Viihdyin, kiitos.
519 posts, 26 pages, 111,622 views
pupuTupuna:
---
StatusQ:
---
Snifferi maksoi muistaakseni 12.50,
---
Oikeesti!?! Systemissä sellanen on maksanu 3euroo! (saatto kyllä olla puolikas, mutta silti!) Eihän siihen tule kun snapsin verran viinaa!!
peepe:
---
bubbelgum:
Alexin setti ei napannu yhtään... Täällä onkin jo selitelty että lämmittäjän pitää soittaa tasasta että stara pääsee räjäyttää potin. Mut oikeesti. Noin tasapaksuu ei jaksa millään. Ja se setti menikin pitkälti vaan istuessa ja odoteltaessa menevämpää... Se sitten johtikin siihen et päädyttiin lähtemään välillä ulos käymään syömässä.
---
Tästä olen kyllä niin eri mieltä :) Setti oli kaikke muuta kuin tasapaksu. Siis niin ihanaa leijailua et huh huh. Sanoisin että enemmän mun makuun kuin itse Tiesto...
island:
Eikö tosiaan kellään oo ainuttakaan kuvaa bileistä? :D
island:
Nostaako tiesto tai colors syytteen jos laittaa kuvia nettiin? Kyl siel räpsästiin ainakin miljoona kuvaa.. :D
!Tebi!:
multa löytyy paljon kuvia (en paljoo sensuroinu niit enkä oo mikää ammattikuvaaja) et linkin saa kaikki halukkaat ketkä heittää mulle messuu
pari videopätkääki tuli otettuu
CM:
Joo ei voi sanoa kuin että huhhuh!
Oli todella hyvät bileet. Alex soitteli erinomaista settiä pohjille ja Tiesto soitti sitten aivan huippusetin perään. Dreas - Sonic Rush räjäytti tajunnan viimeistään :)
Studio 51 oli hienompi kuin Maestro. Arvosanaks vois heittää vaatimattomat 10/10. Parhaat bileet aikoihin! Kiitos:)
Watlala:
Nyt sitten vaan odotellaan että Colors saisi koti sivusta päivitettyä niin saisi edes jonkin verran jälki fiilistelyä KO. bileistä....
Club Colors päivttäkään ne kotisivunne!!!!