl/forum/viewtopic.php?p=982

Hi!
Thanx peoples who have a listening me last night,anesly it wos not my best mix,long from that,in the first time i just wonnet to show what exzacly is my style to play live in the parties,is so fast,mutch trix`s,backspinnings,and others dj trixs,i have played 1 hour so it wosnt inaff for the HC.Because it wos my first time in the radio,and peoples listened the mix in theis homes,i have understud that; in situation like this bpm must be litle slower,not 200 bpm like i play in the parties,and i dont need to show all i can,one reason no body see me;-).So i take the lessent,and in the next thurstday,i mix my first own track to,so i wonna hear mutch comments about it,i start to make music with computer 3 mounts ago with(propeller head reason 2.5 & elektrick guitar.So the style i play is Hard House,Dark Jazz Nrg(named by my self),and finrg freeform.
So i wos hearet most comments about my first set,so in next thustday like i set; Nrg - West style -.And peoples who is interested about what is Jazz Nrg,is good chanse to find out.
I try write the tracklist from my first set tonight.
Thanx!
See u on the next thustday at sonicradio.nl

*justjoo*
Android

#247 • • Android
Tuo oli jo kyllä eräänlainen rimanalitus jopa tuolta henkilöltä *nauru*
Sjel

#248 • • Edited Sjel Apprentice.
Yeah, that just plainly sucks.

But for real, that writing is like eddys playing: messed up (full of dj trix's) and really hard to understand anything :)

And i just cant wait to hear what Dark Jazz NRG is.. And furthermore that track :)

--

NextAce

#249 • • NextAce Alienated
Ensi torstaita mielenkiinnolla odotellen *pökr*

--
-Alienation-

-----

Jone

#250 • • Jone Archibald Haddock
"Dark Jazz NRG?"

Anna mun kaikki kestää.
Eddy Satan

#252 • • Edited Eddy Satan FAST

Sjel, 29.7.2006 18:47:
Yeah, that just plainly sucks.

But for real, that writing is like eddys playing: messed up (full of dj trix's) and really hard to understand anything :)

And i just cant wait to hear what Dark Jazz NRG is.. And furthermore that track :)

I can answer,and i dont promesses about this track,Look at this sundancemusicfestival in estonia,wos 16-18 jule,there is one of the bestest d`n`b players one russian guitarist his style is jazz `n`bass,.So you peoples can offcorse take the think eronickly,cos everybody lovs Raimond ha (that possible me;-).Few words from me,and here it is 1 or maby 2 topics and backtopics about me,i am really not desepointed about it,you know the comments,where some who understand something in music i read,bud others where peoples just lick detchuthers asses and try to fuck with me and make me ungry,i ever read that bullshit an all,is mace me sick,not anymore,i lookt all that sirkus(läpi sormia siis) from my fingers.So about Jazz Nrg,maby i dont promess,the track is finnished,bud idee is do a band,and play more live ,in my case i use like this russsian wirtuose,elektrick guitar,is difficult to do whitout drummer,but all in the times,and about my english,allso finnish,peoples have spookt so long(is stupid,just sames like childrens bllababababababa.
Alek Szahala have many times writed about this case,and anesly,i have never studing english in the school,just in the streets,and offcorse i write like i speack,i not good inaff,in english,finnish same thing in the streets,in my treanings vhen i wos 16,i know 4 lenguages and just 1 of theis i have studing,is my motherlanguage russian,and offcorse i hope to stud speak more lenguages.So you people continue if you dosn`t have anothers things in this life,just propagand,speculation,kritiks,thei mace me sick cos all kritiks in the world,most of thei is loosers,and thei can do more,to be litle popppular or i dont know what thei wont from spekulation about peples who have donet somethink in this life,is(kateellisuus)or what,i have send just donet demo,same tracklist but mix is finnished like it planed to be is 1.20 h,so you go ay sonicradio.nl can listen it,and please(now i dont have a time for dooing tracklist and all,i will put some mix in klubitus,maby today,and the comments about nu,not -live- version please write here,i asking to do it,cos is not same mix and theis comments dosnt belong in thurstday topic.
Jone sä oot aikuinen ihminen näistä muista,oot antaannu asiallisia palautteita,vaikka vittuilujakiin on tullu,mutta uskon tän englannin taidon riittåävään ymmärtämään mitä tarkoitin,itse en ole kriitikko enkä juoruilija,ja semmonen kaikki yhtään vastaan ei ole suinkaan aikuisten touhua,monet ovat jättäneet tän saitin kokonaan,mä olen niin tottunut,et vittuilut eivät puree,jotain minussa pakko olla ku olen niin kuuluisa,vaikka just näiden topiikkien perusteella,venäläiset ja suomalaiset mun tuttavat eivät edes uskaltaa,tulemaan tänne ja puolustaman mua,koska päin niitäkiin kaadetaan pskapalju,jakukaan ei halua olla tämmösessä tilanteessä,mutta kiva et teillä olen mä,kenestä saa nauttia kritisoimalla porukalla,se aihe on ,loputon,joskus mä tein jonkun virheen,ja itse aiheuttiin oman /(kuuluisuuteni).Mutta mä jatkaan niin pitkäälle ku jalat kantaa,ja joskus toivon,että,mun unelma toteutuu,vaikka just tämmöset jutut häiritsee,mutta ei ole tietä ilman yhtäkään kompastuskiveä,mä en käy enään tässä saitissa,paitsi tajusin ytimen siitä,miks porukat tykkää mun miksauksista bileissä,mutta ei kotona,vaikka ei koko ajan,mutta tämmösetkiin palautteeet onneeks tulee,ja ne antaa lisää voimaa ja motivaatiota.Jatkoja teille,moi.
domi

#253 • • domi Työn sankari.

Eddy Satan, 31.7.2006 09:29:
---

I can answer,and i sont promesses about this track,Look at this sundancefestival,there is one of the bestest d`n`b players one russian guitarist his style is jazz `n`bass

Miten tästä saa nrg:tä?

Few words from me,and here it is 1 or maby 2 topics and backtopics about me,i am really not desepointed about it,you know thecomments,where some who understand something in music i read,bud others where peoples just leack detchuthers asses and try to fuck with me and make me ungry,i ever read,is macet me sick,not anymore,i lookt all that sirkus from my fingers.

Kannattais oikeesti lukea niitä palautteita, niin ehkä sä oikeesti oppisit jotain. Mä edelleen odotan urleja niihin bileisiin et missä sun seteistä pidetään (FASTeja ei lasketa, koska ne on sun omat, ja sä voit soittaa siellä omaa kissanpolkkaa niinkuin haluat)

So about Jazz Nrg,maby i dont promess,the track is finnished,bud idee is do a band,and play more live ,in my case i use like this russsian wirtuose,elektrick guitar,is difficult to do whitout drummer,but all in the times,and about my english,allso finnish,peoples have spookt so long(is stupid,just sames like childrens bllababababababa.

En malta odottaa....kuten en myöskään sitä, että sä kirjoitat joskus ymmärrettävän tekstin tänne.

Alek Szahala have many times writed about this case,and anesly,i have never studing english in the school,just in the streets,and offcorse i write like i speack,i not good inaff,in english,finnish same thing in the streets,in my treanings vhen i wos 16,i know 4 lenguages and just 1 of theis i have studing,is my motherlanguage russian,and offcorse i hope to stud speak more lenguages.

Mitkä kielet ne on, ja mitä osaat hyvin? Huomautan, että tämä on suomalainen forum ja ainoat kielet mitkä täällä katsotaan hyväksi, ovat suomi ja englanti.

So you people conytinue if you dosn`t have anothers things in this life,just
propagand,speculation,kritiks,thei mace me sick cos all kritiks in the world,most of thei is loosers,and thei can do more,to be litle popppular or i dont know what thei wont from spekulation about peples who have donet somethink in this life,is(kateellisuus)or what,i

Eihän täällä oo mitään spekuloitu, kunhan sun omia juttuja kommentoitu. Kuten sanottu, mitä joskus päästät näppämiltä internetissä, sitä joskus voidaan käyttää sua vastaan. Mukaanlukien sun huumejutut.

....monet ovat jättäneet tän saitin kokonaan,mä olen niin tottunut,et vittuilut eivät puree,jotain minussa pakko olla ku olen niin kuuluisa,vaikka just näiden topiikkien perusteella,venäläiset ja suomalaiset mun tuttavat eivät edes uskaltaa,tulemaan tänne ja puolustaman mua,koska päin niitäkiin keedetaan pskapalju,jakukaan ei halua olla tämmösessä tilanteessä

Niin, ne oli niitä fiksuja ihmisiä, joihin viittasit viime kerralla, jotka on jättäneet klubbarin. Ja edelleen odotan niitä faktoja siitä, et mikä tekee susta oikeesti kuuluisan, ja miksi? Lentävät levyt? Ja myös tuosta: itse sä oot itses tähän tilanteeseen ajanut. Eipä tässä oo tarvinnut pahemmin kompata.

.....,mä en käy enään tässä saitissa,

Tuonki sanoit jo muutama postaus sit, ja varmasti tuut tähän vastaamaan :)

paitsi tajusin ytimen siitä,miks porukat tykkää mun miksauksista bileissä

Oisko jollain ulkopuolisella vaikutusta asiaan @:D

Ainiin, katsopa näppäimistöltä sen pilkun viereistä nappia. Se on piste. Sillä päätetään lause. Kannattaa opetella, toimii muissakin kielissä, kuin suomessa.
villelope

#254 • • villelope Lope of Lope & Kantola

domi,
Ainiin, katsopa näppäimistöltä sen pilkun viereistä nappia. Se on piste. Sillä päätetään lause. Kannattaa opetella, toimii muissakin kielissä, kuin suomessa.

Jatketaan samalla ajatuksella. pilkun jälkeen tulee välilyönti.

Lisäksi tällaisessa foorumitekstissä luettavuutta edesauttaa kappalejaot. Se on helppoa. Painaa vaan enteriä, sitä isoa koukkunuoli-näppäintä.

Vaikka tällä tavalla.
Sjel

#255 • • Edited Sjel Apprentice.

---

---

teKnobabble

No siis kyllä mä nautin jos on hyvin tehty setti joka nopeutuu kokoajan mutta jos setti onkin niin että se nykii ja paukkuu ni tulee lähinnä fiilis et vedellää lapiolla kasseille ja nyrkillä naamaan tai helpompi esimerkki sama ku änkis T kappaletta reikään joka on I muotoinen,eikö muuten olekin kiva lukea tämmöistä pötköä,but for real,try to improve your english please :)(thats no vittuilu from kateellisuus)mutta kiitos kun tulet aina vain takaisin viihdyttämään,mutta mikä on "detchuthers"?esim mussa on puristia niin paljon,että kyllä rupee vituttaa ku esim candyman vedetään +788pitchillä läpi ja se on olevinaan superFAST&HARD aka raped totally,mutta tervetuloa takaisin

--

domi

#257 • • domi Työn sankari.

Wert, 31.7.2006 10:17:
---
Sjel, 31.7.2006 10:09:
---
---

candyman vedetään +788pitchillä läpi ja se on olevinaan superFAST&HARD aka raped totally,mutta tervetuloa takaisin

---

Osalla ikävä kyllä on sellanen mielikuva että mitä enemmän pitchii, sen rankempi. *igor*

aka Ilmassa vaihtuvat levyt!
anniini

#258 • • Edited anniini a-double n-double i-n-a

domi, 31.7.2006 10:18:

Come on peoples! Lets make the records switch in the air! You never know what comes back!

Ja jatketaan kieliopillisilla tiedotuksilla..
FYI: People-sana jo itsessään on monikko. But nevermind peoples!

--
Take the forward path
Have a big slice of the city
Get the upper hand
While you re still pretty

Sjel

#259 • • Sjel Apprentice.

anniini, 31.7.2006 11:00:
---
domi, 31.7.2006 10:18:

---

Come on peoples! Lets make the records switch in the air! You never know what comes back!

Ja jatketaan kieliopillisilla tiedotuksilla..
FYI: People-sana jo itsessään on monikko. But nevermind peoples!

others styles for others peoples

--