Off topic-jatkot (Jatka täällä siitä mistä jäi jotain hampaankoloon modejen väliintulon kohdalla)

1,383 posts, 70 pages, 624,490 views

Jone

Posts: 8,258

#1082 • • Jone Archibald Haddock

Replying to Off topic-jatkot (Jatka täällä siitä mistä jäi jotain hampaankoloon modejen väliintulon kohdalla):

Reivaaja, 1.11.2009 15:37:
Mun on vaikee ottaa sua vakavasti.



No, sithän tunne on molemminpuolinen. *nauru*

Mun viestini sisältö oli "ala käyttäytymään." Mitään muuta mä en ole sun kanssasi kiinnostunut puhumaan, koska se ainoastaan ruokkisi sun "huomiota mulle just nyt millä tavalla ja kustannuksilla hyvänsä"-forumpersoonasi mun näkökulmastani peelointa puolta.

So long.
Jone

Posts: 8,258

#1083 • • Jone Archibald Haddock

Replying to Off topic-jatkot (Jatka täällä siitä mistä jäi jotain hampaankoloon modejen väliintulon kohdalla):

Lyra, 1.11.2009 17:32:
p.s. hienon tappelun ootte saaneet aikaseks, mahtaa kaikilla olla hyvä mieli :D



Mäkään en kyl näe tappelusta vilahdustakaan lukuunottamatta Reivaajan replyjä Aadalle, mutta se nyt tuntuu sylkevän kaikkien päällä poikkeuksetta muutenkin.

Tappeluiden sijaan näen vähän vaikeaselkoisen, mutta hiton mielenkiintoisen keskustelun, johon ottaisin itsekin osaa jos mulla olisi aikaa paneutua siihen asian vaatimalla tavalla. Juttua vaan tuntuu tulevan sellaista tahtia, että eipä sinne oikein väliin ehdi kommentoimaan toistamatta jo sanottuja asioita.
Avatar
#1084 • • Reivaaja Guest

Replying to Off topic-jatkot (Jatka täällä siitä mistä jäi jotain hampaankoloon modejen väliintulon kohdalla):

Jone, 1.11.2009 18:31:
---
Reivaaja, 1.11.2009 15:37:
Mun on vaikee ottaa sua vakavasti.

---


No, sithän tunne on molemminpuolinen. *nauru*

Mun viestini sisältö oli "ala käyttäytymään." Mitään muuta mä en ole sun kanssasi kiinnostunut puhumaan, koska se ainoastaan ruokkisi sun "huomiota mulle just nyt millä tavalla ja kustannuksilla hyvänsä"-forumpersoonasi mun näkökulmastani peelointa puolta.

So long.


Mustahan tässä oli kyse. Musta toi statuksen haku on sun peeloin puoli. Mut se siitä.
Avatar
#1085 • • Reivaaja Guest
Hienoa että te opitte toisistanne jotain uutta. Mä en. :( Välillä tuntuu etten opi koskaan mitään uutta täältä. :/ Välillä ei.
Avatar
#1086 • • Edited Reivaaja Guest
Mut sanottakoot vielä että aadan tuplastandardit on kyllä aivan astronomisella tasolla. Tulee sellanen wtf? fiilis. Ne on muotoiltu diibidaaba tyyliin 'no tietty', mut se miten sillä on tarve puolustella niitä 'no tietty' diibidaaba länkytyksiä on sit niiku tiiättexte o_O Sit se et niiku jengi jaksaa tiiättexte sillei olla et täh, mua kiinnostais kuulla tota diibidaabaa lisää on ihan lopullinen :O leuka penkkiin judanssi.
Astasta uskallan lyödä vetoa, et se vaan harjottelee puhumista pahan päivän varalle, eikä sen kummemmin hae rispektii tai usko voivansa muuttaa kyseistä neitiä. Vampy hakee kykyä empatiaan ja ezzy haluaa hyvät naurut. Mä haluun et aada ois hiljaa, kun noitten periaatteiden esille tuominen on sen omaa kanta-periaatettaan vastaan ja mua rupee vituttamaan se.
Jonesta on tosi kivaa et ihmist tollei sivistyneesti viinilasi kädessä länkyttää elämänfilosofiaa josta ei kukaan opi kuittenkaan mitään uutta, mutta jolla on kiva kuluttaa aikaansa kun on pää niin turta pitkän päivän jälkeen ettei oikeen voi sisäistäkkään mitään uutta vaikka haluaisikin. Eräillä on hirveä tarve tuntea empatiaa kaikkia eläviä olentoja kohtaan vaikka sitten väkisin, jolloin keskustellaan niin kauan että unohdetaan että mistä sitä nyt ees lopulta keskusteltiin ja paiskataan kättä ja mennään nussimaan kumpikin niitä omia pikkupoikia perseeseen. Konsensusta kerrakseen.
Jone

Posts: 8,258

#1087 • • Edited Jone Archibald Haddock
No niin, josko sitä nyt sit sanois ihan ilman quote-helvettiä jotakin tohon Aadan ja muiden keskusteluun vaikkapa ton "statushakuisuuteni" innoittamana.

Mun on vaikeaa ymmärtää palavaa halua kuulua johonkin tiettyyn porukkaan ja yltiölaskelmoivaa näihin porukoihin pyrkimistä. Ammatillisella tasolla omasta persoonastaan ei tietenkään tarvitse kaikkea jakaa ja niin tekeminen olisi monissa asiayhteyksissä jopa kummallista (en mäkään esim. tietenkään useimmille asiakkailleni sano vaikkapa nyt maalaavani graffiteja, mutta se ei johdu siitä etten voisi sitä sanoa vaan siitä, että mun ja asiakkaideni keskusteluissa moiset persoonoihin liittyvät asiat eivät vaan tule esille.), mutta jos itseään ei yleisellä tasolla voi jollekin tietylle henkilölle esittää juuri sellaisena kuin sattuu olemaan, niin ei vaan mene mitenkään jakeluun miten tällaisten henkilöiden seurasta voisi kunnolla nauttia.

Oma lähipiirini muodostuu mitä erilaisimmista ihmisistä, joista monienkaan kanssa en jaa samoja näkemyksiä tai välttämättä juuri mitään muutakaan, mutta en ole koskaan kokenut sitä haastavana ja harmillisena vaan rikkautena - erilaiset jutut ja niihin törmääminen vievät meitä yksilöinä eteenpäin, koska niihin törmääminen avartaa omaa perpektiiviä jos antaa sen tehdä niin. Kaikkia näkemyksiä, harrastuksia, käyttäytymismalleja ja ties mitä muuta ihmisissä ilmenevää ei tarvitse ymmärtää, niihin ei tarvitse loputtomasti paneutua eikä niitä erityisesti tarvitse omaksua osaksi itseään, mutta on aika huippua päästä muiden kautta kokemaan edes pintapuolisesti laajempi osa ihmisyyden koko skaalasta.

Elämä menisi hirvittävän hankalaksi jos koko ajan pitäisi olla analysoimassa omaa ja muiden toimintaa, habitusta ja ulosantia. Vaikkapa nyt ne tatuoinnit eivät kerro mun mielestäni ihmisestä yhtään mitään - minulla niitä ei ole, mutta ainakin puolet niistä ikäisistäni ihmisistä joiden kanssa olen aktiivisesti tekemisissä vapaa-ajallani on jossain määrin tatuoituja. Tähän porukkaan mahtuu ammattinsa puolesta toimistotyöntekijöitä usealla eri tasolla, eri alojen yrittäjiä, markkinoinnin ja mainonnan moniosaajia, varastotyöntekijöitä, artisteja ja ties mitä. Se, että heillä on tatuointeja kertoo heistä jotakuinkin yhtä paljon kuin minusta itsestäni kertoo se, että viihdyn isoissa housuissa - ei paljoakaan.

En koe että edes niinkin läheisen henkilön kuin seurustelukumppanin tulisi olla kanssani samasta puusta veistetty. Se olisi kamalan tylsää enkä sitäpaitsi edes pystyisi elämään itseni duplikaatin kanssa - varmaankin lähinnä inhoaisin sellaista. Ne tärkeät asiat ovat ihan muita kuin loputon lista yhteisiä intressejä. Tärkeintä on ollut se, että olen saanut olla oma itseni kaikin tavoin ja suurin osa seurustelukumppaneistani on kunnioittanut tätä oikeuttani samoin kuin minäkin heidän vastaavaansa. Seurustelukumppaneikseni ei ole koskaan valikoitunut ketään yhteiskuntaluokkaan perustuen ja mielestäni sen perusteella ihmisten raakkaaminen omista kiinnostuksen kohteista pois tai niihin mukaan olisi lähinnä loputtoman typerää ja haitallista omalle itselleni.

Olisi kamalaa olla joko omistamiensa asioiden tai saavuttamiensa välietappien summa jonkun silmissä. Varmaan sitä jonkun silmissä onkin, mutta sellaisia tyyppejä mä en itse lähelleni halua enkä ymmärrä miksi kukaan muukaan haluaisi.

Live and let live.
Jone

Posts: 8,258

#1088 • • Edited Jone Archibald Haddock

Replying to Off topic-jatkot (Jatka täällä siitä mistä jäi jotain hampaankoloon modejen väliintulon kohdalla):

Reivaaja, 1.11.2009 19:44:
Päivän kyökkianalyysit nipusta ihmisiä



Kuvittelet selkeästi olevasi kovan luokan ihmistuntija ja sen vois lukea hellyyttäväksi yksinkertaisuudessaan (jonkun persoonan analysointi muutaman viestin perusteella on samaa luokkaa sen kanssa että vastaavan analyysin tekisi niiden jo pikkuhiljaa väsyttävien tatuointien perusteella) jos olisit 15. Mut kun et vissiin oo, niin se on lähinnä puuduttavaa.

Jos menit muiden kohdalla yhtä päin prinkkalaa kuin mun, niin suosittelen olemaan esittelemättä tota ihmistuntijuuttasi kauhean tärkeissä tilanteissa. *nauru*
Avatar
#1089 • • Edited Reivaaja Guest

Replying to Off topic-jatkot (Jatka täällä siitä mistä jäi jotain hampaankoloon modejen väliintulon kohdalla):

Jone, 1.11.2009 20:26:
---
Reivaaja, 1.11.2009 19:44:
Päivän kyökkianalyysit nipusta ihmisiä

---


Kuvittelet selkeästi olevasi kovan luokan ihmistuntija ja sen vois lukea hellyyttäväksi yksinkertaisuudessaan (jonkun persoonan analysointi muutaman viestin perusteella on samaa luokkaa sen kanssa että vastaavan analyysin tekisi niiden jo pikkuhiljaa väsyttävien tatuointien perusteella) jos olisit 15. Mut kun et vissiin oo, niin se on lähinnä puuduttavaa.

Jos menit muiden kohdalla yhtä päin prinkkalaa kuin mun, niin suosittelen olemaan esittelemättä tota ihmistuntijuuttasi kauhean tärkeissä tilanteissa. *nauru*



Anteeksi herra marginaali. En voi luvata jotteiko se toistuisi.

(se et sä et siihen kykene, ei tarkoita etteikö joku kykenisi. Sitä paitsi on aikamoista vähättelyä sanoa ''muutaman'' Täällä sanotaan enemmän kuin edes kavereille usein koko elämän aikana.)
Jone

Posts: 8,258

#1090 • • Jone Archibald Haddock

Replying to Off topic-jatkot (Jatka täällä siitä mistä jäi jotain hampaankoloon modejen väliintulon kohdalla):

Reivaaja, 1.11.2009 20:31:
Anteeksi herra marginaali. En voi luvata jotteiko se toistuisi.



Ei mut oikeesti hei jätkä. Miksi koet tarvetta esittää noita analyyseja ja uskotko sä oikeasti osuvasi kovinkin kohdalleen niiden kanssa? Jos koet niin miten hitossa? Mikä susta sun mielestäsi tekee yli-ihmisen, joka pystyy tekemään sen mihin kukaan muu ei pysty; näkemään jostain toisesta ihmisestä läpi ja samalla kaiken mitä kyseinen ihminen edustaa perustuen johonkin ohikiitävään tuokiokuvaan tai pieneen nippuun sanoja internetforumilla? Miksi et voi vaan antaa muiden olla? Miksi koitat väkisin luoda keskustelua sellaisten henkilöiden kanssa, jotka eivät kanssasi halua keskustella? Jos haluat keskusteluseuraa, niin eikö olisi helpompaa saada sitä olemalla mukavampi sen sijaan että pyrit olemaan mahdollisimman ikävä? Vai tuleeko sulle tosta paskanheittelystä parempi fiilis itsestäsi? Tuleeko ihan aikuisten oikeesti?

*piis*
Avatar
#1091 • • Reivaaja Guest
Ikä ei Jone parka tuo älykkyyttä, vaan arvokkuutta. Arvokkuutta en tässä iässä ainakaan hae, vaan viisautta. Sä haet arvokkuutta, jonka typeryyttäsi sekoitat älykkyyteen ja viisauteen.
Vaan eipä vanhuksenakaan jaksa enää olla arvokas, kun tietää ettei ole.
Avatar
#1092 • • Edited Reivaaja Guest

Replying to Off topic-jatkot (Jatka täällä siitä mistä jäi jotain hampaankoloon modejen väliintulon kohdalla):

Jone, 1.11.2009 20:39:
---
Reivaaja, 1.11.2009 20:31:
Anteeksi herra marginaali. En voi luvata jotteiko se toistuisi.

---


Ei mut oikeesti hei jätkä. Miksi koet tarvetta esittää noita analyyseja ja uskotko sä oikeasti osuvasi kovinkin kohdalleen niiden kanssa? Jos koet niin miten hitossa? Mikä susta sun mielestäsi tekee yli-ihmisen, joka pystyy tekemään sen mihin kukaan muu ei pysty; näkemään jostain toisesta ihmisestä läpi ja samalla kaiken mitä kyseinen ihminen edustaa perustuen johonkin ohikiitävään tuokiokuvaan tai pieneen nippuun sanoja internetforumilla? Miksi et voi vaan antaa muiden olla? Miksi koitat väkisin luoda keskustelua sellaisten henkilöiden kanssa, jotka eivät kanssasi halua keskustella? Jos haluat keskusteluseuraa, niin eikö olisi helpompaa saada sitä olemalla mukavampi sen sijaan että pyrit olemaan mahdollisimman ikävä? Vai tuleeko sulle tosta paskanheittelystä parempi fiilis itsestäsi? Tuleeko ihan aikuisten oikeesti?

*piis*



?itseekio netsiukai nahi okeeluT ?isätsesti siliif ipmerap ätsylettiehnaksap atsot ellus okeelut iaV ?äväki nammisillodham naamelo tiryp ätte naajis nes ipmavakum älläel...

????????????????????????????????????????????????????????????????????
Do i need to say more?

No joo. Toi oli ihan asiallinen kysymys. Kuhan tajuat ton tekstin. Katson jos vastaan kohta ''aikuisten'' oikeesti.
Jone

Posts: 8,258

#1093 • • Jone Archibald Haddock

Replying to Off topic-jatkot (Jatka täällä siitä mistä jäi jotain hampaankoloon modejen väliintulon kohdalla):

Reivaaja, 1.11.2009 20:41:
Ikä ei Jone parka tuo älykkyyttä, vaan arvokkuutta. Arvokkuutta en tässä iässä ainakaan hae, vaan viisautta. Sä haet arvokkuutta, jonka typeryyttäsi sekoitat älykkyyteen ja viisauteen.
Vaan eipä vanhuksenakaan jaksa enää olla arvokas, kun tietää ettei ole.



haen arvokkuutta? Ei jumalauta. *nauru*

Tämä on erittäin hyvä esimerkki analyysiesi tasosta ja toimivuudesta ja siksi uskonkin että pari muutakin nauraa tolle lausahdukselle.

...ja mä olen se parka, joka typeryyttään tekee sitä ja tätä? Peukut ylös hei. *nauru*
Avatar
#1094 • • Edited Reivaaja Guest

Replying to Off topic-jatkot (Jatka täällä siitä mistä jäi jotain hampaankoloon modejen väliintulon kohdalla):

Jone, 1.11.2009 20:49:
haen arvokkuutta? Ei jumalauta. *nauru*

Tämä on erittäin hyvä esimerkki analyysiesi tasosta ja toimivuudesta ja siksi uskonkin että pari muutakin nauraa tolle lausahdukselle.

...ja mä olen se parka, joka typeryyttään tekee sitä ja tätä? Peukut ylös hei. *nauru*



Ja toi on hyvä esimerkki sun sisälukutaidosta. (vinkkinä sä voit lisätä yhden sanan tohon haet ja arvokkuutta väliin)
Jone

Posts: 8,258

#1095 • • Jone Archibald Haddock

Replying to Off topic-jatkot (Jatka täällä siitä mistä jäi jotain hampaankoloon modejen väliintulon kohdalla):

Reivaaja, 1.11.2009 21:02:
Ja toi on hyvä esimerkki sun sisälukutaidosta. (vinkkinä sä voit lisätä yhden sanan tohon haet ja arvokkuutta väliin)



Ai et nyt kun ammuit mailin ohi, niin et tarkoittanutkaan mitä sanoit? Ei sun tarvitse koittaa seivailla, koska en pidä sua yhtään enempää minään kuitenkaan.

Oon ylipäätään poikkeuksellisesti vastaillut sulle lähinnä siksi, että sen aikaa kun kirjoittelet kaikkea hevonkukkua mulle olet poissa muiden kimpusta ja mulla on tässä ollut aikaa tälle näin sunnuntai-iltana yhden maalausinstrumenteistani hajottua käsiin ja venaillessani omenapiirakkaa uunista.

Omenapiirakka on kohta valmis ja muutenkin tää ilta alkaa olemaan tässä. Nyt voit ampua taas umpimähkäisesti muuhun ihmislaumaan yrittäessäsi hakea kontaktia olemalla vastenmielinen, ylimielinen ja laatikon terävin hedelmäveitsi. *vink*
Avatar
#1096 • • Edited Reivaaja Guest
Ja taas sä yrität vedota tohon argumentum ad populum:iin. Se ei onnistu. Tiesitkö, että sullekkin varmasti nauraa moni, silti en tuo sitä esille argumenttina, koska kaikille nauretaa. Osa meistä vain tiedostaa sen.
Et myöskään vältä argumentum ad ridiculum:iakaan kovinkaan lahjakkaasti.

Jone: Elämä menisi hirvittävän hankalaksi jos koko ajan pitäisi olla analysoimassa omaa ja muiden toimintaa, habitusta ja ulosantia.


Sanoppa muuta. Se on hankalaa, mutta turhaa se ei silti ole.
Avatar
#1097 • • Edited Reivaaja Guest

Replying to Off topic-jatkot (Jatka täällä siitä mistä jäi jotain hampaankoloon modejen väliintulon kohdalla):

Jone, 1.11.2009 21:16:
---
Reivaaja, 1.11.2009 21:02:
Ja toi on hyvä esimerkki sun sisälukutaidosta. (vinkkinä sä voit lisätä yhden sanan tohon haet ja arvokkuutta väliin)

---


Ai et nyt kun ammuit mailin ohi, niin et tarkoittanutkaan mitä sanoit? Ei sun tarvitse koittaa seivailla, koska en pidä sua yhtään enempää minään kuitenkaan.

Oon ylipäätään poikkeuksellisesti vastaillut sulle lähinnä siksi, että sen aikaa kun kirjoittelet kaikkea hevonkukkua mulle olet poissa muiden kimpusta ja mulla on tässä ollut aikaa tälle näin sunnuntai-iltana yhden maalausinstrumenteistani hajottua käsiin ja venaillessani omenapiirakkaa uunista.

Omenapiirakka on kohta valmis ja muutenkin tää ilta alkaa olemaan tässä. Nyt voit ampua taas umpimähkäisesti muuhun ihmislaumaan yrittäessäsi hakea kontaktia olemalla vastenmielinen, ylimielinen ja laatikon terävin hedelmäveitsi. *vink*


:D Voi sua raukkaa. Tulen listassasi heti seuraavana lempiharrastuksesi jälkeen.

Meinasin kirjottaa toisenkin laatikollisen, mutta antaa nyt toisen syödä omenapiirakkaa rauhassa. On se vaan miten joillain on oikeus tehdä jotain ja toisilla ei. Tarkoitan sua Jone.
sts

Posts: 7,969

#1098 • • sts Sama pyynti aitta!
reivaaja tää on sulle vaikka ootki ignoressa, oli pakko lukea noi sun aivottomat heittosi jonelle ja siitä hyvästä annan sulle mitallin:

facepalm.jpg
Cloud

Posts: 2,162

#1099 • • Cloud Game Freak
Kaivetaan ne talikot ja soihdut esiin on taas joku tullut hiekkalaatikolle joka ei olekkaan se aivan "normaali" täällä..

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Avatar
#1100 • • Reivaaja Guest
Tässä vaiheessa on kyllä turha kuvitella että te luulette pääsevänne mun panssarin läpi noilla jutuilla, joten keksin vaan yhden motiivin.