Club Colors - DJ Tiësto 13.3.2005 @ Helsinki

519 posts, 26 pages, 107,131 views

Ton3

Posts: 34

#501 • • Ton3
jos joku tietäs ne soittolistat niin vois laittaa.... etenkin jäi kiinnostaamaan kunnarin setin biisit et mitä sieltä löytykään :)
alex kunnari

Posts: 604

#502 • • alex kunnari

Tonzey:
jos joku tietäs ne soittolistat niin vois laittaa.... etenkin jäi kiinnostaamaan kunnarin setin biisit et mitä sieltä löytykään :)



jaa ku ei mulla ole enään edes muistissa mitä soitin mutta ensiviikolla on osa setistä mun sivuilta ladattavissa..www.alexkunnari.com

colorsin sivut päivittyy ensiviikolla kunhan video on valmis.. ; ))

Armadan myynti alkanee lähiaikoina joten siitä hieman myöhemin..
sts

Posts: 7,969

#503 • • sts Sama pyynti aitta!
Kuvia tallinnan tiestokeikalta täällä. Enpä keksinyt muuallekkaan pistää :)
Samu81

Posts: 1,224

#504 • • Edited Samu81 kokolihaa

!Tebi!:
multa löytyy paljon kuvia (en paljoo sensuroinu niit enkä oo mikää ammattikuvaaja) et linkin saa kaikki halukkaat ketkä heittää mulle messuu
pari videopätkääki tuli otettuu



Kiitti noista, varsinkin pari pitkää videota.

Mut sama juttu, jos allekirjoittaneen kohtalaisen onnistuneet kuvat & videot Tiëstosta kelpaa, ni viestiä profiiliin.

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

Samu81

Posts: 1,224

#505 • • Samu81 kokolihaa
Osaako joku nimetä Tiëston tuolla heittämän Olympic Flamen miksauksen?
Ihan selkäpiitä hyytävän upea nostatus ko. miksauksessa jonka starba heitti juuri 2.30 jälkeen.

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

DJ Smyygi

Posts: 131

#506 • • DJ Smyygi
Aluks kiitos !Tebi!:lle kuvista ja videoist, missä meikäläinenkin tampas lattiaa yhdes pätkäs *nauru*.

Tieston keikka oli kyl loisto, mut itse odotin paria vanhempaa kiksu biisiä esim. Suburban Train, mut kyl niiden vasta painoks sain kuulla myös mitä odotin paljon kuulevani Electrovoya - Effervesce ja mikä sai myös fiilarin kattoon oli Salt Tankin - Eugina. Nimmarinkin olisin hallunu, mut eipä Tiesto tainut paljon niitä jaella? tai sit ite olin pahasti myöhäs, kun piti ennen setin loppua hakee narikast kynä ja ekan albumin lehtiö, ja sit ku palasin niin äijä olikin poissa :(, mut ens kerral pitää sit olla skarppina.

Kuvaamis kielto oli pettymys nähdä vast narikan kohdal, eli eikö tätä asiaa kerrottu aiemmin misään?, ite en ainakaan ollu kuullut. Ja en kyl nähnyt vastaavaa ilmoitusta baaris, kuin tuossa narikan kohdal, mikä myös ihmetytti.
Emma

Posts: 54

#507 • • Emma

UzU:
---

Paikalla oli kuvauskielto, eikö se selitä jo jotakin?

mikäs tää linkki on?=) kiva tässä vaiheessa tietää et siel oli kuvaus kielto,no kotona on bileist ainaki tosi loistavii kuvia!

axl83

Posts: 14

#508 • • axl83
noh, ei voi muutaku sanoo et oli parhaat bileeet mulle EVER!!!
vieläku tulis jakoo colorssin sivulle jotai matskuu = )
ile

Posts: 184

#509 • • ile
lissää kuvia vaan kehiin kiitos samu

--
:) bileissä on hauskaa niin kauan kun se kestää :)

Psykomuumi

Posts: 9

#510 • • Psykomuumi Liian vanha mummoksi.
Nyt oli jotain kuvia ilmestyny tuonne www.clubcolors.net sivuille. Tosin iha luokatonta moskaa kyllä noiden sivujen muuhun laatuun verrattuna. KAIK KUVAT KEHIIN!

--
|@@ )_.~

_Catja_

Posts: 8

#511 • • _Catja_
Noiden kuvien olemassaoloa ei jostain syystä näy ainankaan Mozillalla lainkaan..:( Voisi kai ne laittaa näkyviin muillekin selaimille kun vaan IE:lle *täh*
cosmic

Posts: 389

#512 • • cosmic :D

_Catja_, 1.4.2005 22:09:
Noiden kuvien olemassaoloa ei jostain syystä näy ainankaan Mozillalla lainkaan..:( Voisi kai ne laittaa näkyviin muillekin selaimille kun vaan IE:lle *täh*



Mulla ainaki toimii Mozillalla. Noi sivuthan vaatii flash-pluginin.

--
:D is an unproductive condition.

_Catja_

Posts: 8

#513 • • _Catja_
Näkyy uusimmatkin kuvat Mozillalla?? Kyllä mullakin noi aikaisemmat kuvat toimii ihan OK, joten en uskonut että kyse olis tosta flash-plugista.. mut hyvä jos vika on vaan täällä päässä*hihu*
ile

Posts: 184

#514 • • ile
höh käyttäkää firefoxia toimii 100% ainakin mulla :P

--
:) bileissä on hauskaa niin kauan kun se kestää :)

_Catja_

Posts: 8

#515 • • _Catja_
Nonih, nyt toimii sivut niinku pitääkin ja näkyy kans täälläkin *joo*
Jozér

Posts: 4

#516 • • Jozér
Juuh hienoa oli.... minäpä jopa sain nimmarin keikalta. *hihu* Nyt vain 21.10.2005 odottelemaan kun armin päästetään irti studio 51:llä. Viime vuoden La Tour:n keikka oli aivan uskomaton.
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#517 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

Jozér, 21.8.2005 14:39:
Juuh hienoa oli.... minäpä jopa sain nimmarin keikalta. *hihu* Nyt vain 21.10.2005 odottelemaan kun armin päästetään irti studio 51:llä. Viime vuoden La Tour:n keikka oli aivan uskomaton.



Onneks oot ajoissa ton palautteen kanssa... Eihän näistä ole kun vajaa puol vuotta *justjoo*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

dj x-em

Posts: 59

#518 • • dj x-em
Onkos näissä joku takaraja milloin ei voi enään jättää palautetta? Vai?
Jozér

Posts: 4

#519 • • Jozér
dj x-em *hihu* enpä usko että on... Steven Hoaks ei välttämättä tullut ajatelleeksi, että siihen voi olla järkeviä syitä miksi nyt vasta kommenttia. Mutta joo... tätä tää elämä on.