Eddy Satan, 22.12.2005 23:33:
MOi!
Aihe koskee tapahtumaa FAST-Speed of sound 17.12.2005.
Pahoitteleen ensinnäkiin bäkkärin tilaa näissä bileissä,syy- 1 portsari ei tullu duuniin eli vartioita oli väheemmän,minä yksin ku olen järjetäjä ja dj,tein mielestäänii parhaani mitä pystyin mun henk,koht ongilmien kanssa,tarkoitan siis järjestin bileet kunnolla ihmiset tykkääs,se on pääasia!
1.Mikä vituttaa mua on bäkkäri,tästä eteenpäin vaikka on mikä synttäri tai hääpäivä,kukaan paitsi siiheen kuuluvay henkilöt eivät pääsee sinne.
2.Yks juttu mikä jäi kertomatta vippeja oli 20,tarkoitettuna oikeille ihmisille,mutta niitä tehtiin lisää varmuuden vuoksi,ja jossain vaiheessa ne kados,mun setin aikana bäkkärillä on tapahtunu just sitä mistä foorumissa olette jutellet,sain jotenkuten raivolla jengin pois sieltä,mutta ku itse olin väsynyt,ja noin sanotut omat portsarit olivat joo tarpeeks humalassa,niin sinne rupees valumaan kavereiden kavereita ja näin edelleen,joiltakin on häviinny tavaraa,niin mun naiseltakiin ku ei se keriinny olemaan ku 5 min mun kanssa,siitä otan viellä selvää,kuka sen teki.Pietarin kanssa monesti jutelttu myös tänäänkiin sen laukkun katoamisesta,sen verran vaan että Pietari ei itse muistaa missä on jättänyt laukkunsa,eli se voisi ollla jopa toinen klubi,yritän auttaa häntä niin paljon ku voin,koska arvostan hnet ku dj;n ja ite pyysin hänet soittamaan legendaarisii biiseja,ja kai miestä vituttaa ku katoo epäsaamattomat enään vinyylit.
3.Nimilista mikä jäi tekemättä kokonaan,on täysin minun vikaa,syy on paljon asioita järjestelyt,roudaamiset,sun muu tähän bisneksen liittyvää,mutta korjasin joidenkin osilta sen sisäänpääsyn,ja pahoitteleen jo jonkun nimi minkä minä olen luvaannu laitta ei ollu listalla.Tästä voi puhua vaikka mitään,mutta myönnään että hermot kyseisenä päivänä olivat loppu jo aamusta,hyvää kuiteskiin että saattiin kaikki kuntoon.
Drinkit,mitkä kuuluisivat dj;ille,tässä tapauksessa kuten butcher-KK sanoi synttäreiden vieton johdosta,kai nekiin lähtii kesken kaikkea,vaikka jokainen meilla soittanut artisti tietää,että ainakin tätä riittää,yleensä.Mulla ku asun tyttöystävän luonna ei ole tietokonetta,joten please jos on jotain kysyttävää niin tarkkaa ja lyhyesti,ku aikakiiin ei meinaa riittä.
Jatkossa otamme opiksi omista virheistämme ja teemme väärin tapahtuneet asiaat toisteen.
Ja artisteiille esiintynelle tän kerran meillä,ku olen lkennu topicciin niin,huomasin että jotain raha asioita oli tekemättä,kuten eri liksat jja sen semmosta,itse ku olen ollut varattu kokoo illan,en maksaannu soittaaille vaan toinen järjestäjä,ja johtuen 3kk tauon takia en muista,kuka meistä on buukkanut ketä,ja mikä se plkkamäärää oli,ihmetteleen vielläkiin,miksi ei tultu minulle sanomaan bileissä,vaan syytetään jäörjestäii klubituksessa,sitä paitsi se ei olisi pyyntö,vaan palkan hakemus,ja piti tak´rkeemmin miettiä keneltä sitä kysyy,ku yleensä ja tiedän kokemustani että ainakin siltä ihmiseltä vaaditaan palkka,kuka on buukkanu artistin,vasta sen jälkeen kyseinen järjestäjä joko maksaa itse vai johtaa oikealle järjestäjälle.
Oli muutakiin sanottavaa,mutta haluan sanoa että yllämainituista ongelmista bileet ovat sujuneet mielestääni hyvin,kiittään artisteja,pahoitteleen häiriöita(mutta ne ovat edellen korjattavissa).Itse ihan henkilökohtaisesti en tunne itteeni syylliseksi,kaikkiin niihiin asioihiin,päinvastoin yritän nyt selvittää tämän asian loppuun,että ei tulis lissää "vittuilu,alistamis kommenteja ja kuvia",.
Seuraavat FAST;it ovat ens vuoden puoleella,tarkeemmin lähiakoina,kiitos.
Eddy Satan
On kyllä valitettavasti niin turhaa selittelyä että huh huh. Jos Eddy hommaan ryhtyy, niin on syytä ottaa syyt kunnialla pyydellä nöyrästi vaan anteeksi. Kun joku kirjoittaa arttisteista tänne foorumille, tarkoittaa se aika automaattisesti että hommat ovat kusseet pahasti.
Ja kenen klubi se nyt oikein on? Jos siis ette tiedä mitä siellä tapahtuu tai ketä on edes bookattu? Tai että rahaa pitää pyytää juuri oikealta henkilöltä. Tämä kertomus onkin aika hyvä läpileikkaus mitä bileiltä voi odottaa... Hyvä että asiakkaat edes viihtyy
Jos meinaat päästä edes lähelle biossa ilmoittamaasi idolia*joo* Proteusta niin kannattaa vähän miettiä muitakin kuin musiikillisia asioita. Klubillanne on hyvä pohja, mutta sopikaa ihmeessä kuka vastaa mistäkin asiasta.
Ja noi sun uhkailut on kyl kaiken ammattimaisuuden huippu..