Off topic-jatkot (Jatka täällä siitä mistä jäi jotain hampaankoloon modejen väliintulon kohdalla)

1,383 posts, 70 pages, 648,747 views

Jone

#1141 • • Jone Archibald Haddock

Replying to Off topic-jatkot (Jatka täällä siitä mistä jäi jotain hampaankoloon modejen väliintulon kohdalla):

serotonot, 2.11.2009 16:00:
Mikset sä vois kaivaa sitä matskua jos sä kerran esimerkiksi noista väkivallalla uhkailuista kertoilet?

Siksi, että musta on täysin kohtuutonta kuinka Reivaaja saa häiriköidä ~20.000 rekisteröityneen käyttäjän forumilla jatkuvasti ilman seuraamuksia ja mä haluan että niitä seuraamuksia alkaa satelemaan jos kaivan sen matskun esiin. Muuten sen matskun esiin kaivamisesta on seurauksena on lähinnä ko. herran lällättelyä sen tekemiseen tuhlatusta ajasta, hetkellinen vetäytyminen jonnekin hevonperseeseen ja saman marakattimenon jatkuminen viikon päästä.

Toi syyte on niin vakava että mä mielellään näkisin kontekstin, en pelkkää sun väitettää siitä. Koska jos mä kirjoittaisin tähän viestiin jotain väkivaltauhkailuja, ni luulen et jokainen joka tuntee mut, tajuis etten aio toteuttaa niitä.

Aivan varmasti. Mulla on tossa irkin puolella viestittely menossa erään uhkauksia saaneen kanssa ja kyse ei ole missään määrin määrin kaverien välisestä vitsinvääntämisestä tai siitä, että uhkauksia vastaanottaneella taholla olisi mitään resursseja tietää onko uhkaaja tosissaan vai ainoastaan spede.

Enkä mä puolusta tässä erityisemmin ketään. Kuten jo aiemmin sanoin, mun mielestä kyseisen herran viestintää vois hyvin siistiä. Enkä pidä Reivaajaa edes heikompana. Enemmän mua häiritsee tollainen porukalla yhden tyypin savustaminen sitä varten että se kertoo teistä totuuksia joita ette halua kuulla. No offence.

No, mä en näe asiaa ihan samoin kuin sinä. Syynä siihen on mm. se, että niputit mut juuri mukaan johonkin Klubituksen lynkkauslaumaan (kun tosiasiassa mä aloitin yksin ja omalla päätökselläni sanomaan Reivaajalle, että voisi pitää vähän pienempää suuta) ja mainitsit Reivaajan kertovan mustakin "totuuksia joita en halua kuulla."

No offence? Mitä vittua Antti hei? Ootko tosissasi sitä mieltä että mun ei kannata loukkaantua tosta sun sanomastasi, koska oot lähinnä objektiivinen tarkkailija etkä sanonut mitää loukkaavaa? *ding*
#1142 • • Reivaaja Guest

Replying to Off topic-jatkot (Jatka täällä siitä mistä jäi jotain hampaankoloon modejen väliintulon kohdalla):

Jone, 2.11.2009 16:12:
Siksi, että musta on täysin kohtuutonta kuinka Reivaaja saa häiriköidä ~20.000 rekisteröityneen käyttäjän forumilla jatkuvasti ilman seuraamuksia ja mä haluan että niitä seuraamuksia alkaa satelemaan jos kaivan sen matskun esiin.

Älä nyt taas länkytä. Mä haluan sen 20 000 nimen adressin jossa sanotaan että mä häiriköin.
Susta on kyse, ei 19 999 ihmisesta ja susta. Älä nouse heidän edustajakseen, koska sua ei ole valittu siihen tehtävään. Ikävä kyllä täällä ei voi järjestää validia äänestystä, muuten kyllä suostuisin siihen.
Jone

#1143 • • Jone Archibald Haddock

Reivaaja, 2.11.2009 16:02:
Ei vittu sä oot hukassa. Susta poiketen mä oon pyytänyt anteeksi typerää käytöstäni ajoittain jopa ihmisiltä joiden tiedän olevan kyvyttömiä samanlaiseen 'urotekoon'

Höpöhöpö. Mä olen pyytänyt Klubbarihistoriani aika lukemattomia kertoja anteeksi. Lakkaahan siis suoltamasta.

Reivaaja, 2.11.2009 16:02:
Sä et ole valmis perustelemaan muodikkaan individualistisen neo-dekadenssin mukaisesti omia syytöksiäsi. Olet liian hyvä siihen. Ja minä liian paha. Saisinko muutakin mustaa valkoisella niin olisi jotkin lähtökohdat mistä lähteä puimaan asiaa? Sä et vieläkään ole tarpeeksi arvoitettu, jotta voisit vaatia ehdotonta alistumista. Sä et koe, että mussa on tarpeeksi ihmistä lunastaakseni oikeutta olla olemassa. Älä ainakaan väitä itseäsi humanistiksi, vaikka saatat erheellisesti niin ajatellakkin.

....ja oikeasti ei mua nyt kiinnosta tää sun ylimääräinen höpöttämisesi yhtään. Pysytäänhän aiheessa.

olen valmis tuomaan tähän keskusteluun pari uhkailemaasi henkilöä tarvittaessa. Edellytys sille on se, että sulle tulee jotain seurauksia niistä uhkailuistasi. Jos ei kerran tule, niin vittuako tässä sitten vaivautumaan kun sun jatkuva Klubituksen terrorisoimisesi kuitenkin jatkuu.

Kuten sanottua; take it or leave it. Jos ei nappaa, niin mä otan sen ihan suorana osoituksena siitä, että tiedät itsekin uhkailleesi etkä ole halukas nielemään siitä mitään sanktioita.

Mä en valitettavasti ole tarpeeksi tyhmä että voisit saada tolla jatkuvan hyökkäämisen ja asiasta harhauttamisen taktiikallasi mitään aikaan.
#1144 • • Reivaaja Guest

Aivan varmasti. Mulla on tossa irkin puolella viestittely menossa erään uhkauksia saaneen kanssa ja kyse ei ole missään määrin määrin kaverien välisestä vitsinvääntämisestä tai siitä, että uhkauksia vastaanottaneella taholla olisi mitään resursseja tietää onko uhkaaja tosissaan vai ainoastaan spede.

Eli hän on valinnut sinut edustajakseen? Oiskohan mulla mitään tsänssiä saada kohdata, tai edes tietää syyttäjän, joka niin väittää. Vai onko kyse hanen tulkinnastaan ja nyt sä vedät mutkat suorix ja rikot luurin?

Tota kutsutaan oikeusmurhaksi. Sitä paitsi oikeusvaltion käytännön mukaan edellisen bannini seurauksena tilini on tyhjennettty, joten käytännössä tekoni voidaan tulkita sovitetuksi. Vaan siihenhän ei mielestäsi minulla saisi olla oikeutta? Kuinka susta tuli noin katkera?
#1145 • • Reivaaja Guest

Jone, 2.11.2009 16:21:
Kuten sanottua; take it or leave it. Jos ei nappaa, niin mä otan sen ihan suorana osoituksena siitä, että tiedät itsekin uhkailleesi etkä ole halukas nielemään siitä mitään sanktioita.

Taas sä yrität alistaa. Toi ex silentio (wiki. Ei näitä voi muistaa ulkoa) ei ole empiirisesti pätevää, joten sä voit ihan omassa maailmassas tulkita sen niinkuin haluat :)
Jone

#1146 • • Edited Jone Archibald Haddock

Reivaaja, 2.11.2009 16:17:
Älä nyt taas länkytä. Mä haluan sen 20 000 nimen adressin jossa sanotaan että mä häiriköin.

No et varmaan saa sellaista, koska forumilla ei ole ihan niin monta rekisteröitynyttä käyttäjää edes ja osa accounteista ei ole aktiivisia.

Mut hei, huutoäänestyksen saat.

KENEN MIELESTÄ REIVAAJAN KÄYTTÄYTYMINEN KLUBBARILLA ON JATKUVAA HÄIRIKÖINTIÄ?

o/

Siinä omani ensimmäisenä.
Jone

#1147 • • Jone Archibald Haddock

Reivaaja, 2.11.2009 16:25:
Taas sä yrität alistaa. Toi ex silentio (wiki. Ei näitä voi muistaa ulkoa) ei ole empiirisesti pätevää, joten sä voit ihan omassa maailmassas tulkita sen niinkuin haluat :)

Tämä ei ole väittely, joten ihan turhaan vetelet Wikistä hevonpaskaa argumentaatiovirheistä. Väittelyn sijaan tämä on enemmänkin väistely, koska suoritat sitä enemmän ja enemmän viesti viestiltä kuin nurkkaan ajettu piesty kulkukoira.
#1148 • • Edited Reivaaja Guest

Jone, 2.11.2009 16:25:
No et varmaan saa sellaista, koska forumilla ei ole ihan niin monta rekisteröitynyttä käyttäjää edes ja osa accounteista ei ole aktiivisia.

Mut hei, huutoäänestyksen saat.

KENEN MIELESTÄ REIVAAJAN KÄYTTÄYTYMINEN KLUBBARILLA ON JATKUVAA HÄIRIKÖINTIÄ?

Käsi rohkeasti ylös vaan.

o/

Siinä omani ensimmäisenä.

Editoitko ton käsi rohkeasti ylös vaan pois, niin silmissäni toi näyttää pätevämmältä. Nyt yrität vaikuttaa tulokseen.
serotonot

#1150 • • serotonot Paul Easy

Siksi, että musta on täysin kohtuutonta kuinka Reivaaja saa häiriköidä ~20.000 rekisteröityneen käyttäjän forumilla jatkuvasti ilman seuraamuksia ja mä haluan että niitä seuraamuksia alkaa satelemaan jos kaivan sen matskun esiin. Muuten sen matskun esiin kaivamisesta on seurauksena on lähinnä ko. herran lällättelyä sen tekemiseen tuhlatusta ajasta, hetkellinen vetäytyminen jonnekin hevonperseeseen ja saman marakattimenon jatkuminen viikon päästä.

Mikä oikeus sulla on vaatia tuollaista? Puututhan säkin säännöllisesti ihmisten "vääränlaiseen" toimintaan forumeilla. Tästä johtuen olet varmaan Reivaajan silmätikuksi päässytkin. Kai sä itse tiedostat sen, että jos sä et purkais sun henkilökohtaisia negaatioitas kys. henkilöä kohtaan, ni noiden 20000 käyttäjän forumi häiriintyis paljon vähemmän. Ja toi vika kuulosti melkein syytökseltä siitä ettei vietä tarpeeks aikaa tällä forumilla :D Eli ymmärsin sen varmaan jotenkin väärin.

Sulta meni mun pointti ohi niin että helähti. En mä kaipaa sun oletuksia ja niihin perustuvia todisteluja. Olis kiva nähdä ihan vaan yksinkertaisesti että mitä tarkoitat. Olet nimittäin kohta käyttänyt paljon enemmän aikaa niiden näyttämisestä kieltäytymiseen tai ainakin ehtojen asettamiseen kys. asian tiimoilta, kuin siihen että olisit vaan kaivanut ne heti esiin syytöksien yhteydessä ;)

No, mä en näe asiaa ihan samoin kuin sinä. Syynä siihen on mm. se, että niputit mut juuri mukaan johonkin Klubituksen lynkkauslaumaan (kun tosiasiassa mä aloitin yksin ja omalla päätökselläni sanomaan Reivaajalle, että voisi pitää vähän pienempää suuta) ja mainitsit Reivaajan kertovan mustakin "totuuksia joita en halua kuulla."

No offence? Mitä vittua Antti hei? Ootko tosissasi sitä mieltä että mun ei kannata loukkaantua tosta sun sanomastasi, koska oot lähinnä objektiivinen tarkkailija etkä sanonut mitää loukkaavaa? *ding*

Tiedäthän sen että jokainen tänne postaavista ihmisistä tekee itse päätöksen tänne postaamisesta, tuskin tuolla kukaan lähettelee privaviestejä tyyliin "hei, nyt se postaa tonne ketjuun, sano sä näin ni mä pistän tän kuvan".

Ja kyllähän sun on pakko myöntää se, että oot aikamoinen forum-poliisi luonteeltas. Oot hanakasti neuvomassa miten ihmisten pitäis nettiyhteisössä käyttäytyä. On sussa sellasta kyökkimoderaattorin vikaa. Kyllähän Reivaaja kärjistää asioita härskisti ja oikoo mutkia, mutta esim tässä ketjussa kyseinen herra puhuu hirveästi asiaa jonka tunnut sivuuttavan täysin.

Voithan sä toki loukkaantua niistä jos haluat. En mä sua ala määräilemään. Keskusteluun ostallistumiseni tarkoitus vaan ei missään tapauksessa ollut loukata sua, eikä ketään muutakaan. Oon vaan tässä asiassa eri mieltä sun ja monen muun kanssa ja kuulun siihen ilmeisen harvalukuiseen joukkoon joka löytää reivaajan puheista myös paljon asiaa.

Mut tosiaan, ymmärrän että varmasti loukkaannut, sillä kyseinen keskustelu käsittelee osittain myös sua ja sun toimintaas. Ja tähän keskusteluun ei oikein pysty osallistumaan käsittelemättä niitä koska ne on tän keskustelun aihe. Samalla tavalla kuin reivaajanki käytös, mitä on kyllä puitu melkoisesti. Ja jännänä huomiona mainittakoon se, että Reivaajan en ole nähnyt kimpaantuvan noiden asioiden käsittelystä. Toisin kuin esim nyt sun. Ehkä (Jos siis loukkaannuit ja toimit sen tunteen johdattamana)
serotonot

#1154 • • Edited serotonot Paul Easy

Jone, 2.11.2009 16:21:

olen valmis tuomaan tähän keskusteluun pari uhkailemaasi henkilöä tarvittaessa. Edellytys sille on se, että sulle tulee jotain seurauksia niistä uhkailuistasi. Jos ei kerran tule, niin vittuako tässä sitten vaivautumaan kun sun jatkuva Klubituksen terrorisoimisesi kuitenkin jatkuu.

Nyt Jone jotain rajaa!

Ethän sä voi tota ottaa osoituksena mistään. Yhtä hyvin mä voisin sanoa että jos et kaiva niitä todisteita väitteilles ni otan sen suorana osoituksena siitä että oot esiintyny zoofiiliaa käsittelevässä dokumentissa.

Pahoitteluni noinkin kummallisesta väitteestä, mutta toivon vaan että ymmärrät ulosantisi absurdiuden.

Ja sähän ite hyökkäät Reivaajaa kohtaan. Vaadit sitä vieläpä bännätyks!
AnderS

#1156 • • AnderS KävyttömänKesänOravanPoika

Reivaaja, 2.11.2009 16:08:
---
AnderS, 2.11.2009 16:04:
Minkä pointin? Mun pointtini tässä sillisalaatissa on se että tasaisin väliajoin täällä(klubbarissa) on tilanne jossa sä oot tukkanuottasilla forumkolleegoidesi kanssa. Mun kysmys oli että miksi?

Mulla ei oo sulle mitään annettavaa/opetettavaa täällä eikä missään muuallakaan. Eihän kenelläkään ole sulle mitään annettavaa, eiks niin? Muut on aina väärässä ja sua vastaan. Haastava asetelma elämälle, muuallakin kuin kubbarissa. Tsemppiä elämän tuulimyllyjä vastaan!

---

Jännää miten sunki suu aukenee aina tällästen tilanteiden yhteydessä, muttei muuten. Tarviit sen +5 ääntä perustaksesi jotta tiedät varmasti olevasi itsesi mielestä oikeassa. Se osoittaa mulle sellasta munattomuutta ja kyvyttömyyttä etten koe tarpeelliseksi keskustella kanssasi aiheesta, vaikka suoranaiseen vittuiluun et taivukkaan. Juuri sanoit että pointtisi ei ole yrittää tehdä minusta parempaa ihmistä. Se osoittaa motiivisi sivistynyttä paketointiasi paremmin.

Miten mä voi olla oikeassa tai väärässä tässä asiassa jossa mä olen esittänyt sulle kysymyksen? Johon sä et vastannut. Mun kysymys oli että miksi sun mielestä tilanne kääntyy täällä aika ajoin tälläiseksi. Mua ei kiinnosta olla oikeassa tai väärässä. Mä olen monta kertaa väärässä joka päivä, siihen tottuu. Joku vois sanoa että siitä myös oppii.

Mä tykkään lueskella näitä topiceja hirveesti. Täällä on niin paljon mua fiksumpaa jengiä, joidenka kirjoituksia ja ajatuksia on mukavaa lueskella.Sun kirjoituksia on välillä mukava lukea, sulla leikkaa välillä helvetin terävästi. Silloin tällöin vaan ne topicit lässähtää just tämän ilmiön takia, jossa sulla on aika keskeinen rooli. Mä avasin suuni toisen kerran asiasta. Jos mun tekee mieli avata kolmannen kerran suuni asiasta niin mä kirjoittelen privana, jää se munattomuus enemmän taka-alalle:D
serotonot

#1158 • • Edited serotonot Paul Easy

lohikarme, 2.11.2009 16:45:
niin siis siistiä keskustelua ja neuvoja kaipailit :)

En itseasiasssa, vaan niitä uhkailuja ja vittuiluja ja henkilökohtaisuuksia ja spedeilyä ja ties mitä mistä reivaajaa syytetään

Ja muutenki tarkoitin esim. tilannetta jossa uus käyttäjä tulee forumille ja avaa muutaman vakkarin mielestä jotenki hölmön uuden threadin ja siinä sitä ollaan.
$

#1159 • • $ Destination weekend!

domi, 2.11.2009 14:25:
---
Jone, 2.11.2009 13:33:
Tämän saitin adminilla ja niillä muutamilla moderaattoreilla on mun näkökulmastani silmittömän pitkä pinna enkä tiedä kenenkään saaneen täältä monoa vuosien saatossa Reivaajaa lukuunottamatta. Siitä voi vetää tai olla vetämättä johtopäätöksiä.

---

Itseasiassa eräskin "$" tai "jukebox" on saanut kahdesti kenkää, myöskin väkivaltaisuuksiin menevien privapostausten vuoksi.

Ei sitten sekoiteta tuota "$"-nickiä joka on ollut mulla käytössä vuodesta 2005. (root->$)

Kiitos.

T. $
serotonot

#1160 • • serotonot Paul Easy

$, 2.11.2009 16:53:
---
domi, 2.11.2009 14:25:
---
Jone, 2.11.2009 13:33:
Tämän saitin adminilla ja niillä muutamilla moderaattoreilla on mun näkökulmastani silmittömän pitkä pinna enkä tiedä kenenkään saaneen täältä monoa vuosien saatossa Reivaajaa lukuunottamatta. Siitä voi vetää tai olla vetämättä johtopäätöksiä.

---

Itseasiassa eräskin "$" tai "jukebox" on saanut kahdesti kenkää, myöskin väkivaltaisuuksiin menevien privapostausten vuoksi.

---

Ei sitten sekoiteta tuota "$"-nickiä joka on ollut mulla käytössä vuodesta 2005. (root->$)

Kiitos.

T. $

Hetken aikaa mietinki et "ei ois kyl siitä uskonu" mut tää selvens :D