Club Colors - DJ Tiësto 13.3.2005 @ Helsinki

519 posts, 26 pages, 107,590 views

Oliwer

Posts: 799

#481 • • Oliwer
Studio 51 on hieno ja iso paikka joka tuntuis sopivan mielestäni (hesan vaihtoehdoista) hyvin suurten konemusastarojen vierailuun. Hattua täytyy nostaa Colorsin porukalle, joka jaksaa näitä Trance legendoja pohjoiseen Suomeen kiikuttaa. Hyvää oli myös illan musa. Lämmittely oli just sopivaa nostattelua ja itse Tiëstokin heitti kivan ja vauhdikkaan setin, vaikkei mielestäni taannoiselle Arminin megamagealle hehkutukselle La Tourissa pärjännytkään ( no makuasioita)
Viihdyin, kiitos.
Zilla

Posts: 14

#482 • • Zilla
*sydän* ja kiitos Tiëstolle UPESTA setistä ja ehdottomasti elämäni PARHAIMMISTA bileistä!! *jiihaa* Tuli heiluttua kaikki 3 h putkeen ja ilta tuli halvaksi, kun ei tankkaamaankaan kerinnyt - edes vettä. Alkuillasta kului Batteryä ja virtaa riitti finaaliin saakka. TÄYDELLISTÄ kaikin puolin!
Jokainen kulunut sentti oli halpa hinta siitä fiiliksestä, mikä siellä vallitsi!!

--
BadAss Toys Ain't Just For Boys!

ile

Posts: 184

#483 • • Edited ile

pupuTupuna:
---
StatusQ:
---
Snifferi maksoi muistaakseni 12.50,

---


Oikeesti!?! Systemissä sellanen on maksanu 3euroo! (saatto kyllä olla puolikas, mutta silti!) Eihän siihen tule kun snapsin verran viinaa!!



hei kallista? elämä on? :D (dna)
no joo mut
4e vesi
5e siideri
5.50e lonkku
jotain 6-7e oli kossu batteri kai?
5e taisi olla tequil
3e pullo bisse
no muita hintoi en tiedäkkään mutta kallista oli ei siinä mitään :) en ostellu hirveemmin mutta
matka kuopiosta hesaan ja takasin oli aika uuttava en jaksanu oikein loppuu asti täysil :(
joku tuol aikasemmi kirjotti että ei tykänny :( mullaki loppu fiilikset pari tuntii ennen loppuu mutta oli se vika tunti sitten ihan kiva vaikken jaksanutkaan loppuun asti kunnol kiitoksia vaan kolmelle kauniille oululaiselle ja muille jotka nyt tunnistaa valkopaitasen tästä viestistä ;) heh siellä oulussa näköjään osataan olla kauniita ja bilettää =) vaikkei rumia ollut ne muutkaan kenen kanssa juttelin ilmeisesti se jolle annoin ne mun valotikutkin sillä ja sen kaverilla näytti olevan hauskaa koko rahan edestä =) harmi vain kun unohin yhden tikun kotiin :( ja korvatulpat :( en kuullut maantaina mitään tiistaina rupes kuulopalautuu keskipäivällä :( deo taisi kirjottaa että jotain 115db mittas välil? :P hienoo..........
mitä noihin hintoihin tulee niin 25:den euron edestä en kokenut saavani rahalleni vastinetta mutta valot oli ihan kivat paremmatkin oisi voinut olla.... deo tossa taisi mainita että lasinsiruja oli tanssilattialla :P onneksi en ollut siellä en usko että lasinsiruissa ole kovin kivaa joka tapauksessa lisää tiestoa suomeen mulla oli ihan hauskaa
joo............ :D hienoja neon asujaki näytti olevan rivissä muutamalla yllään siellä ihan tanssilattian lähellä =)

--
:) bileissä on hauskaa niin kauan kun se kestää :)

josh

Posts: 733

#484 • • josh

peepe:
---
bubbelgum:
Alexin setti ei napannu yhtään... Täällä onkin jo selitelty että lämmittäjän pitää soittaa tasasta että stara pääsee räjäyttää potin. Mut oikeesti. Noin tasapaksuu ei jaksa millään. Ja se setti menikin pitkälti vaan istuessa ja odoteltaessa menevämpää... Se sitten johtikin siihen et päädyttiin lähtemään välillä ulos käymään syömässä.

---

Tästä olen kyllä niin eri mieltä :) Setti oli kaikke muuta kuin tasapaksu. Siis niin ihanaa leijailua et huh huh. Sanoisin että enemmän mun makuun kuin itse Tiesto...




Juu, samaa mieltä. Kaukana tasapaksusta ja toimi lämmittelyksi erittäin hyvin. (mm. External Key, Superfly, I Found U, Southern Sun jnejne..) :)

Tieston setti parani mielestäni loppua kohden ja nostatusta oli ainakin tarpeeksi. ;)
Erityisen kivasti potkivat Eugina, Perfect Silence ja Traffic! *slurps*
Air

Posts: 319

#485 • • Air
Hitto, tais tulla missattua hyvätkin bileet..*igor*
Mut armin ja schultz uudestaan Suomeen ?!!!!! OMG*kuolaa*
Ana*

Posts: 56

#486 • • Ana* räppäkäpälä
Odotin Tiëston keikkaa kuin kuuta nousevaa ja sehän se sinne lavalle nousikin. Oli jotenkin kalpee setti, joka onneksi kuitenkin parani loppua kohden. Jostain syystä olen samaa mieltä useimpien muidenkin kanssa siitä, että Arminin keikalla oli enemmän fiilistä. Silloin taivaalle nousikin aurinko *plur*

--
Take life the way it comes at you and make the best of it. -Yann Martel-

Ant

Posts: 1,351

#487 • • Edited Ant africant
Juomapolitiikasta sen verran, että tuskinpa kukaan odotti etukäteen, että Studiolla oiskaan kovin halpaa. Yksinkertasesti sanottuna, jos tuntuu mahdottomilta hinnoilta, niin sitten ei tarvii valittaa ja juoda tai sitten voi vaan valittaa, mutta ei juoda. Ja jos haluaa juoda, niin sitten ei tarvii valittaa. Niin, ja bileet oli kyllä tosi hyvät, paljon parjatuista hinnoista huolimatta. Piste.

nim.merk. sinne jonnee män massit, mut so what! sitä saa mitä tilaa. *nauru*

--
...antwillalwaysbewithyou...

Emma

Posts: 54

#488 • • Emma
aivan mahtavat bileet!!!porukka oli täysiä mukana ja kaikki hymyili!fiilis oli täydellinen!!lisää tämmösiä! *sydän**pihkassa*
davex

Posts: 158

#489 • • davex
Eikö tosiaan kellään oo ainuttakaan kuvaa bileistä? :D
Avatar
#490 • • astaroth Guest

island:
Eikö tosiaan kellään oo ainuttakaan kuvaa bileistä? :D


Paikalla oli kuvauskielto, eikö se selitä jo jotakin?
davex

Posts: 158

#491 • • davex

Astaroth:
---
island:
Eikö tosiaan kellään oo ainuttakaan kuvaa bileistä? :D

---

Paikalla oli kuvauskielto, eikö se selitä jo jotakin?



Nostaako tiesto tai colors syytteen jos laittaa kuvia nettiin? Kyl siel räpsästiin ainakin miljoona kuvaa.. :D
Avatar
#492 • • astaroth Guest

island:
Nostaako tiesto tai colors syytteen jos laittaa kuvia nettiin? Kyl siel räpsästiin ainakin miljoona kuvaa.. :D


Ei varmasti. Mutta luulenpa, että pelkästään Klubituksen kaltaiset forumit osoittavat kuitenkin sen verran kunnioitusta tapahtuman järjestäjää kohtaan, etteivät julkaise kuvia, joiden julkaisun järjestäjät ovat erikseen kieltäneet.
Tebi

Posts: 131

#493 • • Edited Tebi normisetti
multa löytyy paljon kuvia (en paljoo sensuroinu niit enkä oo mikää ammattikuvaaja) et linkin saa kaikki halukkaat ketkä heittää mulle messuu
pari videopätkääki tuli otettuu

--
koi syö ja ruoste raiskaa

UzU

Posts: 2,361

#494 • • Edited UzU [33100]
---

Paikalla oli kuvauskielto, eikö se selitä jo jotakin?

---

!Tebi!:
multa löytyy paljon kuvia (en paljoo sensuroinu niit enkä oo mikää ammattikuvaaja) et linkin saa kaikki halukkaat ketkä heittää mulle messuu
pari videopätkääki tuli otettuu



Voi vitsi. Mä löysin just uuden idolin.
Greed

Posts: 178

#495 • • Greed Esp`03
Oli kyl aivan loisto bileet *plur* Tiesto räjäytti tajunnan parilla biisillä ihan mukavasti! Koko ilta oli aivan loistava, tosin osa kavereist ei jaksanu olla loppuun asti *hmph* Paikka oli ihan loistava, porukka mukavaa! Ainut miinus tulee rikkoutuneista laseista, niitten pääl kun ei ollut kiva polkata*dissaa*

--
Jos aina olisi onnellinen, mistä tietäisi olevansa onnellinen!

Avatar
#496 • • pam Guest

CM:
Joo ei voi sanoa kuin että huhhuh!
Oli todella hyvät bileet. Alex soitteli erinomaista settiä pohjille ja Tiesto soitti sitten aivan huippusetin perään. Dreas - Sonic Rush räjäytti tajunnan viimeistään :)
Studio 51 oli hienompi kuin Maestro. Arvosanaks vois heittää vaatimattomat 10/10. Parhaat bileet aikoihin! Kiitos:)



moi
grrrrr....
larspa

Posts: 27

#497 • • larspa no huhhuh..
Mut morjens sille silmälasipäiselle, vaaleepaitaselle ja suht kaljulle bodariääliölle joka hinkkas itteensä frendini äässiä vasten. Luulis et tälläsiin bileisiin tultais musiikin vuoks, eikä hinkkaamaan sen edessä tanssivan nätin blondin äässiä??
Kyl jotkut sitten osaavat olla ihan vitun spedejä... *kivatsulle*
Käy hankkimassa joku r´n´b pissis vaikka Oopperasta. *dissaa*
[/quote]

Joo. Paremmin ilmaistu kuin sanoin voisi sanoa *vink*

--
toiset lähtee toiset jää.. meillä ei ole juuri sanavaltaa!

Watlala

Posts: 41

#498 • • Watlala
Nyt sitten vaan odotellaan että Colors saisi koti sivusta päivitettyä niin saisi edes jonkin verran jälki fiilistelyä KO. bileistä....

Club Colors päivttäkään ne kotisivunne!!!!
-Santtu-

Posts: 1,965

#499 • • -Santtu- ananas bananas coconuts

Watlala:
Nyt sitten vaan odotellaan että Colors saisi koti sivusta päivitettyä niin saisi edes jonkin verran jälki fiilistelyä KO. bileistä....

Club Colors päivttäkään ne kotisivunne!!!!



Ja paljonkos näistä bileistä olikaan ehtinyt kulua aikaa..hui kamala kohta viikko.
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#500 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Ps: Onneksi olkoo minun 70e rullan löytäjälle *nyyh* Jos joku palauttaa, saa multa paljon skenepisteitä *igor*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?