Replying to Off topic-jatkot (Jatka täällä siitä mistä jäi jotain hampaankoloon modejen väliintulon kohdalla):
serotonot, 2.11.2009 16:00:
Mikset sä vois kaivaa sitä matskua jos sä kerran esimerkiksi noista väkivallalla uhkailuista kertoilet?
Siksi, että musta on täysin kohtuutonta kuinka Reivaaja saa häiriköidä ~20.000 rekisteröityneen käyttäjän forumilla jatkuvasti ilman seuraamuksia ja mä haluan että niitä seuraamuksia alkaa satelemaan jos kaivan sen matskun esiin. Muuten sen matskun esiin kaivamisesta on seurauksena on lähinnä ko. herran lällättelyä sen tekemiseen tuhlatusta ajasta, hetkellinen vetäytyminen jonnekin hevonperseeseen ja saman marakattimenon jatkuminen viikon päästä.
Toi syyte on niin vakava että mä mielellään näkisin kontekstin, en pelkkää sun väitettää siitä. Koska jos mä kirjoittaisin tähän viestiin jotain väkivaltauhkailuja, ni luulen et jokainen joka tuntee mut, tajuis etten aio toteuttaa niitä.
Aivan varmasti. Mulla on tossa irkin puolella viestittely menossa erään uhkauksia saaneen kanssa ja kyse ei ole missään määrin määrin kaverien välisestä vitsinvääntämisestä tai siitä, että uhkauksia vastaanottaneella taholla olisi mitään resursseja tietää onko uhkaaja tosissaan vai ainoastaan spede.
Enkä mä puolusta tässä erityisemmin ketään. Kuten jo aiemmin sanoin, mun mielestä kyseisen herran viestintää vois hyvin siistiä. Enkä pidä Reivaajaa edes heikompana. Enemmän mua häiritsee tollainen porukalla yhden tyypin savustaminen sitä varten että se kertoo teistä totuuksia joita ette halua kuulla. No offence.
No, mä en näe asiaa ihan samoin kuin sinä. Syynä siihen on mm. se, että niputit mut juuri mukaan johonkin Klubituksen lynkkauslaumaan (kun tosiasiassa mä aloitin yksin ja omalla päätökselläni sanomaan Reivaajalle, että voisi pitää vähän pienempää suuta) ja mainitsit Reivaajan kertovan mustakin "totuuksia joita en halua kuulla."
No offence? Mitä vittua Antti hei? Ootko tosissasi sitä mieltä että mun ei kannata loukkaantua tosta sun sanomastasi, koska oot lähinnä objektiivinen tarkkailija etkä sanonut mitää loukkaavaa?