Onko muualla universumissa, toisissa ulottuvuuksissa, ylipäätään missään älyllistä elämää, esim. Ihmiseen verrattavaa? Vai ollaanko yksin?
Itse haluan uskoa JOTAIN JOSSAIN olevan, mitä, sitä en osaa kuvitella..
163 posts, 9 pages, 40,929 views
sapeli:
mutta toisaalta jos jossain päin olisi älyllistä elämää kehittynyt, se olisi luultavasti meitä tuhansia vuosia edellä kehityksessä.
Samu:
---
sapeli:
mutta toisaalta jos jossain päin olisi älyllistä elämää kehittynyt, se olisi luultavasti meitä tuhansia vuosia edellä kehityksessä.
---
Miten perustelet, että olisivat meitä edellä? Yhtä suuri todennäköisyys on, että olisivat meitä jäljessä.
Itse en usko älylliseen elämään muualla universumissa. Olis jo riittävän käsittämätöntä, että ihmiskunta löytäisi minkäänlaisia elollisia soluja mistään maaplaneetan ulkopuolelta!
Samu:
---
sapeli:
---
Miten perustelet, että olisivat meitä edellä? Yhtä suuri todennäköisyys on, että olisivat meitä jäljessä.
Itse en usko älylliseen elämään muualla universumissa. Olis jo riittävän käsittämätöntä, että ihmiskunta löytäisi minkäänlaisia elollisia soluja mistään maaplaneetan ulkopuolelta!
Samu:
---
Ja todennäköisyys sille, että elämää olisi muissa aurinkokunnissa samaan aikaan kuin täällä meillä päin, on...noh, "suhteellisen pieni".
edelleenkin universumin koko on kuitenkin älyttömän laaja... ja jos näillä olisi vaikka mahdollisuus aikamatkailuun jne. noh nyt menee deepiksi....Samu:
---
---
Ja todennäköisyys sille, että elämää olisi muissa aurinkokunnissa samaan aikaan kuin täällä meillä päin, on...noh, "suhteellisen pieni".
Samu:
Nonihalek száhala:
Miksei olisi?
Tästä ois voinu ihan gallupinkin tehdä, huomattavasti mukavammin näet tulokset.
subù:
Jotenki vaan uskon et on. Jos marssistakin on löytynyt vettä, vai olikse niin*ding*?