Off topic-jatkot (Jatka täällä siitä mistä jäi jotain hampaankoloon modejen väliintulon kohdalla)

1,383 posts, 70 pages, 648,748 views

domi

#202 • • domi Työn sankari.

Eddy Satan, 22.12.2005 23:33:
Ok,ku en halua nyt loukka ketään ja mennää asioille,nii elää,ja ja käy miossä käyt,mutta kato en ole suomalainen ja esim toi kuva,loukkaa mut,ihan henkilökohtaisesti,sitä mä tarkoitin,hoidan yleensä nämä asiat,mutta ku kerran vitsailleet ja mä en tällä hetkellä välitä,vitut,jos tietäisit mut,oikeesti,et vittuilis,mutta antaa olla

Pitänee jatkaa offtopiceissa tuolta privasta. Tietty ois kiva tietää, et mikä pointti näillä uhkailuilla on? Sä mokasit, ja voi olla aika selkeetä,et FAST ei saa enää elinsijaa ainakaan Helsingissä. Btw, kirjoita englanniksi, jos suomen kieli on noin paljon hakusassa.
Gnizhak

#203 • • Gnizhak iku

Sir Dominique Trévisan, 22.12.2005 23:50:
Pitänee jatkaa offtopiceissa tuolta privasta. Tietty ois kiva tietää, et mikä pointti näillä uhkailuilla on? Sä mokasit, ja voi olla aika selkeetä,et FAST ei saa enää elinsijaa ainakaan Helsingissä. Btw, kirjoita englanniksi, jos suomen kieli on noin paljon hakusassa.

Lue ensin niitä eddyn englanninkielisiä tekstejä ennenkun suosittelet tota...

--
Don't Just Stand There

domi

#204 • • domi Työn sankari.

Gnizhak, 23.12.2005 03:16:

Lue ensin niitä eddyn englanninkielisiä tekstejä ennenkun suosittelet tota...

Nojuu, mut silti, ehkä niistä saisi enemmän irti kuin näistä suomenkielisistä jutuista :D
kilobitti

#205 • • kilobitti 1-2-3 techno

Sir Dominique Trévisan, 23.12.2005 11:33:
Nojuu, mut silti, ehkä niistä saisi enemmän irti kuin näistä suomenkielisistä jutuista :D

Jos nyt vaikka jätettäis noi julkiset henkilökohtaiset disauttelut kielitaidosta ym, ja keskityttäisiin itse asiaan. Nihkee meininki.

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

enrg

#206 • • enrg

MOi!
Aihe koskee tapahtumaa FAST-Speed of sound 17.12.2005.

Pahoitteleen ensinnäkiin bäkkärin tilaa näissä bileissä,syy- 1 portsari ei tullu duuniin eli vartioita oli väheemmän,minä yksin ku olen järjetäjä ja dj,tein mielestäänii parhaani mitä pystyin mun henk,koht ongilmien kanssa,tarkoitan siis järjestin bileet kunnolla ihmiset tykkääs,se on pääasia!
1.Mikä vituttaa mua on bäkkäri,tästä eteenpäin vaikka on mikä synttäri tai hääpäivä,kukaan paitsi siiheen kuuluvay henkilöt eivät pääsee sinne.
2.Yks juttu mikä jäi kertomatta vippeja oli 20,tarkoitettuna oikeille ihmisille,mutta niitä tehtiin lisää varmuuden vuoksi,ja jossain vaiheessa ne kados,mun setin aikana bäkkärillä on tapahtunu just sitä mistä foorumissa olette jutellet,sain jotenkuten raivolla jengin pois sieltä,mutta ku itse olin väsynyt,ja noin sanotut omat portsarit olivat joo tarpeeks humalassa,niin sinne rupees valumaan kavereiden kavereita ja näin edelleen,joiltakin on häviinny tavaraa,niin mun naiseltakiin ku ei se keriinny olemaan ku 5 min mun kanssa,siitä otan viellä selvää,kuka sen teki.Pietarin kanssa monesti jutelttu myös tänäänkiin sen laukkun katoamisesta,sen verran vaan että Pietari ei itse muistaa missä on jättänyt laukkunsa,eli se voisi ollla jopa toinen klubi,yritän auttaa häntä niin paljon ku voin,koska arvostan hnet ku dj;n ja ite pyysin hänet soittamaan legendaarisii biiseja,ja kai miestä vituttaa ku katoo epäsaamattomat enään vinyylit.
3.Nimilista mikä jäi tekemättä kokonaan,on täysin minun vikaa,syy on paljon asioita järjestelyt,roudaamiset,sun muu tähän bisneksen liittyvää,mutta korjasin joidenkin osilta sen sisäänpääsyn,ja pahoitteleen jo jonkun nimi minkä minä olen luvaannu laitta ei ollu listalla.Tästä voi puhua vaikka mitään,mutta myönnään että hermot kyseisenä päivänä olivat loppu jo aamusta,hyvää kuiteskiin että saattiin kaikki kuntoon.
Drinkit,mitkä kuuluisivat dj;ille,tässä tapauksessa kuten butcher-KK sanoi synttäreiden vieton johdosta,kai nekiin lähtii kesken kaikkea,vaikka jokainen meilla soittanut artisti tietää,että ainakin tätä riittää,yleensä.Mulla ku asun tyttöystävän luonna ei ole tietokonetta,joten please jos on jotain kysyttävää niin tarkkaa ja lyhyesti,ku aikakiiin ei meinaa riittä.

Jatkossa otamme opiksi omista virheistämme ja teemme väärin tapahtuneet asiaat toisteen.

Ja artisteiille esiintynelle tän kerran meillä,ku olen lkennu topicciin niin,huomasin että jotain raha asioita oli tekemättä,kuten eri liksat jja sen semmosta,itse ku olen ollut varattu kokoo illan,en maksaannu soittaaille vaan toinen järjestäjä,ja johtuen 3kk tauon takia en muista,kuka meistä on buukkanut ketä,ja mikä se plkkamäärää oli,ihmetteleen vielläkiin,miksi ei tultu minulle sanomaan bileissä,vaan syytetään jäörjestäii klubituksessa,sitä paitsi se ei olisi pyyntö,vaan palkan hakemus,ja piti tak´rkeemmin miettiä keneltä sitä kysyy,ku yleensä ja tiedän kokemustani että ainakin siltä ihmiseltä vaaditaan palkka,kuka on buukkanu artistin,vasta sen jälkeen kyseinen järjestäjä joko maksaa itse vai johtaa oikealle järjestäjälle.
Oli muutakiin sanottavaa,mutta haluan sanoa että yllämainituista ongelmista bileet ovat sujuneet mielestääni hyvin,kiittään artisteja,pahoitteleen häiriöita(mutta ne ovat edellen korjattavissa).Itse ihan henkilökohtaisesti en tunne itteeni syylliseksi,kaikkiin niihiin asioihiin,päinvastoin yritän nyt selvittää tämän asian loppuun,että ei tulis lissää "vittuilu,alistamis kommenteja ja kuvia",.
Seuraavat FAST;it ovat ens vuoden puoleella,tarkeemmin lähiakoina,kiitos.
Eddy Satan

On kyllä valitettavasti niin turhaa selittelyä että huh huh. Jos Eddy hommaan ryhtyy, niin on syytä ottaa syyt kunnialla pyydellä nöyrästi vaan anteeksi. Kun joku kirjoittaa arttisteista tänne foorumille, tarkoittaa se aika automaattisesti että hommat ovat kusseet pahasti.
Ja kenen klubi se nyt oikein on? Jos siis ette tiedä mitä siellä tapahtuu tai ketä on edes bookattu? Tai että rahaa pitää pyytää juuri oikealta henkilöltä. Tämä kertomus onkin aika hyvä läpileikkaus mitä bileiltä voi odottaa... Hyvä että asiakkaat edes viihtyy
Jos meinaat päästä edes lähelle biossa ilmoittamaasi idolia*joo* Proteusta niin kannattaa vähän miettiä muitakin kuin musiikillisia asioita. Klubillanne on hyvä pohja, mutta sopikaa ihmeessä kuka vastaa mistäkin asiasta.
Ja noi sun uhkailut on kyl kaiken ammattimaisuuden huippu..*justjoo*
Sjel

#207 • • Edited Sjel Apprentice.

*klips* omat portsarit olivat joo tarpeeks humalassa *klips* Eddy Satan

mitäs tuo tarkoittaa? eikös pokejen pitäis olla selvinpäin eikä vedellä viinaa pitkin iltaa et pystyisivät duuninsa hoitamaan?-) pst. kunnon henkilökuntaa kannattaa hankkia vaikka varamiespalvelusta tms

--
Will work for bandwith. :)

DJ Rx

#208 • • Edited DJ Rx FINRG Recordings
... ja kyllä, on jäjrjestäjän vastuu että backstage pysyy reilassa, siellä ei ole ylimääräisiä ihmisiä ja että toiminta backstagella pysyy asiallisena ja että tilaan jätettyt tavarat eivät katoa asiattomien ihmisten mukana. backstage on AINA järjestäjän vastuulla jos toisin ei ole sovittu ja jos järjestäjä ei edellä mainittuihin asioihin jostain syystä kykene, on backstage syytä sulkea, vaikka kesken bileiden. lisäksi bileissä tulisi olla koko bileiden aikana yksi tai useampi henkilö joka vastaa jatkuvasti bileiden järjestelyistä.

keikkaliksojen maksamatta jääminen, huonot järjestelyt ennen bileitä ja sen jälkeen antavat amatöörimäisen ja huonon kuvan klubistanne, joka ei pitkällä aikavälillä ole hyväksi toimintanne jatkamisen kannalla. myöskään uhkailut yms. nillitys ja kehnot selitykset siitä miksi asiat eivät toimineet asiaan kuuluvalla eivät varmaan paranna kuvaa siitä miten organisaationne toimii ja hoitaa tämän tyyppisiä asioita *justjoo*

toivon kaikkea hyvää jakossa, toivottavasti seuraava tapahtumanne menee paremmin järjestelyiden osalta.

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

Lauri

#209 • • Lauri Devoted
Selitykset mitä Eddy antoi, ovat lähestulkoon pateettisella asteella. Kaikki olisi ollut korjattavissa muutaman minuutin viilailuilla ja asioiden priorisoimisella. On toinen asia olla epäkompetentti kuin vedota kiireeseen yms.

Kiire on aina, yllättäviä takaiskuja tulee aina silloin tällöin. Perusasioissa muita on on helppo syyttää, mutta loppujenlopuksi se on omaa saamattomuutta, ettei pienet yksityiskohdat toteudu. Jos ei riitä aika, silloin on syytä delegoida tai olla tekemättä.
Tuon kokoisen vedon tuottamiseen ei ihmeitä vaadita, ajallisesti pääosa menee mainostukseen.
Perusasiat saa hoidettua muutamassa päivässä vaikka juuri 3kk ennen tapahtumaa.

Tämän takia ihan kaikkien ei tulisi tapahtumia järjestää, koska se ei oikeasti ole helppoa. Se ei ole mitään mainetta ja mammonaa. "15 minuutin kuuluisuus" katoaa helposti esim. muutaman minuutin sössimisellä. Hyvänkin idean tappaa helposti epäkompetentti tuottaja.

Toisaalta taas asiat olivat niin perustavaa laatua olevia virheitä, että niistä oppii helposti. Jos ei opi, niin sitten on syytä olla oikeasti tekemättä. Toivottavasti tälläkertaa niin kävi, että virheistä opittiin, jos vastaavia tapahtumia on tarkoitus vielä järjestää. Jokainen huonosti tuotettu tapahtuma syö koko pientä kulttuuria ja vaikeuttaa muiden tapahtumien toteuttamista.
Jussi Soro

#210 • • Jussi Soro choon!

Lauri, 23.12.2005 15:17:
Selitykset mitä Eddy antoi, ovat lähestulkoon pateettisella asteella...

...Jokainen huonosti tuotettu tapahtuma syö koko pientä kulttuuria ja vaikeuttaa muiden tapahtumien toteuttamista.

Erittäin hyvin sanottu!
Lauri

#211 • • Lauri Devoted

Rx, 23.12.2005 14:23:
... ja kyllä, on jäjrjestäjän vastuu että backstage pysyy reilassa, siellä ei ole ylimääräisiä ihmisiä ja että toiminta backstagella pysyy asiallisena ja että tilaan jätettyt tavarat eivät katoa asiattomien ihmisten mukana. backstage on AINA järjestäjän vastuulla jos toisin ei ole sovittu ja jos järjestäjä ei edellä mainittuihin asioihin jostain syystä kykene, on backstage syytä sulkea, vaikka kesken bileiden. lisäksi bileissä tulisi olla koko bileiden aikana yksi tai useampi henkilö joka vastaa jatkuvasti bileiden järjestelyistä.

Muista muuten sellainen pieni yksityiskohta, että backstage on täysin ylimääräistä lisää. Se ei ole mikään perusedellytys tapahtumalle. Itse tietäen Suomalaisten käytöstavat, en suosi ylimääräistä backstage-hengailutilaa, koska yleisellä tasolla sen olemassaoloa väärinkäytetään ja tehdään siitä status-kysymys. Eriasia on, jos artistien tavaroille, vessakäynneille, vaatteidenvaihdolle, rauhoittumiselle, tms. järjestetään oma henk koht tila joka EI ole mikään "biletila", jossa vietetään aikaa ryypäten ja rellestäen. Sitä varten voi halutessaan järjestää esim. VIP tilan, joka on siten anniskelualue ja osa bileitä.

Ja voin vakuuttaa, etten ole yksin mielipiteeni kanssa.
#212 • • Annakins Guest

Lauri, 23.12.2005 15:39:
---

---

Muista muuten sellainen pieni yksityiskohta, että backstage on täysin ylimääräistä lisää. Se ei ole mikään perusedellytys tapahtumalle. Itse tietäen Suomalaisten käytöstavat, en suosi ylimääräistä backstage-hengailutilaa, koska yleisellä tasolla sen olemassaoloa väärinkäytetään ja tehdään siitä status-kysymys. Eriasia on, jos artistien tavaroille, vessakäynneille, vaatteidenvaihdolle, rauhoittumiselle, tms. järjestetään oma henk koht tila joka EI ole mikään "biletila", jossa vietetään aikaa ryypäten ja rellestäen. Sitä varten voi halutessaan järjestää esim. VIP tilan, joka on siten anniskelualue ja osa bileitä.

Näin bileitä järjestämättömänä henkilönä, musta ainakin kuulostaisi loogisemmalta, että (jos tilat sen mahdollistavat) olisi erikseen pukuhuone artisteille, joissa voi sitten tanssijat vaihtaa vaatteet ja dj:t säilyttää levylaukut ja sitten se VIP-tila missä ne kaikki niin älyttömän tärkeet ihmiset voi poussailla ja olla tosi cool :D

Mä ymmärrän kyllä ihmisten halun päästä hengaamaan artistien kanssa sinne bäkkärille, mut kyl mä ainakin haluun pitää soittimeni sellasessa tilassa jossa ei oo jengiä örveltämässä fonin kelloa lommoille..
Lauri

#213 • • Lauri Devoted

Annakins, 23.12.2005 15:46:
---
Näin bileitä järjestämättömänä henkilönä, musta ainakin kuulostaisi loogisemmalta, että (jos tilat sen mahdollistavat) olisi erikseen pukuhuone artisteille, joissa voi sitten tanssijat vaihtaa vaatteet ja dj:t säilyttää levylaukut ja sitten se VIP-tila missä ne kaikki niin älyttömän tärkeet ihmiset voi poussailla ja olla tosi cool :D

Mä ymmärrän kyllä ihmisten halun päästä hengaamaan artistien kanssa sinne bäkkärille, mut kyl mä ainakin haluun pitää soittimeni sellasessa tilassa jossa ei oo jengiä örveltämässä fonin kelloa lommoille..

Sitä vähän yritin ajaa takaa.
Eddy Satan

#214 • • Eddy Satan FAST

Annakins, 23.12.2005 15:46:
---
Lauri, 23.12.2005 15:39:
---

---

---

Joo,omSTA PUOLESTA JA MHIDEN TEAMIN PUOLESTA YRITETÄÄN SAADAA JOTAIN SEN tyyppistä asiaa korjarrua,ja kyllä me omista virheistamme opime.Ja Lauri se on suora sulle;alusta asti jostain ihmeen syystä yritit omilla viesteillä selittää mulle et must ei ole mihinkään ja et klubi ei onnistuu,ja bla nla la,lue edeeellisten tapahtumien kommentit ,et löydä paljon negatiivistä,ja jos mä oon ruvennu järjestämään keikkoja niin teenkiin,vaikka nyt on käynny muutama mokaa,mutta se ei estää mua jatkamaan homman,sekä tavoiyttaa pelkästään hyviä kommenteja.Tän mitä mä aiheeksi laitoin on tota,eli selitys,ok.Mutta pakko mun on selittää,ja sanoo mun näkökulmaa sekä totuudeen tapahtuneista virheistä,esim se kuka ija mitä hoitaa,joo,myönnään aikaan puuteeesta ja muiden ongelmien vuoksi meidän temais6ta 1 tuuras toisen sen tehtävässä,sille en tekis enää ikinää,ja asiat tehään miten ennenkiin,siis ku kaikki merni miten olisi pitäännyki mennä.
Nyt tuli ihan asiallista palautettaa,monilta,kiitos,vittuilua kyllä en siedä,enkä uhhoo ketään.
Vaikka aluksi hermoyt pettivätkiin,mutta,*hymy*
*piis*
Eddy
Individual

#215 • • Edited Individual HYPNO!
IMO bäkkäri on bäkkäri, eikä sinne kellään muulla ole asiaa kuin artisteilla ja tekniikalla ym. ( ja artistin erikseen haluamilla tyypeillä ), jos ei tätä tajua niin heikosti menee. Olis mielenkiintoista nähdä minkälaisen vastaanoton saisivat mm. CMX:n bäkkärillä ilman bändin hyväksyntää järjestävän seuran kutsumat tyypit.

Mikä vittu siinä on, että dj / live on jotain vitun karjaa, kunhan se vaan houkuttelee yleisön paikalle.

edit: viilausta
m1kk3

#216 • • Edited m1kk3 no-life

Individual, 26.12.2005 00:38:
Mikä vittu siinä on, että dj on jotain vitun karjaa, kunhan se vaan houkuttelee yleisön paikalle.

*joo* todellakin olen ihmetellyt ite ihan samaa, deejiihän on se mikä sen illan TEKEE. Eli lähestulkoon illan tärkein henkilö. Ja sitte kaiken maailman kusipäät menee sinne bäkkärille häröilemään ja häiritsemään deejiitä. *eiei*

edit: *känni* :D

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Individual

#217 • • Individual HYPNO!
Toki eipä se rokkikeikoillakaan aina toimi. Koria-rollissa kerran oli Terveet Kädet keikalla kakkoslavalla ja bändin roimiessa menemään hardcoren ilosanomaa, käveli lavan poikki kaksi sellaista noin 10 vuotiasta kersaa kylmänrauhallisesti ja menivät lavan takana sijainneesta avoinaisesta bäkkärinovesta sisään, juostakseen hetken päästä takaisin ulos jokin vaatekappale käsissään. Bändi ihmetteli hetken ja jatkoi soittamistaan, kunnes kohta oliko basisti, joka huudahti, että: "Vittu, ne vei mun takin!"

Keikka päättyi luonnollisesti siihen. Itse takki löytyi sitten myöhemmin kyllä ja TK soitti punkkareiden iloksi keskenjääneen keikkansa loppuun jossain välissä.
Eddy Satan

#218 • • Edited Eddy Satan FAST
Bäkkäristä puheenolleen,tiedän ja ymmärrän kaiken,että se on järjestäjien ja artistien vip huone,mutta,just henkilökunnan puutteen vuoksi,ja sen takia että kaapelilla bäkkäri sijaitsee yläkerrassa eikä ole mitään ovee alhaalla,niin monet tai siis kaikki ketkä siel kävi oli jonkun artistin tai järjestäjän tuttujen tuttu,ja sitte se meni ihan öväriksi loppuen lopuksi vaikka ei semmostaa ennen ollut,jos ootte lukeneet ne alku palautteet,missä Butcher-KK kertoi että meidän valokuvaajalla oli synnttärit,mitkä johti just ton tapaiseen ongelmaan,on meidän syy että emme osaanneet arvata,miten nuo synttärit loppuu,nyt seuraavalla kerralla palkkame ihan portsarin sinne seisomaan bäkkärin eteen,koska ku on moni täs jo sanonnu niin porukoista on tosi siisti käydä bäkkärillä ihan ku se tekis niistä tärkeämpiä,en ala selittää mitään yksityiskohtii,mutta,oon monesti heittänyt ihmisiä pois sieltä,muta en keiinny sitä tekemään koko illan ku oli kaikki muutkiin järjestelyt.Henkilökunnan puute!!!On asia mitä pitäisi korjata.

Tän kaiken vois jättä lukematta,ja kuten sanoin ymmärrämme ja tiedämme mitä ja miten pitäisi tehdä,kaikki mistä te olette kirjoitelleet,tiedämme sen,mutta kävi miten kävi,tulevaisuudessa tulee olemaan täysparannuksia,tän ja monissa muissakiin asioissa,alkaa uusi 2006 vuosi,ja aloitetaan sen bilekauden,uudella tavalla.
Kaikille hauskaa uuttaa vuotta & rauhaallista joulua.
Liqued

#219 • • Liqued CyberHemuli
Haluun tietää kuka voitti xman pukukisan fästeissä nii! :/

--
Spin!

Eddy Satan

#220 • • Eddy Satan FAST
He heh he luulis et Pietari ja sen frendit
*hymy*.Hyvii kuvii tuli kiitos sulle,mutta en saa sitä video rullamaan jostain syystä,hyvää uutta vuotta!!!