Off topic-jatkot (Jatka täällä siitä mistä jäi jotain hampaankoloon modejen väliintulon kohdalla)

1,383 posts, 70 pages, 649,250 views

#1101 • • Edited Reivaaja Guest
2 ihmistä jotka väijyy tilaisuutta nauraa muille tunteakseen ylemmyyttä. (joo, pari kommenttia vähän väliä vuosien ajan antaa mulle pätevyyden tietää) :D Sts oikeen noren takaa ei jätä tilaisuutta todistella ylemmyyttään yhdellä kuvalla ja [o]Juhgu[/o]Luomumaito-Jussi.. No sanotaanko niin että en vieläkään osta luomumaitoa (vaikka se susta tosi empaattinen teko olisi) vaikka bileissä käynkin :D

En jaksanu editoida tohon samaan, vaan ootte ihan oman kommentin arvoisia :D
ezzy

#1102 • • ezzy Droid-pappa

silmä, 1.11.2009 23:35:
---
sts, 1.11.2009 22:00:
reivaaja tää on sulle vaikka ootki ignoressa, oli pakko lukea noi sun aivottomat heittosi jonelle ja siitä hyvästä annan sulle mitallin:

*kuva*

---

Millään tavalla reivaajaa puolustelematta joudun kyllä heittämään
sulle sen saman mitalin takaisin. Fiksua huudella noren takaa
luuserimeiningillä. Jes!

facepalm.jpg

Loistavaa, alttereilla noren läpi voittoon...jeesus mitä menoa aikuiselta mieheltä :D
#1103 • • Edited Reivaaja Guest

Replying to Off topic-jatkot (Jatka täällä siitä mistä jäi jotain hampaankoloon modejen väliintulon kohdalla):

ezzy, 2.11.2009 00:28:

Loistavaa, alttereilla noren läpi voittoon...jeesus mitä menoa aikuiselta mieheltä :D

Voi vittu sä oot pälli.

Ainii mä unohdin. Sul oli mun ip tallennettu :DDDDDDDDDD Sorry. se on vanha. On muuten aika ironista :D Ja sä et oo kukaan sanomaan mulle 'aikuiselta mieheltä' Mä panen sun ikäsiä ja sä mun pikkubroidin ikäsiä ;)

Täs on uus.
84.251.214.

(On kyllä aika hauska EPIC FAIL moment :D Muistatko ku raivosit: Älä jauha paskaa!!!1 Ei mul sun ip:t oo tallessa.. Ja nyt vetäsit sen memostas kusten omaan nilkkaas. Saat anteeksi.)

edit5: Tää viikko alko mukavasti. Tätä menoa sts loukkaa nilkkansa ja luomumaito-jussilta tipahtaa etusormi :D
_Dj_Street_

#1104 • • _Dj_Street_ Spacehouse Resident
Tätä en tarkoita kelleen sitten millään pahalla taikka vittuiluna!

Pakko sanoe että näit juttuja on hauska lukea ja katella et miks ei ihmiset vaan voi koittaa tulla toimeen keskenään ja koita unohtaa "erimielisyytensä". Ihmisiä kaikki on kuitenkin, meitä on moneen lähtöön ja se tekeekin meistä erikoisia ja uniikkeja, sanoinkin yhdelle hyvällä kaverille kerran näin:

"Meitä on moneen lähtöön ja niin tulee aina olemaan, kenenkään ei tarvi yrittää miellyttää toisia vaan parasta olisi jos antaisi olla ja kehittäisi itsetunnon ja ton kyvyn kestää erinlaisia ihmisiä!"

Mutta siis toi on mun mielipide vain :D ei ollu tarkoitus kuten sanoin niin aiheuttaa kelleen mitää mielipahaa taikka muutakaan :)

Make love NOT WAR!
lohikarme

#1105 • • lohikarme RitariVittupää
Reivaaja on kyllä hieno forumkoira :D Ja uhkaa vielä turpaan vetää jos sen suututtaa...ihan sama kuka tulee vastaan kun sillä on veitsi ja posse! Haepas Reivaaja googlella "lastuksen parhaat". Vähintään yhtä eeppinen jätkä kuin sä.

--
Qualis artifex pereo

Arsk4_

#1106 • • Arsk4_ Lihis
Miten te jaksatte xD

--
:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.GET WASTED!.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:

#1107 • • Edited Reivaaja Guest

Juhgu, 2.11.2009 02:07:
---
Reivaaja / Silmä, 2.11.2009 00:52:
---
Voi vittu sä oot pälli.

Ainii mä unohdin. Sul oli mun ip tallennettu :DDDDDDDDDD
---

Forum tallentaa IP:t, ne näkyy tos vasemmalla ja haussa, siitä ja asiayhteydestä jo aika usein näkee kenen tunnukset oikeasti on kyseessä.

---
(On kyllä aika hauska EPIC FAIL moment :D
---

Kieltämättä.

Katos en tienny :O ja sun pointti oli? Katoppas inspector Luomumaito-jussi millon REivaajalla on sillä viimex käytetty? Ja koska Reivaajalla.
#1108 • • Edited Reivaaja Guest

Replying to Off topic-jatkot (Jatka täällä siitä mistä jäi jotain hampaankoloon modejen väliintulon kohdalla):

lohikarme, 2.11.2009 08:39:
Reivaaja on kyllä hieno forumkoira :D Ja uhkaa vielä turpaan vetää jos sen suututtaa...ihan sama kuka tulee vastaan kun sillä on veitsi ja posse! Haepas Reivaaja googlella "lastuksen parhaat". Vähintään yhtä eeppinen jätkä kuin sä.

JA lohikarme on laumasielu joka aina tulee kommentoimaan kun on tarpeeksi tuttuja ihan kun: Katos mitä äijät? ai mäki haluun. Koulukiusaajat ja kiusatut samassa rintamassa ekaa kertaa tuntemassa yhtenäisyyttää. PLUR.

Ja toi sun paskanjauhaminen on kyl jo aika eeppistä. Tulkintasi ei ole empiirisiä.
lohikarme

#1109 • • lohikarme RitariVittupää

Reivaaja, 2.11.2009 11:11:
---
lohikarme, 2.11.2009 08:39:

---

JA lohiakrme on laumasielu joka aina tulee kommentoimaan kun on tarpeeksi tuttuja ihan kun: Katos mitä äijät? ai mäki haluun. Koulukiusaajat ja kiusatut samassa rintamassa ekaa kertaa tuntemassa yhtenäisyyttää. PLUR.

Ja toi sun paskanjauhaminen on kyl jo aika eeppistä. Tulkintasi ei ole empiirisiä.

Ei pidä paikkaansa! Oonhan mä sun kanssas jauhanu 1-1 monet kerrat :) Useamman foorumin kokemuksella vaan tiedän että foorumikoirat ei opi. (tsekkasitko lastuksen?)

--
Qualis artifex pereo

#1110 • • Edited Reivaaja Guest

lohikarme, 2.11.2009 11:13:
Ei pidä paikkaansa! Oonhan mä sun kanssas jauhanu 1-1 monet kerrat :) Useamman foorumin kokemuksella vaan tiedän että foorumikoirat ei opi. (tsekkasitko lastuksen?)

Yhdeksän kymmenestä sä tulet sillon ku Luomumaito-jussi sts ja vastaavat. Kun jonkun kimppuunne on 'hyökätty' käyttääkseni hieman ontuvaa termiä. Siten laumaeläimet sen kuitenkin tulkitsee. ''Oma on kusessa'' ja laitetaan rivit kuntoon. Kyllä sä oot laumasielu pikku karme. Sun selittelys ei sitä tosiasiaa muuta.
lohikarme

#1112 • • Edited lohikarme RitariVittupää

Reivaaja, 2.11.2009 11:38:
---
(tsekkasitko lastuksen?)

---

Odotan jonkin sortin palvelua. Jos sä meinaat loukata, niin turha yrittää laittaa mua itse loukkausta metsästämään.

http://www.garrett.fi/devnull/lastus-parhaat2.txt

Siittä. Mutta tosiaan hyvä kun pystyt minutkin profiloimaan kun meidän väliset keskustelut on laskettavissa kahden käden sormin ja mun foorumipostaustahtikin on sellasta luokkaa että ei siitä paljoa irti saa :)

ps. jonkin sortin napoleon-syndroomasta kärsiis siis myös lastus.

--
Qualis artifex pereo

#1113 • • Reivaaja Guest

lohikarme, 2.11.2009 11:43:

Siittä. Mutta tosiaan hyvä kun pystyt minutkin profiloimaan kun meidän väliset keskustelut on laskettavissa kahden käden sormin ja mun foorumipostaustahtikin on sellasta luokkaa että ei siitä paljoa irti saa :)

Blaah. *.txt ei oo ees kuvia. Oisko kuvitettua versiota. Sts:ki teki sellasen mulle :)
lohikarme

#1114 • • lohikarme RitariVittupää

Reivaaja, 2.11.2009 11:45:
---
lohikarme, 2.11.2009 11:43:

---

Blaah. *.txt ei oo ees kuvia. Oisko kuvitettua versiota. Sts:ki teki sellasen mulle :)

Ei mulla oo samanlaista taiteellista silmää :/ Lukase nyt vaan kilttinä poikana läpi. Sun jutut ei ehkä oo yhtä lennokkaita mut aika samankaltasia.

--
Qualis artifex pereo

#1115 • • Edited Reivaaja Guest

lohikarme, 2.11.2009 11:46:
Ei mulla oo samanlaista taiteellista silmää :/ Lukase nyt vaan kilttinä poikana läpi. Sun jutut ei ehkä oo yhtä lennokkaita mut aika samankaltasia.

Mul on kuulemma ADD ni lakkasin yrittämästä lukea pelkkää tekstiä ja opiskelen kuvakirjoista sen mitä opiskelen. :(

E: ja itse tykkäisin enemmän jos verrattaisiin Jeesukseen, mutta se ei taida olla mahdollista? Eihän?
*Puppy_eyes*
Arsk4_

#1116 • • Arsk4_ Lihis
Lastus on kyllä aikas kowa jannu :) *nauru*

--
:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.GET WASTED!.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:

serotonot

#1117 • • Edited serotonot Paul Easy

Reivaaja, 2.11.2009 11:21:
---

---

Yhdeksän kymmenestä sä tulet sillon ku Luomumaito-jussi sts ja vastaavat. Kun jonkun kimppuunne on 'hyökätty' käyttääkseni hieman ontuvaa termiä. Siten laumaeläimet sen kuitenkin tulkitsee. ''Oma on kusessa'' ja laitetaan rivit kuntoon. Kyllä sä oot laumasielu pikku karme. Sun selittelys ei sitä tosiasiaa muuta.

Joo tuota kyseistä ilmiötä on todistellu useammankin kerran tällä forumilla. Milloin kenenkin toimesta ja yleensä aina siinä vaiheessa keskustelun viimeisetkin järkevät pisarat on menetetty. Ei tule perusteltuja argumentteja vaan ainoastaan henkilökohtaista ja ilmeisen usein paikkaansapitämätöntä sontaa

Onneks koulukiusaaminen loppuu koulussa. Tosin se sit jatkuu työpaikkakiusaamisena, forumkiusaamisena ja ties minä. Surullisinta tossa on se, et luulen monien täällä jengiä härnäävän kärsineen siitä ite kouluaikana, eikä senkään kokemuksen turvin pysty ymmärtämään että "hei, täähän ei ole ehkä ihan reilua sitä kohtaan jolle noin tehdään"

Ei mulla oo samanlaista taiteellista silmää :/ Lukase nyt vaan kilttinä poikana läpi. Sun jutut ei ehkä oo yhtä lennokkaita mut aika samankaltasia. (Tämä aiemmin mainittu Lastu siis kyseessä)

Mun mielestä noil kahdel tyypil ei oo kyl mitään yhteistä. En Reivaajaa tunne sen paremmin, mut mun mielestä on äärimmäisen huvittavaa että yks niistä ainoista tyypeistä jotka oikeesti pyrkii perustelemaan väitteitään, on niin "huono" maine. Tokihan herra Reivaaja voisi muuttaa kirjoitusasua "virallisempaan" suuntaan, mut tuntuu jotenkin siltä et monella on niin kova hlökohtainen agenda kyseistä kirjoittajaa vastaan, että harvoin menee edes viesti perille.

Multa lähtee ihan avoimet propsit siitä Reivaajalle että jaksat taistella forumtuulimyllyjä vastaan. Ja suunnaton ihailuni klubituksen uusimmalle trendille: ignorella uhkailulle tai siitä mainitsemiselle.

"Hei nyt jos et oo mun kans samaa mieltä ni painan sellasta nappia etten voi enää lukee sun juttuja koska mua vituttaa se että sä perustelet oman näkemykses usein niin paljon paremmin"

diggailen
serotonot

#1118 • • serotonot Paul Easy

Juhgu, 2.11.2009 12:50:
Ja mistäköhän se huono maine ja henkilökohtaiset agendat ovat syntyneet? Siitä, että perustelut oli niin hyvät?

Kouluihin tai työpaikkoihin verrattuna tämä forumi on siitä leppoisa paikka, että kunhan lakkaa vittuilemasta ihmisille, ne aika pian lakkaa vittuilemasta takaisin. Toki jos haluaa, voi myös aukoa naamaansa ja perseillä vaikka loppuelämänsä, ja sit olla suuri systeemin ja tuulimyllyjen uhri kun yllättäen saa sitä samaa takaisin. Sekin on ihan ok, jokainen tyylillään. Jotkut jopa diggaavat siitä viihteenä. Mut ei se mun mielestä mikään suuren säälin ja sympatian paikka ole.

Kuten sanoin, kys. herran kielenkäyttö vois olla parempaa, mutta kyl niissä mun mielestä on lähes tulkoon aina kuitenkin pointti siellä kaiken keskellä. Toisin kuin monilla niistä, jotka pyrkii kyseistä herrasmiestä jatkuvasti ojentamaan ja kertomaan kuinka tehokkaasti tätä ignoroivat.

Tää forumi on leppoisa paikka jos täällä on ollu pitkän aikaa ja oppinut suodattamaan tietyn sisäänpäin lämpiävän huumorisonnan ja forumpolisoinnit jne., mut kyllä tähän porukkaan on aika vaikea uuden tyypin päästä sisään, ilman että tietyt tahot ovat heti naureskelemassa tietämättömyydelle foorumin toimintatavoista. Eivät siis opastamassa ystävällisesti vaan tuttavallisemmin sanottuna vittuilemassa.
ezzy

#1119 • • Edited ezzy Droid-pappa

silmä, 2.11.2009 11:21:
---

Jos nyt kuitenkin olisit niputtamatta mua ja Reivaajaa samaksi
ihmiseksi, ettei tule jengille turhia väärinkäsityksiä. Vaikka ihan
käsittämätön sattuma tää IP -case onkin, niin en ole siltikään tämän
kyseisen ihmisen altteri, todellakaan.

En tiedä löytyykö foorumin säännöissä mainintaa quoten sisällön
muokkaamisesta, mutta monilta foorumeilta se kyllä löytyy, ja nyt oot
rikkonut tätä nettietiketti sääntöä aika komealla tavalla. Eli jos vaan
modaat sen quoten niin, että se sisältää sen yhden nimimerkin ainoastaan,
kiitos.

Taas joku naapuri postailee EKAN KOMMENTTINSA samaan aiheeseen ja sattumalta samaan aikaan ku herralle vittuillaan ignoresta. Suht eeppiset todennäköisyydet.

LÄÄKKEEEET?!
serotonot

#1120 • • Edited serotonot Paul Easy

Juhgu, 2.11.2009 13:07:
---
serotonot, 2.11.2009 12:56:
---
Kuten sanoin, kys. herran kielenkäyttö vois olla parempaa, mutta kyl niissä mun mielestä on lähes tulkoon aina kuitenkin pointti siellä kaiken keskellä.
---

No jos mä nyt alan tässä vittuilemaan, uhkailemaan ja puhumaan susta paskaa, ni onko sun luontainen vastaus siihen et "hei yhden tosi hyvän pointin esitit tossa kolmannella rivillä, props dude, vähän ku vielä virallisemmin esittäisit sen"?

No, ehkä. Mut imho ei ole kovin ihmeellistä jos joku toinen reagoi jollain toisella tavalla.

Pistätkö mulle jonkun esimerkin tollaisesta tilanteesta jossa on tehty tuota yllämainittua, ku jotenki oon missannu tollaset kokonaan. Onhan kielenkäyttö ollu kyseenalaista ja turhia hlökohtaisuuksia lennelly, mut tollaseen en oo törmänny.

Jos siel vittuilun seassa on joku järkevä pointti, ni kyl mä mielummin keskityn siihen, kuin sen ympärillä olevaan sadatteluun. Mun mielestä on oudompaa jaksaa jatkaa keskustelua minkä linja on "oot paska jätkä" "ite oot" "eiku sä oot" kuin tarttua siihen järkevään osaan viestiä ja keskustella siitä.

Mä oon tosta ihan eri mieltä. Jos joku uusi tyyppi vaikka kysyy jotain, ja esittää asiansa neutraalisti, niin sitä mun mielestä opastetaan hyvinkin asiallisesti eikä mitenkään vittuilemalla. Ja keskusteluun voi osallistua hyvinkin vapaasti.

Paitsi siis jos ko. tyyppi itse aloittaa jonkun ihme spedeilyn, mut sen välttäminen nyt ei vaadi mitään tietämystä "forumin toimintatavoista" tms.

Kyl tää niitä harvoja forumeita on, joita ite käytän, joissa esim vittuillaan vähälahjaisille jotka kysyy neuvoa ja muutenki pyritään enneminki dissaamaan spedeilyä kuin ohjaamaan pois spedeilystä. Tosin vaikeaahan sitä spedeilystä poisohjausta on suorittaa jos itsekin keskittyy spedeilyyn. Ja ei, en tarkoita ketään henkilökohtaisesti. Yhtä hyvin voisin itse neuvoa uusia käyttäjiä siinä miten täällä kannattaa käyttäytyä.